Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO- LOVÈICA 2018

ENDURO- LOVČICA 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - 250 2T po výmene piestu neťahá odspodu
 Jaro4T
registrovaný člen
109
Pridané: 19.09.2008 22:08
Mam taky maly problem.......mam na moto novy piest , a v nízkych a strednych otáčkach je chod motora nepravidelny ako keby ju dusilo ale ako náhle sa dostane do vysokýyh otáčok tak je všetko OK.............je to normalne pri zábehu piestu alebo je problem v karburatore alebo privera ?? prosím poradte
 CRUCIFIX
registrovaný člen
9
Pridané: 19.09.2008 22:35
kolo si daval oleja??? pozri si aka je sviecka ta prezradi vsetko...
a privera je dobre zlozena???(zapojena)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 makorider
registrovaný člen
Pridané: 19.09.2008 22:48
tiež myslím že by to mohla byť prívera...pravdepodobne je stále otvorená...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 PoWeR
registrovaný člen
21
Pridané: 20.09.2008 01:56
aj ja som mal problem ze bola na honde zle poskladana privera

Hodnotenie príspevku:  0    0
 copins
registrovaný člen
25
Pridané: 20.09.2008 12:03
no ja mam skor taky pocit ze je to normalne kym ju nezabehnes no moze to byt aj to mnozstvo oleja ale skor ten zabeh, na privere tam nemas co zle poskladat ak si ju vobec rozoberal ale mozne je ze je poriadne zasrata
najlepsie bude ked to pozries este raz

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 20.09.2008 19:29
zábeh nemá čo ovplyvňovať beh motoru od spodku

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 20.09.2008 19:44
:bla: , ked je privera stale otvorena moto ide normalne iba slabo taha odspodu, takze jej treba nakladat a ma taky ostrejsi zvuk (mam overene ked som sa netrafil na tu vidlicku na Cr).
Aky rozmer piestu si tam dal :?: Riesil si to vobec :?: lebo mam pocit, ze to tam tisnete len tak ako pride :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
vlke
registrovaný člen
Pridané: 21.09.2008 02:40
1) nie, nie je to normalne že ti pri zábehu nejde moto v spodnom pásme
2) Išlo ti to predtým normálne?
3) Rozoberal si karbes?

Ak by bola prívera stále otvorená tak by motor ťahal do tých 80% a potom akoby stratil ťah, ako keď túruješ diesel. Zvyčajne ak motor pridusí v nízkych otáčkach po prudkom pridaní plynu tak je to príliš chudovná zmes.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 miro146
registrovaný člen
Pridané: 21.09.2008 16:40
urcite tam je novy piest ?? .. ja mam nedavnu skusenost ze sa takto spravala motorka ktora mala ten piest pred smrtou , nie a nie rozbehnut skakali otacky dusilo ju strasne ale ked sa rozbehla tak sla ako predtym :-/ .. neviem ci si ten piest menil ty , ale ked nie tak musela ist takto aj pocas tvojej skusobnej jazdy , nezdalo sa ti to podozrive?
..skus popripade vyjazdit este jednu nadrz , a ked sa to nezlepsi pozri piest ci je fakt novy ako byvaly majitel sluboval :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 22.09.2008 12:54
menil si si ten piest sam? meral si valec predtym ako si tam zakladal, resp. objednaval novy piest? maju kruzky predpisanu volu? pri vymene piestu sa mohla stat akakolvek chyba, ktora by vyvolavala problemy, o ktorych pises

....ak si si piest nemenil sam, isiel by som to riesit k dotycnemu

...a este jedna vec, chodila ti ta moto pred vymenou spravne?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stevkoo
registrovaný člen
Pridané: 22.09.2008 13:15
taky problem som mal na mojej Honde CR250, 97. Menil som tam piest a zacala ist nepravidelne v nizkych otackach... pravdepodobny problem bol ten, ze som dal namiesto rovneho pietu vypukly (predtym bol rovny) a dost sa zmenil kompresny pomer, bolo to citit aj na tlakoch, mal som velky problem motorku prekopnut... problem som ciastocne vyriesil sirsim tesnenim pod hlavou, ale stale to nebolo ono...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 22.09.2008 13:34
stevko nehnevaj sa ale to si tam natisol piest z CZty alebo co??? :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stevkoo
registrovaný člen
Pridané: 22.09.2008 13:54
madMX, nie, daval som tam wiseco :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 redbull631
registrovaný člen
377
Pridané: 22.09.2008 16:38
mne to robilo ked som menil ojnicu a piest..bola tam nova sviecka asi tak 1mh najazdena pred vymenou a nic jej nebolo a po vymene zacala motorka akoby vynehavat a dusit ju tak som tam dal novu sviecku a isla potom super

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Jaro4T
registrovaný člen
109
Pridané: 22.09.2008 18:02
ako isla moto predtym netusim ......ja som ju totiz len teraz kupil........piesta sa menil preto lebo tam bol miesto plocheho vypukli.....teraz je tam plochy tak ako ma byt......dal som sa aj previezt kamaratovy a on povedal ze to ide v pohode......to si asi len ja namislam....fakt neviem asi som nauceny na inu charakteristiku dvojtakktu....

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stevkoo
registrovaný člen
Pridané: 22.09.2008 19:49
takze to bude ten piest... este som zabudol povedat, ze kamarat na RM250,99 menil tiez vypukly za rovny a jemu to zase neslo do otacok... tiez sme to ako tak spravili s tryskami a nastavenim, ale nebolo to stalo ono... nabuduce sa drz toho, ze tam treba dat taky, aky tam bol predtym...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 foxxer
registrovaný člen
12
Pridané: 03.12.2008 23:33
skontoluj priveru asi je zle zlozena. ostava otvorena takze je citelne slabsi priebeh do otacok no skus


Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 04.12.2008 09:24
Ci ide rovny alebo vypukly piest zalezi od rocnika - ale hlavne od toho aka je hlava na valci.

Zamena ani v jednom pripade nieje dobra.
Pokial date namiesto vypukleho - rovny znizi sa kompresny pomer.
Pokial date namiesto rovneho - vypukly tak sa po case vacsinou prepali.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ivocr
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2010 12:47
cawte potreboval by som poradit.na cr 125 som vymenil piest a motorku pri prudkom pridaní plynu pridusí.predtým moto isla bez problemov. valec som dal premerat a podla toho mi dali piest (prox)s karburatorom som pri výmene nic nerobil. pri pomalsom pridaní plynu prejde pekne do vysokych otácok. pridusí ju len pri prudkom otocení plynu.moze to byt tym,ze este nieje zabehnutá?prosím pradte.dakujem

Hodnotenie príspevku:  0    0
 indian
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2010 13:49
Treba spravnu sviecku a nastavit vzduch. srob na karburatore s nim sa treba hrat je to citlive, rozdiel je uz 1/4 otocky, zakladna poloha 1 a pol otocky povolit a potom ladit.. ovplyvnuje beh motora na volnobehu a potom nieco pojazdit a skontrolovat sviecku pre istotu. ak by nepomahalo este posunut ihlu mozno - ovpluvnuje stredne pasmo otacok.

Hodnotenie príspevku:  0    0
marekon
registrovaný člen
Pridané: 11.04.2010 21:52
ja by sopm skontroloval tu príveru, ked máš funkčnú príverú tak pri postupnom pridávaní plynu budeš krásne počuť ako ju otvorí a motor má taký ostrejší zvuk

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jarrino
registrovaný člen
58
Pridané: 20.07.2010 15:19
ivocr: ja na cr 125 karburator mam nasteveny presne dve otacky so srobikom a potom som uz len doladil otacky tak to bolo pisane aj va manuali skontrolavl som sviecku krasna tehlova farba

Upravil jarrino, 20.07.2010 15:20:12

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   November 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky