Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

MX Open Sverepec 2018

NAJNOVŠIE VIDEO

MMSR Enduro Brezno 2018

MMSR Enduro Brezno 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Poradňa - Honda CRF 450
filippofilip95
registrovaný člen
Pridané: 31.08.2015 09:43
Zdravím. Mám dočinenia z Hondou 450 CRF r.v. 2010 čiže je to striekačka.
Je na nej čerstvo vymenený piest a nastavené ventily. Lenže mam taky problém ze motorka niekedy prestane ísť a začne ako keby vynechávať.
Napríklad: Jazdím a normálne ide ale niekedy jej zrazu prepne a keď pridám plyn vôbec sa nechce zobrať, ide ale ked je poriadne pridám tak sa vôbec nezoberie. Potom počkám deň. a nemusí to zase robiť ale po chvíle to znova spraví. Vyzerá to ako na nejakú elektroniku neviete co s tým môže byt ? dakujem. :bla:
 lucker
registrovaný člen
Pridané: 17.10.2015 18:10
Mám podobný problém na CRF 450 rok 2009, tiež sa jej akosi nechce ísť do maximánych otáčok a motor dosť vynecháva. Po naštartovaní signalizačná dióda nehlási žiadnu chybu a hneď zhasne. Vedel by mi niekto poradiť? :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 insanetoy
registrovaný člen
42
Pridané: 19.10.2015 08:50
asi by som skontroloval kostru, myslim ze na pravej strane pri chladici je take ocko ktore sa rado odlomi

Hodnotenie príspevku:  0    1
 lucker
registrovaný člen
Pridané: 21.10.2015 16:21
Kostru som kontroloval vsetko je pevne dotiahnute tak chyba bude asi v niecom inom a presnejsie ide o to ze ked idem na nizkych otackach napriklad na trojke sklbnem za plyn tak ju najprv citelne pridusi a az potom sa zoberie ale nema taky strmy narast vykonu ako to bolo na predoslych karburatorovych rocnikoch... (neberie sa na zadne)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 insanetoy
registrovaný člen
42
Pridané: 22.10.2015 09:16
Tak striekackova honda je ovela kludnejsia motorka nez karburatorove varianty pred nou, ale pridusit by ju nemalo ak vyslovene nejdes z uplne nizkych otacok. mozno moto je v pohode len si musis zvyknut na striekacku :D
v kazdom pripade jedine co ma potom uz napada je pripchata tryska.... nemyslim ze by ti len tak odysla riadiacka

Hodnotenie príspevku:  0    0
mato25
registrovaný člen
Pridané: 23.10.2015 20:29
To je ta elektronika na motocrosovych motorkach na karburatorovych verziach som nikdy nemal takyto problem

Hodnotenie príspevku:  0    0
 samo99
registrovaný člen
Pridané: 24.10.2015 15:44
Nemohol sa ti rozladiť predzápal? Resp. ulomiť kolík? Prípadne posunúť snímač.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lucker
registrovaný člen
Pridané: 25.10.2015 11:26

Reakcia na príspevok
insanetoy, pridané: 22.10.2015 09:16

Tak striekackova honda je ovela kludnejsia motorka nez karburatorove varianty pred nou, ale pridusit by ju nemalo ak vyslovene nejdes z uplne nizkych otacok. mozno moto je v pohode len si musis zvyknut na striekacku :D
v kazdom pripade jedine co ma potom uz napada je pripchata tryska.... nemyslim ze by ti len tak odysla riadiacka



Mal som v tyzdni vytiahnute palivove cerpadlo to som ho skusal a tlaci pekne tak som aspon prefukol palivovy filter. Pojazdil som trochu a zda sa ze ide o dost lepsie ako predtym :)
Ked tak skusim dat vycistit vstrekovac na ultrazvuk a ked neporadi tak si naozaj budem musiet asi len zvyknut na to ze to nebude take besne ako karbecova verzia :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
tokk250
registrovaný člen
Pridané: 29.10.2015 15:43
do ultrazvuku ho davat nemusis (hold nema kazdy doma ultrazvukovu cisticku)... staci ho vymontovat zohnat si tu najmensiu injekcnu striekacku bez ihly do nej napchat na 1 strane sprej na cistenie karburatora a tou takou tepelne stahovacou buzirkou to spojit nech ti neunika tlak na druhu stranu napchas vstrekovac a teraz to hlavne 4,5-5V zdroj pripojit na vstrekovac idealne z nejakym tlacidlom. cele si to niekam uchytit, nasledne stlacis "spust" na spreji zaroven z tlacidlom ktore ti pusti stavu do vstrekovaca ten sa otvori takto ho 3,4x prekliknes/prestreknes, najskor som ho preplachol normalnym smerom potom som ho dal naopak tak som ho ale 2x prestrekol, a potom zase normalnym smerom... a vysledok panensky cisty vstrekovac :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
robo39
registrovaný člen
Pridané: 24.09.2017 21:33
zdravím vidím, že už to je neaktuálne, ale nevedeli by ste mi poradiť http://motoride.sk/?P=phorum&tema=poradna&tid=76076
dík

Hodnotenie príspevku:  0    0
 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 11.01.2018 15:13

Reakcia na príspevok
lucker, pridané: 21.10.2015 16:21

Kostru som kontroloval vsetko je pevne dotiahnute tak chyba bude asi v niecom inom a presnejsie ide o to ze ked idem na nizkych otackach napriklad na trojke sklbnem za plyn tak ju najprv citelne pridusi a az potom sa zoberie ale nema taky strmy narast vykonu ako to bolo na predoslych karburatorovych rocnikoch... (neberie sa na zadne)



to je priliz bohatouzmesou. neviem ako by sa ti to mohlo stat u striekacky. filter vypraty?

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Júl 2018   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 28.07.2018
MX: RP - východ
Hniezdne
cal_icon 03.08.2018
Motokrosové sústredenie pre triedy MX50, MX65 a MX85
Veľké Uherce
cal_icon 04.08.2018
Motokrosové sústredenie pre triedy MX50, MX65 a MX85
Veľké Uherce
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky