Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Skúsenosti so Splitstream-om (vložka do karburátora)
2 >>
 petrucio
registrovaný člen
Pridané: 20.08.2009 23:44
máte někdo osobní zkušenosti s touto věcí na cr25Or ? Zajímá mne, zda-li je to za jízdy poznat. četl jsem o tom, ale neznám nikoho, kdo to zkusil v akci.
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 21.08.2009 08:34
Ahoj, co to je? :-O Daj nejaky link!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 PeterK
redaktor
Pridané: 21.08.2009 09:56
Nieco som nasiel ale neviem... :roll: http://images.google.sk/imgres?imgurl=http://www.split-stream.com/files/news_gallery/1194446982/P...

Upravil PeterK, 21.08.2009 09:58:58

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jaro-rm125
registrovaný člen
603
Pridané: 21.08.2009 10:30
tak to je skor pre CRF250 a vizera to ako akceleracna pumpa :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
petomx
registrovaný člen
Pridané: 21.08.2009 10:42
nieco je aj tu:http://www.split-stream.com/

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 21.08.2009 10:56
Jaro, nie je to ten medzikus co sa dava do difuzora:
products.jpg

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jaro-rm125
registrovaný člen
603
Pridané: 21.08.2009 11:20
tomxx: a na co to sluzi??? nijeto nieco ako usmernenie zmesy na klapky???

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 21.08.2009 11:25
Klik a mas to:

Splitstream advantages

* Perfect fitment to the shape of the carburettor and the throttle slide, because of high tech precission made production moulds.
* No possibility of rotating in the carburettor during changing jets because of small notches on the Splitstream which block rotation.
* Made out of a High Tech Nylon Composite , so no rust or flaking off Chrome or Nickel which could damage the todays expensive engines.
* The Splitstream always comes back in the original shape , it will never bend like steel or brass.
* Very lightweight because of special composite.
* Available for almost all 2-Stroke and 4-Stroke Motocross bikes.
* Comes with Heavy Duty Decal.
* Better priced compared to other similar products.

...pripadne http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=sk&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.split-stream.com%2F&s...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 21.08.2009 11:31
Niečo podobné sa robí aj na 4T motory, napr. na Yamahe WR 250f si to ľudia chvália. Niečo o tom je napr. tu http://mysite.verizon.net/avinh/motorcycles/wr250f/avNow.html

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jaro-rm125
registrovaný člen
603
Pridané: 21.08.2009 11:34
ak pomoze http://www.bikerscrown.cz/produkt4818.html

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jaro-rm125
registrovaný člen
603
Pridané: 21.08.2009 11:37
prave rozmyslam na alternativou vyrobit to z karbonu a sklolaminatu...
:roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 21.08.2009 13:04
a čo toto?: http://www.scaryfastracing.net/

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 21.08.2009 13:12
Dik bibo, tam je aj graf z dyna - podla toho je to uplna pecka. Kto vie ale aka je realita ;)

Pri 1/4 plynu na CRF450R narast vykonu o 7 koni v spicke

http://www.cyclebuy.com/shopping/powernow/power_now_dyno.htm

dynocharts

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 21.08.2009 13:25
Riadni odborníci, na momentovú charakteristiku napísať jednotky Horsepower. Ďalšia vec, osobne zvýšeniu krúťaku o 8 asi lbf-ft, čo je okolo 10.83 Nm neverím. Marketingový blaf, takisto ako krivky k výfukom. Možno to niečo zvýši, ale nie takto radikálne.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 199travis199
registrovaný člen
Pridané: 21.08.2009 17:32
nech to niekto skusi na 2T a potom budem mozno o tom rozmyslat :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 TRU
registrovaný člen
Pridané: 21.08.2009 19:28
OBJEDNAL SOM AJ NA 2T AJ NA 4T,UVIDIME POTOM. :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 petrucio
registrovaný člen
Pridané: 21.08.2009 21:03
zdá se, že to asi moc lidí nezná, doufal jsem že s tím má někdo zkušenost, vypadá to zajímavě, ale za ty peníze (okolo 2000kč) zdali se to vyplatí? :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 22.08.2009 08:19
TRU: potom napíš ako to funguje, ten plyn máš ešte u mňa. :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 TRU
registrovaný člen
Pridané: 22.08.2009 10:33
KURNIK JAKU STRANKU OTVORIM,VSADE NA MNA CIHAS S TYM PLYNOM... :lol: :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 22.08.2009 10:42
Tru, to akože ta tvoja YZ akože nemá výkon?? Na tvojom mieste by som tam namiesto takejto vecičky namontoval nejaký štupel aby isla slabsie. :lol: :lol: Ked sa ti zdá že že aj kawka 450 je slaba, ja už potom neviem, ja som na mojej ešte nemal plný plyn. :lol: :lol:
Ja sa tomu asi nerozumiem. Mna to stale vyzlieka s gatí, a nie aby som tam ešte niečo montoval. Po prvom kole dole bez. :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 TRU
registrovaný člen
Pridané: 22.08.2009 11:33
NIEEE,JA LEN KEDZE NEMAM CAS JAZDIT,TAK ASPON VYMYSLAM :lol:
KAWA DOSTALA AKCELERACNU PUMPU A UZ JE TO O HODNE LEPSIE AKO PREDTYM,SOM ZVEDAVY NA TOTO. ROZMYSLAL SOM NAD TYM UZ DLHSIE,ALE NIKDE V BLIZKOSTI SOM TO NEOBJAVIL. ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 22.08.2009 13:03
slovak11: on mal CR 500 a vtedy to tlmil, že aby to bolo slabšie, teraz kúpil "vydýchance 250 2T a 450 4T" :lol: :lol: :lol: a už to naháňa do výkonu :lol: :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 sovietlc4
registrovaný člen
Pridané: 22.08.2009 14:31
To povedie k zvýšeniu výkonov zo spodnej polovice klapky na 2-mŕtvica a 4-zdvih kola. ten preklad s google je dokonali :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 emil
registrovaný člen
Pridané: 22.08.2009 15:45
Premňa zamňa si ni na tie motorky dajte aj turbá mne stačí taká aká je aj so sériovým výfukom :-P :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 sovietlc4
registrovaný člen
Pridané: 22.08.2009 17:36
ja mam len v force3 a staci mi to :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 23.08.2009 09:10
ja mám 550ccm a tiež mi to stačí :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 petrucio
registrovaný člen
Pridané: 23.08.2009 09:30
jestli jsem to dobře pochopil, tak to nemá zvedat výkon motoru, ale má to zlepšit kroutící moment v nižších otáčkách, což u dvoutaktu je potřeba. :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 29.08.2009 08:19
zjednodušene:
z jednokomorového karbíka spraví " dvojkomorový"

rozdelí ho na spodnú a hornú komoru. Pri menšom otvorení plynu ako do 1/2 ide karbík len na jednu spodnú komoru , vďaka čomu sú podstatne lepšie pomery prúdenia vzduchu okolo trysiek, lepšie homogenizovanie zmesi a horná komora je zavretá .

Do pol plynu sa to správa ako karbík s menším difúzorom , ktorý má vždy rýchlejšie a lepšie reakcie na pridanie plynu , než karbík s veľkým difúzorom. Pri väčšom ako polovičnom pridaní to otvorí aj druhú komoru , aby dokázalo naplniť dostatok zmesi do motora.

pre porovnanie niektoré štvortakty majú dva karbíky , pre každý ventil jeden a od malého pridania plynu sa najprv otvára jeden karbík a pri väčšom pridaní sa otvára aj druhý , už či tiahlami , alebo podtlakom.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 TRU
registrovaný člen
Pridané: 29.08.2009 09:19
uz mam doma,este namontovat a skusit,co v mojom pripade bude trvat asi dlhsie ako to objednanie a dorucenie z ciech :D :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 30.08.2009 01:44
ja som to mal v skrini rok na yzf, potom som kupil kxf, teraz to ma kakao ale asi tiez na skrini :)....Yamaha of Troy to pouziva uz asi 10rokov...sam som zvedavy...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 199travis199
registrovaný člen
Pridané: 04.09.2009 18:02
kupte si turbo tu je na CR 125 http://images.dirtrider.com/news/141_0408_02z+2004_honda_cr125r+engine_view.jpg

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 13.12.2009 21:52
TRU to uz namontoval ,,,,,,,,,,,pomohlo motke viac ako akceleracna ze vraj ,,,,,,,,,,,naposledy na trati len kosier bahna za nim a super casy :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 13.12.2009 22:00
Ma to niekto na 125 ? :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 TRU
registrovaný člen
Pridané: 19.12.2009 14:25
PODARILO SA MI TO NAMONTOVAT LEN DO KXF 450 A JE TO DOST PODSTATNY ROZDIEL. MAL SOM TAM UZ AXCELERACNU PUMPU,TAKZE NEVIEM AKO BY SA TO SPRAVALO NA SERIOVKE,ALE TU TO ESTE VIAC VYHLADILO PRIEBEH VYKONU,CITIT TO V CELOM ROZSAHU OTACOK,ZE JE TO PLYNULEJSIE A SILNEJSIE. PRI PODTOCENI SA NEZAKUCKA,SPOJKOVANIE JE TERAZ V PODSTATE NEPOTREBNE, Z AKYCHKOLVEK OTACOK SA PEKNE BEZ ZAVAHANIA POZBIERA. NEJAZDIL SOM NA TOM VELA A HLAVNE CELU SEZONU SOM SA NESTIHOL ANI ROZJAZDIT,TAKZE TO POROVNANIE JE ZATIAL VELMI CHABE. ALE URCITE VIEM,ZE TO MOTORU NEUSKODILO,JAZDI SA LEPSIE S TYM AKO BEZ TOHO. NA JAR TO SUPNEM AJ NA 2T,SOM ZVEDAVY CO TO SPRAVY TAM. :lol:

Upravil TRU , 19.12.2009 14:26:12

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 20.12.2009 09:31
Budem sa opakovat ,,,,,,,,,,skusal to niekto so 125 ? :-O

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 22.12.2009 00:37
tru ja som už pochopil prečo to tam pchaš... Ja si myslim že si chceš kupit novu motorku, maš nadupanu YZ na ktorej najazdiš lebo je silna, teraz doladuješ to zelene kladivo aby sa na nom nedalo jazdit, a ja to vidim na buducu sezonu na 125 ktoru budeš doladovať. Ak by si chcel na to zelene kladivo výfuk najladenejsi vymenim ti moj titan za seriovy tvoj. Aby si to nemal slabe, lebo ja v tom rozdiel nevidim. :lol: :lol: :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jonhy9
registrovaný člen
Pridané: 26.12.2009 14:50
no zauijimave citanie ale ked pozeram tak jeden ma v tej prepaske dieru a ten druhy nie nevie niekto rozdiel? rozmyslam ze si virobim maly prototyp z plechu lebo plastu moc neverim

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ferike
registrovaný člen
Pridané: 28.12.2009 20:38
objednám to na 125 a uvidíme čo to spraví

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 03.02.2010 11:02
Keby si to chcel niekto vyrobiť doma, tak tu je návod http://www.thumperfaq.com/downloads/JamesNOW!.pdf. Je to pre FCR karburátory.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 199travis199
registrovaný člen
Pridané: 03.02.2010 16:08
ja som si to doma robil na pioniera tak seliako krivo :lol: odoka a bolo citit rozdiel

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 03.02.2010 16:11
199travis199> Tiež rozmýšľam, že by som skúsil. Až toľko roboty to nedá. Písal som ešte karol920, čo si o tom myslí a či to má význam. Uvidím ako sa vyjadrí a možno to skúsim.

Hodnotenie príspevku:  0    0
5ko5ko
registrovaný člen
Pridané: 03.02.2010 21:03
nie je to len placebo efekt? :-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 03.02.2010 22:00
sranda ze ked je ta vecicka taka uzasna na priebeh vykonu,tak preco ju nemontuju uz do seriovich motoriek(jasne potom by mohli robit v serii aj vyfuky,spojky a pod. ale tato vec ma naklady na vyrobu 40centov aj s krabickou :bla: )

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 03.02.2010 22:07
excmania> Bohvie, ale podľa toho Karolovho vysvetlenia na tom niečo bude. Napr. som čítal tento http://www.scorpausa.com/tride/ test na Scorpu T-Ride, lebo ma fakt zaujala. Píšu tam, že na tejto Scorpe používajú motor z WR 250f, len zmenili karburátor z 39 mm na 28 mm a vraj žiadna WR nemá taký spodok ako táto Scorpa. Naopak ale stratila ťah vo vysokých otáčkach. Takže by to naozaj mohlo zlepšiť priebeh v nízkych otáčkach do pol plynu, ale neobmedziť výkon od pol plynu, keď sa otvorí druhá komora.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 03.02.2010 23:30
Aj tak som nejak nepochopil princíp tohto systému.... :-O :-O na výrobu je to jednoduché,ale ako to funguje,aká druhá komora???


Hodnotenie príspevku:  0    0
 dudis
registrovaný člen
17
Pridané: 04.02.2010 09:56
sorry ale keby každý čítal ako to pracuje pozeral graf a obrázok tak by sa nikto nepýtal ako to pracuje, na spodku stránky ktorá je v odkaze od kxbiba čo bola pridaná na začiatku diskusie!!!! je názorne vysvetlené ako pracuje tento produkt :D
http://scaryfastracing.net/4_stroke.htm

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 04.02.2010 10:03
Ako to pracuje mi je úplne jasné. Skôr by ma zaujímalo, či to je ozaj taký prínos. Týmto grafom od výrobcov moc neverím. Každý dynamometer sa dá ovplyvniť, tak aby ukazoval to čo chceš. Stačí sa pohrať s pár nastaveniami a hotovo. Nevraviac o tom, že v tomto grafe má výkonová aj momentová charakteristika ako jednotky konské sily. Takéto grafy nech ukazujú tomu, čo v živote nevidel meranie na brzde a nemá žiadne poňatie o funkcií motora. Verím zlepšeniu priebehu v prvej polovici otáčok, ale nie v celom rozsahu a ešte nárast o 5 koní, keď podľa princípu by to špicu ovplyvňovať nemalo. Preto čakám na odpoveď od Karola, lebo si myslím, že je tu jeden z mála, ktorý tomu ozaj rozumie a vie sa k tomu vyjadriť.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 10.02.2010 08:09
stihi - pod prepážkou - prvá komora , nad prepážkou -druhá komora .

Nadviažem na Volodaja - na Scorpe to riešili zmenšením priemeru difúzoru , aby dosiahli lepší spodok na úkor straty špice. Keby chceli aj špicu , museli by pridať vedľa ešte jeden karbík , čo by sa otváral až vtedy , keď je prvý už naplno otvorený a začína malým prierezom difuzoru obmedzovať plnenie valca a teda výkon.
no a tá prepážka rieši tento problém pri použití väčšieho difúzora.

a tá animácia naspodku , čo dal dudis je dosť názorná:
naľavo je situácia pri 1/4 plynu , napravo pri 1/2plynu.
hore bez prepážky , dole s prepážkou.
krúžky znázorňujú vírenie vzduchu pred šupátkom , ktoré má neblahý vplyv na funkciu karbíka .
zelené šípky znázorňujú vzduch , ktorý sa nedostane do valca , nakoľko narazí na vír a ten ho nepustí.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 10.02.2010 08:28
No a potom budeme pozerat preteky len zo zaznamu a 4x spomalene aby sme vobec uvideli jazdcov! :-O Keby sme radsej viacej trenovali prejazdy zakrut!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 10.02.2010 09:01
tomXX> Ale no tak. Toto je skôr pre pár z nás, ktorí sme si kúpili motorku miesto lega, aby sme sa mali s čím hrať :D. Podstatne viac času strávim v garáži ako jazdením :D.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 10.02.2010 09:34
karol: díkes za vysvetlenie,už mi je to jasné!
tomxx: čo zákruty,ale tie lavice :-/ :-/
volodaj: aj ja mám také chvíle,keď viacej opravujem ako sa vozím,ale to len preto lebo japonec neni taký odolný ako slovák :lol: :lol: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   Máj 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 30.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
Regionálny pohár východ
Mníšek nad Hnilcom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky