Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Všetko o moto - vydrz piesta ... kolko MTH
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 12.07.2012 20:14
dobry den chcem sa opitat kolko ma vydrz piest na ostrych endurach ja mam dr-z 400 kolko mi tam vydrzi piest viem v manuali je to pisane ale ake mate skusenosty lebo ked pozeram na stranky http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=1440 a kase kontorlovat kazdich 30 mth nema zmyslel
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 13.07.2012 09:43
Aj 200mth :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 09:55
Tomáš úplná pravda, len si ten piest musíš voziť v ľadvinke :-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 DRIFTER
registrovaný člen
19
Pridané: 13.07.2012 10:20
...mal som YZ250F 2006, ked som ju predaval, mala 160mth s povodnym piestom, mozno o nieco malo viac, lebo merac som kupil po par mth, a viem, ze chalan, ktory ju po mne kupoval, dalsiu sezonu piest nemenil a jazdil ;) Samozrejme, ze dost zalezi od jazdca a udrzby...

Upravil DRIFTER, 13.07.2012 10:23:45

Hodnotenie príspevku:  1    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 11:06
tyvole...na motocrossovej motorke menit piest po 160 mth je uz hardcore :lol: (nevravim ze to nevydrzi len to vyrobca neodporuca a je to hazardovanie)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 11:24
V zahraničných fórach sú úplne normálne a bežné skúsenosti pri pieste nabehať do 140mth, pričom s piesom nič vážne nie je. Ale viac menej je to individuálne a podla finančných možností. Pokiaľ nejazdíš svet a nepotrebuješ mať maximálny výkon bez straty na každú jazdu tak môžeš jazdiť podla vlastného uváženia. Lenže takéto skúsenosti a reči sú na Slovensku neprípustné, lebo tu treba meniť čím skôr, pritom polovica motoriek ani nevidela nový piest... :lol: Ale bežne sa to robí tak, že pri 50mth nové krúžky a pri 100mth novú piestnu sadu a nemusíš sa ničoho obávať.

Hodnotenie príspevku:  1    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 12:23
ako na suzuki dr-z 400 si myslim ze aj viac ako 100 mth ved to je drziak v manulali ma napisane vymemu oleja po 4000 km !!!!!! ja menim po 15 mth a za ten cas som najazdil necelich 1000 km starostlivos ma az prehnanu :D :D ale ja tak posezone zhodim dole hlavu ue ako to tam vyzera lebo moto som kupil toho roku a kolko ma ten piset to fakt neviem ani nezistim

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 12:24
Opotrebovaním na každom pieste vzniká vôľa. Vďaka tejto vôli piest začne okrem pohybu hore-dole vykonávať aj pohyb do strany. Tento pohyb je zo začiatku minimálny ale stále sa zväčšuje opotrebovaním piesta...Tento víkend som u Ivana Dudáka videl 2 také piesty jede zo 4T, ktorý spôsobil také rozsiahle škody na motore, že bolo potrebné spraviť komplet generálku motora vrátane výmeny valca. Piest z 2T bol vymenený za 5 minút 12 ...prasklina na jeho spodnej časti bola časovaná bomba....myslím, že taký úlomok by zdevastoval motor na kompletku ......
Každý máme iné finančné možnosti a a inak tomu kúrime, lejeme iný olej, niekto ohrieva motorku 15 minút, iný vytočí plnku hneď po nakopnutí.....sú aj chlapci čo uvaria motorku za 1/2 hodiny..Podmienky sa značne líšia.....Ale isto by som nečakal 140/160 motohodín...ja mám svoju motorku rád a nemám peňazí na zvyš aby som ju nechal zbytočne úplne doje.ať.... tých 30/40 motohodím je kontrolný interval, nie výmenný....tak si to skontroluj po prvej 60/80 motohodín a budeš múdrejší

Upravil victor, 13.07.2012 12:25:53

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 13:57
Ano presne tak kontrolovať treba pravidelne, a pokiaľ je vôla v tolerancii (čo asi nikto nemeria však?) čo niekedy je aj 100mth tak nie je dôvod meniť. Ale ako som spomenul tu sa menia piesty max po 30mth a robia "preventívne" generálky :lol: ;) ...

Upravil mx38, 13.07.2012 13:58:14

Hodnotenie príspevku:  1    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 13.07.2012 14:16
mx38: som rád že nie som jediný čo to tak vidí B-)

PS: odomňa motorku nekupovať!

Hodnotenie príspevku:  1    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 14:54
Článok - 2007 Yamaha WR250F – Dlhodobý test posledny odsek 202 mth .... a predpokladam z eju nesetrily

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Knighter
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 14:56
tomxx- bol by si bohuvinný, keby ju predáš, veď o nej by sa už aj celovečerný film dal natočiť "Sxf 250 a jej dobrodružstvá"

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 13.07.2012 15:16
Knighter: a to som tu ešte nepísal o dodávke :lol: ešte len to by bol príbeh :skull:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 15:19
clovek, ktory robi preventivnu GO, alebo cokolvek poctivo opravi pred predajom je na SK povazovany za uplneho debila a je to tak aj v CZ a v mnohych inych krajinach, napada ma polsko, ukrajina, bielorusko, madarsko.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 15:22
Prečo meniť preventívne dobre diely, ktoré sú v tolerancií? Peniaze sa dajú vyhodiť aj príjemnejšie.

Hodnotenie príspevku:  2    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 15:43
tomxx: jasné, ani odomňa radčej nie!

Mna by zaujímalo koľko motoriek je pred predajom po preventívnej GO? 1 z 10 tipujem aj to možno nie. Najlepšie sa mi páči keď niekto napíše motorka po GO pomaly celý motor nový, všetky lozišká vymenené a dojdem k zadnej kyvke a dá sa ňou hýbať veselo z prava do ľava :bla:
A vyhadzovať preventívne velké pálky do motorky pred predajom je úplna hlúposť, pokial ako píše volodaj je všetko v tolerancii. Motorku človek predáva totálne pod cenu a ešte do nej zbytočne vrážať peniaze, pokiaľ to naozaj nie je potrebné... :bla: Toť môj názor.
Jediný raz som sa stretol s motorkou, ktorá bola "ako keby" po GO, keď som ju bral z Californie, aj to bolo preto lebo polku motora vyhádzali, čo boli ladené veci a dali tam naspäť úplne nové sériové, čo tam boli pred tým...

tomxx: mal by si napísať nejaký ten príbeh nech tu máme nejakú pecku na čítanie ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 16:40
volodaj: ja som nemyslel menit veci v tolerancii, ja som myslel menit aspon piestne piestne kruzky v XLe po 30tkm, ked viditelne zere olej po decilitroch


Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 17:02
... namiesto toho typicky slovensky predajca predvadza motorku s vypustenym olejom, aby dokazal, ze nedymi. a vseobecne sa najskor skusi dat do inzercie vyssia cena ako predajca dufa, ze dostane, dufajuc, ze sa najde najaky naivny blbec, alebo iny kkt. mna na tom najviac bavi to presvedcenie takychto predajcov o kktizme tych druhych. on ked dobre preda, tak je frajer, z kazdeho pohladu. toto ma bavi. ale len ked mam dostatok dusevnej sily, inak to neznasam z duse.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 17:35
na slovensku je jedna zo 100 motoriek po ozajstnej GO ved kto by predaval moto do ktorej vrazil viac ako 1000 € nikto kazda a jedna je urobena iba tak aby sla a ma vymene iba to co majitelovy klako a sup na predaj ako hovori kamos " vydojit a predat " az kym to neprehnal a neklakla mu :bla: :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 17:51
Potom sa najde nejaká naivka a naozaj uvedie reálny stav a pýta si adekvátnu sumu.....samozrejme natrafí na xtého kupujúceho, ktorý povie: jáj tak ty si robil generálku pred sezónou potom si sa povozil a teraz to predávaš? hm hm hm...ale ja chcem motorku za 1200 bez investície, lebo idem na budúci týždeň na moje prvé preteky a 2 takéto po kompletnej GO som dnes videl a chcú len o sto evrí viac..
......vieš čo ..pakuj ty do pi.e ja si tú motorku radšej nechám a budem mať dve

Hodnotenie príspevku:  0    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 18:09
dnes clovek vyhral ked by kupil moto ktora je zadreta za par supou a dal si ju do kopi

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 18:34
no ale k téme.. ja jazdím 2T a recept je jednoduchý : zhodím koleno, pozriem cez dieru na piest, ak ma ešte nejaké drážky tak nemením, ak nemá tak mením....
Ak tu niekto chce tak ti poradi nieco podobne jednoduché na 4T.....ja bohužial nie, lebo o 4T viem asi tolko ako o genetike z wikipédie

Hodnotenie príspevku:  0    0
 crmo1
registrovaný člen
31
Pridané: 13.07.2012 21:38
štvorkolka KTM 505sx 20mth mením piest,60mth ojnica štvorkolka yamaha yfz s motorom YZ250F 20mth piest,40mth ojnica

Hodnotenie príspevku:  0    1
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 13.07.2012 21:56
victor: skus si dat jednu jazdu bez vzduchoveho filtra a uvidis kde ty chyti piest prave pri vyfuku . :-P :-P

crmo1: no keby ja som mal tak menit tak menim piest kazdy mesiac a pol :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 crmo1
registrovaný člen
31
Pridané: 13.07.2012 22:32
razor666 syn na yamahe urobil tento rok 45mth--idem akurat menit 3x piest,2x ojnicu KTM som kupoval pred 2mesiacmi mám na nej 29mth a už som menil piest.. na yamahe mi pri 35mth otrhlo horne oko ojnice...rozbilo,kartre,valec,ojnica,piest,hlava,.....musel sok kupit motorku yz250f r.v.2007 a vybrat snej motor...na prvej KTM 505 to iste,akurat otrhlo oko na pieste...oprava 3000e

Hodnotenie príspevku:  0    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2012 09:12
crmo1 : pekne palky nezavidim :-/ :-/ :-/

ale treba brat sdo uvahy ze endurko a cross je nebo aj zem lebo na takej RM-Z 250 vymenis piest aj 3-4 krat a ja na mojej dr-z 400 vymenim raz

Hodnotenie príspevku:  0    0
 danielsatko
* zablokovaný (ban)
Pridané: 14.07.2012 09:57
ja som na mojom HSB 501 fe nalozil 200mth a majitel predomnou aspon 70. novy majitel nalozil dalsie a zatial bez problemov

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kondrcek
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2012 10:32
Len tak pre zaujímavosť, rozprával som sa s mechanikom Mareka Sukupa (Osička MX Team) a oni menia na závodnej motorke (kawasaki kxf250) piest každých 5mth :!: Tomu poviem že šialenstvo :lol: Potom že ho ale ešte nahodí do tréningovej. (na ďalších 5 mth :lol: )

Hodnotenie príspevku:  0    0
 vrkvrk
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2012 10:45
motohodiny, kto by to ratal!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 viktorrrr
registrovaný člen
275
Pridané: 14.07.2012 10:46
kondrcek : ale tej motorke dávajú dosť zabrať :lol: ale inak to je choré tak často meniť :bla: :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2012 11:13
kondrcek : ked das ako kolvek zabrat moto tak 5 mth je fakt prehnane aspon 20 mth dajme tomu

Upravil razor666, 14.07.2012 11:13:47

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kondrcek
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2012 11:43
Jasné, ja si tiež myslím, že to je sakra prehnané. Oni si skrátka nemôžu dovoliť v preteku poruchu motorky, tak to kvôli tomu. (menenie oleja, kontrola lamiel, to vidím u nich aj viac krát za den na jednej motorke) Ale tak zas na druhú stranu ked to tak porovnám, čo chodím na český majstrák: jazdci osička si ani nepamätám, že by mali nejakú poruchu, a takému Tomášovi Šimkovi z Buksa Ados KTM teamu pred týždňom na Holom Kopci vypovedala v odidvoch rundách 2kolá pred koncom zadná brzda. A to išiel na druhom mieste :!:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 razor666
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2012 13:27
no hej ale ked tak casto menia aby sa nestalo ze nieco zabudnu alebo nedotiahnu {aj majster kat sa sekne } a sklepe im to ...
a porucha sa moze stat ze fasne defekt a uz ..... :roll: :roll: :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2012 15:25
Napríklad na AMA, alebo niektoré tímy v MXGP dávajú na každý pretek nový piest, tam by sa to dalo pochopiť, lebo niektoré tímy ako Paytonov Pro Circuit majú motorky tak upravené, že sa divím, že sa im to nerozpadne počas preteku a tam tí jazdci naozaj dajú motorom do tela. Ale tak oni potrebujú maximálny výkon bez čo najmenšej straty na každý závod. Mne sa moc lúbi jak po preteku rozoberú celú motorku doslova do jedného šróbika vyčistia vymenia a poskladajú za jednu noc komplet nanovo, ale to už je iná téma...

razor666: určite nezabudnú na nič, je to ich zamestnanie. Tam žiadne seknutie nie je prípustné. Ešte ani mne sa nikdy nestalo, že by som sa sekol pri skladaní, to sa asi ani nedá :roll: A ktým defektom, veľa jazdcov používa v čechách mousse práve k voli zabráneniu defektu...
Podla mňa je tá Šimková KTM začarovaná, v poslednej dobe :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Marek191
registrovaný člen
Pridané: 14.07.2012 18:18
Zacarovana nie je, to bude tou znackou. Sam som bol velky zastanca KTM, ale co som na nej nemal podlepene, skrutky na Loctite alebo dvojnasobne poistene sa rozpadlo za jazdy. Vsak si pozrite startove pole teraz, a z rokov 2008 - 2010 ako sa zmenil pomer KTM oproti ostatnym znackam. Jazdia to len chalani co ich maju aspon ciastocne sponzorsky, az na par vynimiek! Samozrejme ze rec je o MX, nech sa zase nezacne do mna obuvat nejaky endurak, tam bez pochyby 2t ktm maju navrch
Teraz mam RMZ a zatial spokojnost. Pri 25mth bol novy piest, momentalny stav cca 44, pri 50 pojde dalsi aj s ojnicou



Upravil marek191, 14.07.2012 18:22:39

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky