Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

YAMAHA MX Protour 2019

YAMAHA MX Protour 2019

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Všetko o moto - 2T ... do kedy ?!?!?!?
2 >>
vlke
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2007 03:37
Dneska som sa pytal tipkov v honde ze ako je to s tou CR-ou ... bohuzial, dali mi ranu priamo do srdca. CR250R tuto sezonu konci s vyrobou a na trhu sa nam dostane uz len to co je momentalne po predajniach. Na otazku: "Preco???" mi povedali, ze je to koli prisnym emisiam a vraj su miestami dokonca mimo zakona. Takze pre milovnikov dvojtaktov ... uzivajte si ich kym sa da, kto vie do kedy tu este budu medzi nami. Japonci su ako opice, jeden da vyfuk pod blatnik tak potom vsetci, a ked jeden z velkej stvorky prestane vyrabat 2T, ostatni ho budu nasledovat. A my? ... no my budeme musiet jazdit na tych mamutoch :) ... (bez urazky!)

PS: Dufam ze sa tu nebudeme hadat o tom ci je lepsi 2T alebo 4T.
KTM - FAN
IP: 213.151.218.129
Pridané: 31.03.2007 08:21
Tiez som zastanca 2T - ale zrovna japonci ma absolutne netrapia.
Kazdopadne postupny zanik 2T je jasny. - bohuzial

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 31.03.2007 09:23
SX-F 250 je lahucka a obratna ako 2T a priebeh vykonu je tiez podobny. Ked nebudu 2T, aspon nepojdem po pretekoch nafetovany z tych vasich dymiacich vyfukov :D

Hodnotenie príspevku:  1    0
PegasBoy
IP: 91.127.123.113
Pridané: 31.03.2007 10:58
je to na p.cu toho roku honda počitam ze este kawasaki suzuki do roku 2010 sa budu drzať.. potom aj oni skončia..

dufam ze este KTM nesklame SX 300 a 380 250 to budu perly.. mohli urobiť nieaky serioznejsi vyfuk ktory by splnal normy.. a ako je zvykom aj u inych novych moto seriovky vyfuky idu aj tak preč takze to uplne do*ebali na cielej ciare ani sa nesnazili su to riadne hoveda ja sa nevzdam aj ked bude rok 2040 2T forever

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2007 11:38
tiez mi bude smutno, musim ale priznat, ze na 4t si to uzivam o dost lepsie(az na tie hodiny stravene udrzbou :( ).
tomXX: SX-F? a to si este minuly tuzden vravel, ze nemas peniaze, hmhmm. Dobra volba. Planujes ju znicit na CC? :D


Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 31.03.2007 12:04
madmx: nooo, ale ved existuju aj uvery :grin: 12% kurva...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 TRU
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2007 12:46
TOM-MUSIS JAZDIT NA CELE A SNAZIT SA NEDOBIEHAT POMALSICH O KOLO-NEBUDES MAT PROBLEM S DYMIACIMI VYFUKMI. :lol: :D

Hodnotenie príspevku:  1    0
KTM - FAN
IP: 213.151.218.129
Pridané: 31.03.2007 14:37
2 tomXX

Ano obratna je aj vykonu ma dost - ale neverim tomu ze ti po odjazdenej zavodnej sezone postaci v motore vymenit piest za 3500,- SK ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Morakone
registrovaný člen
718
Pridané: 31.03.2007 20:21
:( :( zlate 2T co budeme bez nich :( :(

Hodnotenie príspevku:  0    0
 brano
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2007 21:03
Celý problém je v mazaní a v tom, ze do výfuku sa dostáva aj nespálená resp čiastočne spálená zmes. Oddeliť priestor kľukovej skrine od sacieho potrubia a využívať pritom tlakové pulzy od piesta na nasávanie a plnenie to by sa snáď dalo riešiť nejakou membránou a mazanie by bolo tlakové a uzavreté. Ale tak zdokonaliť príveru, aby spoľahlivo nepustila nespálenú zmes von pri všektkých režimoch motora , to už dokáže jedine elektronika. A vyvíjať toto len kvôli tomu, aby horenie bolo každú, nie každú druhú otáčku, to sa neoplatí. Skôr to vidím na viacvalcové 4T motory. Superpriebeh krútiaku, menší zotrvačník , čiže môžu byť paradoxne aj lahšie. Ďaleká budúcnosť je elektromotorka, len sa musí vylepšiť výroba el. energie z nejakých palivových článkov. A priebeh takého motora- to by bolo niečo! Vám, čo sa neviete rozlúčiť s 2T- nebudte smutní, mozno sa dozijeme motoriek, ktoré budu uplne tiche,nebudú vobec dymit, a budeme moct jazdit uplne vsade.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 m.in.o
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2007 22:24
no ale to by som este nebral za taku tragediu u vas co jazdite CC motocross a enduro, ale u trialu je to uplneeee v pi-i . lebo u nas zalezi strasne na vahe, tahat o par kilo viac znamena ze to bude nanic jazdenie, motorka je ako mamut, a ten priebeh vykonu ktory je totalne ubohy pri 250 4T oproti 250 2T,proste mrtvy nedynamicky a neviem co vsetko... ked treba pridat hned tak na to sa musi pri 4t zabudnut, cakaaat sekundicku kym to roztoci a ja sa zatial strepem z dakej skaly lebo motorka spinka, pri 2t len brnknem po rucke a uz sa leti , tie trhy su neporovnatelne pri 2t a 4t a dynamika tiez , bude to zleeeee veru . a zatial 4takty co som skusal trialove a videl su vsetky nanic, pripadne vynikajuce na turistiku ale nie na sutaze,aj ked aj tie sa na nich uz jazdia, ale vyzera to podla mna horise a uroven sla dole a nedaju sa uz lietat tie prekazky ako niekedy

Hodnotenie príspevku:  0    0
 m.in.o
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2007 22:26
tomXX len aby ti to potom nechybalo ze to necitis a ze sa ,,nenafetujes´´ :D jeden chalan na EXC ci akos a to vola ta KTM 4T raz povedal ze krasne rozvoniavame :D a ze mu to pri jeho chyba!!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 m.in.o
registrovaný člen
Pridané: 31.03.2007 22:27
a DETAIL ze prejde okolo vetrieska co spali za 2 minuty viac ako mi za rok vsetci 2taktaci dokopy :skull: :skull: :skull: :skull: :skull: :skull: :skull:

Hodnotenie príspevku:  0    0
PegasBoy*
IP: 91.127.116.47
Pridané: 31.03.2007 23:02
je sa ho nechcem vzdať je to hrozne najsmutnejsia novinka tohto desatročia ide to dole vodou

- inak šom počul ze moto z mixermi riedia 1:100 čo ma určite vplyv na emisie 2x menej oleja spotrebuje plnu sintetiku bezdimivu a bude parada mozme vsetci čuchať inak nejde my do hlavy vsimnite si 4T maju minimalne 2x vecsie vyfuky este to trči nad blatnik take velke mohutne :-/ ja na 2T kua no vyzera to velkostou jak splasnuta bageta

Hodnotenie príspevku:  0    0
hato
registrovaný člen
Pridané: 01.04.2007 07:41
2T sa budu predavat ako podpultovy tovar :lol: :lol: :D

Hodnotenie príspevku:  1    0
 Ifk0
registrovaný člen
45
Pridané: 01.04.2007 15:33
Riešenie je jednoduché. Všetci čo plačete nad zánikom 2T, začnite ich vo veľkom kupovať (nové, nie jazdenky), aspoň jednu ročne. A uvidíte či sa výrobcovia neprispôsobia. :D
Ja viem, je to nereálna blbosť. Tiež mi budú 2T chýbať, aj keď osobne mám radšej 4T. Ale verím že je to len prechodový stav, a príde ich vzkriesenie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
CheFo
IP: 91.127.179.192
Pridané: 01.04.2007 21:51
nieee nieeee.... prosííím.... prečooo? :grin: :( :skull: :roll: :cry:
4T maju krásny zvuk a všetko okolo toho ale bude to len jednotvárne zavýjanie 4Taktov... uvidíte, že o chvíľu sa buďe každému cnieť za tým kvíliajucím zvukom....

UTEKAJME DO PREDAJNÍ A KAŽDÝ SI KÚPME JEDEN 2Takt... aspoň budeme deťom ukazovať na fotkách. že prečo ta motorka na tej foto tak dymí oci?... :D :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
seth
IP: 80.87.223.144
Pridané: 02.04.2007 00:22
tak,ako skoncili cr 500,skoncia al cr250.skoda.mam 4-takt,ale na 2-takt nedam dopustit >:-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
MartinBeee
IP: 213.215.86.79
Pridané: 28.08.2007 21:24
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( Nieeeeeeeeeee, toto nemysli vazne, tak amici si kupuju same V8 a oni chcu zrusit 2T????????? Vsak tie emisie su oproti 4T zanedbatelne a 4T je aj tak viac, 2T su uz skoro len pre labuznikov. To akoze budu aj mopediky 4T???? No a na elekro motorke ktora nevyda ani hlasok sa nebudem vozit ani zadarmo. Oni su fakt asi padnuti na hlavu.

Hodnotenie príspevku:  0    0
majooo
IP: 85.248.70.10
Pridané: 28.08.2007 22:27
ja som uz pocul ze to je uz vyriesene na motoride to pisali a je tam aj video ako bude ten motor pracovat a ze splna vsetky emisie atd a dokonca je tam aj priami vstrek paliva . :skull:

Hodnotenie príspevku:  0    0
vlke
registrovaný člen
Pridané: 29.08.2007 00:29
majooo: prosim daj sem web-link

Hodnotenie príspevku:  0    0
majooo
IP: 85.248.70.10
Pridané: 29.08.2007 11:02
http://www.motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&ID=329885

toto je tusim ono

Hodnotenie príspevku:  0    0
pribo88
IP: 195.98.11.95
Pridané: 29.08.2007 22:04
a to im nevadi ze oni sa vyvazaju na sukromnych lietadlach, kt.maju viac emisii ako my vsetci dokopy?

Hodnotenie príspevku:  0    0
jofan
registrovaný člen
Pridané: 29.08.2007 22:26
raz to muselo prist aj ked som si myslel ze ja sa toho nedozijem ale realita je ina . nemyslite si ze to urobili z vlastnej hlavy urcite na nich pritlacila neaka organizacia . caka to aj na ktm ked jej nariadi europska unia alebo ina organizacia zastavit vyrobu 2t tak to budu musiet urobit my s tym nic neurobime

Hodnotenie príspevku:  0    0
pribo88
IP: 195.98.11.95
Pridané: 31.08.2007 15:38
privelka liberalizacia skodi... :-|

Hodnotenie príspevku:  0    0
pribo88
IP: 195.98.11.95
Pridané: 31.08.2007 15:48
tomXX-ked je KTM lahucka,co povies na CRF s 92kg?

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 31.08.2007 16:10
pribo: nic nepoviem, staci mi SXF :-P

Hodnotenie príspevku:  0    0
pribo88
IP: 195.98.11.95
Pridané: 02.09.2007 18:03
jasnee... supni sem test o nej... :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
thomasino
IP: 91.127.63.97
Pridané: 02.09.2007 20:23
2 pribo

A to mas odkial udaj ? z katalogu ? :lol:

Hod ju na vahu a ak ti s prazdnou nadrzou ukaze pod 100 kg tak si frajer.

Nesmies sa dat nabulikat nejakym papierovym udajom :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
pribo88
IP: 195.98.11.95
Pridané: 04.09.2007 12:20
2 thomasino - pozri si na tejto stranke v poradni nazov temy 250-4T...tam mas link na test motoriek v amerike... :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
pribo88
IP: 195.98.11.95
Pridané: 04.09.2007 22:31
tu to mas...
www.motorcycle-usa.com/Galleries_...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 MarekKXF
registrovaný člen
33
Pridané: 19.10.2007 14:54
ja som pocul od jedneho mechanika z Kawasaki ze sa zasa zacali dost kupovat 2T, ze 4T maju drahu udrzbu. :roll:


Hodnotenie príspevku:  0    0
bez
IP: 91.127.104.254
Pridané: 19.10.2007 19:19
Počul niekto o tom,že FIM chce pre juniorov do 19 rokov požadovať 2-T....Mám 85-kára bol by som vdačný za info.

Hodnotenie príspevku:  0    0
adi13
registrovaný člen
77
Pridané: 19.10.2007 21:27
moze mi dakto vysvetlit co sa mysli pod pojmom draha udrzba na 4 T?? :roll: mal som 2 takt hndu vseecko bolo 2 krat drahsie ako na suzuki 4 T a olej v 4T menim kazdych 10-15MTH kym na 2T som menil kazde 2-5mth...sviecka na 2takt stoji dakych 300,-Sk pokial na 4 T stoji okolo 100 Sk...a povedal by som ze na 2 takte sa viac nicii prevodovka.... ;) :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 19.10.2007 21:55
2 adi13

Ael sak jasne ako moze byt na 4T drahsia udrzba ked napr. na 250-300 2T ti staci raz za rok pripadne dva vymenit piest a ficis dalejA na 4T hlavne male obsahy 250 ... Si po podla manualu mas menit kazdych 12-20 motohodin - piest ventily. semtam rozvodova retaz ,nadzvihatka, vahadla ......

Nehovoriac o tom ked sa nieco v motore rozskoci - za 10 000 je na 2T komplet generalka s piestom ojnicou aj loziskamy.
Na 4T mozno kupis za to zo 3 ventily a dost :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
dino (cradle)
IP: 213.215.86.68
Pridané: 19.10.2007 22:09
adi 13 - mal som 8 rokov CR 250, 2 roky CR 500 , 2 roky CRF 450 a 2 roky RM-Z 450 a mám na to iný názor.
Porovnaj napr. Hondu 2t a Hondu 4t )- približne rovnako staré, napr 5 ročné
(nie dve rôzne značy, ND na Hondu sú drahšie, či už je to 2t alebo 4t,Suzuki ich má približne o 1/3 lacnejšie)
2t - vymeniť piest a piestne krúžky, skontrolovať prevodovku, nikasil, olej v prevodovke je takmer jednoročná záležitosť(ak sa ti nerozpadajú lamely je zbytočné meniť olej po 2-5mth), kupovať alej do benzínu, 5 ročná CR ka je ešte "cukrík"
4-t vymeniť piest a piestne krúžky, skontrolovať prevodovku, nikasil, olej v prevodovke a v motore poctivo každých cca 10 mth vymeniť + olejový filter, +
vymeniť - rozvodovú reťaz, konkrétne na Hondu -skontrolovať ventily a vymeniť, 5 ročná CRF-ka je väčšinou vrak(česť vínimkám)

Hodnotenie príspevku:  0    0
adi13
registrovaný člen
77
Pridané: 19.10.2007 22:16
dino (cradle):ale zas ide o to ze kto sa o nu ako stará ;) mas aj rocnu motorku ktora totalny vrak chapes vsetko zalezi na jazdcovy ci ju ma v riti alebo ju po kazdom treningu umyje vystrieka ocisti a thaak a mas dakoho kto ma moto zablatenu ze ju ani nevidno a ide na zavody este na nej a po zavodoch ju necha tak :~ ale zas ja nemozem vidiet moju motorecku spinavu v garazi 2 dni bo mi to srdce trha:D :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 TRU
registrovaný člen
Pridané: 19.10.2007 23:31
nerozumiem co ma umyvanie motorky spolocne s technickym stavom.??? :?: :-O :-/

Hodnotenie príspevku:  0    0
iveta malachovska
IP: 84.47.43.30
Pridané: 20.10.2007 09:07
nebojte sa 2 T nevymrie KTM dokonca zacina vyvijat 2T aby splnali EURO 3

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Erkorider
registrovaný člen
Pridané: 20.10.2007 10:24
Skoda ze citam vasu debatu az teraz ale ja si myslim ze 4takt je menej narocny na udrzbu ako 2takt.... Ale pod podmienkou kupi novej moto...

Hodnotenie príspevku:  0    0
fanda
IP: 84.47.32.110
Pridané: 20.10.2007 11:22
ako je to s udržbou yzf 250,poradte chcem si ju kupiť r.v. od 06,mal som doteraz len 2t,tam je to ozaj len o výmene piestu prip.ojnica a ložiska.Po kolkych motohod. treba meniť piest atd???????dik za info :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Erkorider
registrovaný člen
Pridané: 20.10.2007 11:50
Fanda... Odporucam ti radsej kupit trosku drahsiu motorku ale v lepsom stave ako co najlacnejsiu a potom do nej das hned 10 tis... minimalne... U modelu 06 yz250f je jeden problem ze padal ventil.. vyrobna vada a trba si byt isty ze je to vymenene potom to bude bez problemov...
Napr. ja som kupil novu 2007 YZF a cely rok som len dva krat pozrel volu ventilov ktora je stale v poriadku,,, takze do motora som nedal este ani korunu.... Na Yamahe netreba menit piest mozno teraz cez zimu vymenim kruzky... a pozrem rozvodovu retaz.. A co sa tyka ojnice, musis ratat s tym ze starsia motorka to obcas potrebuje ale odporucam original alebo znacku RED HOT... tusim tak sa vola... Nie PROX...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 20.10.2007 12:38
Motocykle 2t sa určite budú vyrábať aj naďalej. Dokonca aj Kawasaki má v ponuke 250 2t dokonca v najlepšéj cene. Najlepší dvojtakt je toho roku určite KTM 300 EXC-E so štarterom su to motocykle ktoré splňajú EUEO 3 !

Hodnotenie príspevku:  0    0
adi13
registrovaný člen
77
Pridané: 20.10.2007 13:30
Erkorider:prestne ja som myslel to ze ja som kupil novu a nic som zatiel neinvestoval akurat do oleja a benzinu..a to ze starsi 4 takt je drahsi na udrzbu je mozne ale ja som myslel novy ;) :roll:
TRU:ja si myslim ze dost ked nehas motorku zablatenu neumyvas ju a tak tak si ti to svinstvo dostane vsade aj do lozisk :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Erkorider
registrovaný člen
Pridané: 20.10.2007 14:27
Jasne ... podla mna motorku treba umyvat... netreba ked je sucho ale po kazdom aj malom blate.. blato drzi vlhkost a zaziera sa do ramu a hlavne hlinikoveho... keby si videl moju motorku po sezone tak nepochopis ze je to vobec mozne... niekto ju ma v horsom stave po dvoch tyzdnoch... A inak mal som doma KTM 300exc ... skoda len ze mam zlomenu nohu velmi rad by som to skusil... tatko hovori ze velmi dobra motorka..

Hodnotenie príspevku:  0    0
adi13
registrovaný člen
77
Pridané: 20.10.2007 14:57
Erkorider:sak ja tiez po kazdom blate aj umyti vystrekam cocpitom a taak :D a co sa ti stalo ze mas zlomenu nohu na moto si spadoL?

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 20.10.2007 15:02
adi13: skus pouzit sukromne spravy, namiesto tohto verejneho dopisovania! :hacker:

Hodnotenie príspevku:  0    0
adi13
registrovaný člen
77
Pridané: 20.10.2007 15:08
tomXX:ok :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Erkorider
registrovaný člen
Pridané: 20.10.2007 16:27
adi13: Jasne ze na motorke... taka hlupa chyba...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Asterisk
registrovaný člen
91
Pridané: 22.10.2007 19:51
Caute!Mnooo k tejto teme, volakedy som bol aj ja velkym zastancom 2T a ´´tratktoristom´´ ako som volal 4T som nemohol prist nachut, ale nakoniec som zmenil nazor a nelutujem.Pred tym som jazdil na CR 125 a CR 250 (2002) vsetky to boli skvele masiny, ale na moju terajsie CRF 450 nemaju.Ovela pohodlnjesie sa na nej jazdi, motor ma plynuly priebeh a ten zvuk :) Je jasne ze danou za to je udrzba a naklady s nou spojene a obvzlast s Hondou.Je to jednoducho drahsie!Zarazilo aj mna ze koncia s vyrobou CR-iek ale ved sa to dalo ocakavat, pozrite sa na startovu listinu na mx 2T je uz zriedkavost, tu to jednoducho diktuje zakaznik a az potom ekologia.Ale mna este desi jedna vec na com sa bude preboha jazdit FREESTYLEMOTOCROSS a tam 2T bezdebaty patri,Pastrana na RM-Z ved to je mala tragedia :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
Anthrax
IP: 195.212.74.98
Pridané: 29.10.2007 16:07
Ja som na 2taktoch vyrastal, takze z vyfuku citim rajsku vonu :D jasne ze takym ucham ako TomXX to smrdi.. :-/ na SXF 250 sa da superit maximalne so 125 2T .. a to je ten problem.. :-/

Hodnotenie príspevku:  0    0
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   Február 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728291

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 28.03.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Borský Mikuláš - CC
cal_icon 28.03.2020
Enduro Cup Stred
Brezno - Lúčky
cal_icon 29.03.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: Enduro
Borský Mikuláš - CC
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky