Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO LIŠOV 2018

ENDURO LIŠOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Poradňa - Nastavenie rozvodov HONDA CRF 450
 mato24
registrovaný člen
7
Pridané: 30.07.2008 22:19
caute chlopi prosim vas nevedeli by ste mi niekto poradit ako sa nadstavuju rozvody??? dakujem
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 30.07.2008 23:00
na koliecku na vacke su rysky, tak isto ti musi pasovat dole ryska na kluke(zapalku) co je pod malou zatkou(horna uvrat)...tocis s klucom ked das dole velku zatku.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato24
registrovaný člen
7
Pridané: 30.07.2008 23:36
viem ze na kolecku su risky ale dole som si nevsimol idem to este pozret a dam vediet ako som dopadol zatial dakujem... :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato24
registrovaný člen
7
Pridané: 31.07.2008 00:40
problem :!: nasiel som risku na magnete a na bloku motora ked su zarovno seba piest je v hornej uvrati to je ok... ale na hornom kolecku su dve risky presne oproti sebe ako zistim ci som ho dal spravne :?: 50:50 :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 31.07.2008 09:23
vačky nasávacívh ventilov musia byť v polohe nad nasávacími ventilmi

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 31.07.2008 12:24
ani jedna vacka nesmie tlacit na ventil, to je horna uvrat-piest hore-vsetko zatvorene.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mato24
registrovaný člen
7
Pridané: 31.07.2008 17:09
neviem ved skusim to tak spravit ako hovorite snad to bude ok... dakujem

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 31.07.2008 21:38
To su drahe pokusy :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
hato
registrovaný člen
Pridané: 31.07.2008 21:56
ale zas pride na to velmi rychlo ci je to spravne alebo nie :proud:

Hodnotenie príspevku:  0    0
lajko
registrovaný člen
Pridané: 31.07.2008 22:00
Zaklad je dat piest do hornej pracovnej uvrate ako napisal mad MX. vtedy sa mera aj vola ventilov. Druha uvrat je ked ventily strihaju do tej nie. Alebo ak to mas uplne rozobrane nastavis piest do hornej uvrate podla znacky na pravej strane pod stuplom {vysrobuj} pri spojke pouzi baterku je tam jamka .Potom mozes nasrobovat vackovy hriadel , pri zasrobovani vackoveho hriadela davaj pozor aby ti nezacol tlacit na saci alebo vyfukovy ventil ak ano tak ho pootoc {vackovy hriadel} az su sacie aj vyfukove vahadla volne ,vtedy sa da vacka volne rukou pootocit kusok doprava aj dolava je volna netlaci na ziadny ventil! Poslal som ti fotky zo znackami snad to pochopis, potom uz rozvodovku nastavis podla tych ciarok na ozubeni rozvodovej retze a sipky na hlinikovom drziaku vacky vid foto.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 MarekKXF
registrovaný člen
33
Pridané: 31.07.2008 22:20
mato24: sak si z chtelnice, nech ti to spravi Sveto alebo Ivan, oni to maju majstri za 3minuty zlozene :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lopo
registrovaný člen
22
Pridané: 31.07.2008 23:13
marek kxf: sak som mu hovoril ze spodok na riske vrch na riske a je to neviem naco sa tu vypytuje.... keby to doniesol k nam neni problem poradime... ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 MarekKXF
registrovaný člen
33
Pridané: 01.08.2008 23:39
lopo: sak to nieje ziadna tazka praca, len to treba robit na 100%!

Hodnotenie príspevku:  0    0
hato
registrovaný člen
Pridané: 02.08.2008 08:07
ja to mam teraz tiez rozhodene, vymena vymedzovacich podloziek na ventiloch.

- hlavne to netreba robit metodou pokus omyl :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
kububu
registrovaný člen
Pridané: 01.04.2011 11:37
zdravim. som tu novy a hladam tu niekoho kto by mi poradil. zlozil som rozvody na ktm 580 bez znaciek lebo neviem voci comu maju byt nastavene. takze piest som dal do hornej uvrati vacku som dal tak aby netlacila na ventily,nahodim veko dam sponovak zacnem pomaly tocit c klukov akonahle sa piest pohol smerom dole zacali sa otvarat sacie ventili. piest ide lahucko nic tam nebura nebucha neklepe ale moto nie a nie nastartovat a este odpaluje,plamene z vyfuku a nikedy streli do karburatora. prosim vas kto by mi vedel poradit co tomu moze byt.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 01.04.2011 11:41
kububu: Diskusia - Všetko o moto - VIDEO - nastavenie ventilov KTM RFS

Hodnotenie príspevku:  0    0
kububu
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2011 22:38
hmmm. ake ventily. ja potrebujem zistit ako nastavit rozvody nie ventily. nastavit ventily dokaze 12-rocne dieta.


Hodnotenie príspevku:  0    1
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2011 23:29
Aký presnejšie model KTM to je? Ak to je klasika s OHC rozvodom a vahadlami, tak jednoducho nastav piest do hornej úvrate a vačkový hriadeľ tak, aby vačky boli dodola predstavujúc obrátené V (do striešky).

Hodnotenie príspevku:  0    0
kububu
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2011 09:20
je to ktm 580 ale neviem ci lc4 alebo sx exc ma 4 ventily a jednu vacku. ako zlozene to je pekne vsetko sedi akurat co si mi napisal neviem ci to bude tak zlozene ale hned to pojdem pozriet. zatial dik.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2011 10:21
Skús odfotiť tú hlavu aj s vačkovým hriadeľom a bude sa radiť lepšie. Ale ak má 4 ventily, 1 vačku a vahadlá, tak by ot malo byť ako píšem. Nemôžeš mať pohnuté zapaľovanie, prípadne inú chybu v elektrike (CDI, cievky na zapaľovaní atď)?

Hodnotenie príspevku:  0    0
kububu
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2011 16:30
iskru hadze, zapalovanie je na riske. nevies nahodou kolko ma mat karbec vzduchu. od uplneho zasrobovania vzduch. tryski , kolko otociek ju mam vysrobovat naspat.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2011 20:23
Skús nastaviť tak 2-2,5 väčšinou to býva okolo tejto hodnoty. Ale záleží aká je tam voľnobežná tryska. Čo je to za karburátor? DellOrto alebo už Keihin?

Hodnotenie príspevku:  0    0
kububu
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2011 20:46
je tam dellorto. diky za vse. rypat sa v nej budem asi az v sobotu tak potom dam vediet.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 07.04.2011 19:22
hm a ja sa vždy viac vytrápim s nastavením vôle ako s nastavením rozvodov. Veď to sa dá hádam robiť aj potme a so zavretými očami.
:D


Hodnotenie príspevku:  1    0
kububu
registrovaný člen
Pridané: 07.04.2011 20:46
ahoj ahoj akurat sedime pri vinku a zapijame stastlive nakopnutie masiny. lenze chytila na rozbeh aby drzal volnobech som musel zasrobovat trysku na doraz,terez studena sa ide zblaznit a horuca len tak tak ze sa udrzi. vzduch. triska nereaguje,len ked ju zatiahnem na doraz zdochne. sviecka je uplne cierna a na paku nechce chytit. co mi poradis.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 07.04.2011 21:08
kububu> Menšiu voľnobežnú trysku, vymeniť komínik a ihlu, prípadne aj šupátko ak je moc zodraté. Ďalšia vec, zohnať manuál a pozrieť aké je sériové natryskovanie, či sa to moc neodlišuje (domáci tuning: väčšie trysky=väčší výkon).

Tiež som mal s HSB kde bol DellOrto takéto problémy. Potom som dal na Karolovu radu, pomenil veci v karburátore, poriadne nastavil a zrazu to bola iná motorka. Znížila sa spotreba, chytal studený aj teplý na 1-2 kopnutia, prestal sa prechľastávať a výkonovo to bolo tiež lepšie. U mňa bola voľnobežka asi 60 alebo 80 miesto 45 a hlavná 200 miesto 175 alebo tak nejak už si to presne nepamätám predal som ho dávnejšie. Tiež bol vydratý komínik a ihla. Šupátko bolo celkom OK, to som nemenil.

Hodnotenie príspevku:  0    0
kububu
registrovaný člen
Pridané: 07.04.2011 21:16
a nevies ako to je ked tam dam nejaky iny karbec s podobnym obsahom alebo radsej zohnat ten isty.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 07.04.2011 22:18
kububu> Karbec nechaj ten čo je, vymeň len tie veci, čo som ti napísal. Nebude to až taká veľká pálka. Nepamätám si koľko to stále, ale možno 50-70E. Takto zoženieš jazdený, ktorý môže byť v takom istom stave, lebo nový je dosť drahý (okolo 200-300E ak sa nemýlim).

Hodnotenie príspevku:  0    0
kububu
registrovaný člen
Pridané: 07.04.2011 22:42
to je dost dobra palka za ten novy karbec. skusim si pozohanat tie veci. a este nevies co moze byt na p°cu nastavene ked ocadi tu sviecku ako uhol.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 07.04.2011 22:43
Najskôr len ten karburátor. Je tam až príliš bohatá zmes kvôli opotrebovaniu, takže nastavovanie neúčinkuje.

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Apríl 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 04.04.2020
Enduro Cup Stred - hľadá sa náhradný termín
Brezno - Lúčky
cal_icon 18.04.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: hľadá sa náhradný termín
Skýcov - Košariská
cal_icon 19.04.2020
MX Open - hľadá sa náhradný termín
Gbely
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky