Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - KTM SX 200 - kolíšu otáčky
pepi
registrovaný člen
Pridané: 09.07.2012 17:42
Čaute,

moja KTM-ka začala "štrajkovať". Po nejakej chvíľke jazdenia začnú na voľnobehu skákať otáčky (ako keby sa sama turovala) a robí to potom aj pri jazde. Tam už ale ako keby sa miestami aj dusila. Z prepadu od prívery vychádzajúcej z ľavej strany valca sa začne mierne dymiť (pariť)...

Otvoril som kryt prívery, prečistil kolienko, hadičku (boli mierne zanesené nespálenou zmesou) a pri skúšobnej jazde to robilo už trochu menej. Nemám ale pocit, žeby ten problém zmizol. V manuály som v sekcii "troubleshooting" našiel pri skákaní otáčok možný problém so sviečkou (mám tam krátko jazdenú platinovú NGK), alebo s fajkou, resp. konektorom. Trápi ma ale aj to "bafkanie" z prepadovej hadičky od prívery. Vie niekto poradiť, kde môže byť problém? Vopred vďaka!
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 10.07.2012 09:36
Netesnost - bud na gume od karburatora alebo gufero na kluke - najskor pod zapalovanim.

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 10.07.2012 10:16
guma od karburatora vyzera byt v pohode. Tak mrknem microfiche a manual ohladne toho gufera...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 viktorrrr
registrovaný člen
275
Pridané: 10.07.2012 15:14
máš vodu v chladiči ? :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
motkar
registrovaný člen
Pridané: 10.07.2012 19:44
Gufero na kluke mal som to isté

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 10.07.2012 19:50
Vodu v chladici mam. Bol som dnes u predajcu KTM. Maju tie gufera skladom. Skoda, ze to nebudem vediet vymenit sam. Na vybratie alternatora je treba stahovak. :( Takze musim doniest moto z chalupy domov... Este ale predtym skontrolujem este raz tu gumu z karburatora.

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 10.07.2012 20:17
pozeram, ze stahovak magneta nie je nic drahe, tak rozmyslam, ze si to zaobstaram... :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 xfighter24
registrovaný člen
Pridané: 10.07.2012 22:03
pepi potrebuješ stahovak M28x1 ľavý závit stojí okolo 10€ a nevieš kedy sa zas zíde
len tak offtopic:ako sa to gufero napr. pod zapalkom to kovové najlahšie vytiahne a založí nové?obyč. gufero vačšinou stačí len prstami zatlačiť ale tieto kovové idú hoodne ťažko...

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 11.07.2012 07:30
xfitghter24: No, tak to si ma zneistil. Muj Manuel pre sx a exc 1999-2003 ríka, ze potrebujem M27x1, dodatocne som na nete zistil, ze lavy. Ja mam rocnik 2003. Vcera som riesil s kamosom, sustruznikom, ze by mi to vyrobil.
Inak, to s vytiahnutim a zalozenim kovoveho gufera vobec nie si offtopic. Vcera som sa nad tym zamyslal, ked som tie gufera videl.

Hej, a este som dostal dobru radu, ako zistit, ci sa fakt jedna o vadne gufero pod zapalovanim. Je treba k magnetu strieknut cistic brzd a ked motorka zvysi otacky, tak je to ono.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 xfighter24
registrovaný člen
Pridané: 11.07.2012 10:01
sorry,samozrejme že 27x1 ľavý!!som sa pomýlil,ten 28x1 to som minule robil na inej moto tak to ma pomýlilo,ešte raz prepáč ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 11.07.2012 10:07
Tiez mam pocit ze je tam M27x1 L.
Vytiahnut sa gufierko opatrne da - poriadnym hacikom.
A nalisovat nove takisto - opatrne pripravkom - to jest trubkou o presnych rozmeroch.

Inac kovove je kazde - akurat klasicke maju pogumovany aj povrch.
Zatial som sa od nikoho nedozvedel aku ma vyhodu ten nepogumovany - snad len to, ze by malo pevnejsie drzat.

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 11.07.2012 20:46
tak mi to dnes svokor testne tym cisticom brzd a ak sa to potvrdi, tak to budem cez vikend riesit... snad to nedopadne v style "ajeto" :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 12.07.2012 11:03
Sice neviem presne ako sa to da tym cisticom skusit - teoreticky mi to je jasne - ale prakticky neviem ako chce strieknut ku guferu ked je tam stator aj rotor.

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 12.07.2012 15:42
No vraj staci dat dolu dekel a zdialky to strieknut smerom na magnet, aby sa to rozprasilo do vzduchu v jeho blizkosti. Ak taha falsak cez gufero, tak ten benzin, co sa nachadza v cistici sa spali v motore a teda sa zvysia otacky, kedze zbohatne zmes. Takto to testuju aj v servisoch.

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 22.07.2012 17:04
Tak som sa po takmer dvoch týždňoch dostal k moto, ale snaha o opravu je bezvýsledná. Na to gufero to nevyzerá. Mal som aj problém s bowdenom na plyne, ale ani výmena lanka nepomohla. Pretesnili sme všetko, cez čo by mohol ísť falošný vzduch....

Momentálne je situácia taká, že keď moto naštartujem, tak ide všetko v pohode. Výkon taký ako predtým, keď je v otáčkach ide jak píla. No po chvíľke jazdy, keď sa zahreje, tak si na voľnobehu stále jemne pridáva, detto pri "zaklapnutí" plynu počas jazdy. Inak žiaden problém, ťahá normálne. Nevieme si s tým rady... :cry: Ešte dajaké typy, o čo by mohlo ísť?

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 24.07.2012 10:52
Aktualizácia, ak to tu niekto ešte vôbec sleduje... Karburátor prečistený, nepomohlo... Svokor pri skúšobnej jazde zabudol zatiahnuť sytič a motorka šla bez problémov, keď si to všimol a vypol ho, tak zahriata zase začala na voľnobehu a zaklapnutom plyne rytmicky pridávať. Takže je jasné, že je to chudobnou zmesou. Skúšal po polotáčkach zaťahovať vzdušník, nepomohlo... Tak už fakt neviem... :(

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 24.07.2012 12:07
o stupeň väčšiu voľnobežnú trysku

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 24.07.2012 12:49
voľný piest vo valci , vydratý valec pod výfukovým kanálom , netesnosť na spoji výfuku a valca , unavené sacie jazýčky , nízka hladina v karbíku .....

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 24.07.2012 20:02
volodaj: možno blbá otázka, ale nie som odborník... prečo väčšiu trysku, keď tá, čo tam bola, doteraz šľapala bezpoblémovo?

karol920: skúsim všetko preveriť, už vážne neviem, čo s tým môže byť...

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 01.08.2012 21:52
Aktualizácia prípadu z "aktov X: vymenené guferov pod zapaľovaním, pretesnený spoj výfuku a valca (presakovala von nespálená zmes), skontrolované sacie jazýčky, karburátor opätovne rozobratý, a prečistený... Nepomohlo...
Vzdávam to, moto som teda musel doniest z chalupy domov a v pondelok ide do servisu...

Hodnotenie príspevku:  0    0
pepi
registrovaný člen
Pridané: 11.08.2012 21:51
Aktualizacia: Problem vyrieseny. Moto som odtiahol do KE, pozrel na to kamos, co ma servis. Precistil poriadne este raz karbes a bol aj problem s chladenim, takze to bolo z prehrievania. Nastastie valec aj piest je v dobrom stave...

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Máj 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 30.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
Regionálny pohár východ
Mníšek nad Hnilcom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky