Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - SX-F 250 papa olej
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 23.10.2012 19:34
Zdravím..mam SX-F 250 r.v. 2006... a mam taký problemik vždy pred jazdou dopĺňam možno pol deci až deci oleja...A keď ju za studena naštartujem tak ide aj z nej troška dym to predtým nerobila. ale za horúca dym nieje ..tak som sa chcel spýtať čo to môže robiť ? a či sa mi to radšej oplatí spraviť teraz alebo zatiaľ dopĺňať olej a spraviť to cez zimu... ma to nabehaných po GO cca 45MTH :)
 dencu.bel
registrovaný člen
Pridané: 23.10.2012 22:03
to nie je dobre, ak zere olej to mas zle gufero, ale mozes mat aj zle tesnenie, a ten olej proste vyteka z motora, alebo, mozes mat aj zle to gufero kde je zaberove kolecko, odtial moze vytekat. nemam 4T, ale myslim ze hned pri nastartovani za studena to zadimit troska moze na cierno, ale len par sec, to aj na kazdej kosacke spravi

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 23.10.2012 22:12
gufero na zaberovom to nieje :-) to by bolo zafrkane a to som uz menil

Hodnotenie príspevku:  0    0
obri
registrovaný člen
Pridané: 24.10.2012 12:21
fillippofillip95: Môže to byť viac vecí, ale vychádzam z tvojho tvrdenia, že motorka je po GO 45mh. Teda bol skontrolovaný, alebo robený valec vymenený zodpovedajúci piest, krúžky (krúžok) a vymenené guferá ventilov. Pokiaľ motorka aj tak dymí a hlavne za studena, je to s veľkou pravdepodobnosťou gugero (guferá) ventilu. Pri odstavenej motorke v kľude pretečie teplý olej ktorý je na drieku ventilu okolo netesného gufera (gufier) a dostane sa do nasávacieho a výfukového traktu ponad ventil. Po naštartovaní sa olej hlavne vo výfukovom trakte dostane do výfukového zvodu, kde sa spaľuje, až kým sa celkom nespáli. Aj malé množstvo oleja vie narobiť pekný smrad. Pri teplom motore sa tiež dostáva olej do výfukového traktu, ale to malé množstvo sa spaľuje okamžite a ten dym nie je badateľný. To množstvo spotrebovaného oleja (pol deci deci) svedčí o tom, že olej uniká aj pri behu motora, len ho nie je badať. Môže byť strihnutý brit na jednom gufere na výfukovom ventile, alebo je zle nasadené a zoskočilo. Zároveň predpokladám, že sa na tom spotrebovanom množstve oleja nepodieľa nejaký iný s dymením nesúvisiaci únik oleja mimo motor. Kontrolu by som začal tam.



Upravil obri, 24.10.2012 12:24:54

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 24.10.2012 18:11
okej :) takze kuknem tie gufera a dam vediet co a ako

Hodnotenie príspevku:  0    0
 brano
registrovaný člen
Pridané: 24.10.2012 19:53
Mali sme dve 250ky, sice exc ale to je skoro ten isty motor. Vzdy, ked zacala dymit a zrat olej,boli to kruzky. Medzera v kruzku po vlozeni do valca bola nie 0,3 ale 3 az 7 mm!! Prvy krat na novom motore to bolo cca po 80mth, potom po dalsich 40. Takze sme menili> po 80 piest+kruzky, po 120 kruzky, po 160 piest+kruzky+nikasil znova ,atd. Potom sme prisli na to, ze 250 je nam malo, pretoze ju treba tocit a v kuse , a derie sa to. Kupili sme 390ku a ta ma 120 mth bez akehokolvek zasahu a slape. A tiez sa oproti 450ke viac toci...

Hodnotenie príspevku:  2    0
 brano
registrovaný člen
Pridané: 24.10.2012 20:11
este dovetok- ked budes kukat na gufera, musis dat dole hlavu, to uz nie je problem dat dole aj valec a kruzok , kruzok vlozit do valca cca 2 cm pod vrch a pozret medzeru. Ak bude velka a ventily nebudu velmi zakarbonovane (kukni cez vyfuk ci sanie aj drieky ventilov) , ani ich nevyberaj. Otoc hlavu ventilmi hore a nalej do jej benzin az po plochu styku s valcom. Ak ani po case nepadne hladina, ventily su tesne a skoda to babrat.
Staci len jemne odstanit karbon, aby nesposoboval prehrievanie a pokoj. S hlavou sme nemali nikdy problemy, vydrzala 240mth , len som musel sem tam odkarbonovat drieky ventilov, lebo tam skarbonizoval ten olej, co unikal pomedzi kruzky. Ale sedla ani guferka ventilov nemali nikdy znamky opotrebenia.


Hodnotenie príspevku:  3    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 25.10.2012 08:36
barno: 2 palce hore :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 brano
registrovaný člen
Pridané: 25.10.2012 20:00
tomas , dufam ze nie malicek a ukazovak akozto "parohac" ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 25.10.2012 22:37
Dik za rady cas bude nato az v sobotu alebo zajtra poobede :-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 29.10.2012 20:38
Cez vykend som to chcel kuknut ale :) nepochopil som tomu tak ze si to pojdem precitat co mam ako spraviť a stranka nejde :) a dnes padol prvý sneh takze uz vozenia moc nebude tak asi to kuknem az cez zimu :) ked budem meniť toho viac

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Máj 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 30.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
Regionálny pohár východ
Mníšek nad Hnilcom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky