Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

Prolog Norskeho endura Jevnaker 23.8.2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Všetko o moto - Údržba karburátorov Keihin FCR
2 >>
admin
registrovaný člen
Pridané: 20.11.2010 10:08
Prisla zima (takmer) a ak uz mate chut, tak sa mozete smelo pustit do cistenia karburatora - prikladam link na anglicku stranku, ale obrazky su celkom vystizne ;) FCR ma vela motoriek a ak by bol zaujem, mozem urobit slovensky navod a hodit to ako clanok ;)

http://www.dirtrider.com/tech/141_0707_keihin_fcr_carb_rebuild/index.html

PS: tento navod vam pomoze napr. aj vymenit pruzinku akceleracnej pumpy - vid diskusia Diskusia - Poradňa - Akceleracna Pumpa
 Knighter
registrovaný člen
Pridané: 20.11.2010 19:53
Tomáš, čo trpíš prebytkom voľného času? ;)
Inak seriózny návod, ja čistím karbec pravidelne, ale nerozoberal som ho ešte úplne do skrutky.
Bežne stačí vyčistiť plavákovú komoru, prefúknuť trisky a "cesty" ako všetky hadičky a pod.


Hodnotenie príspevku:  0    0
danger
registrovaný člen
Pridané: 21.11.2010 09:46
Keby to mal záujem niekto preložiť, rád by som si to prečítal. Môže to byť zaujímavý článok :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 szegibalu95
registrovaný člen
56
Pridané: 21.11.2010 10:15
prosim vás keby som to preložil mohol by som to dať ako článok?

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 21.11.2010 17:13
szegibalu95: urcite ano, ale nie priamy prepis z Google Translate.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 22.11.2010 09:09
Pripadne navod, ako to nastavit ;) http://www.motorcyclecarbs.com/Keihin_Carburetor_Jetting_Page_W46.cfm

Hodnotenie príspevku:  0    0
jaroo107
registrovaný člen
Pridané: 23.11.2010 17:36
prosím vás nedal by mi niekto manuál karburátora na yamahu yzf 250 06.vopred vďaka.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 23.11.2010 18:04
jaroo107> Yamaha YZ 250f má henten Keihin FCR, čo je tu spomínaný.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 biker09
registrovaný člen
Pridané: 22.12.2010 12:23
Mam HSQ WR 125 s karburatorom MIKUNI TMX 38 a seriovo tam je supatko 3.0. Pocas sezony mi zacala odpalovat sviecky, tak som sa rozhodol zrepasovat karburator, pomenit trysky, ihlu a aj supatko, lebo na krajoch je trocha osuchane ale karburator vyzera byt dobry. A preto by som chcel vediet, ci kupit rovnake 3.0 alebo ine (2.5;3.5), pripadne ake su v nich rozdiely. Viem, ze 2.5 bude mensia ale neviem v com.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxmirec
registrovaný člen
Pridané: 22.12.2010 13:20
tomXX--- dosťma to poteší ak to preložíš

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 22.12.2010 17:59
biker09> Menší by mal byť ten úkos, čo je naspodku šupátka ako keby odskenuté. Ktoré ale dať ti neviem poradiť.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 biker09
registrovaný člen
Pridané: 22.12.2010 20:30
volodaj: Diky. Asi tam dam to iste, cize 3.0 a dam to niekomu nastelovat, lebo mne sa to nechce a trvalo by mi to aj tak 5x dlhsie. Len ta cena ma na tom zarazila 85E, preto nechcem kupovat vsetky, len to, ktore budem potrebovat.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 22.12.2010 20:33
Keď som mal ešte HSB, tak som mal tiež už trochu vydraté šupátko a chcel som kupovať nové. Po zistení ceny som sa na to vykašľal a jazdil aj so starým :D. Stačilo vymeniť trysky, ihlu a komínik a nekonečné prechľastávanie prestalo. Byť tebou skúsim najprv to a ak nepomôže, tak až potom šupátko.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 biker09
registrovaný člen
Pridané: 22.12.2010 20:48
Tiez som nad tym rozmyslal a asi to aj tak spravim. Ked nebude ine riesenie tak ho kupim. A myslis kominik na ihlu?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 22.12.2010 20:58
Áno, lebo som ho mal už vybitý spolu s ihlou. Väčšinou sa to opotrebuje oboje a komínik je z mosadze, takže je mäkší.

Hodnotenie príspevku:  1    0
 majom250
registrovaný člen
Pridané: 26.12.2010 00:50
pišel lebo ma uz neskutočne hneva volnobeh na crf... tema uz volakedy bola ale je zamknuta, pišem teda sem, po pridani a pusteni rychlopalu mi ostavaju otačky vyššie,niekedy menej niekedy citelne viac, ze pri ubrani na stale taha...
podotykam v lanku problem nieje, moto som naštartoval, aj bez laniek som pridaval priamo otačanim hriadelky čo idu na nu lanka.. ma s tym niekto tiez problem? davam tomu mozno chybu tej umelej stene... http://www.dirtrider.com/tech/141_0707_keihin_fcr_carb_rebuild/photo_07.html
ze pri prudeni vzduchu je velmi pritlačana na stenu a nepadne pekne dolu,neviem mozno kôvli drsnosti(zodrata).. povedzte vaše nazory,vdaka

Hodnotenie príspevku:  0    0
 majom250
registrovaný člen
Pridané: 28.12.2010 23:17
nikto nič

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kxmirec
registrovaný člen
Pridané: 30.12.2010 13:05
majom250---ja to mám tiež na KXF , ale zatial neviem čo s tým. Asi to chce nový karbec, alebo šupatko ak nemáš zodraté vodítko na karburatore. Alebo skús zohnať starší a vyskúšať. Ak to urobíš daj vedieť. Ja som už tiež s toho hotoví. A poradiť nevie nikto. Ja som len počul, že ak je zodraté šupatko tak si ťahá moc vzduchu. Preto tie vysoké otáčky.

Hodnotenie príspevku:  0    0
jamo
registrovaný člen
Pridané: 30.12.2010 13:21
majom250 - skús prečistiť trysky, mne to tiež robilo- hľadal som chybu v lankách a problém bola nečistota vo volnobežnej tryske.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 20.05.2013 20:51
zdravim chlapi mam taky problem chcel by som vediet co to je na karburatore tieto veci co su zakruzkovane nieco z toho je akceleracna pumpa ??? a ako ma spravne pracovat

Hodnotenie príspevku:  0    0

Prílohy:
priloha imag0444.jpg (311.5 kB)
156047-imag0444.jpg
priloha imag0445.jpg (226.9 kB)
156047-imag0445.jpg
priloha imag0446.jpg (255.5 kB)
156047-imag0446.jpg

 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 20.05.2013 22:24
na prvych dvoch fotkach je nadrzka akceleracnej pumpy v ktorej je palivo ktore sa pri prudkom pridani vstrekne do sania.
Myslím ze fy. BOYSEN robila aj vecsie koli zvecseniu mnozstva paliva ktore je mozne vstreknut.
na druhej foto je priamo pumpa, teda rameno pumpy na ktorom ale chybaju niektore veci.
Myslim ze dost toho ako to ma byt zlozene je popisane a pofotene hore v teme.

spravne ma po prudkom pridani vstreknut cez trisku prud benzinu priamo do sania.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 20.05.2013 22:37
AC pumpa rusi tzv. BOG/chudobnu zmes/ ktory sa prejavuje "zakuckanim" motora pri prudkom pridani. Pri prudkom pridani pruzina zatlaci rameno pumpy ktore cez piestik/ktory ti tam chyba/ vstrekne cez trisku AC pumpy palivo z nadzky do sania.Ked je AC pumpa dobre nastavena tak aj pri prudkom pridani motor hned ide do otacok.

Je to celkom srandovne skusat to pri vybratom karbeci lebo to strieka benzin cca 1,5m do dialky

Upravil endurodano, 20.05.2013 22:40:01

Hodnotenie príspevku:  0    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 21.05.2013 05:31
AC pumpa je asi v p... kedze mi to nestrieka ....

Hodnotenie príspevku:  0    0
 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 21.05.2013 09:55
AC pumpa je dost jednoducha vec takze jediny problem vidim v tom ze ti chybaju nejake veci na nej.
V inych rezimoch ako RYCHLE pridanie AC pumpa nema vplyv na funkciu karburatora, takze pri spravnom zostelovani sa ti karbec chova ako normalny karbec bez AC pumpy.
Sam som taky mal na HSB 501E 2002, nie je to sice ono ked si na AC pumpu zvyknuty ale nie je to problem pri jazde, len sa tazsie dava na zadne >:-)


tu mas aj detailne foto kompletnej pumpy
www.google.sk/imgres?imgurl=http://www.sudco.com/Media/SudcoKeihinFCR41HonXR650R.j...


ak ti na nej nieco chyba daju sa diely dokupit, kopec firiem robi aj tuningove sady

Upravil endurodano, 21.05.2013 09:57:55

Hodnotenie príspevku:  0    0
 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 21.05.2013 10:01
odporucam ti ale kupit si aj "tuningovy" srob zmesi, lebo pristup k tomu originalnemu je pre potreby ladenia zmesi strasne zly.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 21.05.2013 18:23
takze karburator som rozobral pocistil :http://www.partsdepot.cz/originalni-dily/motorky/Suzuki/2001/DR-Z400%2C+E+2000-200... AC pumpa nefungovala lebo niekto {mozno aj ja } stratil tiahlo č. 50 vyrobil som ho pumpa funguje. V hadicke č. 94 ktora ide na trisku č.30 bola vlozena gulicka z loziska cize hadicka bola akoby zaslepena neviem kto preco ju tam daval .... diely č 87 az č 92 su co je to nejaka podtlakova membrana ale na co sluzi ???

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2013 13:00
asi to tu budem opakovat ale dam to....mam problem na kxf 2008 ked pridam a pustim plyn dlho ma moto po pusteni plynu vysoke otacky....po case zdochynala ale ked som vymenil v supatku karburatora podlozku-vpravo na obr tak volnobeh drzi pekne aj taha z nizkych otacok tak ako ma....zmes som nadstavil podla manualu (2 1/8 otacky) ale striela do vyfuku....moze to sposobovat aj prilis bohata zmes?ma niekto skusenost?dakujem za rady...ps lanka vporiadku a vsetko tesni)

Hodnotenie príspevku:  0    0

Prílohy:
priloha aaaaaaaaa.jpg (42.8 kB)
157878-aaaaaaaaa.jpg

 dancul23
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2013 18:04
pokial je to zmesou, tak je chudobná. Uvolni trisku na 2 a pol otáčky a vyskúšaj zohriat motor jazdou. Pokial to nepomôže, rozober karb., poriadne prefúkni všetky kanáliky a vyskúšaj zas. Ak nepomôže, potom ti ostane jedine dať vyčistiť ultrazvukom. Toto všetko platí za predpokladu keď to strielanie spôsobuje chud. zmes.

Kolko ťa stála podložka? obchod?
Cena novej presahuje dvojnásobok použitého, správne fungujúceho karburátora...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dominik
registrovaný člen
Pridané: 27.08.2013 20:39
kaparz, to strielanie spôsobuje bohata zmes. podla manualu pre moje moto je 1.3/8 otačky, ale strašne to striela, . trochu viac som uvolnil trisku cca 1.7/8 otačky a už nestriela,, sprav to čo poradil dancul23 a uvolni trysku sprav jazdu a sam uvidiš či striela či nie, viac nič , :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 28.08.2013 09:48
no podlozka aj s tesnenim 53 € v motoshope Zubor(bez zlavy), 54€ cez motomaniac....ano viem ze strielanie do vyfuku sposobuje bohata zmes, to ma az tak netrapi, ale trapi ma to ze ma tlaci do zakrut.....aj na volnobehu ked pridam a uberem drzi asi 3-4 (niekedy aj viac) sekundy vysoke otacky a az potom klesnu na normal.....myslel som ze to ta podlozka nova vyriesi ale mylil som sa....pomohla len v tom ze z nizkych taha lepsie ako predtym a takisto pekne motor bezi na volnobeznych otackach(uz ked klesnu na normal) lebo predtym motor zdochynal....ale dakujem za rady chlapi :up:
kde sa da zohnat druhy karb a za kolko lebo ja som nenasiel predtym ako som kupil podlozku nic....dik
ps:karburator bol cisteny uz zo 5 krat:)

Upravil kaparz, 28.08.2013 09:49:22

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Erkorider
registrovaný člen
Pridané: 28.08.2013 13:10
kaparz

Stielanie sposobuje chudobna zmes. Uz sa to tu preberalo asi sto krat.
Cisteny mohol byt aj 100 krat, ked je zle nastaveny bude ti strielat aj tahat za plynom stale...

Hodnotenie príspevku:  1    0
thexander14
registrovaný člen
Pridané: 28.08.2013 18:25
tak už sa prosím vás dohodnite jeden píše že strielanie sposobuje bohatá zmes druhý zas že chudobná zmes tak čo s tých dvoch

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dominik
registrovaný člen
Pridané: 28.08.2013 19:40
Na vysvetlenie ;) oplati sa to prečítať

Karburátor je jedným z najzložitejších a najpresnejšie nastavovaných zariadení. Práve karburátor pripravuje zápalnú zmes, t. j. zmes benzínu so vzduchom. V závislosti od toho, koľko je v zmesi benzínu a koľko vzduchu, bude zmes normálna, chudobná alebo bohatá. Normálna zmes je 1 kg benzínu na 15 kg ( 12 m') vzduchu. Chudobná zmes je taká, keď na 1 kg benzínu pripadá od 15 do 17 kg vzduchu a bohatá zmes je keď na 1 kg benzínu pripadá od 13 do 15 kg vzduchu, prípadne keď na 1 kg benzínu je menej ako 13 kg vzduchu.

Karburátor spája niekoľko systémov (voľnobežný, prechodový, hlavný) a zariadení (akceleračná pumpa, obohacovacie zariadenie, sporič, spúšťacie zariadenie) do jedného bloku. Jeho úlohou je vytvárať zápalnú zmes, ktorá zodpovedá tomu alebo inému režimu motora. Režimov motora je veľa - spúšťanie, beh naprázdno, stredné zaťaženie, plný výkon - a každý z uvedených režimov potrebuje svoju "potravu".

Treba podotknúť, že práca motora s chudobnou zmesou je nežiadúca, lebo sa znižuje výkon motora. Ak sa zmes ešte viac ochudobní, motor sa bude prehrievať a napriek tomu, že je zmes ochudobnená, bude zvýšená spotreba paliva oproti normálnej. Pri práci na chudobnú zmes bude motor "strieľať" do karburátora a začne "kašľať". Motor pracuje nepravidelne aj s príliš bohatou zmesou bude "strieľať" do výfuku, z tlmiča výfuku bude vychádzať čierny dym. Tak bude motor reagovať na príliš bohatú zmes. Vo valcoch bude prebiehať nasledovné : nespálené častice paliva budú vytvárať nánosy sadzí. Nespálené palivo bude stekať po stenách valca a zmývať olejový film, čo zapríčiní zvýšené opotrebovanie súčiastok, ktoré sa navzájom trú.

Aká zmes zabezpečí optimálne podmienky pre prácu motora? Podľa skúseností motor v normálnej prevádzke bude najvýhodnejšie pracovať s mierne chudobnou zmesou (najhospodárnejšie). Ak sú zlé jazdné podmienky a automobil bude potrebovať prebytok výkonu, možno zmes trocha obohatiť.



Hodnotenie príspevku:  0    0
 dancul23
registrovaný člen
Pridané: 28.08.2013 20:58
dominik: neviem kde si tento článok našiel ale ohladne "strielania" klame. Ked už nedáš na rady Erika(erkorider), ktorý opravil viac motorov ako si ty zjedol teplých rožkov, tak si to vyskúšaj sám. Pritiahni palivovú trisku(pilot jet) a počúvaj strelbu a pozeraj ako ti zasvieti koleno.
Problé strielania som riešil na yz250f a pomohlo jedine čistenie v ultrazvuku
kaparz: ja som hovoril o originálnom diele v cene 200e
Pred časom predával člen ajo199 karbec za 80-100e z moto čo nemala ani 100mth
ak máš záujem, skús sa spýtať člena racer, má dosť vecí na mx motory

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 28.08.2013 23:15
Dancul dik za radu...ja som sa tiez docital ze bohata zmes sposobuje strielanie do vyfuku a toho som sa teda aj drzal.,ale dam si poradit a vyskusam to.
Ten diel je original.zubor a aj motomaniac maju v ponuke aj originaly.aj nalepky na sacku boli z kawasaki.ak ho najdem odfotim ti ho:-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 29.08.2013 09:01
tu je ten obal z tej podlozky za 53€

Hodnotenie príspevku:  0    0

Prílohy:
priloha dsc0196.jpg (567.8 kB)
157916-dsc0196.jpg

 dominik
registrovaný člen
Pridané: 29.08.2013 15:03
kaparz spomínal: trapi ma to ze ma tlaci do zakrut.....aj na volnobehu ked pridam a uberem drzi asi 3-4 (niekedy aj viac) sekundy vysoke otacky a az potom klesnu na normal....

to prečo ho tlačí to zakrut je ten prebytok výkonu z bohatej zmesy, ta chudobna by ho asi netlačila . kedže ma bohatšiu zmes ťaha mu preto lepšie odspodu lebo triska - Pilot screw/ pilot jet ovplyvňuje najme spodnú časť otvorenia škrtiacej klapky - pripajam obrazok

ku dancul23 : neviem prečo ten članok klame :?: ja nikoho neuražam, neberiem nikomu jeho predstavy , poznatky, skusenosti...... tak ma neuražaj , da sa to aj bez toho


A ešte raz : :hacker: Ak je v zápalnej zmesi menej vzduchu, je bohatá a pri spalovaní sa prejavuje tmavým dymom. Tvorí sa pri spustení motoru so sytičom, ked následkom nedokonalého spalovania vzniká väcšie množstvo jedovatého oxidu uholnatého.

Dlhá bohatá zmes sa pri behu motora môže prejavit strielaním do výfuku, pôsobením prudkým zmiešaním vzduchu na konci výfukového potrubia so spalinami, obsahujúcimi ešte cast nezhoreného paliva.

Ak je v zápalnej zmesi viac vzduchu, ako ho má byt, vzniká naopak chudobna zmes, ktorá sa vyznačuje spomaleným horením, trvajúcim takmer celý expanzívny zdvih. Tým sa znižuje výkon motoru a zvyšuje jeho teplota, pretože valce sú ohrievané dlhšiu dobu. Niekedy horí chudá zmes tak pomaly, že horenie pokracuje ešte pri výfukovom zdvihu až do otvorenia sacieho ventilu. Tým sa môže vznietit nová zmes od spalín vo valci a otvoreným sacím ventilom postúpit až do karburátoru. Nastáva strielanie do karburátoru, pri ktorom sa môže zapálit palivo v karburátore a vzniknút požiar vozidla/motorky


Upravil dominik, 29.08.2013 15:07:55

Hodnotenie príspevku:  0    0

Prílohy:
priloha karb.jpg (95.5 kB)
157920-karb.jpg

 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 29.08.2013 19:19
dominik> tvoje kopirovane teorie su len polopravdy, mal by si si to aj vyskusat a nie len kopirovat co kde najdes


pri boatej zmesi sa praveze motoru nechce tahat a hlavne odspodu ti vytvara zakuckanie po pridani. najlepsia zmes je jemne chudobna.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 dominik
registrovaný člen
Pridané: 31.08.2013 14:52
takže trochu som sa splietol :bla:

takže k čomu som dospel : to strielanie sposobovala chudobna zmes, tak ako to tu spomínal endurodano, pri tej chudobnej zmesi streli do vyfuku... lebo je dlhy priebeh horenia a zmes nestihne dobre prehorieť .... atd.

hore bolo spominana strelba pri príliš bohatej zmesi čo svojim sposobom je tiež pravda
http://www.topspeed.sk/preco-vznika-autom-plamen/4927
lebo vlastne zmes,, nestihne zhorieť všetko palivo a to sa dostava cez výfukove ventily dalej do výfuku kde nastava jeho vznietenie

takže kaparz mal/ma chudobnu zmes, ktora mu nakoniec aj striela, a pootočením protismere hodinovích ručičiek ju obohatí....zväčši prietok benzinu... tak ako som pisal ja , že pootočením mi prestalo strielať , :up:










Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 03.09.2013 17:05
ok takze zmes som obohatil,strielat do vyfuku prestalo, ale teraz mi nechce drzat volnobezne otacky,zdochyna mi motor a zle startuje,motor nechce nabehnut...aj som znovu ochudobnil zmes ze semtam trosku streli do vyfuku ale stale zle co sa tyka volnobeznych otacok:(....mate este daku radu pre mna?dakujem

Hodnotenie príspevku:  0    0
mato25
registrovaný člen
Pridané: 04.09.2013 11:28
skus pozriet supatko je potiahnute teflonovov vrstvickov ked sa obderie tak sa tazsie smyka po stenach pozry ci ti ti pekne pada na dol aj to sa stava ze ostava trosicku vysiet a drzi otacky . Je to len o laborovani skus pozriet velkost trisky daj mensiu alebo naopak vecsiu , pozri ihlu ja mam nastavenie hlavna triska 162 ihla na 4 zareze od vrchu a zmes 1/2 az 3/4 otacky a chyta na kop nestriela a taha od spodku . A ked aj karbes rozoberies daj pozor aby si ho aj zlozil ako treba uz aj to sa stalo ze chlapec rozobral a uz ho nezlozil ako bol predtym .


Hodnotenie príspevku:  0    0
mato25
registrovaný člen
Pridané: 04.09.2013 11:30
To nastavenie sa tyka YZ 450F 2008

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 04.09.2013 16:52
je tam nova ta cierna podlozka....na chudobnu zmes startuje super motor fici na volnobehu ale striela, hreje sa a tlaci do zakrut

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 04.09.2013 21:44
sak to zober niekomu kto to cele pozre , tak som rozmrdal karbec aj na YZF a daval to dokopy mechanik :bla: mali sme taky problem s KXF 450 a radsej sme ju dali doriti lebo sme to nevedli nastavit

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 05.09.2013 18:45
no bojim sa ze to asi neurobi nikto...pri tom kolko som sa s tym natrapil a povymienal aj nejake veci si uz ani nemyslim ze je to vlastne v karburatore....asi treba dat porobit aj motor a potom sa uvidi...mozno bude treba aj druhe ventily,aj ked tieto su nastavene...tiez netusim kolko ma motor najazdene....podla vsetkeho co som sa docital na nete ide do motora viac vzduchu nez ma ist....len netusim kadial....ale dik za rady

Hodnotenie príspevku:  0    0
kaparz
registrovaný člen
Pridané: 21.09.2013 08:21
ma niekto kontakt na clena racer? pisal som mu spravu ale kedze sem uz nechodi tak zbytocne...ale ma niekto karburator keihin?na skusku a ak bude chyba v nom tak aj na predaj....napiste tel kontakt cez sukromnu spravu a ja sa ozvem...dakujem
kawa kxf 250 2008

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dominik
registrovaný člen
Pridané: 24.10.2013 23:32
ako si to kaparz poriešil ? Moj karburátor v posledných dňoch tiež nebol na tom najlepšie , prasklinku čo som mal na šupatku/podložke sa rozšírila na toľko, že voľnobech si robil zo mňa srandu. pripájam foto

už som nechcel investovať do ,,oprav,, karburatora tak som volil cestu kúpy noveho/druheho lepšieho no najme funkčneho

Hodnotenie príspevku:  0    0

Prílohy:
priloha 20130711132329.jpg (139.5 kB)
159103-20130711132329.jpg
priloha 20131024192832.jpg (1.6 MB)
159103-20131024192832.jpg

kaparz
registrovaný člen
Pridané: 26.10.2013 12:20
ja som tento diel kupil novy za cca 50 €....zlepsilo to tah z nizkych ale volnobeh naprd stale....momentalne je motorka v oprave....chlap ma spravit aj ten karbrik, vravel ze dake vady na nom nasiel a odstranil
zvacsila sa mi vola na vyfukovom ventile tak som to dal cele rozhodit a menim vsetky ventily, piest,loziska na klukovke,rozvod retaz,ojnica....nech je to uz kompletka

odkial si zohnal druhy karburator a hlavne cena....ak by nahodou pan opravar neodstranil vadu s tym volnobehom:)

ked budem mat hotovu a odskusanu moto dam vediet ako som na tom

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dominik
registrovaný člen
Pridané: 29.10.2013 15:30
natrafil som na chlapika ktory rozpredaval celu husku a mal na predaj aj karbec, konkretne FCR 39 MX, skontaktoval som sa s nim mailom, chlapik bol z PL cca 400-500 km co je dosť ale nejak sme to vyjednali tak , že mi to pošle na dobierku na poštu blizko hranic, cca 35 km , chcel zanho 105 e aj s dobierkou, čo sa mi zdalo veľmi priaznivé, B-) došiel mi za 3 dni, prekontroloval som ho bol /je v 100 stave ako keby novy bol,

ked som ho zapojil tak mi tiekol benzin cez prepad, nič strašne, rozobral som ho , zmeral hladinu plavaka všetko ok, ihlovy ventil nemusel dobre zatvarať ale ani to nebol moj problem, problem bol v tesneni co sa nachadza nad ihlovym ventilom ,*pozri obrazok* :-O ,
tesnenie už nebolo tesnením, bolo ztvrdnute a popraskane, kedže nejake take tesnenie nekupim/nevyrobim si, tak som použil tesnenie ako sa dava na tesnenie rur na vodu *pozri obrazok* namiesto stareho tesnenia som to navil tolko aby to tesnilo, založil som to naspäť a už netieklo nič, čiže chyba odstránena ;)

Upravil dominik, 29.10.2013 15:34:41

Hodnotenie príspevku:  0    0

Prílohy:
priloha 20131029134332.jpg (898.7 kB)
159140-20131029134332.jpg
priloha 20131029134954.jpg (625.1 kB)
159140-20131029134954.jpg

thexander14
registrovaný člen
Pridané: 29.10.2013 16:11
ak mám na moto len ladenu koncovku akrapovic a zvod je seriovy treba vymeniť trisky v karburatore ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
77palo45
registrovaný člen
Pridané: 16.12.2013 19:47
cawte vie mi tu niekto pomost ohladom karburatora kehin fcr mam hondu crf 250r rv 08 nevim si dat rady z karburtatorom nedrzi mi volnobeh skacu mi otacky ako si chccu ked pridam uberem tak trva kym otacky klesnu na volnobezne po cas zdochne nevim si dat uz stym rady ak niekto ma nejake skusenosti dajte veduet dakujem

Hodnotenie príspevku:  0    0
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   December 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky