Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
n1_2.1
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Husaberg neštartuje na paku
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 25.12.2009 18:16
Zdravím, mám problém s naštartovaním moto nejde na paku ale na rozbech a roztiahnutie chytí. Mal som hu v servise a robil GO a od vtedy neche chytať na paku pred tým štartovala normálne. Servisák vravil že to môže byť aj odpalené zapaľovanie ale keď chytí na rozbech tak to asi nebude zapalovanie či? Je to husaberg fe 501 1998. Ďakujem za rady.
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 25.12.2009 18:38
Ja keď som kúpil HSB tak tiež ťažko chytal na nakopávačku a na roztlačenie úplne bez problémov. Komplet som rozobral karburátor, vyčistil, vyčistil filter, nastavil poriadne a pretriskoval karburátor, lebo nejaký dobrák tam dal moc veľké trysky a potom už chytal na šupu. Ako prvé skús trochu obohatiť zmes, jeden chalan tu už mal problém na YZ-F. Ochladilo sa, tak je zmes chudobnejšia. Skús to ako prvé, či nepomôže.

Ešte som zabudol. Zapalko je pomerne jednoduché skontrolovať ak máš doma multimeter. V manuále je uvedené aký odpor má byť medzi jednotlivými káblami a aké napätie má dávať keď motor pretáčaš nakopávačkou.

Hodnotenie príspevku:  0    0
yohan333
registrovaný člen
Pridané: 25.12.2009 19:35
skus sviecku raz som kupil nahradu originalu a moto nastartovat ani za boha a na roztlacenie chytila hned a krasne isla do otacok setko len to startovanie

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 25.12.2009 20:20
volaodaj: prešiel som cely manuál ale ten odpor som nenašiel.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 gazdik818
registrovaný člen
353
Pridané: 25.12.2009 20:53
Nazdar Myrec.Ten tvoj problem co spominas moze byt aj vo ventilovej voli.Pozri sacie aku maju volu.Dalej filter,bohatost zmesi(cez zimu treba vedsie trysky) a na koniec sviecku.Alebo servis=ja :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 25.12.2009 20:57
Zabudol som napísať že to nešlo ani keď bolo teplo. Ale skúsim tu zmes zmeniť filter som umyl a sviečku mám novú. Skúsim aj zmerať ten odpor len neviem hodnoty.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 gazdik818
registrovaný člen
353
Pridané: 25.12.2009 21:02
pozri aj tie ventili.HUSABERG sa tiez lubi zaklepat ako aj CRF.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 25.12.2009 21:06
No pozeral som tie ventili trochu su voľnešie ale moc nie. Ťažko sa to zisťuje lebo je tam zlý prístup. A ako myslíš zaklepali?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 gazdik818
registrovaný člen
353
Pridané: 25.12.2009 21:12
ked su volne tak je to ok.Viem je tam pristup ako k peniazom!Zaklepu sa=sadnu nemaju volu!Ale ked maju tak je to ok.Na kolkom zareze mas ihlu?


Hodnotenie príspevku:  0    0
 palogas
registrovaný člen
Pridané: 25.12.2009 21:21
No aj ja som mal kedysi dávnejšie taký problém,ale na KTM 300 2T ročník niekedy okolo 92-95.Na páku ani za svet chytiť a pri roztlačení stačilo len drcnúť a moto. išla.Bolo zlé zapalovanie.A vtedy mi radili aby som skúsil aj chalanov okolo Husabergu,že používajú rovnake zapalovanie.No najskôr poskušaj asi všetko čo ti tu poradia chalani,lebo to zapalko bude asi najhoršia varianta.No bolo to už dávno.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 26.12.2009 08:21
gazdik818: neviem ti povedať ale dnes to pozriem a na ktorom má byť?
palogas: mne servisák vravil že mi bude pasovať zapaľovanie len s KTM lc 4 ale nebol si istí či je to práve zapalovanie že keby si to mám vyskúšať ale nemám od koho.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 cipo
registrovaný člen
Pridané: 26.12.2009 11:42
Technické parametre statora SEM pre F501:

Červený - čierny: 1,7 kohmov
Zelený - čierny: 23 ohmov
Žltý - žltý: 1 ohm

Pre porovnanie technické parametre statora SEM pre KTM620 LC4:
Červený - čierny: 1,7 kohmov
Zelený - čierny: 165 +/- 20 ohmov
Žltý - žltý: 1 ohm

Pri týchto statoroch je dôležité, aké striedavé napätie dávajú pri nakopávaní (30 - 50 VAC). Takisto dĺžka elektrického oblúka (energia iskry) medzi VN káblom a kostrou pri nakopávaní (min 6 mm). Keďže si mal motorku v servise, zrejme bolo niečo robené s motorom. Najskôr by som na tvojom mieste odskúšal zmerať kompresiu, pozrieť rozvody, nadstavenie karburátora (bohatosť zmesi), nadstavenie predzápalu. Ak by sa ti stator pokazil počas jazdy, tak by som to vedel pochopiť. Ale ak sa ti to stalo, keď si motorku priniesol zo servisu, je to dosť divné. Tieto SEM zapalovania opravujem aj ja. Opravujem CDI SEM aj SEM statory. AK by si to zapalovanie chcel odskúšať, či je dobré, tak by som odporučil dať komplet celé tvoje zapalovanie (stator + CDI) na druhú motorku s funkčným motorom. Ja by som ale hladal problém v prvom rade v motore.

Upravil cipo, 26.12.2009 11:43:47

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ohnovi
registrovaný člen
Pridané: 27.12.2009 12:12
He z mojích Husaberg-ovských čias mi zostalo toto: Inzerát č.19801

Možno by sa to hodilo aj Volodajovi? neviem, ale keď kamarát kupoval iba tú páčku, tak dal za ňu 700 sk.

V každom prípade v tejto téme bolo už spomenuté všetko, čo máš pozrieť.

Upravil ohnovi, 27.12.2009 12:13:09

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 27.12.2009 12:57
ohnovi> volodajovi už ťažko, momentálne sedlá WR 250f :).

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ohnovi
registrovaný člen
Pridané: 27.12.2009 13:30
volodaj: Nechcel si prechádzať na 2T? alebo sa naskytla dobrá kúpa? Ako si to pochvaľuješ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 27.12.2009 13:48
ohnovi> Prišla ponuka, ktorá sa ozaj nedala odmietnuť. Dlho som chcel 200 EXC, ale nepodarilo sa mi zohnať ani jedno, ktoré by vyhovovalo mojím predstavám o stave a cene. Buď vylietané, neudržované rachotiny, alebo 1-2 ročné motorky, na ktoré som nemal. Zatiaľ som bol jazdiť len pár krát, ale páči sa mi to. Oproti HSB je WR ovládateľnejšia, je slabšia čo mi vyhovuje, lebo HSB som pri mojom nepravidelnom jazdení nezvládal a hlavne má štartér :D. Tak isto podvozok je podstatne lepší, tu sa 6 rokov vývoja nedá oklamať. Uvidím, ako budem spokojný, keď toho najazdím viac. Nahodil som teraz nové drapáky, zmenil prevod z 13-49 na 13-52, už to len ísť otestovať ;). Len času keby bolo viac :(.

Mal som ísť jazdiť aj dnes, ale mali sme včera motorkárske ukončenie sezóny, z ktorého som došiel domov o 1,45. Okrem toho som bol včera aj chystať drevo na Silvestra na chatu, takže dnes mám takú svalovicu, že sa ledva hýbem :D.



Hodnotenie príspevku:  0    0
 bacro
registrovaný člen
Pridané: 27.12.2009 19:57
mirec--- ešte skús mrknúť či ti dobre sedí sacia guma z filtra na karbeci alebo či nie je náhodou niekde prepichnutá ešte jedna vec môže byť zlomená struna na niektorom ventyle daj si zaležať lebo je tam prd vydno alebo si vyhod motor máš kedy.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 28.12.2009 20:18
skús zmenšiť vzdialenosť kontaktov sviečky.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 29.12.2009 13:41
Meral som ten odpor a červený mal 1.58 ohm
zelený mal 22 ohm
Ale zelený tam nemám ale je tam ešte jeden červený a ten mal rovnako ako ten druhý červený. A ako zmeram tu kompresiu lebo som si hned všimol že je trochu slabšia.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 29.12.2009 19:03
Pomýlil som sa žltý tam nemám.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kotmanpe
registrovaný člen
Pridané: 29.12.2009 19:10
bacro
Pane ,vy co mate kratke nohe???zeby /LOŽ/??? nejak ti to na fore dost mluvi vole ale takto sa ozvat kamaratom ??to ta ani nenapadne??? Vidim ze si z mojim bergom nadobudol riadne skusenosti ked si 20-krat za sezonu robil rozborku a zborku motora ??
Hehehehe B-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 krajco12
registrovaný člen
Pridané: 30.12.2009 19:44
myrec999: aky typ karburatoru tam mas? ako dlho ti trva pokial ju nakopnes? ako chyta ked je tepla? ja som mal presne tento problem pri husqvarne te 610 2000

Hodnotenie príspevku:  0    0
 krampus
registrovaný člen
Pridané: 31.12.2009 13:42
myrec 999 napisal:
Zdravím, mám problém s naštartovaním moto nejde na paku ale na rozbech a roztiahnutie chytí. Mal som hu v servise a robil GO a od vtedy neche chytať na paku pred tým štartovala normálne.

...zanes ju naspat, a nech to urobia ako sa ma, a vyhovorky ze moze byt odpalene zapalko a pod. neplatia!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 02.01.2010 17:37
krampus: zaviezol som mu to a on že neni moc do elektriky a nevedel to opraviť.

Upravil myrec999, 02.01.2010 17:37:43

Hodnotenie príspevku:  0    0
 krajco12
registrovaný člen
Pridané: 02.01.2010 18:29
myrec999: co to tam mas za karburator?
:?:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 02.01.2010 18:34
krajco12: neviem ti povedať

Hodnotenie príspevku:  0    0
 krajco12
registrovaný člen
Pridané: 03.01.2010 08:06
myrec999: tak si to pozri ak je to "dellorto" tak ho z motorky vyhod! mne sa zda ze tam mas taky isty ako ja v husq. te610 2000. presne som mal take iste problemi ako ty...teraz uz nemam

Hodnotenie príspevku:  0    0
 myrec999
registrovaný člen
Pridané: 03.01.2010 08:36
krajco12: kde nájdem to dellorto?

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 03.01.2010 11:04
myrec999: napisane na karburatore...? :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 03.01.2010 11:18
myrec999: dokonca ja na ňom napísané aký je to presne typ. :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   December 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky