Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO LIŠOV 2018

ENDURO LIŠOV 2018

SPONZORI


www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - KTM SXF 450 - Zapaľovanie
obri
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2012 21:54
Mám zvláštnu skúsenosť. Ak je akumulátor slabšie nabitý a štartér toči pomalšie stratí sa iskra. Dôležité informácie - štartér je po GO (odber OK). Indukčná cievka a generátor impulzov majú úplne správne statické hodnoty (merané odpory). Generátor impulzov pri štartovaní dáva 2,4V (úplne v norme). Ak je akumulátor nabitý dosť, sú aj hodnoty napätí od CDI pre indukčnú cievku v norme (200V). Osciloskop ukazuje ohraničené impulzy. A predsa ak je akumulátor slabšie nabitý iskra sa stratí (úplne). Očakával by som, že bude slabšia, ale nie je vôbec. Je možné, že CDI má vnútorné blokovanie pri nízkom napätí akumulátora a nevydá impulz (200V) pre indukčnú cievku?
 cipo
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2012 23:00
Osobne som testoval a robil zapalovanie na KTM 450SX a EXC. Statorová cievka nedosahovala požadované napájacie napätie pre CDI a iskrenie začalo až pri vyšších otáčkach cca 300 - 500rpm. Pri nižších otáčkach (štartovanie štartérom) a menšom budiacom napätí, CDI nedostalo od statorovej cievky požadované napájacie napätie, aby mohlo spoľahlivo pracovať a vyrobiť iskrenie. Budiace napätie zo statora je úmerné otáčkam rotora, ktorý pri štartovaní otáča štartér. Čím je slabšia batéria, tým sú otáčky rotora pri štartovaní menšie. Bolo potrebné previť statorovú cievku. CDI nemá obvody na blokovanie pri nízkom napätí. Malé budiace napätie nepostačuje na to, aby vnútorné napájacie obvody v CDI dokázali vytvoriť požadované napájacie napätie pre mikroprocesor a ostatné obvody.

Hodnotenie príspevku:  0    0
obri
registrovaný člen
Pridané: 28.08.2012 22:41
Cipo - preveril som aj statorové vinutia a majú správny odpor v rozsahu podľa manuálu. Rozumiem tomu, ale tak, že pri štartovaní ide prúd z baterky jednak do štartéra a jednak do CDI a statorové vinutie začína dávať prúd do regléra a do baterky až po naštartovaní. Podľa mňa pri štartovaní je to len na baterke, alebo sa mýlim? Inak tá tvoja poznámka, že pri určitom prahovom napätí CDI nevydá impulz by mohlo byť práve to, čo si myslím, len mi ešte raz potvrď, že pri štartovaní dostáva CDI "šťavu" aj od statora cez regler? Pokiaľ máš po ruke el. schému, kľudne sa na ňu odvolaj ja si vyhľadám veci, ktoré napíšeš.

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Apríl 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 04.04.2020
Enduro Cup Stred - hľadá sa náhradný termín
Brezno - Lúčky
cal_icon 18.04.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: hľadá sa náhradný termín
Skýcov - Košariská
cal_icon 19.04.2020
MX Open - hľadá sa náhradný termín
Gbely
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky