Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
n1_2.1
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Zváranie titanu
goldstar
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2015 10:10
Zdravím, riešil už niekto niekedy zváranie titanového kolena na výfuku ? Kamarátovi sa spravila 3cm prasklina na kolene Yamaha YZ450F, nosil to po firmách na okolí LM ale nik s tým nevie robiť. Ďakujem za rady
bzuco9
registrovaný člen
Pridané: 14.01.2016 22:56
dá sa to zavariť chalani to zvárajú bežne antikorom ale to nieje žiadne riešenie lebo to praskne aj tak ale na inom mieste v kamarátovi povedz ench radšej kupi nové titánove kolená bežne praskajú už som sa stretol s kopec prasknutými kolenami a výfukmi dokonca už som to videl aj na koncovke akrapovič ono titám to ti je zaujmavý material je velmi pevný ale zato krehký a rôznými výkyvmi teplôt a vibráciami zvykne praskať na slovensku vôbec netuším kde to zvarajú ale skus zavolať do NASA oni sa bežne bavia s titánom :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
enduroerik
registrovaný člen
Pridané: 17.01.2016 12:21
Skús sa poinformovať vo Zvárčskom ústave v Bratislave snáď by to vyriešili

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2016 22:09
Mne to zavaril jeden pan v BB, co ma zvaracsku skolu, ale kedze to nie je bezne zvaranie musel som si zohnat pridavny material - titan samozrejme, nie nerez. inak technologia zvarania je ako nerez TIG, tusim ze wolframova tycka a samozrejme argon.
a ps, kedze som nezohnal pridavny material vhodne posluzili stare titanove ventili, ktore som zbrusil pomocou stolovej brusky na cca polovicu priemeru a bolo po probleme :)
http://www.kovozvar-bb.sk/

Hodnotenie príspevku:  1    0
 pope1
registrovaný člen
669
Pridané: 09.02.2016 13:14
Zdar pani,takze ja zvaram titan uz asi 2 roky,za ten cas som zvaril asi 40 zvodov,usiek a podobne,zvaram to TIG,mam rozne pridavne titanove materialy o hrubke 1,6mm,a este sa nestalo aby praskol jeden jediny zvar,dam na to zaruku:-)


Hodnotenie príspevku:  0    0
 jeffo
registrovaný člen
Pridané: 10.02.2016 08:33
zvárať to antikorom je veru veľká dávka odbornosti :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   December 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky