Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Strata vykonu po vymene piestu na dvojtakte
 S4MO_SX
registrovaný člen
Pridané: 28.02.2008 16:53
Mam KTM SX125 r.v. 2004. Neviem ale menil som piest za novy dvojkuzkovy a motorka stratila na vykone. Nechce ist do vysokych otacok. Mam ho zajazdit a tym sa to zlepsi alebo treba novy piest klasicky jednokruzkovy? Za radu vopred dakujem.
kajo
IP: 78.99.109.43
Pridané: 28.02.2008 17:53
Alebo si zle poskladal priveru , klapky ..... :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ado223
registrovaný člen
161
Pridané: 28.02.2008 18:38
mam taky pocit ze to bude tou priverou :?: :?: :?: ale niesom si isty


Hodnotenie príspevku:  0    0
 soson
registrovaný člen
Pridané: 28.02.2008 18:53
podla mna privera tiez ked ti nechce ist do otacok,pekne to rozober skontroluj a poskladaj

Hodnotenie príspevku:  0    0
 S4MO_SX
registrovaný člen
Pridané: 28.02.2008 20:50
Aký má vlastne účel privera.....?

Hodnotenie príspevku:  0    0
dzon
IP: 213.151.218.174
Pridané: 28.02.2008 20:54
a vies kde ja privera?


Hodnotenie príspevku:  0    0
 mamaloosa
registrovaný člen
723
Pridané: 28.02.2008 21:01
Privera meni priemer vyfukoveho otvoru za valcom v zavislosti od otacok.... najdi si mikrofise alebo servisny manual a tam to bude rozkreslene aj nastavenie ;)

svetu mier a nebite ho hned vsetci!!!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 S4MO_SX
registrovaný člen
Pridané: 28.02.2008 21:01
jj viem prave som sa nato pozeral ci dobre som daval .....mozno ze sa mi podarilo dajak zle dat no neviem ale aky to ma vyznam......ta privera

Hodnotenie príspevku:  0    0
 popo
registrovaný člen
Pridané: 28.02.2008 21:02
no privera ma doooost velky vyznam....

Hodnotenie príspevku:  0    0
 S4MO_SX
registrovaný člen
Pridané: 28.02.2008 21:03
mamaloosa: dik za info

Hodnotenie príspevku:  0    0
 soson
registrovaný člen
Pridané: 28.02.2008 21:31
to si menil piest bez toho aby si vedel na co je privera?chlape :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
hmm...
IP: 87.244.199.114
Pridané: 28.02.2008 23:30
Skontroluj aj to , či si nezaložil piest opačne . Šípka na pieste musí smerovať k výfukovému kanálu , teda dopredu .

Hodnotenie príspevku:  0    0
copinss
IP: 87.197.40.129
Pridané: 29.02.2008 10:03
a aky je rozdiel medzi dvojkruzkovym a jednokruzkovym piestom u 125-tiek?? je to nieaky rozdiel alebo dlhsie vydrzi a je rozdiel aj v cene hodte niekto info zaujima ma to tiez idem mnenit piest a cel by som vediet co je lepsie :?: :?: :?:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 DRIFTER
registrovaný člen
19
Pridané: 29.02.2008 11:13
soson: a ty si sa hned mudry narodil? Vzdy je vsetko pre kazdeho prvy krat. Ked to chalanovi nema kto vysvetlit, tak co? A ked napr. nema manual alebo je v angline? Ked ti niekto nieco nazorne ukaze a vysvetli co ako a preco, tak si to zapamatas lahsie ako ked si to niekde precitas, ale urcite pomoze aj rada z fora. A nie chalana hned doj...t. Ty si mu poradil? Neporadil, ale hlavne ze si nezabudol dodat " :bla: "

Hodnotenie príspevku:  0    0
Tomi222
registrovaný člen
Pridané: 29.02.2008 14:37
soson: Dilino.... Mas pravdu drifter

Hodnotenie príspevku:  0    0
 martiner
registrovaný člen
Pridané: 29.02.2008 15:25
no naozaj sa tu najde dost frajerou co ta len doj.ebu namiesto toho aby ti poradili a este su tu aj taky co odporucaju servis hned pri kazdom zasahu do moto :-/ ...jasne ze tam mozem nieco pokazit ale ako inac sa to mam naucit spravit :?:....ked naozaj niekto chce pomoct tak pomoze a netrepe zbytocne

Hodnotenie príspevku:  0    0
jofan
registrovaný člen
Pridané: 29.02.2008 18:09
myslim ze to treba zabehnut lebo ak tzi dal malo volu na pieste sa ti zohreje a nastane velke trenie a preto moze stratit ten vykon

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 29.02.2008 22:35
Podla mna si zložil zle príveru. Skontroluj ako je? ked ju budeš kontrolovat musi byt zatvorená ked ju skusiš pohýbat musi chodit lahko. ak chodí mohol si to zle zložit pri ostredivom regulátore ktorý ti ju neotvára. Keby si otočil piest tak ti poláme za chvílu kružky.

Hodnotenie príspevku:  0    0
S4MO
IP: 213.151.218.129
Pridané: 01.03.2008 12:20
No skusim skontrolovat...a uvidime

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jeffo
registrovaný člen
Pridané: 01.03.2008 14:46
martiner sveta pravda

Hodnotenie príspevku:  0    0
sjaro
registrovaný člen
Pridané: 02.03.2008 10:17
A z coho si tam dal piest?ma rovnake rozmery ako ten co tam ma byt.Pokial viem ostre 125-ky maju kruzok jeden aj to moze byt problem ze si tam dal s dvomi,kruzok ide cez kanaly a potom nestihne dobre nasavat z kluky benzin.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Martin KTM
registrovaný člen
Pridané: 12.03.2008 21:33
Ak smiem tak ja by som typol takuto vec mal som podobny problem na 125.Bol vybehany valec - mal velku ovalitu (elipsovity priemer valca). To znamena ze stare kruzky boli zodrate presne ako valec po vymene piesta a novych kruzkov uz nezatesnili valec.Tym vsetka kompresia unikala z valca :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Cezetak
registrovaný člen
Pridané: 12.03.2008 21:56
a fungovalo by to aj bez privery??

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mihal444
registrovaný člen
Pridané: 12.03.2008 22:12
bez priveri ti to pojde ale nie tak ako by malo od spodnich otacok nebude mat vobec tah to len treba poriadne nastavit

Hodnotenie príspevku:  0    0
karol920
IP: 78.98.75.142
Pridané: 14.03.2008 06:45
piest s dvomi krúžkami = lepšie tesnenie
piest s jedným krúžkom = menšie trenie

Hraničné otáčky cca 7000rpm , pri nižších je lepší dvojkrúžkový , pri vyšších jednokrúžkový. Preto endurové moto majú piesty väčšinou dvojkrúžkové a "také isté" krosové moto ma piest jednokrúžkový.
Pri endure je dôležitý záber aj odspodu , pri krose to nie je prakticky zaujímavé.

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Máj 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 30.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
Regionálny pohár východ
Mníšek nad Hnilcom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky