Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO- LOVÈICA 2018

ENDURO- LOVČICA 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Články - Honda CR 250 - od vzniku až po súčasnosť
2 >>
johnnyblaze
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 11:27
Diskusia k článku Honda CR 250 - od vzniku až po súčasnosť
 scania
registrovaný člen
643
Pridané: 16.02.2011 12:28
troska mimo misu ale tak na pobavenie, ze sa nekradnu moto len u nas: www.worcsracing.com/index.php?option=com_content&view=article&id=243:a-fellow-worc...

Upravil scania, 16.02.2011 12:29:45

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dodovnik
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 12:59
a prechod na hliníkový delta-box nestojí za zmienku a za 10 rokov 1996-2007 nebol žiadny vývoj.neber to vzlom ;)
inak pekný článok rád si taký prečítam a dozviem sa niečo nové

Hodnotenie príspevku:  0    1
 zizucr
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 13:18
Ale bol prepracovany valec s el priveru :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 16.02.2011 13:22
Mr Honda vdaka za motorečku na ktorej sa cítim veľmi dobre a johnny tebe za článok ;)

Hodnotenie príspevku:  1    0
 ferike
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 14:27
honda cr 250 88 bola moja prvá dvaapolka 2t jazdilo sa mi na nej super :) som hrdý že som ju mohol vlastniť

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 15:39
Ja len upravim ta '1991' bola zmenena uz v roku 1990, up-side down tlmice od 1989 a nie moc vydarene.
ak by niekto zatuzil po krasnej CR250 1979 staci par klikov tu:
http://cgi.ebay.co.uk/TWINSHOCK-HONDA-CR250-RED-ROCKET-79-MINT-/220738563219?pt=UK...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 tuzincan69
registrovaný člen
23
Pridané: 16.02.2011 17:18
članok začal dobre ale chyba pokračovanie... :-/

Hodnotenie príspevku:  0    0
johnnyblaze
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 17:42
tuzincan69: aké pokračovanie by si si predstavoval?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 tuzincan69
registrovaný člen
23
Pridané: 16.02.2011 18:09
však tie ročniky čo si tam nerozoberal a hlavne 98 lebo tu mam ja :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
johnnyblaze
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 18:10
tuzincan69: Keď sa od seba moc nelíšia, myslím, že kvôli dvom vetám sa tam neoplatí dávať

Hodnotenie príspevku:  0    0
 tuzincan69
registrovaný člen
23
Pridané: 16.02.2011 18:21
už potom neviem ale medzi 96 a 97 je slušny rozdiel

Hodnotenie príspevku:  0    0
johnnyblaze
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 18:26
tuzincan69: Tak oboznám nás neznalých tímito zmenami, rád sa tiež niečo nové dozviem. :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 tuzincan69
registrovaný člen
23
Pridané: 16.02.2011 18:27
už len tym deltaboxom :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 18:28
96- ocelový rám
97- hliníkový deltabox
V celku slušná zmena

Hodnotenie príspevku:  3    0
johnnyblaze
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 18:41
mx38: To áno, beriem, v Hondách nie som až tak doma :shame:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 18:41
a v tom "deltaboxovom období" sa tiez stale zlepsovalo

napr: http://www.allthingsmoto.com/forums/f-14/cr250-model-year-changes-1998-2005-a-23507/

Hodnotenie príspevku:  0    0
bitcomet
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 18:54
excmania:pi.. z toho ked neviem po anglicky. :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 19:04
Máš 16, uč sa. Ver mi, že sa ti to zíde. Teda ak nie je tvojou najvyššou ambíciou kopať niekde lopatou kanáľ.

Hodnotenie príspevku:  2    0
 szegibalu95
registrovaný člen
56
Pridané: 16.02.2011 19:39
jonyblaze: velmi pekný článok , a nikto nemože napísať všetko !!!
vždy bude niečo chýbať , ale tolko treba!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 20:52
článok ok.ale bez urážky honda ma na nete dokonalé fotky každého ročníka a dá sa tam kuknúť každá zmena . Tot môj názor .

Ale aj tak ti dakujem že to robíš ,lebo je tu dosť pič.....ch adolescentov ktorý zatial dokázali skutočne len p.....ť ale neurobili nič.
Svetu mier a z cc na večné časy. :-P

Hodnotenie príspevku:  1    0
 11zoro112
registrovaný člen
869
Pridané: 16.02.2011 23:09
Pekný článok moja prvá Honda bola rv. 2001 dobrá motorečka škoda že už sa 250 2t nevyrábajú ináč by som si ju kúpil

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 23:17
ty glejo Hubocky kolko krat ti mam opakovat ze keby si moc chcel tak dovezes fungel 2007 s ameriky :bla:

a moja ponuka stale plati:vymenim ti moju tuttifrutti CR za tvoju exc +moj doplatok >:-) ked ti tak strasne chyba

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 16.02.2011 23:30
len poznamenam, ze CR na konci svojej kariery nebola hodnotena ako najlepsi 2t 250 a dokonca ani ako druhy najlepsi...

Hodnotenie príspevku:  1    1
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 17.02.2011 08:18
madMX: neveríííííím :lol:

Hodnotenie príspevku:  1    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 17.02.2011 13:25
madMX:Je jasne ze najlepsi 2T vtedy mala (a ma aj teraz) KTM,lebo sa snazila neustale zlepsovat a inovovat.a taka honda CR 250 od 2002 spravila naozaj len minimalne zmeny.A ostatne japonske znacky taktiez...

Hodnotenie príspevku:  0    0
btomasb
registrovaný člen
Pridané: 17.02.2011 20:16
CR 250 2002 a na tej motorecke neni jedna chyba :) zato ju mam B-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 18.02.2011 08:24
Honda CR250 ročník 1996 bola moja prvá motocrossová motorečka a veru ma povláčila po nejednej hore,ale ked som sa naučil z takýmto 2T narábať tak to bola parádička ;)

Hodnotenie príspevku:  1    0
 enslow
registrovaný člen
Pridané: 18.02.2011 08:49
pamatam sa ze prve hondy s deltaboxom mal na slovensku Erik Riho ked ju v garazi zlozili pozerali sme na tu motorku 2hodiny bez pohnutia.. :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 18.02.2011 09:21
excmania: sorry, ale najlepšie dvojtakty su momentálne od Yamahy :) a hlavne 125...
enslow: tak to verím, to bol riadny úkaz v motokrose od hondy vtedy :D

Hodnotenie príspevku:  2    0
 Johny
registrovaný člen
Pridané: 18.02.2011 11:58
Najlepšie dvojtakty sú už dosť dlho KTM. Ale objektívne hondy v čase keď dvojtakty vládli motokrosu, konkrétne 80-te a 90-te roky, boli hondy to najlepšie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 18.02.2011 14:09
ja som na prvom deltaboxe nechapal ten jeden chladic ako zo zigulika :D ...
Johny...o mx KTM som nic take nepocul :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mxmoto
registrovaný člen
63
Pridané: 18.02.2011 23:40
ze vraj deltabox nestoji za zmienku a 96 az 07 ziadny vyvoj to ma pobavilo :) :) :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
mirec126
registrovaný člen
Pridané: 19.02.2011 20:29
skoda ze honda ,a ostatne japonske znacky uz nevyrabaju 2takty

Hodnotenie príspevku:  1    0
johnnyblaze
registrovaný člen
Pridané: 19.02.2011 20:37
Chlapci, článok o ČZ je už tiež hotový, takže fajnšmekri sa môžu tešiť :D ak sa vám zapáči tá ČZ, spravím aj Jawu ISDE.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 28.02.2011 10:04
Johnny čakáme ;)

Hodnotenie príspevku:  1    0
 bibo
registrovaný člen
Pridané: 11.12.2012 13:09
okrem deltaboxu a plastov fakt nic,motor a zvyšok motorky stále to isté,prvá zmena bola elektricka privera,2mm večšia kluka a iný valec-tá tenká prepázka na výfukovej casti valca hovorila za všetko a pokazila dobru povesť modelov CR 250....pre mna je vzacnost vidiet na okolí 2taktnu hondu CR 250 nejaký ročník 2004 nahor,chvalu som nepocul od nikoho,vždy boli len slová-co najskor predat... ale starých modelov je vela a vela ludí si ich pochvaluje

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 11.12.2012 13:15
bibo: od 2005 je ta stena zosilnena a niesu snou absolutne ziadne problemy. ;) bohuzial ja som mal tu cest z defektovym rocnikom -2x posebe - mi ta prepazka zhasla.Ale vsetko riesi vložka.

do CR by som isiel znovu,ale urcite nie keby som jazdil MX.To je samovražda pokial nemas co-to odjazdene.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 12.12.2012 16:08
mam moznost kupit cr 250 2004 je v slusnom stave ale akurat ma tak tlaci taaa prepazka co tu spominate v podstate neviem kde to je cr som nikdy nemal ale kamos mal 2006 ale nemal nikdy problem stou motorkou a isla stale ako sarkan....dalej mam moznost si kupit aj yz 250 2006 tiez je v slusnom stave a vidno na nej ze je zachovala ale cena hondy cr je 1500 a yz 2500...nemam uz v plane jazdit zavodne len tak les a mame domacu drahu tak tam sa pohrat ked sa nudim ....tak co vy nato ktoru si zobrat ???

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 12.12.2012 16:52
ak mas moznost doplat tu 1000cku alebo poobzeraj sa po spominanej CR 2005 a viac


http://www.motoinzerce.cz/motorky/honda/678509-cr-250.html

toto vyzera fajne :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 12.12.2012 17:02
tak to fakt vyzera fajne este ma aj povodne polepy lenze ja nemam moznost ist do ceska a aj cena je fajnovka :bored: rozmyslal som uz aj o tomto
http://motoride.sk/?P=inzercia&rub=moto-p&kategoria=Cross&vykon=&vyrobca=Suzuki&mo...
hned prva

Hodnotenie príspevku:  0    0
 bibo
registrovaný člen
Pridané: 12.12.2012 23:10
excmania: no moze byt že na novsích ročníkoch bola ta stena zosilaná,ale napr. pan karol k. riesi tie prepazky vlozkou so silnejsou prepazkou,ale klesá pri tom výkon.ale plný výkon málokto využíva.radsej sa upriamime na trvácnosť.
torrelles: poviem ti z mojich skuseností vyjadrenie k motorkám...
čim lacnejsí a novsí ročník,tým lepsie....preco? uvediem priklad: mas cenový priemer XY motorky 2500 eur,ale podarí sa ti najst pod cenu napr. 1800eur. kupis,das urobit GO motora pripadne tlmice,ložiska atd. mas vložené 800eur celkové naklady mas 2600eur a s cistou hlavou vies ze ked na tu motorku sadnes,vela odjazdis a nemusis trpnut ci sa nahodou nieco nerosype.............takisto motorka v inzerate moze byt skutočne po celkovej GO,ale mockrat sa stáva ze aj taká sa zadre,alebo rozsype.....preco?
množtvo malických chýb,vždy ked nejaký motor zadretý,alebo inak poskodený rozoberem tak sa najdu malé,ale kritické chyby pre ktoré motor zlyhal...a najcastejsia pricina su nespravne oleje,co je v dnesnej dobe nejaký nový trend u ludí špekulovat s lacnejsími variantami oleja
kecy v inzeratoch o generalkach po urcitých motohodinách,bez merača motohodin su jasný znak toho ze skutočnosť sa uplne liší.radsej si precitam v inzerate ze GO robená na jar napriklad.

a este k urcitým inzeratom(cest výnimkám!) vyjadrujucich sa motor po GO takmer vždy motor bol len po nutnej oprave.co to znamenalo? po rozobratí bol síce nový piest a nicasil...ale! ostatné veci KO: loziská na prevodovke vybité,velká axialna vola,ojnica snad este original,spojkový koš vymlatený,oska vodnej pumpy zdratá,prívery vybité-vydraté.
bavíme sa o 2.T k 4.taktu sa nejdem ani vyjadrovat,lebo to by som tu do rana pisal
z fotiek tazko povedať,osobne vidim rad také inzeraty kde je motorka vyfotená zo všetkých stran (viditelné poskodenia kolena,výfuku,ci to jazdí ´´supermoto´´alebo po trati)ci su fotky motora a okolia (sposob skladania,ci su použité original tesnenia alebo gazdovsky silikon,ci su niekde bloky zvarané,alebo ulomené.chladice skrivené) v každom detaile sa skýva život motorky a spravanie sa majitela voci nej

Hodnotenie príspevku:  1    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 13.12.2012 08:05
bibo absolutne stebou suhlasim na 100% ...no teraz som si robil byvanie tak som sa na motorkecky mohol len poskulovat ale teraz uz prisiel cas ked som uz zacal hladat to prave a cakam kazdy den pozeram inzeraty ci sa neobjavy daky top-model :D no rozpocet mam 2500e ale plnu sumu som ochotny vysolit iba od roku vyroby 2008-up !!! a musi byt 100% a doteraz som mal iba 4t a teraz CHCEM UZ LEN 2T!!!!!!!!! :-P

Upravil torrelles, 13.12.2012 08:06:08

Hodnotenie príspevku:  1    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 13.12.2012 12:38
Ja som sa už nespočetne veľa krát presvedčil, že najhoršie je kupovať čo najnovšiu motorku za čo najlacnejší peniaz. A na Slovensku sú všetky po GO a majú vymenenú ojnicu... :-D Ale realita je úplne opačná...

Hodnotenie príspevku:  1    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 13.12.2012 12:47
2 mx38

Presne tak !
Aj ja som si radsej kupil rocnik 2009 - ale najazdenych skutocnych 25 MTH - aj ked za tu cenu som mohol mat aj 2011 - ale vydojenu.
Takto pokial cosi neodrthnem viem ze mam zase na niekolko rokov pokoj.

Hodnotenie príspevku:  1    0
 bibo
registrovaný člen
Pridané: 13.12.2012 22:49
chlapi ale vy ste ma nepochopili.ja som myslel najnovsiu a najlacnejsiu s toho dovodu že za cenový rozdiel od priemernej sumy investujem JA osobne do potrebných ND
je jasné ze novsia a lacnejsia nebude dobrá,ale za peniaze ktoré zvýšia urcite je lepsie osobne si to dat zgeneralkovat

Hodnotenie príspevku:  1    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 14.12.2012 09:29
bibo: suhlasim...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 14.12.2012 10:48
2 bibo

Ako sa to vezme.
dame priklad - sumy vymyslene

1. Kupis 2009 za 4000 - najdes taku co je fakt malo jazdena - zachovala - cena sa zda v pomere k inym vysoka ale nemusis na nej absolutne nic robit.

2. Kupis 2011 za 3300 - je jasne ze za tu cenu je jazdena hodne - OK - mas povedzme tych 700 EUR na opravy.
Aby si sa dostal na stav tej pred tym - spravis GO motora (snad nebude treba nikasil), spravis zadnu kyvacku, spravis predne tlmice (tym nemyslim gufera ale samozrejme aj puzdra ..) - no neviem ci to aj s robotou do tej sumy vyda - ale budiz.

ALE ! - furt je to zodratejsia motorka, mas vacsiu volu na packach, mas vacsiu volu na stupackach, ram je viac dozgrety, mozno miestami aj prihnuty , vyfuk detto, predne tlmice mozu mat obdrane klzaky .... su to drobnosti ale moze ich byt vela.

Je to len fiktivny priklad - ide mi len o to ze si treba uvedomit ze spravit GO tak aby bola motorka v stave ako ina - malo jazdena - nieje len o vymene spotrebaku, lozisk, ojnice ...
Je kopec inych malych drobnosti ktore tiez chytaju volu ... a vsetko to porobit chce dost casu a casto je stym hodne roboty ( napriklad ked uz musis upravovat diery na stupacky a do toho robit nove capy ... ... ..)

Upravil KTM-FAN, 14.12.2012 10:51:05

Hodnotenie príspevku:  4    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 14.12.2012 11:56
suhlasim aj s bibo ale aj s ktm fan je to paradox a mozete vtomto pokracovat donekonecna :) (to ze si kupis novsi stroj za menej penazi neznamena ze nebude viac znicena ako o 3 roky starsia ale drahsia) ja mam taky priklad kupil som xt600 rv 1992 a moj kamarat xt600 1997 on uz mal starter novsi dizajn a ostatne vychytavky on ju kupil za 40 000sk a ja moju za 45 000sk a sa smial ze on kupil a odst novsiu moto a so starterom lenze o 2 mesiace nato natrel do nej 10 000 lebo daco mal s klukovkou a potom so spojkou a motor rozoberal jedna radost a co ja????? no 2 roky som jazdil a a to strasne casto!!! no a vymenil som olej a cistil filter jaj a som tankoval investicia 0sk! :) (ja som moju uz predal za 30 000sk a odvtedy som zalaskovany do crossovych bicyklov a on?? no stoji mu v garazi lebo naposledy mu zacalo zrat olej a tecie mu prevodovka treba ju zase rozobrat a povedal ze se*e uz nato)

Hodnotenie príspevku:  2    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 14.12.2012 12:27
KTM-FAN plný súhlas, presne na týchto detailoch je to celé založené. Ono je to často aj tak, že každý pozerá na to aby nebol stratový, alebo dokonca aby na tom ešte zarobil, tak staré eventuálne dobré motorky za drahší peniaz sú nezaujímavé lebo to je stratový podnik, radšej si ľudia kúpia vydojený šrot ale majú najnovší model...
Je to presne to isté ako s autami, každý hľadá čo najnovšie a čo najlacnejšie, a potom sa peniaze len tak sypú do opráv.
Torrelles, pekný ukážkový príklad.

Hodnotenie príspevku:  2    0
 bibo
registrovaný člen
Pridané: 14.12.2012 15:00
ktm-fan: ano mas pravdu,samozrejme taká motorka ktorá je už na pohlad zodratá je jasne ze kupovat nebudem,pretoze sa mi tá suma navýši moc vysoko pri generalke.ja som mal namysli skutkový stav motora ktorý ide tažko odhadnut pri kupe.
to znamená moj osobný postoj ked kupujem motorku je aby bola cena nizka (pretoze motor si spravím sam) ale aby nebola dopadaná,dolamana doničená,moc zodratých vecí pretože tam je samozrejma vec ze na motorke su dobré len rám a bloky,a ostatné veci treba opravovat,repasovat,vymienat.
napriklad teraz som si kupil na zimu zadretu RMZ 450,ale pri kupe som dbal nato aby bolo všetko ostatné dobré.cize okrem motora nemam ziadne investicie do motorky,pretoze kotuče,platnicky,retazovka,ložiska,prepakovanie,tlmice,plasty,pačky,stupacky všetko je udrziavané bez zodratia.na jar ked sadnem na nu,tak viem ze ako ju nastartujem tak na trati mozem kludne jazdit bez stresu ze sa mi nieco rozpadne.za zivot som sa už mockrat popalil na roznych kšeftároch s nekvalitnými nicasilmi ktoré sa odlupili,novými retazovkami ktoré nic nevydrzali,takisto kotučmi atd atd atd. urcite sa už každý nejak popálil...

Hodnotenie príspevku:  0    0
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   November 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky