Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Enduro GP Uhlíøske Janovice, Czech Republic 2019 - Day 1

Enduro GP Uhlířske Janovice, Czech Republic 2019 - Day 1

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Fotogalérie - KTM 350 XCF 2011
2 >>
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 24.01.2011 07:00
Diskusia k fotogalérii KTM 350 XCF 2011

(9x hodnotené, spolu 56 bodov)

- hodnotenie je pod fotogalériou, nie v diskusii - kliknite na názov galérie!
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 10:00
vzdy sa mi pacila priehladna nadrz...

Hodnotenie príspevku:  0    0
matus368
IP: 77.234.240.89
Pridané: 24.01.2011 12:02
mne zasa ktm bez prepakovania:(

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dudis
registrovaný člen
17
Pridané: 24.01.2011 12:21
nevedel som že sa môžu zverejňovať aj galérie stiahnuté z internetu!?

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 24.01.2011 12:54
dudis: a keď sú tu galérie nových modelov, čo myslíš že ich má niekto doma a tam ich fotil? :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
janci
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 12:59
mne sa to nepaci :( ja nevem nieco my tam nesedi mozno ta biela abotie cervene tabulky

Hodnotenie príspevku:  0    0
 dudis
registrovaný člen
17
Pridané: 24.01.2011 13:00
tomXX: hmmm ,dobre vedieť :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 24.01.2011 13:04
Mne sa tento nový dizajn plastov tiež nepáči, ale pri jazde vôbec nezavadzajú, ľahko premiestniš ťažisko vpred-vzad. No a ten motor 350 4T by bol na endurko úplna balada, aj keď na SXF bol dosť ostrý. Ak tam dali ťažší zotrvačník a trochu inak sprevodovali, tak to musí byť šupa B-)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 24.01.2011 13:17
Kamarát takú má doma a včera som išiel okolo tak som sa zastavil a popozeral som ju a posedel som si na nej Je fajn lahučká som zvedavý čo na nu povie ked ju otestuje.

Hodnotenie príspevku:  0    0
danger
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 14:38
Ja mám otázku.. tam nalavo NAJNOVŠIA GALÉRIA je tá KTM 350 XCF 2011
dvojtaktná. KTM robí 350 2T?

Hodnotenie príspevku:  0    0
janci
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 14:43
JURIPKO: tvoj ma taku motorku doma a este na nej nejazdil spravne som pochopil?? :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 ktmrider13
registrovaný člen
13
Pridané: 24.01.2011 14:54
neviem preco ale mam pocti ze ktm je na tom dizajnovo cim dalej tym horsie narozdiel do ostatnych znacike :-/

Hodnotenie príspevku:  1    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 15:22
danger> Nerobí. Robí 125-200-250-300 2T.

Hodnotenie príspevku:  0    0
danger
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 15:28
To viem.. ale preco je tam na tom najnovisa galeria dvojtartna predpokladam SX 250 :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 15:31
Lebo richi asi zobral tie fotky priamo od seba z FB a tam mal medzi nimi aj KTM 250 XC. To je ten dvojtakt.

Hodnotenie príspevku:  1    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 24.01.2011 15:43
danger: áno, Richi tam nahádzal viacero fotiek, ale galérka mala byť o 350 XCF a ten náhľad tam ostal - už som to opravil.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 15:52
Je krasna ako princezna... :-O Aspon sa ten dizajn u KTM obmiena...taka yamaha WR jw tiez pekny stroj,ale vyzera skoro rovnako uz hadam 10rokov

isto lepsie ako nova Husqvarna...tí nemci jej davaju nap%cu :grin: (dizajnovo)

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 24.01.2011 15:58
excmania: ale TE449 ide parádne ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 16:16
no ist moze...ja som sa na striekacke vozil iba cestnej,v terene by som to tiez rad vyskusal :)

...a inac ta priesvitna nadrz -ak je to rovnaky matros ako tie co mali medzi 00-02 tak zachvilu budu mat krasnu frabu,presne taku ako stary teglik na moč u doktora.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 17:30
moto je pekna cerva tabulka a pries. nadrz ja hnus :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
borec652
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 18:52
pekna motorecka az na ten zadny blatnik ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jurajfarioli
registrovaný člen
719
Pridané: 24.01.2011 19:07
ja si neviem pomoct ale tiez sa mi nepacia tie nove plasty aj ked ktm je moja srdcovka a dam za nu aj ruku do ohna

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 24.01.2011 20:51
Priesvitná nádrž na enduro by mala byť povinná. Na MX to nie je také dôležité, ale pri CC dvojíc a endure to je úplná nutnosť. Takže torrelles , nevynášaj súdy, keď to je na nič pre Teba.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Minddo
registrovaný člen
Pridané: 24.01.2011 21:22
Sto ludí sto chutí! Mne sa ten nový dizajn KTM páči. Priesvitná nádrž nije moc pekná ale má svoje opodstatnenie ako píše TomXX. No a červené tabulky asi preto lebo spadá do kategorie E2, pre niektorých čo to nepochopili :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 02:19
neviem ako bude vyzerat ta nadrz po roku, ale je urcite krajsia ako cierna o ktorej kvalite tiez pochybujem, KTM mala aj ma najhorsie plasty zo vsetkych moto...bohuzial. Aj ked ucel plnia ale aj tie samorezky do nadrze su na smiech...


Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 25.01.2011 07:53
madMX: mám čiernu aj so samorezkami a zatiaľ drží - aký bol s nimi problém?

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 08:15
tomXX> Nepretáčajú sa v nich oceľové závitové vložky ako často čítam napr. na Yamahe WR :D. Tiež som mal na HSB samorezky a nikdy s nimi nebol žiadny problém.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 08:53
tomi a co je nato ked si poviem moj nazor proste sa mi nepaci priesvitny nadrz je to forum a preto je to otvorena tema aby sme tu pisali nase nazory :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 25.01.2011 09:06
torelles, veď OK, mne sa tiež veľa vecí nepáči a keď ich otestujem, tak poväčšine zistím, že nie sú také len zo srandy ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kremo81
administrátor
781
Pridané: 25.01.2011 10:17
Priesvitná nádrž je podľa mňa po prvé vynikajúci pomocník pri súťažiach, na ktoré je táto motorka postavená a po druhé, mne sa páči B-) Táto nová KTM-ka by určite u mňa stála za hriech :P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 10:55
kremo81> Tiež by som sa nebránil :), len ešte by museli dať do Pečka prepákovanie.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 25.01.2011 11:03
Je pravda že na jazdenie lesom a polom prepákovanie nieje až také potrebné,ale na pretekanie je neocenitelné.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 11:29
Tak asi to bude treba vysvetliť Knightovi, že na motorke bez prepákovania nemal vyhrať titul majstra sveta :D. Pri MX motorkách to beriem, že to možno treba. Ale na enduro a tiež si myslím, že aj na CC na ktoré je XC primárne určená je to zbytočnosť. Zavadzia to pri prejazde klád, pridáva to navyše hmotnosť a je to ďalšie kurvítko o ktoré sa treba starať. Samozrejme len môj názor, nemusí s ním každý súhlasiť.

Hodnotenie príspevku:  3    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 12:01
Tomas problem so samorezkami nie je, ako pisem, ze fciu plnia...len mi to prislo take lacne, hlavne ked som to videl na SX350 cairolli ktora stoji viac ako 7000libier. Skor kritizujem material ciernej nadrze, ktora je zodrata po par minutach...

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 25.01.2011 13:32
madMX: no ja neviem... odfotím Ti moju čiernu nádrž...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 smile_boy01
registrovaný člen
37
Pridané: 25.01.2011 17:10
madmx : vsetko naj k narodeninam ;) a ne inych moto sa nederie lebo su tam plasty... a zalievane reobiky na yamahe hmm 1 som pretocil... ale co uz j som s ktm spokojny bodaj by nie ked ma zas 2 a na 2010 obiednane hgs

Hodnotenie príspevku:  0    2
matus368
IP: 77.234.240.89
Pridané: 25.01.2011 17:58
smile_boy01: ešte raz a pomaly totižto hovno som tomu porozumel

Hodnotenie príspevku:  2    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 18:22
matus368> tiež ti to pripadá ako keby to písal ufón?

Hodnotenie príspevku:  1    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 18:38
Adam diky...
no ja by som KTM aj isiel, zalezi len od ceny...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 25.01.2011 18:56
Jeden známi mi povedal : Všetci chcú motocykel so vstrekovaním a s prepákovaním ! Ak sa ich opýtam , prečo ? Nikto mi nevie odpovedať , že prečo ???
Položte si otázku - Viete prečo chcete motocykel so vstrekovaním a s prepákovaním ? Má to vôbec nejakú výhodu ?
Prepákovanie akurát , tak na Amerických vupsoch – hrboch , kto ich , ale jazdí ? .
A vstrekovanie ??? Priznám sa ani sám neviem ?
Ale určite poteší každý autorizovaný servis , hlavne cena diagnostického zariadenia .


Hodnotenie príspevku:  4    1
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 19:09
richi> Ako vravíš. Vstrekovanie môže mať výhodu pre tých čo veľa jazdia v rôznych nadmorských výškach a rýchlo sa striedajúcich teplotách. U nás asi tiež nemá až také opodstatnenie. Možno tiež v USA, kde jazdia v horách od 300 m.n.m. až do 3000 m.n.m. Inak to je podľa mňa tiež zbytočná komplikácia. Tu také prostredie nemáme.

Hodnotenie príspevku:  1    0
 emil
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 21:15
Chlapci ale keď to vstrekovanie funguje tak je to paráda štartovanie za akýchkoľvek podmienok na šupu :-P netrápia ihly,trysky atď aj keď sa nahodí laďák žiadne ďalšie maturovanie nahodíš a ideš :bla: Inak mohli dať večšie plasty na tu nádrž a nie len také pásiky na to aby som vedel koľko mám benálu nemusím mať odkrytú celú nádrž.Ale 350 na cc musí byť šupa :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 slovak11
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 21:43
vstrekovanie nevstrekovanie nevidim rozdiel, vodolaj: pišeš o nadmorských výškach, nastavenie trysky, teploty zima, leto, jar ja neviem, ked som kopol do motorky vždy isla ako mala. Prepakovanie, tomu nerozumiem mne ked tam daš pero s gauča rozdiel nepoznam. Píšete tu ake ma a nema výhody, len neviem či to dokaže niekto postrehnut.
Aj tak na slovensku je to jedno že ako to peruje hlasvne aby boli na tlmičoch nalepky LK alebo ine, ladený výfuk aj na 530 lebo asi slabo taha. KTM je dobra ale mne vadi ta cena. Za japonske moto sa plati dovozna priražka a aj tak si lacnejsie.
Hnusi sa mi marketing KTM mat titul vo všetkom za každu cenu. Jakeš pekne povedal po Dakare, že netreba si lamať hlavu nad navigaciou, jadnoducho prvý jazdec minie bod nevadi tak ho jednoducho zrušia. Prečo?? nahodou by KTM nevyhrala??
Už som si chcel kupit KTM na 90% som bol rozhodnutý ale najako ma to prešlo s principu.



Hodnotenie príspevku:  2    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 25.01.2011 21:45
slovak11> Veď preto píšem, že u nás to je asi zbytočné. Ja tiež neprestavujem nič. V zime jazdím s tým istým nastavením ako v lete a nikdy nebol nejaký problém. A to jazdím v lete pri +30 aj v zime do nejakých -10.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 P666
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2011 00:22
pds je sice lacnejsie na udrzbu ale oproti prepakovaniu nestoji za nic.rozdiel je najviac citit v kamenoch (zvlast volnych) v strmom dlhom vyjazde kde pds skace jak koza a kope prepakovanie sa da kludne zasadnut takmer az na koniec sedla da sa plyn a ide sa hore ako po asfalte . nikdy sa pds nemoze vyrovnat prepakovaniu a to ani teoreticky pretoze pakovaine vlastne robi to ze (pre lahsie pochopenie) cim viac sa tlmic stlaca ako by ho posuvalo blizsie k osi uchytenia vidlice cize je v celom rezime tlmic rovnako citlivy aj na mensie narazy a koleso je stale rovnako schopne kopirovat vsetky nerovnosti kdesto pds uz vpolovici stlacenia je velmi nepoddajne a prenasa narazy do motorky.kto sa vyzna vie o com hovorim

Hodnotenie príspevku:  2    1
 Knighter
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2011 00:27
cena trysiek, plavaku, ale aj celeho karburatora je niekde inde, ako vstrekovanie + ak si fajnsmeker, tak diagnostika peniaze na vyše...
ja som v tomto staromódny a radšej uprednostňujem jednoduchosť... pokial to ide ako má, tak načo špekulovať
motorka sama o sebe veľmi pekná, dúfam, že sa zjaví na nejakej testovačke

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2011 01:07
Richi s tym vstrekovanim si robis srandu? KTM ma sice najsilnejsi motor ale ver tomu, ze so vstrekovanim by bol este lepsi...moto so vstrekom ma citelne skorsi nabeh vykonu a tym, ze vsetky(okrem yamy) japonske motorky ho pre 2011 maju sa motoru KTM priblizili (pisem o 250F). O tom startovani, ladeni ani nehovorim...
takze ak by niekto vedel o novej RMZ250 2010 piste mi na postu.

Hodnotenie príspevku:  0    1
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 26.01.2011 07:40
P666: práve preto sa pri PDS používa pružina s progresívnou charakteristikou, aby sa docielil podobný priebeh pruženia ako s prepákovaním. Hobby MX jazdec rozdiel nepozná, endurák rozdiel spozná, lebo ušetrí za ložiská a čapy do prepákovania B-)

Osobne tiež nie som fanúšikom vstrekovania, práve kvôli tomu, že je to "blackbox", čierna skrinka, buď ide alebo nejde. Karburátory sú už zrejme na vrchole vývoja, nastaviť to dokáže každý kto dokáže čítať... Ale keď si pozriete cenu nového karburátora a porovnáte so škrtiacou klapkou a vstrekovačom, až taký veľký rozdiel to nebude.

A na záver, otestoval som rôzne moto s EFI a je to vážne paráda, hlavne štartovanie za akýchkoľvek okolností, žiaden sytič. Každý snáď pozná zachlastaný 4T keď urobíš pár kotrmelcov...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 JURIPKO
registrovaný člen
64
Pridané: 26.01.2011 09:03
Vstrekovanie tiež nemusím,ale prepákovanie je skvelá vec/môj názor/a stačí sa o to trošku starať.Zhruba raz za mesiac som si našiel hodinku na rozobratie prepákovania a premazanie dobrou vazelínou.Ktm ma zaujala zatial iba jedna a to 350-tka svojim obsahom inak nič.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 volodaj
registrovaný člen
Pridané: 26.01.2011 09:10
JURIPKO> Budem to musieť aj ja začať tak robiť, lebo to čo som odtiaľ vybral bola katastrofa :(. Hodinka človeka nezabije a aspoň to bude v poriadku.

Hodnotenie príspevku:  0    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 26.01.2011 13:41
Nechcem si zastávať nejako KTM, aj keď mi to už bolo vyčítané - ale ktoré iné firmy robia tak často testovačky pre verejnosť, s motorkami od fabriky (t.j. nie od predajcu)? Ktoré značky majú tak rozrastené fabrické tímy? Podľa mňa tá KTM nie je určite najhoršia. A to že v US na nej najazdia...? Mne to je aj celkom jedno, američanov nemusím.

Hodnotenie príspevku:  0    0
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   Október 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky