Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
n1_2.1
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - riadiaca jednotka,strielanie do vyfuku kxf 250 2006
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 22.11.2012 22:39
čaute..doniesol som domov kawasaki kxf 250 2006 s menšími vadami ....

1.
Chití za studena pekne ale keď je iba zapnutý sitič zvod sa hneď od hlavy rožeravý že je až červeny a svieti .. nemam s tym skusenosť pretoze som mal iba ktm a neviem či to tam tak ma byť alebo ako .

2.
keď je naštartovaná a viac poridávam tak ked uberiem začne strašne strielať do výfuku a ked ide na volnobeh a chcem pridať motorka skoro zhasne.. musim ako keby viac krat potočiť plynom aby nabrala na otačkach

3.
CHalan čo mi to predaval povedal ze je chybná riadiaca jednotka. A zdá sa mi ze tá motorka je strašne lenivá berie sa úplne az prí víších otáckach. Ale dal mi k tomu aj novú riadiacu jednotku lenze nejaku univerzálnu na japonské 4T a treba ju nejako naprogramovat cez pc je tam aj kebel na pripojenie pc tak som sa chcel spytať ci by to niekto vedel alebo poradil ako.. ? :)

bolo mi povedané ze je po GO asi 15 mth a ze mozn otreba nastelovať ventily.. doviezo lsom to este len teraz tak sa s tim zacnem hrat ale chcel by som vedieť hneď aj vaše názory a postrehy ako to dať dokopy aby to fachalo tak ako má :) heelp :)
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 22.11.2012 23:11
filip
v Novákoch je Ivan Drobec (motoivo.sk)- zanes mu ju tam, on ti to skontroluje a povie, v čom je chyba
ja by som tipoval na vyťahanú rozvodovú reťaz v kombinácii s vôľou na ventiloch
takto cez net je to na ...

Hodnotenie príspevku:  0    1
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 23.11.2012 08:11
Môže byť aj iný problém.

Na týchto mašinkách dochádzalo k pretočeniu kolečiek rozvodov voči vačkám . Teda nie len na týchto , posledne som to riešil na yzf450 pre člena
zajoxx

Čiže darmo nastavíš rozvody podľa značiek na koliečkach , časovanie otvárania ventilov nepasuje. Vtedy sa treba vykašľať na značky na kolečkách a nastaviť rozvody podľa "palcov" .
A potom to so značkami na kolečkách môže vyzerať pri správnom časovaní otvárania ventilov takto:
imageshack.us/photo/my-images/593/01102012948.jpg/
Výfukovú vačku bolo treba o zub oneskoriť , zrejme do yzf niekto použil výfukovú vačku z wrf , a na sacej vačke asi menil ložisko a koliečko nenalisoval naspäť správne.


Upravil karol920, 23.11.2012 08:12:03

Hodnotenie príspevku:  1    0
mato25
registrovaný člen
Pridané: 24.11.2012 11:02
Karol 920 ano mas pravdu tiez som o tom pocul ludia to menievaju lebo si myslia ze to je to iste yamaha ako yamaha ale su tam rozdieli i ked malicke ale motor to citi ten neoklames

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 24.11.2012 17:28
filippofilip95: k bodu jedna, je to stará vybehaná motorka, nečakaj, že ti pôjde bez sytiča studená a ešte v takomto počasí. A žeraví zvod je úplne klasícká vec u 4T 250 tohoto sa nemusíš obávať.
K bodu dva, počítam, že je to americká verzia, možno sa mýlim, skontroluj si trysky v karburátore, to čo popisuješ sa volá "bog" klasická vec u amerických verzií, je tu iná nadmorská výška. Samozrejme treba tam mať sériový výfuk, s tým to vyskúšaš najlepšie. Ale netvrdím, že to tak bude, ja som mal tiež tento problém a tryskami som to odstránil, Pre istotu si skontroluj aj ventilovú voľu.
k bodu 3 ak by bola chybná riadiaca jednotka, skôr by som povedal, že motorka by neišla do vysokých otáčok a pri zohriatí by blbla, ale to je len môj odhad. A to, že si máš dať naprogramovať "univerzálnu" riadicau jednotu tak to ma naozaj pobavilo. To od akého profíka si kúpil tú motorku? Asi aj tých 15mth po GO bude pravda. No každopádne je to len môj názor.

Pre toto nekupujem jazdené motorky na Slovensku je to presne ako s autami tu na SK :grin:
Tak isto nechápem, načo niekto kupuje motorku, ktorá ani poriadne nejde, donesie si ju domov a potom ide riešiť opravy a veci. Samozrejme, že nie každý ma hneď na to kúpiť si super motorku, ale radšej došetriť a nekupovať hneď prvú čo najmladšiu a najlacnejšiu, ktorú zbadám v inzercii.

Potom daj vedieť ako si vyriešil problém a čo bolo vo veci :-)

Hodnotenie príspevku:  3    1
 lubo5403
registrovaný člen
Pridané: 24.11.2012 19:30
BOHUŽIAL SVATA PRAVDA : NA sLOVENSKU KUPENE - MAČKA VO VRECI :(


Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 24.11.2012 23:47
skôr by som povedal - ako od koho
keď beriem moto od niekoho koho dobre poznám a viem ako sa o ňu stará, tak by som sa nebál do toho ísť

Hodnotenie príspevku:  1    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 26.11.2012 22:41
vole ventilov su v pohode.. ten karborator sa chystam rozobrat a dam vediet...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 27.11.2012 08:35
mx38 prečo táraš? - " filippofilip95: k bodu jedna, je to stará vybehaná motorka, nečakaj, že ti pôjde bez sytiča studená a ešte v takomto počasí. A žeraví zvod je úplne klasícká vec u 4T 250 tohoto sa nemusíš obávať. "

Aktuálne jazdím kxf250/05 a zvod teda rozhodne červený nemám. Sytič sa má používať na štart už pod 25°C a pri poklese pod 5°C sa má pred štartom 3-4x pridať plný plyn , aby akceleračka nastrekla benzín naviac.

A črepy sa vozia aj zo zahraničia , to by ste kukali. Napríklad z Anglicka ktm300 , ktorá trasie ako stavbárska žaba apod.

filippofilip95 - ak nastavíš piest do hornej úvrate , dáš dole víko ventilov a odfotíš vačky z pravej strany , tak ti viem aj z fotky povedať , či rozvody "asi môžu byť" , alebo sú "úplne mimo" .

Hodnotenie príspevku:  0    1
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 28.11.2012 13:46
Tie rozvody som pofotil je to tu:
https://picasaweb.google.com/117642767886166457617/RozvodyKxf2502006?authkey=Gv1sRgCPuj6YiOg6j2FQ

Minule som sa bol vozit a tá motorka má problém sa zobrať z dvojki ked tomu pridám.. pripáda mi to ako nejaká 125ka ide az uplne od vrchu... a to má 13 vyvodove koliecko a 50 rozetu...moze byt ze tie rozvody robia aj nieco z vykonom ?..alebo zeby fakt nieco bolo z riadiacou jednotkou.....naco tam idú káble do karboŕatora ? nemoze byt aj niečo s tým ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 28.11.2012 17:45
rozvody máš úplne blbo , takže výkon nečakaj.
Základný zásadný predpoklad je , že pri fotení si mal piest naozaj presne v hornej úvrati . Od toho sa odvíja všetko ďalšie


obr.4 - škoda , že zavadzia tesniaca guma a že je fotený pod uhlom .
Výfuková vačka je podľa kolečka 2 zuby vpred, čiže otvára a zatvára výfukové ventily skôr ako má
Sacia vačka je cca 1 zub vzad , čiže otvára a zatvára neskôr ako má.

obr6 - sacia vačka je veľmi veľmi oneskorená , viac ako o jeden zub .

Fotenie zopakuj , ale:
daj dole tesniacu gumu víka ventilov a zelenú hadicu z hlavy valca do chladiča ,
pri fotení maj foťák/telefón nižšie , v jednej rovine s deliacou rovinou víka ventilov , aby to nebolo tak zhora zošikma
pretoč motorom o jednu obrátku zase presne do hornej úvrate , ale tak , aby "palce" smerovali od seba , nie ku sebe a na "palce polož niečo naozaj rovné (radekovka , šublera ,
pravítko)


Hodnotenie príspevku:  0    1
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 28.11.2012 21:18
vykonám zajtra to tu je :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 29.11.2012 21:12
Takze fotky tu:

https://picasaweb.google.com/117642767886166457617/RozvodyKxf250200602?authkey=Gv1sRgCPnfgtKu0qHGPg

Prisiel som nato ze výfukove vaČky sú posunuté o 1 zub .. tak som to posunul....ale rozvodová retaz je natolko vyťahaná ze sa to nedalo nastaviť presne na hornú úvrať...dole na zapalovaní su dve značky má to íst na tu drúhu ale takto to vyšlo len na tú prvú ..skusil som to natočiť a odviesť sa 100m hore dole lebo uz bola tma a zdalo sa mi ze to uz ide lepšie..zajtra to pojdem vyskušať viac ...ale tú rozvodovú retaz vymením tak či tak :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 30.11.2012 09:14
obr1 - výfuk máš veľmi zavčasu (cca 3 zuby)a sanie naopak veľmi neskoro (tiež asi cca 3 zuby).

inak povedané obr. 1 by mal v HU vyzerať tak , že radekovka sa bude vačiek dotýkať nad dierkami v "palcoch"

ak by si mal z toho chaos tu ma nájdeš :
http://www.motoservispetra.sk/?kontakt

Hodnotenie príspevku:  0    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 30.11.2012 10:06
takze mas jednu "tuningovu" riadiacu jednotku navyse :D

ak si kupil lacno tak si este zarobil :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 30.11.2012 16:32
takze aj ked by som mal rozvodové koliečka dobre nastavene tak to znamená že mam vačky posunuté ? a musim to nastaviť podla vačiek a nie podla koliečok ? .

a inak som to bol dnes skusit a ten rozdiel je cítiť..ked tomu prídam ide to omnoho lepšie a uz mam doma aj tú rozvodovú retaz ale dnes to nahadzovať nebudem


Upravil filippofilip95, 30.11.2012 16:33:55

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 30.11.2012 16:52
áno , nastaviť podľa vačiek , kolečká máš evidentne pretočené , takže sa podľa nich nemôžeš držať .

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 30.11.2012 17:14
ahá. ked to budem mať dam se fotky :) najneskorej dufam ze v buduci tyzden.. A inak dakuje mza vsetky rady...uz sa teším ked to pojde tak ako maaa :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 30.11.2012 19:47
Na ktm sxf 250 r.v. 2006 sa mi pretočilo rozvodové koliečko o 1 zub a už to pomaly nechelo naštartovať nechelo to isť do otačok na volnobehu... a tu su pretočene o 3 zuby a ide to.... to mi je divné :-/

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 01.12.2012 14:53
takže rozvodová retaz vymenená..tie vačky nastavené tak ako si hovoril.. dufma ze som to pochopil spravne..tie označenia na koliečkach sú všeliako ale dufam je to dobre nastavené šak povedz :) + je tam aj fotka starej retaze :D

tú sú fotky:
https://picasaweb.google.com/117642767886166457617/RozvodyKxf25020063?authkey=Gv1sRgCM6fn4y5g4PeCw

Hodnotenie príspevku:  0    0
obri
registrovaný člen
Pridané: 01.12.2012 23:07
filippofilip95: ja teda neviem, ale bol by som veľmi opatrný, lebo podľa obrázkov to vyzerá veľmi divoko. V prvom rade tak ako to tu niekto napísal, motor musí byť v hornej úvrati "bezpodmienečne" a zafixovaný! Potom vačky na vačkovej hriadeli (teda palce) ako to tu niekto napísal musia byť v takej polohe, že spodná hrana kontrolného otvoru v tom palci, musí byť v rovine s deliacou rovinou hlavy motora. Teda pokiaľ sa pozriem na tieto tvoje obrázky:
https://picasaweb.google.com/117642767886166457617/RozvodyKxf25020063?authkey=Gv1sRgCM6fn4y5g4PeCw
tak na tom najväčšom obrázku, je pravá vačka úplne v poriadku, ale ľavá sa mi zdá nízko. Nie je na obrázku vidieť kontrolný otvor.

Hodnotenie príspevku:  0    0
obri
registrovaný člen
Pridané: 01.12.2012 23:30
Ešte doplnok: pokiaľ sa pozrieš na motor z druhej strany, tak ozubené kolesá by mali stáť tak, že značky na ozubenom kolese nasávacej vačky by mali byť jedna v pravo presne na deliacej rovine hlavy motora a jedna kolmo hore a na ozubenom kolese výfukovej vačky by mali byť jedna vľavo presne na deliacej rovine hlavy motora a jedna kolmo hore. Pokiaľ sú vačky správne viď predchádzajúci príspevok a značky na ozubených kolesách nesedia tak sú skutočne ozubené kolesá posunuté na vačkovom hriadeli. Dôležitá je ale poloha samotných vačiek a nie ozubených kolies !

Hodnotenie príspevku:  0    1
obri
registrovaný člen
Pridané: 01.12.2012 23:43
A ešte doplnok: pokiaľ si si nie istý hornou úvraťou piestu, tak na boku motora je kryt zapaľovania, kde je kontrolný otvor. Z neho dáš dole zátku. Pod zátkou je ryska. Otáčaš motorom dovtedy, kým sa na magnete zapaľovania (ktorý je vidieť v tom otvore otáčať sa) neobjaví ryska, ktorá musí s ryskou na kryte lícovať. Ale pozor, musíš otáčať motorom v správnom smere, lebo rysky sú dve. Prvá avizuje, že bude nasledovať druhá, tá správna. Sú od seba na malú vzdialenosť. Pokiaľ otáčaš nesprávne, tak aj rysky pôjdu v opačnom poradí. Betálna istota je drevená tyčka v otvore sviečky, ktorá sa dvíha. Horná úvrať je, keď sa tyčka v pohybe smerom hore zastaví a vtedy sa presne kryje aj ryska v kontrolnom otvore. Ospravedlňujem sa tento lopatizmus, ja viem, že niekomu je to úplne jasné, ale filippofilip95, to asi ocení ...

Hodnotenie príspevku:  0    1
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 02.12.2012 09:33
podľa palcov -výfuková OK , sacia je mierne zanedbateľne vpred , ale to zrejme súvisí s pootočením kolečka na sacej vačke voči vačke o iný uhol , ako je daný posunom o 2 zuby.

máš možnosti
- kúpiť novú saciu vačku - to by bolo najlepšie

- zmieriť sa s mierne nesprávnym časovaním sania a asi miernym úbytkom výkonu , respektíve trochu iným správaním motora než od fabriky (toto predpokladám zvolíš) , potom odporúčam spraviť si cez koliečka aj vačky rysky tak , ako som spravil tu:
imageshack.us/photo/my-images/593/01102012948.jpg/

- zlisovať koliečko z vačky dole a nalisovať do správnej polohy - na to nemáš skúsenosti , po nete sa to tak do detailu nedá a môže to skončiť zlomením koliečka.

Upravil karol920, 02.12.2012 09:34:39

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 02.12.2012 09:37
Tie rysky kvôli rýchlej kontrole do budúcna , ak po čase kukneš na koliečka a ak rysky kolečko/vačka budú pootočené , tak je malý lisovací presah koliečka na vačke a nová ťa neminie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 02.12.2012 10:23
obri... na sacej vačke ten kontrolný otvor nieje..dakujem za postup ale robil som to podla servisného manuálu.. cize tka isto ako si napisal a este som si to preistototu aj kontroloval tim drevom do valca. cize horna uvrat je na 100% dobre :) tu ide len o to ze tie koliečka su pretočené voči vačkám :)

karol920.. no asi mas pravdu s tými moznostami zmierim sa s tým asi ide to dobre aj tak :) a tie rysky spravím a budem dufat ze sa to nebude dalej pretačať....

ale stale to este dost striela ked mam napr 4rychlost full gas a pustim plyn a dam do 3 tak to striela dost.. ale to uz bude asi tými tryskami ci to moze byť aj tou saciou vačkou že nieje presne ? .... ale na volnobehu ked pridam a uberiem tak to nestriela iba ked mam zaradené :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 02.12.2012 10:58
pohraj sa so skrutkou vzduchu na karbíku zospodu vpredu v strede , je "fantasticky dobre :grin: " prístupná

Upravil karol920, 02.12.2012 10:59:00

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 05.09.2013 21:15
filippofilip95
podarilo sa ti to nadstavit aby to slapalo ako ma???ja mam taky isty problem....zly tah z nizkych vyriesila nova podlozka s tesnenim v supatku karburatora, ale s volnobehom a strielanim si neviem dat rady....ak nadstavim skrutku zmesi podla manualu tak striela ako besna a tlaci do zakrut - neskoro klesnu volnobezne otacky na normal....ked pustim viac zmesi strelba prestane,ovela menej tlaci do zakrut,ale zdochyna na volnobehu....kompromis sa nastavit neda:(

Hodnotenie príspevku:  0    0
 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 05.09.2013 23:03
kaparz> aku mas poziciu ihly?

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 06.09.2013 04:58
Ihla je v strednom zareze a je to ok.s ihlou som uz experimentoval.ked som ihlu podal hore(cize segerku o jeden zarez dole) tak mi to v nizkych otackach trosku cukalo-trhalo motorom.moze to robit teply start?ako funguje?pusta len viac vzduchu do motora alebo aj viac benzinu (obohati zmes). Dik za rady

Hodnotenie príspevku:  0    0
 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 06.09.2013 13:21
nizke otacky nastavujes srobom zmesi. pozicia ihly robi najviac stred otvorenia plynu.

tu mas graf co najviac ovplyvnuje zmes
http://www.carbparts.com/keihin/needles_tuning/jetting_your_carb.htm

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   December 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky