Pravidlá správania
Poradňa
Všetko o moto
Preteky
Debata mimo misu
Články
Fotogalérie
Trate
Videá
Quad / štvorkolky
Sleduj témy

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

ENDURO- LOVČICA 2018

VYHĽADÁVANIE
NAJNOVŠIA GALÉRIA

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019
NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO- LOVČICA 2018
SPONZORI

Všetko o moto - Interval výmeny oleja na MX 4T
admin registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 18:15 Ahojte, pozrel som inzeráty a normálne vidím že bežne na 4T MX mašinách predávajúci menia (píšu?) olej po 5 mth. KTM 250SX-F v manuáli predpisujú výmenu oleja a filtra po 20 mth, 140 litroch benzínu alebo jednom preteku. Dosť čudné, lebo 1 pretek je asi 1 mth... Bez hanby priznávam, že mením po 10-11 mth, a nemyslím že by moto nejako trpela. Mám do 200 mth, karol920 mal môj motor pár krát otvorený a všetko je v tuti-fruti stave. Pôvodné ložiská, ojnica... Ako často meníte Vy? |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 18:38 Síce nemám MX ale až taký rozdiel v tých motoroch nebude. Mne manuál udáva 1000 km. Tacháč mi ale nefunguje, tak mením po 15 hodinách. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 18:44 Ja mením olej zhruba po dvoch nádržiach benzínu,alebo ked je olej viac čierny ak žltý.merač motohodín nemám. ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 19:01 Menim kazdych 10 mth, olejovy filter kazdu druhu vymenu. modrak: olej ti stmavne uz po prvej jazde, takze riadit sa farbou je ... ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 19:26 no ked som nemal merac tak mi to vychadzalo kazdych 5 treningov ( zhruba 5 mh ) ,,,,,,,,,,,,teraz ked mam RMZ s meracom som prekvapeny ze ako dlho je 10 MH ![]() ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 19:37 picaso> Hehe ja som ho tento rok ešte ani nepotreboval meniť ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() ![]() |
Pridané: 23.10.2011 19:41 ja co som videl manualy tak tam je pisane na kazdu krosu vymenu po 5mth a ma ostrom endure po 10mth. boli to vsetko 400ccm a vyssie takze je mi cudne ze 250sx a 10mth. za menim max 10mth a to mam iba enduro Upravil danielsatko, 23.10.2011 19:42:45 Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 20:20 10 hod je pri krose vraj akurát a každý by si mal pamätať ako intenzívne tých 10 hod ťahal za plyn,prípadne či sa vozil na PIESKU, či krosil až do obmedzovača,alebo sa vozil zľahka v lese,ja to mením pred kantráčom a potom dám ešte 3-4 tréningy po 2 hodiny. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 20:38 Ja mením každých 6-8 mth podľa merača. Všetko zapíšem dátum, mth a najbližšiu výmenu. Keď som menil minulý rok piest a rozvody/85,5mth/ tak piest mal také miery ako je napísané v manuáli a ventily bez menšieho náznaku sadania, takže som to vymenil pre svoju spokojnosť. YZF450 2008 Upravil Marek 62, 23.10.2011 20:38:40 Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 20:40 menim po 5-7mth olej aj olejovy filter,v manuali pre KX250F je napisane olej kazdych 5mth a filter 10mth...a neviem ako u teba ale umna 1 pretek urcite nieje 1mth umna to robi tak 3mth Hodnotenie príspevku: 0 0 |
admin IP: 11.22.33.44 |
Pridané: 23.10.2011 21:28 redbull631: SXF je MX, tréningy po 15 (no neviem či aj) a 2 finálové po 15, max 20. No a na tréningu sa snažím ísť tak ako na preteku, preto mi je divné brať mth tréningu inak ako mth na preteku. Iné je na CC, kde páliš spojku na mieste v bačorine. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 21:57 Tomaš ale to je predsa slovensko, všetci su hobby jazci, olej menia po 5mth ako naj. piloti. Motorky nemaju v inzercii najazdene viacej ako 45mth a to už po kompletnej GO výmena piest ojnica, nastavene vyntily. ![]() ![]() Hodnotenie príspevku: 4 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 22:14 ...to iba retard excmania ide predavat motorku s 0,2mth po GO?s panom bohom,ze som to daval vobec robit ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 23.10.2011 22:38 súhlasím so slovak11 .... možno 1/3 inzerátov je pravdivých ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
yohan333 registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 08:42 picaso ja menim olej 3x za 2 mesiace ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
admin IP: 11.22.33.44 |
Pridané: 24.10.2011 09:25 Petrochemický priemysel a príroda z vás musí mať radosť ![]() Hodnotenie príspevku: 1 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 09:26 excmania : vies ako sa vsetci cuduju na moju moto ze ma od novoty 100 mth ? rok 2000 Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 15:30 Ked som mal Husaberg FX 450 tak po 15mth a vzdy aj filter, zatial je bez problemov pri 112mth. Teraz mam SXF 450 2011 a menim cc kazdych 5mth a kazdu druhu filter. Ked ho tam necham dlhsie( 6-7) tak mi to zacne robit take haluze ako s vytlacenou spojkou s nastartovanym motorom tam nejdem dat neutral. Takze menim stale, ale myslim ze je to lacna prevencia... Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 18:54 insanetoy: to ze ti nejde zaradit neutral ked motor bezi a motorka stoji, to neni olejom, to ktmky a husabergy robia, to je normalne. mne to moja motorka robi stale, mozem mat olej novy aky chcem, spojku nastavenu ako chcem, ale zvykol som si, mam ju predsa rad! Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 19:12 no tiez mi chalani vraveli ze pre ktm je to normalne ale mne to robil len ked tam mam olej dlhsie inak stym problem nemam. je to citliva holka no ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 20:09 tomxx-ale ja som myslel MX zavod ked idem tak mi na meraci ukazuje aj cca 2-3mth po preteku neviem ci je potom pokazeny lebo co,ale bolo mi povedane ze 1mth sa nerovna 1hodine vozenia ale ze mth nabiehaju podla toho ako motorku tocis a tym to snima rychlejsie???tak neviem co je teraz pravda ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
anty426 registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 20:17 motoriku sa nespravi zle, ked sa skor vymeni...radsej to nezanedbat...ale suhlasim stymy 10 mth, a kazdou druhou vymenou filtra olejoveho, ked aj tertia vymena by mozno stacila, ked v podstate v predoslych sa nic nenaslo podozrive...ps; nezabudat na vzduchoví ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 20:31 osobne kazdych 10 Mth,to pisem o 2 takte.Olej mi bolo niekedy aj luto vypustit,nakolko bol ako zrkadlo cisty.A to 100 krat spomínaný motorový Castrol 5w-40.Ale pokoj v duši musí byť... Hodnotenie príspevku: 1 0 |
![]() ![]() |
Pridané: 24.10.2011 21:59 vrkvrk> ja chcem koli tomu neutralu polit cez zimu motor, trocha mi ale taha na jednotke Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 22:07 Husaberg mi to tiež robil. Pritom bol motor komplet rozobratý a skontrolovaný. Teraz WR bez problémov zaradím aj na mieste. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 24.10.2011 22:18 neni to nic hrozne s tym neutralom, ale su situacie, kedy to vadi dost, napr. vtedy ked clovek banuje, ze ma len dve nohy a dve ruky (neuspesny vyjazd). ja nemam starter totiz. Upravil vrkvrk, 24.10.2011 22:20:04 Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 29.10.2011 19:59 Ja som 2,5 roka jazdil SXF 250 2007 , olej meneny kazdych 10mth aj s filtrom, ziadne blbosti so spojkou alebo podobne ci uz novy alebo 10mth olej. Ohladom toho neutralu, normalna vec u SXF, stojis na mieste tak pri nastartovanej masine je niekedy problem ho dat, nema vyznam otvorit motor, proste to tak je vyrobene. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 01.11.2011 16:55 .. ja neviem čo to s tým olejom furt máte ![]() ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
pavlo111 registrovaný člen |
Pridané: 01.12.2011 16:47 čaute.čítam o tom zaradzovaní neutrálu na KTM SXF.mám KTM SX-f 250 a mám ten istý problém.problém zaradiť neutrál pri naštartovanej motorke a niekedy ma aj ťahá (nevypína riadne spojku) keď mám zaradenú jednotku....pritom spojka dobre nadstavená.....ale ako to tu čítam že to je normálna vec tak som si vydýchol.už som to chcel dať robiť... Hodnotenie príspevku: 0 0 |
hsbracer registrovaný člen |
Pridané: 02.12.2011 19:00 pavlo111: to ťahanie pri zaradení rýchlosti sa dá odstrániť zmenou oleja. skús použiť redšiu viskozitu. ohladne tohto je zatial najlepší olej od Denicolu. no a to vyradenie rýchlosti vyskúšaj s pridaním plynu. pridaj a hned ako ubereš a začnú klesať otáčky tak tam skús hodiť neutrál. malo by to ísť v pohode. Hodnotenie príspevku: 1 0 |
pavlo111 registrovaný člen |
Pridané: 02.12.2011 19:11 hsbracer : olej dávam originál podla manuálu.motorex 10W50 ale ak to pomôže skúsim.hádam nič nepokazím...dík za tipy a triky ![]() Upravil pavlo111, 02.12.2011 19:11:44 Hodnotenie príspevku: 0 0 |
hsbracer registrovaný člen |
Pridané: 02.12.2011 19:27 pavlo111: nemusíš mať obavu so zmeny oleja, to čo je v manuáloch je skôr reklamný ťah pre ktorú tú značku. jazdíme s chalanmi hobby aj závodne tak čo to už máme odskúšané a osobne otestované, aj v tých najextrémnejších podmienkach. ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
pavlo111 registrovaný člen |
Pridané: 02.12.2011 19:53 hsbracer : tak teda akú viskozitu by si mi odporučil? Hodnotenie príspevku: 0 0 |
admin IP: 11.22.33.44 |
Pridané: 02.12.2011 20:22 pavlo111: 10W50! A ako píše hsbracer , stačí trochu pridať a potom neutrál zaradíš v pohode. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() ![]() |
Pridané: 02.12.2011 22:22 a co pradite mne. trocha taha a nezaradim neutral na hsb fe501e 2002 - olej 10W50 motul 300V dual ester factory line Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 03.12.2011 14:06 Zvyknúť si neutrál hodiť pred tým než zastaneš. Nič iné mi na bývalom HSB nepomohlo. Iba vo výjazde tá kurva skočila keď nemala ![]() Hodnotenie príspevku: 1 0 |
mato25 registrovaný člen |
Pridané: 03.12.2011 23:29 Ja menim 8 az 10 mth tiez vzdy s filtrom , tie motohodiny sa vlastne odvijaju od impulsu sviecky tak ze je rozdiel najazdenych priklad 100 mth od profi jazdca a 100 mth od hobika . Tak ze takeho hobby jazdca ked je da co potrebuje tak ho ta motorka musi prezit Hodnotenie príspevku: 0 0 |
hsbracer registrovaný člen |
Pridané: 06.12.2011 19:48 pavlo111. skús dať 5W50 alebo 10W40 plnú sintetiku. ten olej by mal biť redší a nelepiť tak spojku. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 13.05.2012 18:17 caute, naco je na vypustacich sroboch prevrtana diera cez hlavu srobu ? je to na nejake zaistenie aby nahodou nevypadol ? ak hej, tak ako ste to zaistenie zvykli riesit ? klasicky len pridrotovat k niecomu, alebo je nato aj nejaky speci system ? Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() ![]() |
Pridané: 13.05.2012 22:36 na sutaziach musi byt vsetko pridrotovane tak asi preto Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 13.05.2012 22:42 Ale iba na SM sutaziach,alebo aj inde ? Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() registrovaný člen |
Pridané: 13.05.2012 23:16 Cele je to jeden velký o*eb ja mam Sherco 2,5i a v manuale mam písané výmena oleja po 30mth.A mením ako mám náladu niečo spapá motor takže dolejem ale do tých 15hod.asi aj s filtrom 750ml.nieje až tak náročné na buksu ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
chorche registrovaný člen |
Pridané: 11.05.2014 21:17 Čaute,otváram túto tému po dlhšom čase.Mám KTM exc 525 byvaly majitel tam daval motul 7100 10w60.Ja som kúpil LIQUI MOLY 10w60.Viem že tým určite nič nepokazím ale ajstak sa chcem spýtat na váš názor na túto značku Ďakujem Hodnotenie príspevku: 0 0 |
admin IP: 11.22.33.44 |
Pridané: 11.05.2014 21:24 V pohode. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
![]() redaktor |
Pridané: 11.05.2014 21:28 10w60 je podla mňa zbytočne drahý olej do našich podmienok, a ono aj čím viac aditív, aby bol olej viac "w" tým väčšinou horší na spojke tým, že ju lepí, napr. slovnaftacky MOL 10w60, ktorý sám výrobca do mokrých spojek neodporúča. 10w40 alebo 10w50 bohato stačí. Poskúšal som veľa značiek ale nakoniec som ostal pri Liqui Moly pre cenu/výkon a spokojnosť. Hodnotenie príspevku: 0 0 |
chorche registrovaný člen |
Pridané: 11.05.2014 22:23 Okey ďakujem za názor,pýtal som sa preto lebo keď som vypúštaľ ten motul tak bol taky jemne červenkastý,zrejme je to iba nejakou prísadou a tento liqui moly je na pohľad klasický.Moto používam iba na motarda.Kusok je tu motoservis v ktorom liqui moly použivajú na všetky moto a vo viacerych vyskozitách(všetko MX a enduro) a majú to v "vo väčšom" čiže cena je veľmi prijatelný oproti tomu motulu ktorý by som musel objednat cez internet Hodnotenie príspevku: 0 0 |
thexander14 registrovaný člen |
Pridané: 26.08.2014 12:26 čo hovoríte na kvalitu olejov Valvoline alebo Repsol ? do teraz som daval do yzf250 Motul 5100 10W50 menil som po 12-15 mth ale teraz sa mi rozsypalo ložisko v prevodovke tak idem rovno spraviť celu go motora a chcem zmenit aj olej buď Repsol Moto Off Road 4T 10W40 alebo skor Valvoline SynPower 4T 10W40 ktorý splna API SG a JASO MA presne ako má aj yzf v manuali a na olejcentrum ho maju za dobru cenu 8,90 Hodnotenie príspevku: 0 0 |
admin IP: 11.22.33.44 |
Pridané: 26.08.2014 13:08 Nemyslíš si dúfam, že za to ložisko môže olej? ![]() Hodnotenie príspevku: 0 0 |
Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy
Pridať príspevok môže len registrovaný člen!
<< Marec 2021 >>
Po | Ut | St | Št | Pi | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Čo nás čaká najbližšie
...ďalšie udalostiReklama

Fotka týždňa

Komentáre Staršie fotky