Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
n1_2.1
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO LIŠOV 2018

ENDURO LIŠOV 2018

SPONZORI


www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Stelovanie ventilov Honda CRF
 michelin
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 13:21
Nazdar Chalani,nevedel by mi prosim vas niekto poradit ako sa nastavuju ventyle na honde?!Proste motorku nastartujem asi tak po 30 nakopoch,striela z vyfuku,ziadny tach motorky-ako keby ju dusilo,......Ak mate niekto skusenosti s niecim takym-prosim vas poradte!!!!DAKUJEM!!!!!
 unci
registrovaný člen
8
Pridané: 05.04.2008 13:43
no tak ventily sa nastavuju podložkami musis mat taku sadu. A aky rocnik je ta CFR 450?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michelin
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 13:47
je to 03,tie podlozky mam-su v poriadku

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ondrik250
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 14:40
hmm crf je crf to sa furt sere a sere daj si to pozriet mechanikovy poriadnemu ....a tlak paky je dobry???ma kompesiu ci nie?alebo je slaba?

Hodnotenie príspevku:  0    1
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 14:42
podlozkam sa nic nestane, otazne je ci uz nie su hrube na to aby bola vola...
Meraj to mierkami ked su vsetky ventily zatvorene. Vyfukove vydrzia dost, horsie je to so sacimi, hlavne lavy(v smere jazdy) vydrzi malo. Pokial uz nemas ziadnu volu, je tazko urcit aku podlozku potrebujes(pokus-omyl), pokial este je vola, ale mala, lahko vypocitas aku podlozku potrebujes. Ak uz tensia podlozka v sade nie je, musis kupit novy ventil(cca 2800sk).Tie vole si uz ale nepamatam, manual som predal s moto.
Ja ale ked som uz nemal volu na sacom ventile, motorka sa tazko startovala tepla, studena chytala...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michelin
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 15:04
ondrik250:tlak paky je dobry-tu je ten problem ze tu neni ziaden mechanik madMX:ja som telefonoval s jednym mechanikom a vravel ze na sacom ma byt vola 0,20 stotin mm a na vyfukovom 0,15-tak to aj je=meral som to mierkami :cry:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 15:09
tak je problem inde... :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michelin
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 15:48
madMX:ale kde moze byt problem?ale aj tak dik za radu!

Hodnotenie príspevku:  0    0
silur
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 19:15
Je možné že ti netěsní ventily

Hodnotenie príspevku:  0    0
jofan
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 19:23
a sviecku mas dobru ??? lebo aj to moze robit ked je stara alebo nespravna nova stoji okolo 1300sk iridiova

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michelin
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 19:31
sviecku mam novu,dal som za nu 1500sk :!:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mino
registrovaný člen
493
Pridané: 05.04.2008 21:01
skus prefuknut karburator ci nieje niejaka spina v nom :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Michal_WR
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2008 21:05
môže to byť aj karbec.....možno....

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 05.04.2008 21:57
Michelin - štelovanie ventilov:
1.daj si piest do hornej úvrate
2. zmeraj vôle na všetkých ventiloch
3.sacie musia mať vôle 0,13- 0,19mm
výfukové 0,25-0,31 mm
4. ak nemajú vôľu v tolerancii, vyber podložky a daj tam také, aby boli v tolerancii. !!Vymenená podložka nesmiíe byť tenšia ako 1,2mm!!,v prípade že by si tam musel dať tenšiu podložku - musíš meniť ventily
5. podložky sa dajú brúsiť - sú z rovnorodého materiálu (môžu sa brúsiť na magnetke ale aj v rukách našmirkovom papiery - potrebuješ mikrometer),
to je v skratke všetko

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michelin
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2008 00:08
dinocradle:dik za radu,ale nema to byt nahodou naopak,ze sacie by mali mal 0,25-0,31 a vyfukove 0,25-0,31?ja som to pocul tak,ale ak sa mylim tak ma oprav aby som nespravil este vacsiu skodu ako je :!: :!: :!: :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dancul23
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2008 09:37
nazdar, keď sa tu bavíme o náhr.dieloch pozrite partsdepot.cz, madMX tu spomína cenu ventilu(sací( na crf 250-2800Sk. Na tejto stránke kúpite za túto cenu originálne ventily DVA aj s poštovným!!! Zatial som od nich nič neobjednával a týmto by som chcel požiadať ak niekto má skúsenosť tak nech informuje aj ostatných!!!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michelin
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2008 13:26
dancul23:perfektna stranka=diky moc-pomohol si mi lebo mi treba objednavat nejake veci a tu su skoro o polovicu lacnejsie!!!!! ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2008 13:32
dancul23 a ja rozmyslam, ze co su to za ventily tie 'DVA' a az teraz som pochopil, ze dva kusy :-P .
dobra cena...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dancul23
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2008 14:21
doprdele chlapi, veď odkaz na túto stránku nechal ešte 21.3. makorider v téme hľadania manuálov, mikrofiše...ale spomína sa aj na diskusiách na motoride.sk. Tie ceny sú priam neuveriteľné, preto by som bol rád keby sa ozval niekto kto od nich už niečo objednal. Majú tam aj sviečky na crf250 za cca 550CZK-tak teraz neviem...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 petexc
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2008 19:54
michelin: vyfukové ventily majú vždy väčšiu vôlu ako sacie dôvodom je vyšia teplota.

Hodnotenie príspevku:  0    0
lajko
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2008 20:32
Ja davam sacie 0.15-0.2max vyfukove 0.2-0.25 este je tam vahadielko na dekompresor tam tiez vola0.2 alebo ked zatlacim vahadla na vyfukove podlozky na doraz tak potom na dekompresore vola 0.4.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 06.04.2008 22:08
michelin - je to tak ako som ti napísal (mám originál manuál )

Hodnotenie príspevku:  0    0
 michelin
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2008 22:19
dinocradle:dik,nebol som si isty,ale ak mas manual tak potom OK :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 majom250
registrovaný člen
Pridané: 15.01.2009 20:21
chcem sa spytat ako vyzera zaklepany ventil? či sa nazyva zaklepany len preto ze nieje ziadna vôla a ventilova podlozka ma min. hrubku?


Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Apríl 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 04.04.2020
Enduro Cup Stred - hľadá sa náhradný termín
Brezno - Lúčky
cal_icon 18.04.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: hľadá sa náhradný termín
Skýcov - Košariská
cal_icon 19.04.2020
MX Open - hľadá sa náhradný termín
Gbely
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky