Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Nastavenie karburátora na KTM SX144 2008
mojci
registrovaný člen
Pridané: 15.10.2009 22:05
Nazdar........mám taký problém uz dlhsiu neviem nastavit karburator na KTM 144sx-2008. Napiste mi niekto ak takyto karburator mate spravne nastavenie pretoze moj ma perfektny spodok a vrch ziadny. Co s tym robit??? Pre info je to karburator Keihin PWK-S 38 AG VDAKA
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 15.10.2009 22:07
Blby nazov temy - nevadi? (Pravidlá správania) - premenovane z "Karburátor"

http://www.ktm.com/150-SX.100148.25.html?&detailview=4&cHash=dcbf8829e1

Tam je manual, v nom je seriove nastavenie!

Hodnotenie príspevku:  0    0
mojci
registrovaný člen
Pridané: 15.10.2009 22:22
seriove nastavenie je uplne na ..........ale aj tak vdaka

Hodnotenie príspevku:  0    0
mojci
registrovaný člen
Pridané: 15.10.2009 22:41
A este dodavam ze ta motorka je dovezena z vonka................je tam ina nadmorska vyska ine nastavenie karburatora.........uz bys om to konecne chcel spojzdnit

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 15.10.2009 23:04
Tak skus servis :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 15.10.2009 23:23
Veď v manuále ku KTM je ukázané ako to nastaviť podľa výšky a teploty nie? Najjednoduchšie je začať základným nastavením, zistiť či je zmes chudobná alebo bohatá a v ktorých režimoch a podľa toho sa odraziť ďalej. Ak nerozumieš o čom píšem, tak si to nechaj niekomu spraviť. Ak natrafíš na niekoho ochotného tak ti to všetko vysvetlí a nabudúce môžeš laborovať aj sám.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 16.10.2009 08:11
"Spicu" robi hlavna tryska, kazdopadne kukol by som taktiez funkcnost privery.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 19.04.2012 20:07
zdravím, nechcem zakladať novu temu tak pišem sem. Mam ktm exc 300 a keihin pwk a nejak sa mi nedarí vyladiť zmes ihlu mám N 84 b , hlavna tryska 182 a volnobežná sa mi zda že je 48. Ihlu mám na strednej drážke a tryska vzduch je povolnená na štvrť obratky, stačí keď trocha povolím a hneď je biela sviečka, keď idem minutku dole kopcom bez pridania tak mi ju prihltí, hladina by mala byť nastavená dobre sviečka je Brisk N17. Ďakujem za rady

Hodnotenie príspevku:  0    0
 xfighter24
registrovaný člen
Pridané: 19.04.2012 20:39
Brisku zahoď kúp NGK podľa manuálu aká má byť,podľa manuálu si tiež nadstav karbec,skontroluj hladinu,keď nepomôže tak by zrepasoval karb(trysky,ihla,...)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 19.04.2012 20:45
kupil som ngk br8ecm a bola mrtva po jednej jazde :(

Hodnotenie príspevku:  0    0
mrjupik
registrovaný člen
Pridané: 19.04.2012 21:44
daj menšiu volnobežnu trysku máš bohatu zmes preto odišla sviečka

Hodnotenie príspevku:  1    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 19.04.2012 21:55
skúsim popozerať nejaku fajn cenu podla mňa 20€ za tu trisku je moc, som sa pytal v jednom motoshope

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 19.04.2012 21:59
a čo má vlastne spoločné volnobežná tryska so zmesou? Niesom nejak extra mechanik na taketo veci

Hodnotenie príspevku:  0    0
mrjupik
registrovaný člen
Pridané: 19.04.2012 22:12
ked ideš dolu kopcm bez pridania palivo dáva volnobežna tryska a vtedy ju prihtí a vzduchovy filter maš čisty?

Upravil mrjupik, 19.04.2012 22:13:11

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 19.04.2012 22:18
nový, asi 5 jázd má zasebou, naolejovaný, diki za vysvetlenie ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2012 14:30
Vobec to nemusi byt volnobeznou tryskou - aku tam mas - taku ako v manuali ?
A hlavna tryska ?
Skusit pripadne ihlu pustit nizsie .. ..

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2012 14:33
182 hlavna a volnobežná 48 asi a ta ihla je na 3tej dražke a už teraz je to problem uživiť :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2012 15:02
Aky mas rocnik ?

Podla fotky odhadujem tak 1997-98

tam je v manuali


KTM 300 EXC (EU), r.v. 1998:

54531607045 IDLE JET 45 KEIHIN
54531623175 MAIN JET 175 KEIHIN

Tu hlavnu trysku mas isto moc veliku ( napr. nove uz maju len 162) a tu ihlu by som isto pustil este o drazku nizsie.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2012 16:54
no je ten rok okolo 97 až 00 max a za tu hlavnu trysku chce 19€ v motoshope a o dražuk nižšie? Ja by som tam mal mať ihlu na chudobnejšiu zmes, o dražku nižšie ako chudobnejšiu?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ufocontakt
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2012 20:40
Zle si si to vysvetlil,ako to Vlado napísal.Ihlu dať nižšie,čiže segerku dáš vyššie.Trysky stoja okolo 7-8 e hlavná ,a 9-10 e volnobežná.Ak chceš,napíš mi cez poštu,možno by som nejaku menšiu trysku doma našiel.

Hodnotenie príspevku:  0    0
mrjupik
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2012 21:21
urob ako píše KTM-FAN nevedel som spravne hodnoty trysiek tak som nechcel špekulovat.čim spustiš ihlu nižšie tak je zmes chudobnejšia.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 xfighter24
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2012 21:55
19€ za trysku to je nejaký drahý motoshop,ja som objednával hl.trysku za 9€ ihla tak isto 9€...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matus11
registrovaný člen
Pridané: 20.04.2012 23:51
ja neviem odkial to ten predajca objednáva ale drahe to je dosť, takže chudobnejšiu zmes? Keď sa pohram s tryskou vzduch tak je sviečka krasne hneda ale akonahle začnem davať plnky tak je biela, inak jasne že nejdem stale plny plyn, kto by to uživil :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ridermx2
registrovaný člen
102
Pridané: 24.05.2012 14:58
zdravím chlapci mam jednu otazku ... prečo pri vlhkom vzduchu napr. ked je po dazdi motorka slabsie taha a sem tam ju pri akceleracii dusí? ked je normalne pocasie tak ide vsetko ako ma... kamoš sa ma nato pýtal ale neviem mu odpovedať..dakujem za rady..motorka je sx 125

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 24.05.2012 15:41
Lebo vzduch má inú hustotu, tak sa ti mení pomer zmesi vzduch-benzín. Tak isto aj pri zmene teploty, alebo nadmorskej výšky.

Hodnotenie príspevku:  1    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Máj 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 30.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
Regionálny pohár východ
Mníšek nad Hnilcom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky