Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO CUP STRED- LOVÈICA 2020

ENDURO CUP STRED- LOVČICA 2020

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Suzuki RM250, nedaju sa znizit volnobezne otacky
 pope1
registrovaný člen
669
Pridané: 24.11.2007 17:07
nazdark menil osm karbec na rm250 a ani za svet nemozem znizit volnobezne otacky...trysky prestelovane vsetkymi moznimi aj nemoznimy sposobmi,vsetko ciste...ihla na doraz hore,uz hlbsie nejde...nemoze to robit aj hladina?akoze tesnenia su vsetky ok...tadial faslos nenasava,jedine tak okolo kluky...ale u stareho karbeca to nerobilo:-(

hmm....
IP: 87.244.199.114
Pridané: 24.11.2007 22:16
Pozri či ti nezostáva pootvorený sýtič ,ale môže to byť aj chudobnou zmesou . Ako sa to chová ak uberieš plyn ? Klesnú otáčky hneď po ubratí plynu , alebo sa to dlhšie dotáča ? Studené to štartuješ so sýtičom ? Daj dolu dekel zapaľovania a skontroluj stav , či to neni zakydané od oleja . Tečie benzín cez prepadové hadičky ? Aký to je karburátor ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 pope1
registrovaný člen
669
Pridané: 25.11.2007 11:43
nie nie sytic zatvara,po prudkom pridani drzi dlho vysoke otacky a potom spadnu,par sekund to trva.Studene to chyti usper,ale skusal som ked to bolo teple zapnut sytic a otacky klesli,cez prepad ani velmi netecie,to je okey,karbec e to mikuny

Hodnotenie príspevku:  0    0
hmm....
IP: 87.244.199.114
Pridané: 25.11.2007 11:55
Keď je to teplé a zapneš sýtič , tak klesnú otáčky ? Dobre som to pochopil ? Ak je to tak , tak to máš moc chudobné . Studené to chytá len na sýtič ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
hmm...
IP: 87.244.199.114
Pridané: 25.11.2007 12:00
Pozor na chudobnú zmes , môžeš si odfajčiť motor (pridretie-málo mazané zmesou , prepálenie piestu-málo chladené dno piestu , atď , atď . ) .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 25.11.2007 13:18
moc chudobná zmes

Hodnotenie príspevku:  0    0
 pope1
registrovaný člen
669
Pridané: 26.11.2007 11:58
pritiahnutim trysky sa zmes obahacuje alebo ochudobnuje?ked ju zatiahnem naplno tak to ma ten isty efekt ako ked ju povolim cca o 3 otycky...potom sa drzi dlhsie v otackach...nema tu niekto neaky manual podla coho sa da nastavit aspon zakladne nastavenie?a ako viem aka my byt spravna vyska hladiny?dakujem za kazdu radu

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 26.11.2007 13:45
unyverzalne nastavenie je 3 alebo 3,5 otacky od uplneho dotiahnutia

Hodnotenie príspevku:  0    0
domco
IP: 85.135.151.47
Pridané: 26.11.2007 19:31
mihal444 : to nemyslis vazne. :bla: ja teda nevem ale mne cely zivot kazdy hovoril ze na mojejj rm 250 mam mat od uplneho zatiahnutia 1.5 otacky samizda ze 3 - 3.5 je troska moc ne? :roll:
potvrdte to niekto alebo vyvratte az viem aj ja

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 26.11.2007 20:28
domco mas pravdu somsa sekol trosku :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
hmm...
IP: 87.244.199.114
Pridané: 26.11.2007 20:34
Univerzálne sa to nastavuje 1,5 otáčky späť od úplného dotiahnutia . Skús si to tak nastaviť a nakopni to . Ak by boli otáčky lepšie , tak to už musíš postupne dolaďovať ladením zmesy a súčasne aj dolaďovaním dorazu šupatka .
Ak sa ti nezmení týmto nastavením priebeh otáčok , tak daj ségerku na ihle o zárez nižšie ( pridvihneš ihlu-obohatíš ) a skús znovu naštartovať . Ak sa nezmení priebeh ani takto , tak je treba pozreť hladiny benzínu v plavákovej komore a zároveň skontroluj aké tam máš trysky .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 pope1
registrovaný člen
669
Pridané: 26.11.2007 21:21
ihla je na doraz hore,cize nizsie uz nejde,ohladom tych hladin,je tam nejaka ryska pokial ma byt zaplavena komora?skusim vymenit trysky zo stareho a uvidim ci to cosi pomoze,ale mylsim ze su uplne rovnake..ale nyvylucujem ze mozu byt ine.dakujem za rady,velmi ste mi pomohli...

Hodnotenie príspevku:  0    0
hmm...
IP: 87.244.199.114
Pridané: 26.11.2007 23:03
Píšeš : ihla je na doraz hore,cize nizsie uz nejde - IHLA musí ísť HORE a teda SÉGERKA musí ísť v tých zárezoch DOLE

Hladiny sa dajú zistiť tak , že zmontuješ krbík , dáš dolu deklík a otočíš ho hore plavákmi . Plaváky si prstom pridrž v hornej polohe tak , že ke´d budeš fúkať do hadičky prívodu paliva , tak vzduch , ktorý doň budeš fúkať bude bez prekážok unikať ihlovým ventilom , ktorý uzatvára prívod paliva . Postupne spúšťaj plaváky až potiaľ , keď ti spomínaný ihlový ventil uzatvorý prívod vzduchu , ktorý neustále fúkaš do palivovej hadičky . Ak už nebudeš môcť prefúknuť vzduch , tak v tom monente si zadrž polohu plaváku . Plavák je uchytený na takom pliešku vo väčšine prípadov v tvare písmena L a ten pliešok by mal byť súbežný s dnom karburátora .
Horšie sa to popisuje ako to v skutočnosti vypadá .

Najprv skús vymeniť tie trysky a hladiny zatiaľ nechaj tak .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 safo250
registrovaný člen
Pridané: 11.02.2010 16:05
mne to robilo na yamahe dt 125 a skusal som skoro secko vimenil svicku nicc a potom som kukol a mal som vzduchovi filter naopak dal som ho tak jak mal bit a pohodaa

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lukystrike
registrovaný člen
Pridané: 11.02.2010 16:24
ja mam ten isty problem na ktm sx 125 skusam vsetko a nic zaujimalo by aj mna co to moze robit... :lol:
hmm...:on mislel tu segerku ze je hore a ihla uz nizsie nejde ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
danger
registrovaný člen
Pridané: 11.02.2010 16:54
Falosny vzduch?

Hodnotenie príspevku:  0    0
marian004
registrovaný člen
Pridané: 02.05.2011 21:38
Mám jeden podobný problém na YZ 125 a nechcem vytvárať zbytočne novú tému. Dneska som sa normálne vozil, ale už pri ceste domov mi akosi blbol voľnobeh - držal vyššie otáčky. Doma som na neutráli nechal motorku bežať, ale pomaličky jej stúpali otáčky. Keď som pridal a následne pustil plyn tak otáčky na krátku chvíľu boli normálne a potom pomaly stúpali asi tak na 50%-né. Skúšal som aj úplne vyskrutkovať šrób voľnobežky, ale stále to isté. Chcem sa opýtať, kde by som mal najprv hľadať chybu. motorka doteraz šlapala v pohode a ide v plynule do otáčok aj teraz.
P.S: Žeby to bolo aj benzínom ? Asi je to blbosť, ale stále jazdím na 95-ku zo Slovnaftu a naposledy som si kúpil 95-ku na Shellke

Hodnotenie príspevku:  0    0
 pipo
registrovaný člen
12
Pridané: 02.05.2011 22:13
marian- ja som mal toto iste na yz125 a cele to bolo v tom ze pod nadrzou mi priseklo plynove lanko o kostru(neveim ako tiez dovtedy vsetko slapalo) zhodil som nadrza pohybal lankom a vsetko slapalo ;)
priseknute lanko nedovolilo ,,padnut,, ihle uplne dole a tym padom ako keby mas stale trosku plyn pridany
skus pozriet toto zato nic nedas ked nie ries to dalej ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
marian004
registrovaný člen
Pridané: 03.05.2011 14:56
Chybu som našiel, na spodku šupatka sa kúsok odlomil a to spôsobuje to pridávanie. Teraz musím ten odlomený kúsok nájsť niekde v motore aby to niečo nespôsobilo, len neviem kde zoženiem druhé šupatko, lebo čisto nové je nehorázne drahé. :(

Upravil marian004, 03.05.2011 14:57:07

Hodnotenie príspevku:  0    0
johnnyblaze
registrovaný člen
Pridané: 03.05.2011 15:55
Zdravím mám podobný problém na YZ 125 r.v 1990 ale šupátko je OK, plynové lanko som dal nové, motor pretesnený po celkovej GO ale vždy keď naštartujem motorku tak hneď začne revať do vysokých otáčok, či štartujem so sytičom alebo bez, vždy rovnaký efekt.

Hodnotenie príspevku:  0    0
marian004
registrovaný člen
Pridané: 03.05.2011 16:30
Úplne vyskrutkuj šrób volnobežných otáčok a potom uvidíš.

Hodnotenie príspevku:  0    0
johnnyblaze
registrovaný člen
Pridané: 03.05.2011 17:33
marian004: to isté, žiadna zmena

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 03.10.2020
Enduro Cup Stred
Lehota pod Vtáčnikom
cal_icon 17.10.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: Countrycross
Lehota pod Vtáčnikom
cal_icon 18.10.2020
MM SR CC Dvojíc: Countrycross
Lehota pod Vtáčnikom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky