Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Poradňa - Nastavovanie ventilov - CRF 250
2 >>
hondqa
registrovaný člen
Pridané: 12.05.2007 10:36
Chlapci som si kupil crf 250 r. 2005 a chcel by som sa vas spitat ,ze ako casto treba nastavovat ventyly , po kolkych motohodinach???
 makorider
registrovaný člen
Pridané: 12.05.2007 19:12
u yzf :kontrola vent.vôle každú 3.jazdu,príp.500km,nastavíš keď sa ti rozídu ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 12.05.2007 19:38
pri CRF 450 je predpisana kontrola kazdych 15hodin.treba vymenit vymedzovacie podlozky.pri 250 to bude podobne.nastavia ti to v CMC.

Hodnotenie príspevku:  0    0
branoB
IP: 91.127.82.113
Pridané: 13.05.2007 21:54
Ventily, nie ventyly , davate tomu slovencinovi po hrbovi, pritom si staci aktivovat kontrolu pravopisu. Myslim, ze 15 hodin je u 2xOHC prehnane , skontrolovat sa to moze, ale menit podlozky sa tak casto isto nebudu.
kontrolu ventilovej vole je dobre robit pri vymene oleja/ dve muchy jeddnou ranou/ Usetris, ak sa to naucis, je to jednoduche.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Palic
registrovaný člen
619
Pridané: 14.05.2007 22:39
Pfuu chlapci co to tu struhate za udaje. ja som ventily este ani nekontroloval odkedy jazdim Yamahu. WR250f som mal 2 roky a isla ako hodinky a teraz an yzf-ke uvidim ako to dopadne.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 tono
registrovaný člen
464
Pridané: 15.05.2007 06:47
motorku môžeš mať aj 5 rokov keď na nej nejazdíš nemusíš ani nič kontrolovať

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 15.05.2007 08:48
tono: Palic jazdi dost slusne, casto stoji na podiu :~

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Matooo
registrovaný člen
85
Pridané: 15.05.2007 09:21
No co som ja pocul, ze vraj Hondy maju s tymto problem, ze potrebuju casto zostelovavat ventily... Tak inak neviem ako na tom su, fakt som to len pocul... Ale aj tak by som si Hondu nekupil :-P :D :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
karol
IP: 91.127.232.244
Pridané: 16.05.2007 07:07
kamarát na crf-ke nepotreboval 2 roky nič riešiť s ventilmi a keď mu vôla začala utekať , tak po pár hodinách ich musel meniť.
jedno malé upozornenie . Sacie titánové ventily sa NESMÚ zabrusovať.

Hodnotenie príspevku:  0    0
hezyfeši
IP: 84.47.53.22
Pridané: 16.05.2007 12:05
karol ked stoji motorka v garazi jasne ze dva roky nic neriesi s ventilmi :lol: a nepovedz ze nie! lebo to by sme sa tu hadali do nekonecna! kazdy kvázi motorkar vie ze ked sa jazdi na motorke pravidelne tak sa ti po case vola zmeni. to je materialom a ten bohuzial neni vecny. a je jasne ked sa zaklepu ventili nebude ich majsta kila technik zabrusovat. je uz ina doba. technika ide dopredu

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Nitro
registrovaný člen
Pridané: 18.06.2007 11:53
Mohol by mi niekto pls poradit kolko priblizne vychadza udrzba motora CRF 250-ky na jednu sezonu?Nejazdim zavodne len tak hobby ale dost..

Hodnotenie príspevku:  0    0
pies
registrovaný člen
Pridané: 18.06.2007 13:31
to Nitra: ak myslis dokopy s pneu, olejom, filtrami, retazmi a tak...........min. tak 30 000,- slovenskych kaciek, ale to je fakt iba mierne hobby

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Nitro
registrovaný člen
Pridané: 18.06.2007 14:32
Tieto vsetky veci ako pneu,olej .... je mi jasne ze to spapa pekne peniazky ale myslel som kolko vychadza na sezonu len cisto udrzba motora...hlavne tie ventily..ako casto sa to musi kontrolovat..Kolko vychadza v servise taka kontrola a nastavenie...pripadne GO motora..Totiz abs netusim aku moto si mam kupit a ta CRF je neskutocne lakadlo :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
karol
IP: 84.47.95.205
Pridané: 19.06.2007 07:57
hezyfeši - len pre Tvoju info , kamoš , čo som ho spomínal , vynechal minulú sezónu posledné dva preteky , lebo nechcel postúpiť do SP.
fakt tie body dostal v garáži. ;)

Nutno podotknúť , že poznám aj opačný prípad a to motor po troch mesiacoch v Péčku. Ale pri jazdcovi , ktorý to vytáčal do nepríčetnosti.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 20.06.2007 11:20
Neviem ako je to na 250 ale predpokladám, že ako na 450. Keď máš novú ja riadne jazdíš, tak ti približne rok ventily držia. Problémové sú hlavne sacie ventily, výfukové držia. Akonáhle sa začnú "zaklepávať" , dá sa vymeníť podložka za tenšiu ale po tréninku je hneď zmenšená vôľa a podložky sa tiež nedajú meniť do nekonečna lebo min. hrúbka je 1,2mm (pôvodná šírka sacej podložky je 1,8mm). Podľa mojich informácií stála kontrola a štelovanie ventilov (podložkami) v CNC okolo 5 000Sk ale keď vieš ako sa to má robiť tak to zvládneš aj sám. Výmena sacích ventilov - približ 8000Sk a to je len materiál(2x ventily, 1x tesnenie pod hlavu) Ak bude niekto potrebovať poradiť alebo nastaviť - napíšem ,pomôžem.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 22.06.2007 20:09
Akurát dnes som kamarátovi kontroloval sacie ventily na CRF 450. Mal problémy s volnobehom, že aby som sa na to pre istotu pozrel. Ale že ventily sú určite OK, že mu ich robili nedávno. Neboli. Sacie mali vôľu 0. Dali sme tam správne podložky a je po probléme(zatiaľ). Zachvíľu sa mu aj tak zase vyklepú, takže o týždeň ho tu budem mať znova ale to už budeme musieť meniť aj ventily, lebo sme na konci s povolenou hrúbkou podložiek.

Hodnotenie príspevku:  0    0
Dano981
registrovaný člen
Pridané: 23.06.2007 18:26
Viem ze sa tu keca o MASINACH ale chcel by som sa spytat ci nema niekto skusenosti s nastavenim ventilov na DR 600? Pocul som, ze tam je nejaka ryska ci co a ze podla toho sa to nastavuje. Plus kedy zistim ze mi treba ventily stelovat a ci aj tam su tie podlozky a ako sa to s nimi potom robi?


Dakujem

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxbibo
registrovaný člen
Pridané: 23.06.2007 19:30
Na DR si ich kontroluj pri každej výmene oleja. Piest si daj do hornej úvrate pri pracovnom cykle. Vtedy máš obe vahadlá volné, vtedy nastavuj vôľu. Podložky tam nie sú nastavuje sa to ako aj stará škodovica :lol: .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 yamahac
registrovaný člen
Pridané: 24.06.2007 09:33
hosi dinocradle ma uplnu pravdu, presne taky je priebeh zivotnosti ventilov. Na mojej sa mi stalo to, ze mi na volnobeh zacala skapinat a nechcela studena nastartovat, potom po zahriati uz isla normalne (zvacsila sa vola na ventiloch) a aj normalne skocila na prve nakopnutie. Zhodil som dole nadrz potom kryt na hlave a sacie ventily mali nulovu volu, takze som to vymedzil podlozkami ale o tyzden som uz musel ventilky vymenit ... ak sa ti raz ventil zaklepe tak to s nim uz ide .... A este tu neodznelo po kolkych motohodinach sa menia ventily na crf 250, ma to byt po 15 hodinach alebo po 6 pretekoch ... aspon tak je v knihe :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mikeb
registrovaný člen
129
Pridané: 24.06.2007 14:09
to all: Ja si myslím že keď sa jazdí na minimálnej vôli nasávac. ventilov tak sa prehrejú lebo sa celkom dobre nezatvoria a tým sa oslabí materiál a zaklepú sa a oslabený prehriaty ventil už nevydrží.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 24.06.2007 16:56
ja som myslel, ze menej vydrzia prave vyfukove :bla: , zajtra idem merat.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 makorider
registrovaný člen
Pridané: 24.06.2007 19:37
a ventilové vôle sa časom len zmenšujú,alebo aj zväčšujú?...na sacích mám max,na výf. minimum :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
karol 920
IP: 91.127.215.75
Pridané: 24.06.2007 19:45
madMX - tiež som si nad tým lámal hlavu , že prečo nahrievané výfukové vydržia viac ako chladené sacie a mám tip:
cez sacie ventily prúdi zmes pomalšie ako cez výfukové a nečistoty sa na nich skôr udržia. Aspoň na VORke som zistil priamy vzťah medzi starostlivosťou o filter a zmenou vôle sacích ventilov. A pri dvojtaktoch pri zanedbaní filtra tiež viac vydiera okolo sacieho ako okolo výfukového kanála .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 magic
registrovaný člen
Pridané: 25.06.2007 09:49
yamahac: podľa mňa sa vôľa ventilov zahriatím zmenšuje /ventil sa teplom rozťahuje/ a nie zväčšuje, ako píšeš ty.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 25.06.2007 14:47
pre karol 920 - tiež sme testovali na 3 rôznych crf-kách aký má vplyv čistota sacieho filtra, ale nie je to v tom, Zistili sme , že čím je teplota okolia väčšia, tak skôr odchádzali ventily (jazdili sme v zime a vtedy ventily držali a v lete za horúceho počasia sme ich menili aj 2x za leto) - takže asi je to teplotou nasávaného vzduchu

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 25.06.2007 14:56
Dame predchladic, ako na turbodízel :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 27.06.2007 11:58
kua meram, meram a zistil som, ze lavy saci bez vole zatial co pravy este volu ma :?: :?: :?: Za 4mh zmyzla vola 0.15.

Hodnotenie príspevku:  0    0
karol 920
IP: 84.47.88.210
Pridané: 27.06.2007 22:14
pekný príklad ventilov v Péčku.
objednávaj nové .

Hodnotenie príspevku:  0    0
karol 920
IP: 84.47.88.210
Pridané: 27.06.2007 22:16
dinocradle - nehádam sa , len taký detail: teplota spaľovania je nepomerne vyššia ako teplota okolia a čo myslíš? kedy je vo vzduchu viac bordelu a MIKROprachu? v zime , či v suchom horúcom lete?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 28.06.2007 15:35
karol 920 - dobrý postreh, môže to byť aj tým.Mali by sme skúsiť tam dať hrubší sací filter a vyskúšať, či by to nepomohlo

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 29.06.2007 11:38
vole som este vymedzil, som zvedavy kolko to vydrzi, nove ale urcite objednam.

Hodnotenie príspevku:  0    0
jofan
registrovaný člen
Pridané: 01.07.2007 21:46
250 su dost slabe na ventily u roku 2007 ale ked niekto chce jazdit poriadne a ma sponzora poradil by som mu ju bo ma najvacsi vykon a ten niekedy dost citit . hobby jazdci odporucam KTM abo yamahu

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 14.07.2007 19:07
mad mx

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dinocradle
registrovaný člen
66
Pridané: 14.07.2007 19:08
Podľa mojich skúseností, keď sa raz zmení vôľa na sacích ventiloch, už to ide rýchlym spádom. Ventily a tesnenie pod valec už objednávaj - ak už toto nepíšem náhodou neskoro.

Hodnotenie príspevku:  0    0
lubeno
IP: 217.73.25.246
Pridané: 06.08.2007 07:40
sedlam Aprilia pegas 650 a presiel som ako zaciatocnik len dvojtakty. Rad by som pokecal napriklad s dinocradle a podobne moj e mail 014410@gmail.com kontrolna otazka : ma sa snimac magnetka dotykat snimanej plosky v zapalovani alebo nie ??? Dakujem za kazdu radu alebo usmernenie cez net Lubos :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 14.09.2008 19:39
kolko stoja ventily na Yamahu YZF 250 ? ,,,,,,,,,,nejak sa natahuju jak guma a uz nechcem na tom jazdit :-/ ,,,,,,,zatial som na to cennik nenasiel :-O

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 14.09.2008 19:47
picaso: www.partsdepot.cz - orientacna cena 2800/3040 Kc/kus, ale co viem, tak sa daju kupit za cca 1800 Sk/kus.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lopo
registrovaný člen
22
Pridané: 14.09.2008 19:50
origo stoja 2500 a z antikori cca 1500 titanove stoja uplne najviac tusim okolo 3000-3500 vsetko je cena za kus.daj si vyhladavanie a hladaj nick gallardo.do dvoch dni to mas doma ak to on ma na sklade celkom dobre ceny

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 14.09.2008 19:58
tak uz som dojazdil ,,,,,,,,,,no nic motokros je len pre prachatych :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lopo
registrovaný člen
22
Pridané: 14.09.2008 20:08
sak nasetri a vymen len ten co je zly ostatne ak su dobre nemen...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 14.09.2008 20:22
preto uz cim dalej viac ludi odomna pyta doviezt 2stroke smokera ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
lajko
registrovaný člen
Pridané: 14.09.2008 20:41
Este jednu radu , ak ste strojari alebo mate niekoho znameho nekupujte drahe vymedzovacie podlozky . Ja som zobral hotovy kolik co sa skladaju formy alebo strih, nastroje vonkajsi priemer som dal obrusit na pozadovany priemer a teraz s tohoto kolika som narezal na el. iskrovej rezacke podlozky presne take ake som potreboval.POZOR treba dodrzat tvrdost , najskor som zmeral tvrdost povodnej podlozky na tech. kontrole a podla toho som nasiel u nastrojarov kolik. Lebo ked citam ake sa tu peru ceny od buka do buka 5000 4000 3000 stelovanie ventilov tak mi je s toho na grc . Samozrejme ked tomu niekto nerozumie tak ho lahko kazdy ojecigani!

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 14.09.2008 20:51
lajko: my piseme ceny za ventil, nie za stelovanie ;) No a original podlozky, pokial viem, su povrchovo vytvrdzovane (cementovane), preto sa ich neodporuca na magnetke zbrusovat, lebo sa rozklepu a vole budu utekat este rychlejsie - aj ked ventil bude OK. Mozno aj to je jeden z dovodov - ze sa setrilo tam kde sa nema.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 14.09.2008 21:00
Inak o tých vôlach ventilov tu už bolo popísané vela, s pravidla je to tak že ked sa pohne ventilova vôla tak treba ventil vymenit. Ventil nieje žuvačka a natahovat sa nemôže.

Hodnotenie príspevku:  0    0
lajko
registrovaný člen
Pridané: 14.09.2008 21:12
Preto som upozprnil na tvrdost ktoru treba dodrzat ten kolik je tvrdy cely durch nie len povrch ako pri cementovani zase nesmie byt moc prekaleny aby nepraskol . Takze sa moze dokonca aj prebrusovat. Teraz presne neviem tu tvrdost mam to v robote , ved aj Japonci su len ludia a nie mimozemstania aby tam dali nenapodobitelny material.Ja na tom jazdim hobby uz rok.Samozrejme kto na to ma nech si da orginal ja len pisem ako sa da pomoct a kvalita je ta ista. Samozrejme ze nezacnem vyrabat ventyl ten musim kupit pre hobikov odporucam antikorove za 1500 sk kus mozno aj menej a budu spokojny.PRAT FILTER OLEJOVAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 15.09.2008 09:55
Tak ked jazdim dva tri krat tyzdenne pre radost mozno nepotrebujem titanove a original ,,,,,,,,,,nepotrebujem s toho mat raketu ,,,,,,,,tak ked menim ventily tak vsetky ,,,,,,,,,,skumat ktory je na hovno je na hovno :-O ,,,,,,,dik za kontakt skusim si zistit ceny ,,,,,,,,,,,,dufam ze dalsie bude novy piest :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
lajko
registrovaný člen
Pridané: 15.09.2008 10:46
picaso neboj sa budes mat s toho taku istu raketu (pisem o obsahu 450 ccm) ,pocitit bi si to mozno mohol na 250ccm(ktoru treba viac tocit) pri vytacani do vysokych otacok mohlo by sa stat ze antikorovy ventil nestihne dovriet predsa je len o nico tazsi a zotrvacnost spravi svoje ,preto potom davaju silnejsie pruziny.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 lopo
registrovaný člen
22
Pridané: 15.09.2008 11:17
picaso ty ani nevies o com pises.. naco menit vsetky ventily?to si taky bohaty? ked mas zly len jeden ventil naco vymienat vsetky.zistit ktory je zly je zalezitost tak 30 min.a 3krat tyzdenne je celkom aj dost. byt tebou vymenim zly ventil popripade kupim vymedzovacie polozky pod ventily a porobim vole ako maju byt.a ten ventil by som dal original-neusanujes nic na tom lacnom... ale vo finale je to na tebe....

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 15.09.2008 14:28
Lopo kedze si s myjavy tak Ti verim ,,,,,,,,,,,povrtkam sa v tom a este co to pojazdim :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 majom250
registrovaný člen
Pridané: 15.01.2009 20:41
chcem sa spytat ako vyzera zaklepany ventil? či sa nazyva zaklepany len preto ze nieje ziadna vôla a ventilova podlozka ma min. hrubku?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 15.01.2009 21:21
zaklepany je preto lebo je zaklepany :D Nie je na nom uz ta hrana po obvode a je ostry, ze sa na nom porezes he.

Hodnotenie príspevku:  0    0
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   Máj 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 30.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Morovno
cal_icon 31.05.2020
Regionálny pohár východ
Mníšek nad Hnilcom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky