Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO- LOVÈICA 2018

ENDURO- LOVČICA 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Co je lepsie - 2T 125 alebo 4T 250?
2·3 >>
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 18.12.2007 20:16
zdravim, neviem ci tu tato tema uz bola, nemal som cas tu hladat, tak popripade dajte link ak tu uz bola...popripade ak nie, tak napiste vase nazory, postrehy, skusenosti, ale prosim vas hovorte len skutocnosti a nevymyslajte si!!
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 18.12.2007 20:22
moj osobny nazor 4T, plynulesji priebeh vykonu, motor ma zaber v celom pasme otacok, netaha tak neprijemne ruky.Je ale pravda , ze je financnejsie narocnejsia udrzba, popripade oprava poruchy.jazdil som na 125, 250 2T teraz jazdim na 450 4T (co nie je sice 250 4T, ale princip zostava) a urcite by som nemenil!

Hodnotenie príspevku:  0    0
vlke
registrovaný člen
Pridané: 18.12.2007 20:23
ty si inac lenivity clovek :grin:

Hodnotenie príspevku:  0    0
mirec
IP: 91.127.28.220
Pridané: 18.12.2007 20:36
urcite 4t

Hodnotenie príspevku:  0    0
stevkoo
IP: 213.151.217.132
Pridané: 18.12.2007 20:38
tej pilenici, zvuju co ide z kolena a pocitu z vozenia na 125 2T alebo 250 2T sa nic nevyrovna...

Hodnotenie príspevku:  1    0
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 18.12.2007 20:50
to vlke:nie lenivy ale pohodlny :D tak ale CR 500 tak te zas ina kava :skull: :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 popo
registrovaný člen
Pridané: 18.12.2007 21:05
tak ja sa priklanam k 2T...musym najprv vyskušat 4T.Tak tu Kavičku CR 500 bi som si rad vychutnal...

Hodnotenie príspevku:  0    0
vlke
registrovaný člen
Pridané: 18.12.2007 23:43
Asterisk: sorry, to patrilo zakladatelovi temy "...nemal som cas tu hladat..."

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 19.12.2007 15:35
to vlke:nic v pohode,celkom si sa ale trafil :D na 4T je to pohodlnejsie

Hodnotenie príspevku:  0    0
 gadget
registrovaný člen
Pridané: 19.12.2007 17:43
1. musis vediet do kolko chces motorku ak chces 4 tak tak pod 130 000 poriadneho stvortakta nekupis mozno sa daco najde ak chces 2 takt tie idu od 80 000- 100 000 to je taka hranica nq urovni
2.ci mas vlastne na go lebo na 4 takt je taka udrzba masna 2 tak tam to tiez neni lacne ale lacnejsie to je ako 4 tAKt
3.kde budes jazdit 4 tak - les,trate,hory 2 takt- iba trat
JA BY SOM BRAL JEDINE 4 TAKT dovod plinulost,pohodlnost,ziadne spojkovanie,krasne zvuky ........porozmyslaj mal som aj 2 tak cr 125 ale ku dvojtaktu by som sa uz nevratil vobec

Hodnotenie príspevku:  0    0
KUBIKO
IP: 87.244.226.2
Pridané: 19.12.2007 18:05
JASNE žE 4T

Hodnotenie príspevku:  0    0
 hAjPR
registrovaný člen
Pridané: 19.12.2007 18:53
gadget: "3.kde budes jazdit 4 tak - les,trate,hory 2 takt- iba trat"

...zkoušel jsi jezdit na moderním 2T enduru...objem 250-300...změníš názor...do lesa to nej!

Hodnotenie príspevku:  0    0
miso12
IP: 213.81.217.199
Pridané: 19.12.2007 19:05
125 2T vytacat do max je ten najkrajsi zvuk. A neustale radenie cez spojku. skusal som 4T ale nejak ma to neoslovilo.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 tomiktm125
registrovaný člen
Pridané: 19.12.2007 19:21
jednoznacne 2-takta. 4-takt?je pravda ze priebeh motora je lepsi ale ziadny 4-takt sa nevyrovna vahou a ovladatelnostou s 2-taktom.a udrzba na dvojtakte?ked mate dobre ho dvojtakta tak za rok vymenite za rok maximalne try piesty.ja jazdim 125 exc-cku a za 3 roky som vymenil jednu ojnicu ,loziska na kluke a 6 piestov, to vsetko len preventívne a jazdim zavodne.neviem ci by to stacilo na 4-takte...na zvuku sa este nikto nepovozil!!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 19.12.2007 19:55
ja to tiez vidim na dvojtakt...nie ze by som mal nieco rpoti stvortaktu, ael som sa na nom vozil, sice tahal hned odspodu, ale uz len to, ked niekto profesionalne jazdi na dvojtakte tak je urcite vacsi manik jak na stvortakte...sice boli na ME len zopar dvojtaktov, ale na takych majstrovstvach SR boli len dvojtakty, zopar stvortaktov...tym chcem povedat, ze stvortakty si kupuju eln nejaki ti vacsi manici, normalnym co jazdia zavodne staci dvojtakt...co sa tyka technickej stranky, vsetci vieme ze 4t je narocnejsi ako 2t, len preto, lebo treba menit ojnicu, vkuse olej, nastavovat ventily atd..., ale 2t ked je furt na prvere ziadny 4t nema sancu

Hodnotenie príspevku:  0    0
adi13
registrovaný člen
77
Pridané: 19.12.2007 20:32
ja som mal aj 2-takt aj 4-takt a uz by som 2 takt nechcel mal som cr 125 a teraz mam rmz 250 ale mne to vyhovuje lepsie a hned po kupe som spozoroval ze sa stym lepsie lieta:D :roll:


Hodnotenie príspevku:  0    0
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 19.12.2007 22:19
v podstate mate vsetci pravdu,2T aj 4T maju svoje vyhody aj nevyhody potom je to uz individualne, ktore kriterium je pre koho rozhodujuce,ale trend hovori pre 4T!aj ked mi na druhej strane troska chyba ta krasna vona 2T! :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 20.12.2007 08:11
Tak to som este nepocul, ze 2T jazdia profici a 4T amateri :-O :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 CRUCIFIX
registrovaný člen
9
Pridané: 20.12.2007 08:50
podla toho kolo mas rokov a kolko vazis aj to je potrebne zvazit a potom hlavne ci ides jazdit hooby a kolko mas nato penazi..ci chces kupovat staru kravu alebo funglovicu...
ak novu taj jednoznacne 4T...ja som za celu moju karieru mal dve 125 ako ze ked som zacinal bolo super..."stacilo" lenze ked som mal tu druhu a isiel som nejaky pretek tak nic nula bodov slabe...urcite to bolo tym ze to bola aj stara motorka ale 125 by som uz nechcel stala ma dost penenazi..potom som presiel na 250 2T to taciatku som to chcel hned predat bo nenormalna sila ale casom som si zvykol a parada, jazdne vlastnosi su urcite horsie ako na 4T ja s mojimi kilamy a skusenostami by som sa urcite povozil lepsie na 250 4T ale ten nenormalny zvuk s ladeneho vyfuku 250 to som si proste zamiloval...
cize moj nazor a rada je 250 2T a mas pokoj...aj so servisom aj s vykonom.....

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 20.12.2007 08:59
keby tu bola rubrika HLOD TYžDNA tak tento je určite nominovani. Profesional,ktory jazdi na 2t je večši maniak ako na 4t ktmsx125 si zabodoval :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
MITO12
IP: 195.168.176.162
Pridané: 20.12.2007 11:10
Kazdy ma vlastny rozum, vsak?
...a to nebolo pre ktmsx125

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jotal
registrovaný člen
100
Pridané: 21.12.2007 00:27
ked je teda 2T lepsi,tak preco ich je cim dalej tym menej na zavodoch???A co sa tyka 2T tak uz KTM144 alebo upravenu hondu na 150ccm pretoze s klasickou 125 sa na 250 4T nechytas.preto su od noveho roku zmenene pravidla vo FIM-e pre kubaturu MX2.ja davam hlas 4T

Hodnotenie príspevku:  0    0
KTM - FAN
IP: 91.127.82.248
Pridané: 21.12.2007 08:46
2 jotal

Ano na 2T sa nechytaju - ale polovicne objemy :lol:

Keby boli 4T take vykonne - tak som zvedavy ako by dopadlo 125 2T vs. 125 4T :lol:
detto v 250 ccm.

Nieje to tym ze by boli 2T horsie - ale su nasilu vytlacovane.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 21.12.2007 09:03
KTM-FAN: kto ich nasilu vytlaca? Je to kvoli emisiam alebo kvoli vacsim ziskom zo servisu 4T? Neber to ako rypanie, len mi to fakt nieje jasne... :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 brano
registrovaný člen
Pridané: 21.12.2007 09:43
Diskutujete a vsetci maju pravdu. Niekomu sedi viac 4t, nevadia mu kila navyse, ale sedi mu krutiak. Niekomu je zase jedno, ze motorka sa mu vychyti od istych otacok a ma na to ruky, len nech nie je tazka. Idealne by bolo mat 4t motor , co pali kazdu otacku alebo 2t s odelenym mazanim. Mozno raz aj to bude. Rychlost vyvoja je v dnesnej dobe obmedzovana navratnostou investovanych prostriedkov do vyvoja sucasnych technologii. Ked sa to zaplati, vybehne na trh nieco nove. A tak je to aj s modernymi 4t, do ktorych sa uz vrazilo dost. Preto ich teraz treba predavat. A verejnosti povieme, ze kvoli emisiam. Ale emisie z 2t motoriek su oproti fabrikam kvapka v Jordane. Netreba sa o tom hadat, problem je to sirsi a za vsetkym su peniaze.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Palic
registrovaný člen
619
Pridané: 21.12.2007 11:00
U mna su zmiesane pocity. 2T je super vec na vyblaznenie. Clovek si s tym uzije. No davam prednost 4-taktu. Zaber v celom spektre otacok, super krutak. Keby to tak neni, tak to nejazdi tolko ludi. A k tomu oleju, co tu dakto pisal, ze ho na 4t stale treba menit. Na 2t zas lejes stale olej do benzinu. A prevodovy sa meni neviem ako casto. Takze v tomto je to asi na rovnako..

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 21.12.2007 13:12
Ano,chcel by som sa verejne priznat, bol som nasilu dotlaceny aby som si kupil 4T, to bol jediny dovod preco som kupoval 4T a este som aj podlahol velkym marketingovym tahom vyrobcov, ktori tak tlacia na zakaznika cez media :D berte to v ramci srandy.
Suhlasim ale s branom, vid vyfukovy system na novej yamahe, preco uz sportove motorky musi splnat emisne normy, ved tych je minimum oproti ostatnym.
to KTM-Fan:ved ale MX neni len o vykone, povedz mi kolko ludi vyuzije vykon takej 250 2T, par profi palicov a 125 4T s dobrym jazdcom by kludne ukazala chrbat 2T pile!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Michal_WR
registrovaný člen
Pridané: 21.12.2007 15:07
Ja mam tiez momentalne taku dilemu,lebo newim,ci mam kupit Yamahu WR 250F,alebo WR 125 prerobenu z YZ-ty.
Ten dvojtakt ma tiez nieco do seba. :!:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Erkorider
registrovaný člen
Pridané: 21.12.2007 15:16
Jednoducho povedane... na vyblaznenie je super 2takt a na zavodoch s 2taktom nemas sancu,,, 4takt je jednoznacne lepsi... co sa tyka motocrossu

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stevkoo
registrovaný člen
Pridané: 21.12.2007 16:07
ja to na buduci rok skusim so RM125... pili do nekonecna!!! ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 MarekKXF
registrovaný člen
33
Pridané: 21.12.2007 18:41
sam si to musis rozmyslet, 4T je jednoznacne niekolko krat narocnejsi na servis ako 2T :-|

Hodnotenie príspevku:  0    0
 CRUCIFIX
registrovaný člen
9
Pridané: 21.12.2007 19:05
ze s 2T nemas na zavodoch sancu...jaka p...na.... sa zobudte....
kto chce co chce..tam sa aj dostane...a kto nechce sa nikam nedostane...
kup si 2T apojazdis uvidis....predas kupis 4T pojazdis uvidis...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ador11
registrovaný člen
80
Pridané: 21.12.2007 20:25
JURIPKO:ja som to myslel tak, ze urcite je FYZICKY na svaly viac narocnejsi 2T ako 4T

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jotal
registrovaný člen
100
Pridané: 22.12.2007 17:54
zato ze 2T viacej vytacate a zda sa vasa jazda agresivnejsia,tak nemusite byt hned rachlejsi.iba sa na 2T viacej narobite aj ked je lahsia.pisete ze su nasilu vtlacane,ale keby boli lepsie tak sa ME a MS jazdia stale na nich a nie na 4T.moj nazor je ze 4T maju buducnost

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Palic
registrovaný člen
619
Pridané: 22.12.2007 18:40
jotal to spravne povedal tak ako to je...4T maju buducnost. 2T pomalicky vymieraju. Ale si myslim, ze stale budu ludia,kt budu doverovat 2T...Kto chce co, to si kupi...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 22.12.2007 23:21
presne aj ja suhlasom s jotal-om, podla mna je to otazka financnej narocnosti (cena moto, servis) preto ludia obhajuju 2T

Hodnotenie príspevku:  0    0
adi13
registrovaný člen
77
Pridané: 22.12.2007 23:45
ok servis je drahsi na 4takt jedine ked je to uz starsia moto to uznavam ale zoberme si to aj z druhej stranky ze ked su motorky nove tak urcite menej ta bude stat kde menis olej raz za 10-15 MTH ....ale v 2takte musis davat do benzinu vkuse olej a este aj do prevodovky ci kde to:D ja si svoj 4takt nedam za nic !!! :-P a ten zvuk ako traktor juuuj:D

Hodnotenie príspevku:  0    0
KTM - FAN
IP: 91.127.247.219
Pridané: 23.12.2007 08:33
2 Erkorider - zase perla :-D

Jasne 4T je neprekonatelne - ale pri dvojnasobnom objeme :lol: :lol:

2 Asteriks
Ale porovnavaj porovnatelne - ked das dvoch VYROVNANYCH jazdcov na 125 2T a125 4T - co myslis kto bude ten dychavicny ?

Mam rad 2T ale to neznamena ze sa neviem odviezt na 4T - Ked sa nebude dat inak - budem sa vozit na 4T a nic strasneho sa nestane.
Ale nemam rad ked tu niekto obhajuje 4T ako super vykonne - ked v tomto smere za 2T riadne zaostavaju (samozrejme rovnake objemy).

Hodnotenie príspevku:  0    0
KTM - FAN
IP: 91.127.247.219
Pridané: 23.12.2007 08:35
2 tomxx

Neviem kto to vytlaca- ale podla mna samotny vyrobcovia. A deje sa to na zavodoch podla mna hlavne cez FIM a pod. Uz to zlucovanie vyssich objemov 4T a s nizsim objemom 2T.
Kazdopadne myslim ze my to moc neovplyvnime.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 23.12.2007 11:52
adi,suhlasim ale ked si vsimnes ludia co obhajuju 2T maju vsetko starsie rocniky a to je zas lepsie peniaze ked uz niekto kupije novy alebo novsi stroj siahne radsej po 4T
KTM-FAN:mas pravdu vyrovnani jazdi rovnake objemy jasne hovori pre 2T,ale jotal to povedal dobre koli tomu ze motor reve jak blazen a zadne koleso zameta zo strany na stranu to nezname ze je rychlesi 2T a stopky hovoria inak

Hodnotenie príspevku:  0    0
stevkoo
IP: 85.135.235.15
Pridané: 23.12.2007 12:00
da sa to aj tak povedat, ze 4T sa nikdy nevyrovna 2T...aby sa im vyrovnali, tak musia mat 2krat vacsi objem motora...

Hodnotenie príspevku:  0    0
xxx
IP: 213.151.217.132
Pridané: 23.12.2007 12:03
KTM-FAN Ty si total dement, co tu hovoris o dvojnasobnom objeme.... Rozumies sa tomu ako krasokorculovaniu.... Ved 4takt ma preto dvojnasobny objem pretoze zapali zmez kazdy druhy krat... A kto tu hovori o super vykone 4taktu... nauc sa citat... Tu ide o pribeh motora, kultivovanosti... A prave ty porovnavaj porovnatelne.... blbcek... A FIM robi praveze vela preto aby 2takt zoztal na scene... povolili objem144 a za nejaky cas bude MX1 350 4takt. A ziadny vyrobcovia nevytlacaju 2takt... 95% jazdcov co sa odvezie na 4takte tak si chcu hned kupit, lebo je to jednoduchsia a pohodlnejsia jazda, nestoji ta tolko sil. Neponizuj sa takymi trapnymi vyrokmi.

Hodnotenie príspevku:  0    0
adi13
registrovaný člen
77
Pridané: 23.12.2007 12:10
stevkoo :dalsi mudrc. porovnaavaj kone a nie objem!!! a xxx to vysvetlil! :grin:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 modrak
registrovaný člen
Pridané: 23.12.2007 12:19
že porovnavaj kone nie objem.ja asi odpadnem. :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
stevkoo
IP: 85.135.235.15
Pridané: 23.12.2007 12:22
adi13: dalsi mudrc. kone priblizne tie iste, pricom 2T ma o polovicu mensi objem... pokial viem, tak triedy v motokrose alebo v endure sa delia podla objemu motora a nie podla vykonu a priebehu vykonu motora... nech spravia triedu do 30 koni, dalsiu do 40 koni a dalsiu do 60 koni... potom ma nebude zaujimat objem motora... pokial je to takto, tak pomerom vykon/objem motora budu mat vzdy 2T navrch... :-O

Hodnotenie príspevku:  0    0
stano
IP: 84.47.91.229
Pridané: 23.12.2007 14:35
Zaujimave.Jazdil som 4T,potom som presiel na 2T a ked som zodral terajsie 2t tak si ver ci never zase idem kupit funglac 2T. Pokial si dobre spominam,tak kto kolvek sa kedy odviezol na mojej 300vke 2T,(podotykam ,ze vsetci to boli 4Taci) kazdi bol milo prekvapeni a skor sa im to pacilo nez nepacilo.Ibaze kazdi nie je ochotni experimentovat a hned si po prvom vyskusani kupit nieco ine,zpravidla nezname cize menit 4T za 2T. Asi otazka vkusu? Lebo vykonu pri nizkej vahe ma 2T jak swina!! Je fakt ,ze 4T bez rozdielu objemu je kultivovanejsie a tudiz priatelskejsie k jazdcovi :D :D


Hodnotenie príspevku:  0    0
 CRUCIFIX
registrovaný člen
9
Pridané: 23.12.2007 18:27
keby vam to tak islo natrati tak ako tu mudrujete...kazdy si tu zastava len to co ma doma v garazi....
radsej icte dvyhat cinky ako sa tu len hadat...

Hodnotenie príspevku:  0    0
marekon.
IP: 91.127.27.39
Pridané: 25.12.2007 09:15
môj názor je taký, že na vybláznenie obyčajným hobíkom stačí v pohode aj 2T je to predsa len finančne menej náročné, ale závodne by som aj ja určite lepšie zajazdil na 4T, aj ked niekomu možno fakt 2T sedí viac a aj keby si mohol kúpiť 4T kúpi si opäť 2T ale tých je naozaj minimum. a s tými endurami 250-300 2T súhlasím, do lesa super vecička.

Hodnotenie príspevku:  0    0
lukasss
IP: 195.91.54.80
Pridané: 25.12.2007 10:45
dobra blbost ze hobikom staci 2t a kup si motokrosovu 250 4t potom uvidis.mozes sa rozlucit s nasetrenimi korunkami ak ich nemas vela.kazdy tu hovori MX ale pozrite sa na enduro ci countrycross nezalezi ci mas 2t ci 4t je to na kazdom ako sa vie vozit kup si co chces ty sa budes na tom vozit nie ja

Hodnotenie príspevku:  0    0
fiifl14
IP: 82.119.232.10
Pridané: 25.12.2007 14:33
ja mam 250 cr,vozim sa po horach a nemam problem,jazdil som aj 4t,ale nevidim v tom velki rozdiel,trebo to len vedieť,niekomu pasuje lepšie 2t a niekomu 4t,

Hodnotenie príspevku:  0    0
marekon.
IP: 91.127.27.39
Pridané: 25.12.2007 17:10
nemyslel som hobíkov ako pretekárov ale ako výletných jazdcov.


Hodnotenie príspevku:  0    0
2·3 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   December 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky