Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI


Poradňa - zakliata CR125HM ?
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 29.03.2010 07:55
Má tu niekto skúsenosť s v Taliansku upravenou CR125 /05 na enduro?
Pýtam sa , lebo som mal nedávno pod rukami jeden takýto štrajkujúci zázrak , tak že či sa s tým už niekto stretol.
Konkrétne:
motorka dovezená z talianska , po chvíli na Slovensku zadretá , nikasil v Péčku. Chlap dal spraviť vložku , po chvíli motorka zase zadretá. Doniesol to - pozeral som na ten zázrak , že ako vložka , no presnosť kanálov ako kedysi na 350-tke , 2mm hore dole , reku toto seriózne vyplachovať nebude , tak nová vložka + wiseco . Po pár mh zase zadreté a piest zdeformovaný , ako keby sa niekto z kruhu snažil spraviť štvorec . Valec prehonovaný , znížená hladina v karbíku - podľa manuálu má byť 7,5mm , bola 4,5mm , doložený piest Prox , po chvíli moto zase zadretá . Podľa môjho názoru je za tým dlho horiaca zmes , ktorá nie je spálená ešte pred hornou úvraťou piestu , ale dohorieva ešte počas expanzie a nahrieva výfukovú stranu valca. Moto stále smradí , ale podľa údajov majiteľa olej z prevodovky neberie.Vôla piestu vo valci precízne dodržaná s ohľadom na liatinovú vložku vo valci. Sviečku B8ES zahádže hneď , pýta vyložene "škodovácku".
Mal už niekto takýto problém ?
 lukso
registrovaný člen
Pridané: 29.03.2010 08:51
Ako to majiteľ zabieha? Nie je ojnica krivá? Dlhé horenie vzniká pri chudobnej zmesi, podľa popisu a stavu sviečky však motor má skôr bohatú zmes a beží pod pracovnou teplotou. Zmes ovplyvňuje teplotu a mazanie motora ale ak sú všestky mech. diely ok a pomaly sa zabieha nemalo by to viesť až k zadretiu.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 29.03.2010 09:36
Podla mna vlozka do masiny kde bol nikasil , nieje dobry napad . Ma to podla mna zly odvod tepla a moze sa to deformovat ... Ak ma prepasku vo vyfukovom kanaly , ta ma tendeciu pri zohriati motora, prehnut sa do vnutra valca . Mala by by t zabrusena tak , aby sa po zohriati narovnala a neprecnievala do valca.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 29.03.2010 11:19
mpistole - toto nie je pokec.
keby si čítal pozorne , tak na nikasile to spravilo tiež. ako prvé.

lukso - dlhé horenie je AJ pri bohatej zmesi . Pri chudobnej by odtavilo hranu piestu na výfuku , ale zadiera to skôr v oblasti piestneho čapu.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 29.03.2010 19:48
karol920 --> liatinova vlozka = fuserina na to sa neda napisat nic ine , pri otackach 125ky to plati 2x , samozrejeme chapem ze toto nieriesi tvoj problem ... No a blbe poznamky typu - toto nieje pokec si nabuduce nechaj pre seba . ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 29.03.2010 20:16
mpistole: moderne 250 4T a 125 2T maju velmi podobne maximalne otacky :)

04 125 Dyno

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 29.03.2010 20:53
Ja sa tomu nerozumiem ale do tejto diskusije by mali prispievať iba tí čo tomu rozuneju. Ked sa to pridiera stále na rovnakom mieste po každý krát aj zmenou plavakovej hladiny. Mne to pripada ako keby niečo deformovalo valec. Ja som iba laik, ktorý nad tým uvažuje, že ked je bohata zmes tak by malo byt aj dostatočne množstvo oleja na mazanie a aj výkon musi byt slabši.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mpistole
registrovaný člen
Pridané: 29.03.2010 21:00
tomXX: to je mozne , ale urcite nemaju liatinove vlozky :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 30.03.2010 07:27
mpistole - toto nie je vlákno o vložkách . Ak sa chceš realizovať , tak si nájdi príslušnú diskusiu a môžeš tam.

Zase ti len opakujem - na nikasile to spravilo presne rovnako .Akurát s tým rozdielom , že ho vytrhalo a bol nepoužiteľný.

už to vidím , že cesta k vyriešeniu bude dlhá a tŕnistá.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 30.03.2010 11:09
mal som obdobný problém s KTM .zadretie nikasil kaput,vloška opäť kaput .kúpa nového valca bola nevyhnutná .Od tej doby myslím že ešte stále jazdí .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 30.03.2010 13:17
Tak toto je naozaj dosť zákerný problém asi by som to riešil z iným valcom samozrejme nie novým starším,ale dobrým a keby bol k valcu aj piest bolo by to ideálne na vyskúšanie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
lukas
registrovaný člen
Pridané: 30.03.2010 15:37
Karol 920
HM Honda o ktorej ty hovoris je u mna . Dnes som tam dal piest s rovnym dnom a vymenil som mu gufero na kluke a po hodine jazdenia sa to zda byt v poriadku. Po polhodine som ju zacal aj dost tocit a vyzera to byt v poriadku. Poslednych 10minut jazdila s plnym plynom a max otackami. Vsetko ok ,sviecka tehlova.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 xixao
registrovaný člen
Pridané: 30.03.2010 15:51
lukas dúfam že už to bude ok, lebo čo už tá zožrala penazí a nervov :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 30.03.2010 17:52
gufero od prevodovky , či pod zapalkom?

Keď si dal piest s rovným dnom , neskúšal si odkubíkovať spaľovací priestor? Celkom by ma zaujímal kompresný pomer.

škoda , že chalan nepojazdil Borský Mikuláš. Mal som pocit , že bol na trati a fandil.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 30.03.2010 17:56
a hladinu v karbíku si nechal , ako som ju nastavil? lebo pôvodne bola o 3mm vyššie . Plaváky boli 4,5mm od deliacej roviny deklíka a podľa manuálu majú byť 7,5mm , tak som ich tak aj dal.

Hodnotenie príspevku:  0    0
lukas
registrovaný člen
Pridané: 30.03.2010 18:04
Hladina je dobra dal som tam aj 440 trysku a znova skusal je to o chlp lepsie a sviecka je ukazkova .Gufero mal zle od prevodovky. ked chces zavolaj 0902200538

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 30.03.2010 18:09
No a nepýtal som sa chlapa , či nebere olej z prevodovky.
a že néééé.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 199travis199
registrovaný člen
Pridané: 30.03.2010 19:13
xixao _ je rec o kocurovej moto ? ak som tomu dobre porozumel ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 xixao
registrovaný člen
Pridané: 30.03.2010 20:55
Karol920 ano bol tam a povzbudzoval

199travis199 ano je reč o kocurovej moto

no a to gufero sa začalo prejavovať (zahadzovanie sviečky a tečenie z výfuku) až po založení piestu č.2(proxu)pri prvom pieste (wiseco) sa to neprejavovalo

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 30.03.2010 22:05
čiže najprv smradila pre vysokú hladinu a potom pre gufero?
No pekná zrada, keď sa zídu 2 veci , ktoré sa navonok prejavia rovnako.

Hodnotenie príspevku:  0    0
sponzor
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2010 20:07
karol920, problém asi bol v použití piestu, podľa toho ćo tu píše lukas. Ty si pouźil piest pre CR 125 Honda a toto je moto HM. Vypuklým piestom si zvýśil tlaky a tým nastali problémy.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 01.04.2010 06:56
on tam piest s vypuklým dnom bol aj pred tým , len valec bol povypodkladaný hrubikánskymi tesneniami , čo zase nedávalo zmysel , lebo antidetonačná štrbina bola tým pádom v háji.
Ale aj tak , o poznatok viac...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 01.04.2010 14:49
no ja vidim ze ta moto bola pekne dokurovana uz ked ti ju doniesli

Upravil danielsatko, 01.04.2010 14:50:06

Hodnotenie príspevku:  0    0
marekon
registrovaný člen
Pridané: 05.04.2010 17:12
ja som mal hm cre 250 a piest bol rovný, dal som tam zasa rovný vertex, ale to má 250-ka asi každá, ale čo sa týka toho kompresného pomeru tak hm -ky ho majú o dosť zmenšený, aj sa raz tak lahšie štartovala ako origo cr, ja som mal aj hlavu inú ako origo cr, bola vyššia čiže menší kompresný pomer, k tomu bol aj iný karbec , iné trisky prívera koleno koncovka.
priklanam sa k sponzorovi

Hodnotenie príspevku:  0    0
 indian
registrovaný člen
Pridané: 06.04.2010 12:36
No ja mam tiez CRE 260, ale ze by sa lahko prekopavala nemozem povedat, niekedy to porovnam s orig. CR.. Ale aky je tam piest neviem, asi tiez rovny. Inak na valci je zbruseny objem a vyrazene HM takze tiez bude asi nejak zmeneny. marekon-nebol problem zohnat do nej piest ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 06.04.2010 20:41
tak mi to s tým piestom aj tak nedalo a po pátraní v taliansku ma napadlo , že info môže byť aj "doma"

http://www.vxmoto.sk/vertex_kat.php?skup=1&str=10

podľa katalógu Vertex , je piest cr to isté ako cre (konkrétne 23140) . takže má byť vypuklé dno.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 indian
registrovaný člen
Pridané: 07.04.2010 19:55
len pre zaujmavost co potom meni ten objem ked tam taliani pisu na stitok CRE 260 ?
alebo vlastne je vobec iny ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
piter10
registrovaný člen
Pridané: 07.04.2010 20:13
Indian,pri 260-ke je zmenený objem motora väčším priemerom valca a to na 68mm , piest je vypuklý a 0,5mm nižší ako na Honde.

Hodnotenie príspevku:  0    0
marekon
registrovaný člen
Pridané: 11.04.2010 21:44
no ja som nemal 260-ku ale 250 -ku a piest som mal rovnaký ako origo cr, bol to ročník 2000 a model 2001 tuším.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 indian
registrovaný člen
Pridané: 12.04.2010 12:26
Inak skusal som nakopavat CR250 r.03 a isla este o daco lahsie, sa mi zdalo. Ale ta moje ide na pocit celkovo tak daak tvrdo, stuha.

Upravil indian, 12.04.2010 12:26:51

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 21.09.2019
MM SR Countrycross + Quad
Morovno
cal_icon 22.09.2019
MM SR Countrycross dvojíc
Morovno
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky