Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI


Články - Porovnanie motokrosových 250 pre rok 2014
 palo346
redaktor
Pridané: 22.01.2014 20:30
Diskusia k článku Porovnanie motokrosových 250 pre rok 2014
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 23.01.2014 00:22
Paráda chalani,znova super článok,toto tu v poslednej dobe chýbalo!! :up: :up: :up: :up: :up:

Hodnotenie príspevku:  1    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 23.01.2014 07:56
No a vcul mudruj... :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 copins
registrovaný člen
25
Pridané: 23.01.2014 10:03
Honda je Honda :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
mato25
registrovaný člen
Pridané: 23.01.2014 10:41
keby izfka dostala vstrekovanie tak by bola len tazko porazitelna.Strasne natlacit do tych motoriek co najviac elektroniky co sa len da to ten karburator je karburator vo vseobecnosti ci uz na motorke alebo na aute kolko mu otvoris tolko ide

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 23.01.2014 10:47
mato25, to si sa trochu sekol s tým karbošom asi, že ?


Hodnotenie príspevku:  0    0
mato25
registrovaný člen
Pridané: 23.01.2014 11:26
victor preco myslis nemozem tym vstrekovaniam prist na chut

Hodnotenie príspevku:  0    0
 palo346
redaktor
Pridané: 23.01.2014 11:38
lebo YZF už dostala vstrekovanie, a konkrétne tento test aj vyhrala. Po odvezení sa na nejakej motorke so vstrekom, by si si znova karburátor kúpil len ťažko...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kremo81
administrátor
781
Pridané: 23.01.2014 12:17
Karburátor si možno vyladíš aj doma (ale cez palivové mapy aj vstrekovanie), je možno jednoduchší, no po zvezení na striekačke je to úplne iný pocit. Odozva plynu a iné.. Ja by som bral tiež vstrek (elektrické serepetičky sú teraz predsa všade a zasa to nie je taký problém), keby som 4T pozitiv, no to nie som :skull:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 erik
redaktor
Pridané: 23.01.2014 13:17
vstrek je vstrek... lepšia odozva plynu, hladký chod, lepšie štartovanie dokonca lepšia spotreba (ale to je koniec koncov detail ktory nas nikdy nezaujmal pravda?) :) keby vyskušaš nejaku striekačku hned by si zmenil nazor, avšak ako je to s opravami to je ťažko povedať, musi to byt spravene na poriadok a potom to je TOP B-) ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 23.01.2014 13:25
no ja som tomu vstrekovaniu prišiel hneď na chuť a keď si predstavím, že mi odpadá ten opruz so štelovaním, či je vonku -5 alebo +35 tak som celkom spokojný človek...uvidí sa , čo budem hovoriť takto o rok B-) a pokial viem , palivovou mapou meníš charakter motora, ale karburátor musíš štelovať aby to vôbec správne fungovalo.... teda, tak som si to zažil ja :-D


Upravil victor, 23.01.2014 13:27:29

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jurko0007
registrovaný člen
Pridané: 23.01.2014 22:23
uz len dvojtakty a je to porobene

Hodnotenie príspevku:  0    0
mato25
registrovaný člen
Pridané: 23.01.2014 23:24
zachvilku aj mi nebudem pit vodu s pohara ale budem si ju striekat si striekacky lebo to tak prislo s vonku a je to trend a ide to dobov . Coskoro si zoberies USB napichnes niekde pri rajdoch a pocas treningu budes pocuvat hudbu :D

Hodnotenie príspevku:  0    1
 victor
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 07:06
je mi to jasne... ľudstvo malo zostať pri koňoch..

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Minddo
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 08:15
victor: :up: to si trafil :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 24.01.2014 08:29
V časoch najväčšej "konskej slávy" bol problém s hovnami, lebo kvantum koní toho aj kvantum naserie :skull:

In 1880, the 12,500 horses in a small city like Milwaukee (then 350,000 people) produced 133 tonnes of manure each day – more than 10 kilograms per horse per day. That means that the horse population in London must have produced around 3,000 tonnes of dung per day, of which a substantial amount landed on the paving-stones. On dry days, the muck became dust that stuck to people’s faces and clothes. On rainy days, streets were transformed in open sewers.

Viete si predstaviť trať po MXoN? :lol:

Upravil tomXX, 24.01.2014 08:29:53

Hodnotenie príspevku:  1    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 08:53
3000 ton mňamky denne...tak to je iná nádilka :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
mato25
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 09:36
victor este aby sa ludstvo k tym konom aj nevratilo :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dancul23
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 10:26
Erik, to by ma vazne zaujimalo ktora moto ma lepsiu spotrebu so vstrekom vs. karbec. Taka yz450f 2010 hore, zhltne bez problemu 6l za hodinu.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 erik
redaktor
Pridané: 24.01.2014 11:04
neviem, spotreba ma nezaújma, len každý kto mal vstrek mi hovoril ze s tym má aj lepšiu spotrebu takže tak, čítal som to aj na nejakých amerických fórach o 450 SX-F, ako je to s yamahou netuším ...môžeš to info pokladať ako aj za nepravdivé ;) a 6L ti hravo za hodinu zhltne pri dobrom plyne aj 250-tka... :)



Hodnotenie príspevku:  0    0
 dancul23
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 11:40
Jazdil som yz250f 2007 a k 6l/h som sa ani nepriblizil, skor okolo 4. Chalan co jazdil yzf-ky presadol na rmz250 2012 a tvrdil ze spotreba stupla.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 erik
redaktor
Pridané: 24.01.2014 12:09
ťažko povedať ...je smiešne baviť sa tu o takýchto údajoch pretože keby to žere rovno aj 8L/h kto chce si tu motorku kupi tak či tak ...záleži to od štýlu jazdy, jazdca a trate... zbehni pozriet na nejaky CC pretek a tam po hodine jazdenia tankuju jazdcov ktori maju v nadrzi tak 1,5L benzinu...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dancul23
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 12:42
Zalezi z akeho pohladu to beries, phm sa podielaju nezanedbatelne na nakladoch(mozno v usa,arab.emir......nie), teda ak odjazdis aspon 10-15mth/mesiac
Je tu aj hladisko vahy, u mx zanedbatelne, kedze jazdis max 20-30min/jazda. Ale spominas cc, alebo aj enduro, ine je jazdit s 10-12l paliva alebo 7-8l, hlavne ked ti zblnkoce pekne vysoko.
Chod na celodenny enduro vylet a nes vo vaku dalsie 3-4l benzinu, alebo natankujes 8 do nadrze a to ti staci s rezervou.- vlastna skusenost, porovnavam yz250f a yz250 alebo tm 300
Teda ak len prdkas po lesnych cestach, to jo, ale valat sa v dobrych vyjazdoch, hore horskym potokom atd, to uz poznas na vahe

Hodnotenie príspevku:  1    0
 Jando
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 14:20
Myslim si že toto nie sú motorky kde sa má hľadieť na spotrebu. Však ani v teste sa nikde neporovnáva spotreba. A asi vetšina ľudí sa pri kúpe takejto motorky nepozerá alebo rozhoduje podľa spotreby. Samozrejme je rozdiel porovnávať 2T a 4T, ale aj tak jednoducho povedané, pri jazde na "crosse" každý očakáva riadny ťah motora, bez ohľadu na to čo sa deje v nádrži.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Jando
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 14:30
Inak tiek karburátory by až tak neodpisoval, neviem aké máte probémy no na mojej YZF som počas 90 Mth iba jeden krát musel nastavovať voľnobeh. Čo sa týka výkonu, nemám jej čo vyčítať. Určite pri vstrekovaní je tá dávka paliva presnejšia, presne načasovaná atď., ale na druhej strane zase väčšie riziko poruchy ako pri každej elektronike. Ale verím že to urobili dobre, že sa to kaziť nebude, a raz si takú YZF kúpim aj ja.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 24.01.2014 14:45
Jando: po takých 200mth je na tom karbík so zdravím ale nepomerne horšie :(

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matio55
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2014 16:43

Reakcia na príspevok
admin, pridané: 24.01.2014 08:29

V časoch najväčšej "konskej slávy" bol problém s hovnami, lebo kvantum koní toho aj kvantum naserie :skull:

In 1880, the 12,500 horses in a small city like Milwaukee (then 350,000 people) produced 133 tonnes of manure each day – more than 10 kilograms per horse per day. That means that the horse population in London must have produced around 3,000 tonnes of dung per day, of which a substantial amount landed on the paving-stones. On dry days, the muck became dust that stuck to people’s faces and clothes. On rainy days, streets were transformed in open sewers.

Viete si predstaviť trať po MXoN? :lol:

Upravil tomXX, 24.01.2014 08:29:53


Ta trat by bola tak idealne pripravena, prehnojena :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Jando
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2014 00:37
tomXX: No ono po 200 Mth ani ten vstrekovač nebude ako za nova, všakže. Ale o tomto som nechcel ...

Hodnotenie príspevku:  0    0
Maxo
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2014 00:49

Reakcia na príspevok
matio55, pridané: 24.01.2014 16:43

[cituj160459]
Ta trat by bola tak idealne pripravena, prehnojena :lol:



heh :D rovno po preteku zaorať a zasadiť zemiaky.

Neviem, ja mám takú skúsenosť v porovnaní karburátor vs. vstrek, že ten karburátor je predsa len akčnejší. Ja mám CRF 250 s karburátorom a keď som sa previezol na kamarátovej CRF 250 so vstrekom, tak som mal pocit, sedím na slabšej motorke. Celkovo nebola taká ostrá, reagovala pomalšie a plynulejšie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 stihi
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2014 12:30
Maxo: je to "naladením" stiekačky,aby sa eliminoval ten počiatočný "buch",ktorý spôsobuje u karburátorov akceleračná pumpa. Ten istý "problém",ako opisuješ u crf,je aj pri starších rmz,kde 09-tka sa zdá byť odspodu silnejšia ako 11-ka.
Tuningovým CDI,kde si vieš voliť vlastné mapy,by sa mal dať tento problém odstrániť...

Upravil stihi, 25.01.2014 12:31:36

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2014 14:21
ak ma karbec a vstrek rovnako koni tak to je o pocite co to robi , ked som mal RMZ 450 a skusil som vstrek HVA 450 som myslel ze je tupa, no bol som rychlejsi a zo zakrut jednoznacne lepsi odpich ,,,,,,,,ak vies sterk menit mapy tak ju vies naladit aby trhala ruky ak ti to treba ,,,,,,,,vyznam je aby moto bola jemna a ty si bol rychlejsi ,,,,,,,,darmo moto trha a reve ked mas hovno vysledok :bla:

Hodnotenie príspevku:  2    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2014 16:24
Vstrek je vseobecne lepsi, ci na cestu, alebo to terenu... :P Bodaj by ho chceli aj do 2T zacat montuvac...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2014 08:02
Akosi sa nam to tu zvrhlo boyz...vsetky uz maju vstrek, tak sa venujte v komentoch 2014...lebo ja stale neviem ktoru vybrat kua :bla:
Yamaha vyzera byt dobra na tento rok, aj ked to trochu pokazili tym 'vieckom' nadrze, Honda ma neoslovila novym designom a dvoma vyfukmi uz vobec nie....KTM mozno ak by som bol bohaty, Kawa neviem a Zooki na 2014 pre mna nie......

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2014 09:23
na rok 2014 je moj favorit Yama a KTM ,,,,,,,Honda to posrala s designom aj u 250 aj u 450 a vzduchove tlmice na moje 12 MH rocne su prilis zlozite :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2014 09:52
Ludo---ved uz mas podla komentu vybrate :D Honda skareda, KTM draha, Suzuki urcite nie a do Yamahy sa na p°cu bude liat benzin :lol:


kup Kawasaki, aj tak ju budes predavat za pol roka :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2014 11:22
madmx kup husku, je biela, draha, sexy a este si ju nemal :-P

Hodnotenie príspevku:  1    0
 199travis199
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2014 14:01
honda 250 nema vzduchove tlmice len 450

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2014 17:09
Nejde mi do hlavy, ze je kawa najlacnejsia, vzdy bola predsa najlacnejsia suzuki...po kxf 2011 co som mal dva tyzdne ma bude tazko presvedcit znova na zelenu aj ked Vilko s Reedom robia velku reklamu...na yamahe sa mi vzdy pacilo, ze vydrzala najdlhsie ako nova, kawa sa zoderie prirychlo...
Exc mania...myslel som to obrazne...ja mam moju hondu rad a dokonca ju mam uz dlhsie ako pol roka a uz som urobil cez 7mth :lol: :D
A ak budem menit budem potrebovat uz min 350 pri tom ako priberam :-O

Hodnotenie príspevku:  0    0
 palo346
redaktor
Pridané: 26.01.2014 19:48
Pokial viem tak Suza sa stále drží s cenou trochu pod Kawou. Ale je to dosť ovplyvnené reklamou. V USA je Kawasaki po KTM najdrahšia motorka, teda ak som čítal pravdivé info.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 MisoSX
registrovaný člen
31
Pridané: 26.01.2014 20:40
MadMX...nezastávam si svoju značku,aj ked som s nou max.spokojný.ale podľa čoho usudzuješ že kawa sa zoderie prirýchlo?Na základe čoho to tvrdíš?či na základe tých dvoch týždňov čo si ju mal?
Videl som vela motoriek v rôznom stave,po rôznych jazdcoch,Vela motorov na stole všetkých značiek...a ak mám všetko spriemerovať a zobrať do úvahy kvalitu a štýl jazdy majitelov.tak po 150 mth vždy vyzeral najlepšie motor práve od kawasaki a hned po ňom Yamaha.A pri tej Yamahe zastávam názor že tá si zatial stále drží svoju kvalitu na rovnakej úrovni ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kremo81
administrátor
781
Pridané: 27.01.2014 08:36

Reakcia na príspevok
MisoSX, pridané: 26.01.2014 20:40

MadMX...nezastávam si svoju značku,aj ked som s nou max.spokojný.ale podľa čoho usudzuješ že kawa sa zoderie prirýchlo?Na základe čoho to tvrdíš?či na základe tých dvoch týždňov čo si ju mal?
Videl som vela motoriek v rôznom stave,po rôznych jazdcoch,Vela motorov na stole všetkých značiek...a ak mám všetko spriemerovať a zobrať do úvahy kvalitu a štýl jazdy majitelov.tak po 150 mth vždy vyzeral najlepšie motor práve od kawasaki a hned po ňom Yamaha.A pri tej Yamahe zastávam názor že tá si zatial stále drží svoju kvalitu na rovnakej úrovni ;)


Michal, len priemer sa berie v takychto pripadoch tazko...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 27.01.2014 10:52
MisoSX...vobec som nemal na mysli motor, ale zvonku...pisu to dokonca aj v tom teste.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 MisoSX
registrovaný člen
31
Pridané: 27.01.2014 12:04
tak potom beriem späť :) ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 21.09.2019
MM SR Countrycross + Quad
Morovno
cal_icon 22.09.2019
MM SR Countrycross dvojíc
Morovno
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky