Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

YAMAHA MX Protour 2019

YAMAHA MX Protour 2019

SPONZORI


www.Autodielyonline24.sk
Všetko o moto - Problem pri plnom plyne CRF 250 08
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 20:46
nazdar chlapi chcem sa poradit mam problem s mojou hondou CRF 250 2008 motorka chyta paradne len ked bezi na volnobehu us zohriata a zabijem plny tak ju vždy pridusi a to robi aj ked jazdim ale ked mam trošičku pridane a dam plny tak to us nerobi len ako keby z volnobehu vyskušali sme us vsetko od A po Z aj druhy karbec svieca fajka a stale nic paprem sa s tym us 2 dni. a berte na to ohlad ze motorka ma 6 motohodin teda je este nova. diki za rady chlapi.
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 21:21
Robo, skúšal si menšiu leak trysku od akceleračnej pumpy? Niekedy to pomáha. Skús si pozrieť toto http://www.thumperfaq.com/ap.htm.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 21:26
no skusal kamo a v tej pumpe tryska neni hlavnu som menil bola tam 188 a ja som tam dal 178 mislim no proste z europskej a stale to robilo sak sme sa s vladom neska trapili cely den a nist počkam este par dni hadam mi niekto poradi
a mali sme aj take dohady kedze je to americka verzia ze motorka je nastavena na velku nadmorsku vysku (mozno)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 21:28
a pozeram ze tam v tej pumpe teda tryska je :D som asi s tych vyparov benzinu us nerozmyslal zajtra sa na to este pozrem dik za radu

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 21:33
Neni? Mala by byť naspodku v plavákovej komore. Skús kuknúť tieto obrazky. Ale je pravda, že nie na všetkých motorkách sa dáva. Kamarátovi na WR to dosť pomohlo. Miesto 80 sme dali 60 a ešte sme spravili to s tou gumičkou, čo je tiež na tých obrázkoch a tá diera v plyne úplne zmizla. Hádam to nejako poriešite. Skús poštudovať čo som dal, či by niečo nepomohlo. Je to síce pre WR, ale majú ten istý karburátor.

http://a.imageshack.us/img14/8017/84940630.jpg
http://a.imageshack.us/img444/7786/48884786.jpg

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 21:43
no uvidim zajtra a us viem preco som tu trysku nevidel ja mam na spodku plavakovej komory z vnutra taky plech a on ju zrejme zakryva hadam sa to da nejak dat. zajtra ti budem urcite pisat kamo este raz diki.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 21:50
jasné, nie je zač. hlavne nech funguje ako má

Hodnotenie príspevku:  0    0
yohan333
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 23:00
mne to robi na yzf a naucil som sa stym jazdit ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 02.09.2010 23:39
yohan: spravny pristu k problemu-prisposobit sa! :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 copins
registrovaný člen
25
Pridané: 03.09.2010 00:07
mustaf podľa mňa je to tým že ešte neni poriadne zabehana a už jej davaš mne to robila prvých 20 mth a to som sa na nej radšej vozil na voľnobeh a po 20tke už normalne nerobi to ... inak vraj niekedy stači zdvihnuť voľnobeh no vyskušaj dufam že pôjde

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2010 08:31
copins: ja som zabehaval 4 cisto nove crossoeve motorky medzi nimi aj crf 250 2008 a ani jedna mi nerobila toto a nieze by este 20mth :D yohan333: ty sa nezdas :D

Upravil torrelles, 03.09.2010 08:35:08

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2010 13:44
neviem chlapi citam tu us par hodin ze ladena akceleračna pumpa ako BOYESEN Quickshot 2 alebo BUD RACING tu dieru v plyne odstrani. ? co vy na to? a este jedna vec neviete niekto de sa to da kupit ??, najlepsie ak by sa dalo od BOYESEN-nu?? dik.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2010 13:58
mustaf> Tá Boysen ti spraví len to, že má väčší priestor pre benzín v akceleračnej pumpe a tie vyššie verzie majú nastaviteľnú leak trysku. Takže ju nemusíš meniť, ale si to otáčaním skrutky nastavíš. A áno, funguje to vraj, je to jednoduchší spôsob ako to ladiť. Či to za to stojí neviem. Skús sa spýtať dudisa, on ju má na moto.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 03.09.2010 14:59
Ja dosť nechápem prečo si toto všetko čo si napísal menil ked je to nová motorečka podla mňa stačílo dať trošku volnobeh zabehnúť a vybavené. A tú vec myslím,že kúpiš aj v Autotechne Zvolen.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2010 15:11
JURIPKO> Tak a čo iné spravíš, keď ti nová motorka nefunguje podľa tvojich predstáv? Či si zvykneš ako to tu už niekto spomínal? Ako Robo vraví, je to americká verzia, môže byť nastavená pre úplne inú nadmorskú výšku a teplotu a preto nejde ako má. Otryskovanie na týchto motorkách je dosť citlivá vec, tak to treba nastaviť ako treba a voziť sa. Zábeh dieru v plyne nevyrieši.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mustaf
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2010 15:25
no vladko mas pravdu preto chcem tu BOYESEN lebo ako si spominal ta sa da nastavovat len stale netusim kde by sa to dalo zohnat? v autotechne nieco maju ale neverim tomu moc cital som jednu diskusiu a tam kopec chlapcov pisalo ze ta Quickshot 2 im tu dieru uplne odstranila tak zrejme na tom nieco bude no us to len zohnat :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 03.09.2010 15:28
Tiež som mal takú verziu a prvých cca 10mth som sa s ňou jazdením zoznamoval a potom nebol žiaden problém.Ale rozoberať a meniť za staršie to čo je nové :?: Alebo tam chalan dával nové tie veci :?: To pochybujem.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2010 15:42
mustaf> Tú menšiu trysku si neskúšal, nech sa to aspoň zmierni? Tryska stojí pár centov, henten bazmeg je drahý ako sviňa.
JURIPKO> Dával tam asi z druhej motorky, neviem presne. Ale viem si predstaviť, že mu to vadí, lebo sám som sa na pár takých motorkách čo to robili viezol a je to na nervy. Práve keď potrebuješ plyn z nízkych otáčok, tak motor len zabrble a nezaberie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 03.09.2010 15:53
Tak potom sa hned za nova nevydarila.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2010 16:08
JURIPKO> Asi :(, prípadne ako vravím. Otryskované pre úplne iné podmienky. USA je veľká, ak je napr. z Kalifornie, kde je celý rok teplo a jazdia vo vyšších výškach tak to môže byť tým. Bohvie.
Nemal by som to tu písať, ale aj ja keď sa v lete keď je dosť teplo vyšplhám na motorke do nejakých 1200-1300 metrov nad morom, tak nejde tak ako mi ide dolu.

Hodnotenie príspevku:  0    0
wzameister
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2010 21:08
tento problem som mal aj ja. ako na predoslej, tak aj na terajsej pobehlici.
pocital som toho hafo ako to dat prec a vysla mi z toho kupa Quick shotu.
tak som ho pekne objednal z americkych statov (este stale) spojenych, dal namontovat odbornou verejnostou (moto criev a inych vnutornych organov sa v zasade osobne nechytam) a cuduj sa svete...stale boguje
nie az tak vela ako pred tym ale neodstranilo to na 100%...za to ale nabeh vykonu v nizkych otackach je neskutocny..v tych tymi stupakoch a vyjazdoch kde bolo treba podradit v polovici si teraz prdim na zaradenom kvalte pekne az hore

takze ak cakas ze to odide celkom tak nebud sklamany..mozno ze to je len otazka hrania sa s tryskami a fachmani z USA maju hafo casu a nakoniec sa im to podari - mozno aj tebe
kupu Quick shotu ale vrelo odporucam ten nabeh sa pred a po neda porovnat

apropo. a opat som menil ventile ako na kazdej honde, aby ste nezabudli, to na hondach treba inak zle nedobreeee takze "nekupovat" a uz sa tesim na nedelu :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 karol920
registrovaný člen
920
Pridané: 09.09.2010 07:41
posledne som problém s " dierou v plyne" na VOR-ke 530SM s Keihinom a riešenie bolo pomerne jednoduché - miesto 2 otáčky povolenia vzduchového šroubíka si vypýtala 1/4 otáčky. Minulý rok si jedna Huska 610 vypýtala naopak až 6 otáčok. Z toho mi vyplýva , že údaj v manuále treba brať len orientačne .

wzameister - tento rok som menil ventile aj na Honde , aj na kawine , aj na yamahe , aj na suzine a spoločný menovateľ bol buď nabúchané mh , alebo nanič údržba vzduchového filtra. A keď si menil ventile , aj si prefrézoval sedlá??

Hodnotenie príspevku:  0    0
 RmarekM
registrovaný člen
Pridané: 09.09.2010 07:54
nechcem byt mudry , ale ked pridas zhurta plny plyn tak na kazdom seriovom 4T su Tieto blogy (diery) ked teraz pridem do garaze nastartujem necham zohriat pridam agresivne plny tak mi spravi to iste ,dokonca ma tendenciu zhasnut upravi to akceleracna pumpa na ebay sa da kupit za dobre peniaze Boyessen quick shot 3 ta je aj nastavitelna..

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 09.09.2010 08:33
RmarekM: je to "bog", nie "blog" :~

Hodnotenie príspevku:  0    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 09.09.2010 16:46
marek aj moja dr-z mala takuto dieru pri plnom plyne, nevyriesila to akceleracna pumpa ale ako u vsetkych "palicov" pritiahnutie srobu zmesi. Ono ten srob treba najprv zatiahnut a potom pomaly odtacat. ked je priliz vytoceny tak to zozere viac vykonu ako ked je priliz dotiahnuty.

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Február 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728291

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 28.03.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Borský Mikuláš - CC
cal_icon 28.03.2020
Enduro Cup Stred
Brezno - Lúčky
cal_icon 29.03.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Borský Mikuláš - CC
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky