Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Enduro GP Uhlíøske Janovice, Czech Republic 2019 - Day 1

Enduro GP Uhlířske Janovice, Czech Republic 2019 - Day 1

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
Fotogalérie - Nový Husaberg 2013 350 FE
2 >>
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 20.03.2013 07:00
Diskusia k fotogalérii Nový Husaberg 2013 350 FE

(11x hodnotené, spolu 83 bodov)

- hodnotenie je pod fotogalériou, nie v diskusii - kliknite na názov galérie!
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 20.03.2013 07:47
Nikde tam nevidím turbo Richi, kde ste zohnali tých +15 HP? :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 endurodano
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 08:02
ved pocitajme:
- akrapovic - +5HP
- koleno POWERBOMB - +5HP
- K&N filter - +5HP

ked to ale hodis na brzdu zrazu zistis ze mas minus 15HP :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 08:11
Krasna masinka :up: keby som si kupoval novu moto,tak si ju ale na 100% nekupim :) preco? lebo medved... :P

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 08:22
Ja by som nejake kone pridal este aj za nalepky :lol: a za vyhradneho dovozcu HSB :lol: :lol: :down:

Hodnotenie príspevku:  2    0
 scania
registrovaný člen
643
Pridané: 20.03.2013 09:36
mal som moznost sa povozit na FE570 este s otocenym motorom, a musim povedat ze zatacal skvele, ovela lepsie ako KTM, to len na margo geometrie. Tieto nove tazko povedat to treba skusit. tych 15PS je asi moc ale takych 10 sa da urcite ale len vymenou Akrapa asi tazko. Inak krasna motorecka :up: :up: :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 10:11
Pre Boha, tak toto som teda nečakal, páni ladiči v USA majú problém dostať z motorky 10 koní, a to už sú továrenské úpravy a pol motora iného vrátane vačiek, prevodovky, ojnice, piestu, hlavy, ventilov, zapaľovania atď.. A na Slovensku sa zvyšujú výkony rovno o 15 koní a znižujú hmotnosti o 4kg.. :-O

Hodnotenie príspevku:  1    0
 torrelles
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 10:17
richi ty mas ale odhad ,,výkon zvýšili o 10-15 PS,, 5 koni hore dole pri motorke ??? jaaaajjjj :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 10:21
Ale reklama to je šibalská...

Hodnotenie príspevku:  1    0
admin
IP: 11.22.33.44
Pridané: 20.03.2013 10:44
Ešte keby tam spomenul Justína Bíbera, Rytmusa, Gangam-style a urobili s Kornelom Némethom Harlem shake, až potom by to bola bomba :D

Hodnotenie príspevku:  3    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 10:58
reklama je to paradna len treba zaroven dufat ze chuji co jej uveria necitaju CC.sk :lol: sice sa vravi ze aj zla reklama je reklama ale toto skor odradza...


Toto su reklamy na styl telefonnych operatorov....naslubuju hory-doly a dostanes kkt holy :-P

Hodnotenie príspevku:  3    0
 dany
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 11:30
Harlem shake s Némethom :D :D ...
Moto pekná, ale výkon + 10-15 koní nereálny.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Mr.Yamaha
registrovaný člen
369
Pridané: 20.03.2013 11:41
asi myslel 10-15 deka konskych IKEA síl

Hodnotenie príspevku:  0    0
13srofino13
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 11:41
pekná mašinka :up:
ale nepáči sa mi ten chladič trčiaci spod plastu , jeden pád = nový chladič ?!? :roll:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 gerny
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 12:58
este zabudol pripocitat toho kona co na tom bude jazdit a co tu take bludy pise

Upravil gerny, 20.03.2013 13:00:03

Hodnotenie príspevku:  1    0
martinko
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 13:23
mna by zaujmalo ako sa da znizit hmotnost , to seriovy vyfuk je taky tazky ? :?: :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 jeffo
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 14:08
no toto KTM zmenila farbu, inak tiež mi tu tento bezplatný marketing lezie na nervy ...

Hodnotenie príspevku:  1    0
slimi
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 19:30
martinko, no predsa tak ako je na foto 6-7, iba zhodis retaz a kila idu dole :D :D a vykon hore ;)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 victor
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 20:11
pekná motorka

Hodnotenie príspevku:  0    0
 scania
registrovaný člen
643
Pridané: 20.03.2013 20:52
to martinko: ano seriovy vyfuk je dost tazky, napr u yamahy wrf je sakra rozdiel vo vahe, ak tam hodis full titan verziu, vymenis za specialnu lahku bateriu, a hned mas usetrene 4kg, len na baterke sme usetrili na otcovej wrf-ke 1,3kg


Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 21:03
tomu richimu sa tu pekne vzdy nalozi ,,,,,,,,,no motka je pekna :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 PoWeR
registrovaný člen
21
Pridané: 20.03.2013 21:37
vaha sa da znizit v pohode , napriklad -1kg staci vymenit seriovu bateriu za Litium (seria 1,52kg litiovka 0,467kg) sice moto je hned 360€ drahsia ale ked su eura neni problem !!!, titanovy akrap -2,5kg , brzdove kotuce,rozeta a aj pneu !!! ak Vam po nakupe baterie a vyfuku zostalo od vianoc cca 1500€ objednate si titanove skrutky , osku, strunu atd . takze 6-7 kg dole za cca 5000€

Hodnotenie príspevku:  0    0
 sovietlc4
registrovaný člen
Pridané: 20.03.2013 22:30
ten lauf dam max 3- 4k oniky aj so zvodom aj to sa treba trosku pohrat s ecu .... vieme :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 insanetoy
registrovaný člen
42
Pridané: 20.03.2013 23:44
3-4kone na mx masine ano ale na endure to spravi viac lebo endura su viac zaskrtene z vyroby, dat do toho vacku a kompresny piest a moze to mat vykon ako sxfka 350 co moze byt cca o 10 koni viac ako toto enduro, ale priebeh vykonu sa tym myslim znacne zmeni... Samozrejme ako pises k tomu este adekvatnA mapa

Hodnotenie príspevku:  0    0
 erik
redaktor
Pridané: 21.03.2013 17:35
+10-15 hp iba vdaka vyfuku a uprave motora?? :D ten test vykonu by som si teda rad pozrel :D čo už ..na slovensku je vsetko mozne ...no na slovensku, ...tam "dole" :D

Hodnotenie príspevku:  1    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 21.03.2013 19:13
Mňa by aj tak zaujímalo kto okrem možno toho maďara tak silno potrebuje zvyšovať výkon keď 95% jazdcov na sk má problém aj s 250 tkou .!!!!!!!

Hodnotenie príspevku:  3    0
mrjupik
registrovaný člen
Pridané: 21.03.2013 19:36
krásna moto kto ma love nech si kúpi načo výkon ale ten imidž :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Knighter
registrovaný člen
Pridané: 21.03.2013 20:38
Veľmi pekná motorka, keby kupujem 4T a mám na nový, tak by som isto kúpil tohoto KTHusára

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kamzo59
registrovaný člen
Pridané: 22.03.2013 06:58
momo +1 :D ako vravis :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 matio55
registrovaný člen
Pridané: 22.03.2013 16:07
+10-15hp to uz hej :bla:

Hodnotenie príspevku:  0    0
buso108
registrovaný člen
Pridané: 23.03.2013 00:46
+10-15=-5 :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 gerny
registrovaný člen
Pridané: 23.03.2013 17:34
niekde sa stala chyba lebo pan palic benzinu dnes neosedlal famozneho husara s neskutocnym vykonom a jazdnymi vlastnostami, ale vratil sa ku KTM.

Hodnotenie príspevku:  2    0
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 31.03.2013 16:33
Básnik by povedal, že si krajšia ako revolúcia ,
http://www.hlasite.cz/text-pisne/elan/26234-kocka
Naozaj, si presvedčivá
ako červené Ducati
alebo ako socha, kniha, či pieseň,
keď sa podarí a básnik by o tom
všetkom napísal
tisíce krásnych slov.
Ale ja som len úplne ...
Na vyjadrenie toho čo v nás vzbudzujú pekné motocykle , pekné a dokonalé veci som si musel požičať slová ,rockového básnika , ktorého život vo veľkej miere ovplyvnili motocykle , tak ako ten môj.
Pekné a zaujímavé ženy ale aj motocykle budú vždy pôsobiť na naše emócie a city .
Je to asi tým , že motocykel vozí ,,dušu,, a automobil vozí len a len ,,telo,, !!!
Na vyjadrenie ,,úrovne,, diskusii by som si požičal slová ďalšieho známeho človeka , ktorého zaujal náš projekt a boj motocyklami proti drogám .
Článok - Motocyklami proti drogám, ako ďalej?
Všetkým , ktorý si potrebujú dokazovať svoje ego a mužnosť tým , že si kopnú do každého , kto má odvahu sa ozvať a vyjadriť svoj názor by som adresoval jeho slová :
Čo sa to ľudia s Vami vlastne deje ????
V móde je vrážať do ľudí
Nikto z nás sa už neusmeje
Každý každému závidí

Nie je človek ako človek
Tých čo prajú nie je veľa
Za úspech sa musí pykať
Závisť robí nepriateľa
http://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=355136&sid=&TEXT=1
Niektorý ako frustrované a zatrpknuté staré panny , tak ako zaseknutý pokazený gramofón donekonečna , urážajú a kritizujú každého , ale aj moju osobu čí už píšeme o fialkách , alebo o traktoroch.
Ja chápem , že moje slová , ostré a pravdivé slová , ktoré prezentujú moje zážitky a skúsenosti z prostredia vrcholového offroadového športu nemôžu biť pre každého zaujímavé.
Viem aj to že nikdy nebu tak pekné a zaujímavé , ako super grafika počítačovej hry !
Chápem aj to , že oveľa ľahšie sa vyhráva v peknom a čistom domácom prostredí za stolom a za počítačom , preto máme asi dvesto rôznych kategórii , aby vyhrával každý , kto sa presunie do reálneho sveta a dá si tú námahu a sadne na motocykel. Ideálne by bolo , aby sa vypisovali kategórie podľa výšky , váhy , farby oči , aby sa ani náhodou nenašli dvaja rovnaký , ktorý by museli pomeriť sily v nerovnakom súboji a každý dostal svoj pohár a svoju cenu .
Chápem aj to , že ak niekto v deväťstodeviatom leveli dokáže deväťkrát poraziť Jamesa Stewarta – Bubbu , tak potrebuje prezentovať svoje skúsenosti a vedomosti. To je v poriadku , tak to mám biť . Akceptujem to .Naše skúsenosti a zážitky sú rôzne ja žijem reálny a oni virtuálny svet .
Je veľa zúčastnených a málo vyvolených a nie každý môže biť majstrom svete , tak to funguje v reálnom svete . Preto môžu moje slová zaujať len tých ktorý svoju kariéru a sny postavili nad úroveň krčmových , dedinských a regionálnych majstrovstiev.
Tí ktorý ma poznajú vedia , že nie som človek slov. V mojom život dominujú skutky nad prázdnymi slovami , ale dnes keď celí deň prší a nie je čo robiť , tak som sa trochu rozohnil ...
Z diskusii o mojich článkov som pochopil , že nie som taký obľúbení medzi čitateľmi , ako niektorý borci , ktorý majú vlastné fan kluby . Je to asi tým , že ich slová sú také ,,,sladké ,, a zo skutočnou pravdou majú asi toľko spoločného , ako slová politikov na volebnom mítingu , keď si chcú získať Váš hlas na naplnenie vlastných politických ambícii.
Článok - KTM SXS: Ideálna motorka, alebo ako som objavil Ameriku
Posúďte sami ?
Jeden z tých borcov vyhlásil , že najdôležitejším kritériom pri výbere motocykla sú emócie ???
http://referaty.aktuality.sk/ako-posobia-farby-na-cloveka/referat-5428
Možno dokonca aj farby ? Žltá je farbou mysle, stimuluje činnosť mozgu . Červená je farba vášní a násilia, krvi a železa. Modrá je farbou pokoja a vyrovnanosti . Zelená je farbou prírody. Zelená posilňuje zrak a pozitívne ovplyvňuje mozog a oči. Tak to bol vedecký výklad toho , ako farba Vášho motocykla ovplyvní Vaše emócie , pocity a hlavne výsledky po štarte skutočných pretekov . A za ním moje konkrétne poznatky a pripomienky z reálneho života a sveta , ktoré prezentujem krátkym príkladom a konkrétnym jazdcom. Meno a typ motocykla nespomeniem , skúste ho uhádnuť sami ? Možno ho niektorý na základe opísaných skutočností spoznáte.
Jazdec XY a ja sme porovnávali motocykle na ktorých jazdil vyše 10 rokov s našou oranžovou Šťastnou trinástkou. Jeho bývalý Japonský motocykel je o päť kíl ľahší , ako naša Šťastná trinástka z http://www.countrycross.sk/?gallery=article&id=2112 , ale má len 31 PS výkonu meraných na zadnom kolese.
Naša Šťastná trinástka má trochu viac , ako 39 PS , konkrétne výkony a výkonové krivky nájdete v našej predajni , ak by ste si ich chceli prezrieť.
Tak teraz už prichádza tá vzrušujúca otázka , že ak postavíme na štart dvoch úplne rovnakých jazdcov a štart je asi 50 % úspechu , tak ktorý vyhrá ???
Aby sme to trochu skomplikovali , aby to nebolo také jednoduché . Lebo skutočný život je vždy trochu zložitejší , tak musíme dodať , že pán jazdec má jedného veľmi šikovného a ambicionezneho managera , ktorý mu zo svojím teamom upravoval motocykel až kým nedosiahli skoro fabrickú úroveň 41,5 PS na zadnom kole !!!
Dlhoročnou a tvrdou pracou zo systémom pokus , omyl, výsledok dosiahli túto hodnotu takou menšou investíciou niečo medzi 30 až 40t .
Tak ktorý motocykel je v skutočnosti extrémne drahý ?
Vždy to hovoria o KTM , ale opak je pravdou ! Skutočný život to už mnohokrát v praxi ukázal , že to tak nie . Mohol by som sa donekonečna opakovať a omieľať . Tak ,ako to bolo počas krátkej lásky Szvobodu k zelenej , farbe , ako prišiel na to , že na to , aby mohol pretekať potrebuje tlmiče WP, potom brzdy , lebo nedokáže nikde zastaviť , potom spojku Hinson , lebo sériová nefunguje ,potom výfuk , lebo tá zelená až tak nejde , potom nejaký tuning , lebo je nejaká slabšia a potom prišla 6 hodina a jeho piest vyletel cez blok motora niekde dole a jeho sponzor letel zase pre tretiu motorku v poradí a potom pre ďalšie dve štvrtú a piatu oranžové .
Najvýraznejšie rozdiely sú to v prípade štvorkoliek , kto ich jazdí vie o čom hovorím .
Život a skutočné preteky ukážu aj to , ako to bude v prípade jazdcov ktorý jazdili na oranžovej a prešli na žltú a zelenú farbu. Že to spravili v časoch keď je oranžová jasne dominuje a vyhráva všelijaké ceny asi nikdy nepochopím , ale určite sú veci medzi nebom a zemou ???
No a ako dopadol nakoniec náš spomínaný jazdec , ktorý mal motocykel o 5 kíl ľahší a 2,5 PS silnejší s fabrickým perovaním KYB ???
Zabehol som mu jednu úplne sériovú Šťastnú trinástku , a ako je poriadny zábeh dôležitý sa dočítate aj na internete , alebo v návode zakúpeného motocykla . Výrobca KTM uvádza až 5 hodín ! A že akých je to dôležitých prvých 5 hodín zistite až pri dlhodobým používaním motocykla , alebo auta čí inej techniky sa dočítate napr. na :
http://auto.etrend.sk/auto-novinky/ako-zabehnut-nove-auto.html
Od neho do určitej miery závisí neskorší výkon a pružnosť motora, spotreba paliva aj motorového oleja. Ba dovolíme si povedať že aj životnosť. Pritom zabiehanie nie je veda. Od vodiča vyžaduje len trochu sebadisciplíny.
Chce to len trochu sebadisciplíny a mať otvorené oči aj uši ! Viacej počúvať a menej hovoriť . Vypočuť si rady starších a skúsenejších a hlavne učiť sa a učiť sa , och ten Lenin možno nebol ani taký blbý a , že sa možno učiť aj od 3 ročného dieťaťa mi povedal môj 70 ročný profesor z vysokej školy technickej , kde som sa pár rokov zdržiaval a učil .
Že to niektorý z nás v skutočnosti dokážu a kde to potom v živote dotiahli dokumentuje príklad zo života Števa Svitka . Čo si myslite kto mu poradil , že je čas vymeniť 525 EXC na 300 EXC ? Potom neskôr , že je tu 350 XC-F , ktorá bude určite lepšia , ako 300 EXC ?
Chce to určite dostatok sebadisciplíny nechať si poradiť od jazdca , ktorému dá 3 kolá v preteku za dve hodiny !
Ale aj obrovskú múdrosť a ocenenie prace , niekoho kto s tým robí a má informácie s prvej ruky popritom sleduje najnovšie informácie a trendy . Niekoho kto ich dennodenne konzultuje s najlepšími odborníkmi a jazdcami z daných oblastí.

Nechápem však jednu vec , načo čítavajú potom moje slova jedinci ktorým už lezú na nervy moje lacné ,, reklamné a marketingové prostriedky ?
Ani ja nečítam všetko len to čo ma zaujíma , nekomentujem a hlavne neurážam diskutujúcich ! Nedovolím si uraziť niekoho len preto , že mám iný názor !
Rad by som dodal pár slov k diskutovanej téme Nový Husaberg 2013 350 FE :
Najväčší machri z drobného obrázku na ktorom skoro nič nevidieť a bez toho , aby videli , alebo vedeli ,aký motor je v danom motocykli predniesli výroky primerané ich intelektuálnej a duševnej úrovne.
Vyjadrili sa , ale aj niektorý mladý a šikovní ľudia , ktorý načrtli , ako je možné znížiť váhu a ako navýšiť výkon daného motocykla.
Ja by som dodal len jedinú vec : áno znížiť váhu a o 4 kilá a zvýšiť výkon o 10 -15 PS,, enduro ,,motocykla je reálne aj no na Slovensku, ...tam "dole" úplne jednoducho , ako sa to riešilo aj v prípade Németha Kornela u jeho 350 EXC-F. Vyhodíte z rámu enduro motor , ktorý má 40 PS a miesto neho namontujete motokrosový motor z 2012-véj 350 SX-F ktorý má 54 PS !!!
Ak vymeníme výfuk a pridáme k nemu nejaký ten program a prepínač výkonovej krivky , tak hravo prekonáme 15PS a potom , môžeme smelo vyhlásiť , že ,,ujo Richi,, aj napriek svojmu úrazu hlavy nie je ešte celkom blbý a úplný dement !!!
U Husabergu je trochu zložitejšej a je v ňom viacej úprav , ktoré nechcem rozoberať je to naše know how a Vy ste nám dodali motiváciu a ciel presiahnuť tú pomyselnú hranicu 15 PS !!!
Náš team má sa zúčastňuje každý rok viacerých školení odborníkmi z KTM mame k dispozícii aj priame informácie z motošportového oddelenia KTM a no na Slovensku, ...tam "dole Vám dokážeme poskladať motocykel , ktorý bude skoro identický zo špeciálom Roczena a Dungeyho . Ak dokáže niekto niečo podobné s Japonským špeciálom , keď ani teamy z majstrovstiev sveta nemajú prístup k fabrickým informáciám , tak klobúk dole ???
Nenapísal som ale Cairoliho nie náhodou. Samozrejme reagujeme na požiadavky jazdcov a robíme na viacerých projektoch , ako úprava 250EXC-F , 450 XC-F , alebo úprava motokrosového motocykla s prepákovaním na starý osvedčení a oveľa lepší PDS systém . Ale o tom až niekedy na budúce , ak niekto prejaví záujem....



Hodnotenie príspevku:  8    7
 richi
registrovaný člen
196
Pridané: 31.03.2013 16:46
Zabudol som napísať No a ako dopadol nakoniec náš spomínaný jazdec , ktorý mal motocykel o 5 kíl ľahší a 2,5 PS silnejší s fabrickým perovaním KYB ??? Doma na úplne sériovej sotva zabehnutej KTM zajazdil o pol sekundy rýchlejší čas pri prvej jazde na prvom tréningu . Hádajte na čom jazdí teraz ?

Hodnotenie príspevku:  3    8
 Mr.Yamaha
registrovaný člen
369
Pridané: 31.03.2013 17:10
Okrem podvozku sme upravovali váhu aj výkon motora.

.... nemám proti Tebe nič ale to si mohol rovno napísať že ste vymenili EXC motor za MX motor a bolo by to každému hned jasné ...... lebo si to tajomstvo ajtak nakoniec odhalil... :bored:

Hodnotenie príspevku:  9    3
 Mr.Yamaha
registrovaný člen
369
Pridané: 31.03.2013 20:31
Beriem späť - bolo tam toho tolko ze som preskocil jeden podstatny odsek a nepochopil som to cele spravne,takze sorky.Bubem asi potrebovat okuliare a Geriavit.


Hodnotenie príspevku:  0    0
 jeffo
registrovaný člen
Pridané: 01.04.2013 14:09
richi: nechcem sa tu s tebou hádať. Len mne ako obyčajnemu človeku z dediny nejdú do hlavy tie čísla. Viem že odchýlka sa stane na jednej koníka uberieš na druhej pridáš a už je tu neuveriteľný rozdiel trochu viac ako 8HP medzi sériovo vyrábanými motocyklami ? To je štvrtina z priemerného výkonu 250F čo mi príde vcelku dosť.

Pre porovnanie prikladám :) tu je maximálny rozdiel 4,9 HP .. a KTM nemá trochu viac ako 39 a ani japonec ani švéd(?) nemajú len 31HP....
http://images.motorcycle-usa.com/photogallerys/6349108012119611752013_250_Motocros...

Každopádne myslím že nikto tu nespochybňuje tvoje skúsenosti nadobudnuté vo svete motoriek. Len asi väčšine prídu niektoré čísla trošku zaokrúhlené.

Hodnotenie príspevku:  3    0
 sovietlc4
registrovaný člen
Pridané: 01.04.2013 21:22
ja som mal minuli rok yamahu a teraz mam ktm a poviem vam ze rozdiel tam dost citit ale porovnatelne s kawasaki ale zas kawa nema taky spodok ako ktm secko 250fky

Hodnotenie príspevku:  0    0
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 01.04.2013 22:50
15 koni dostat z motorky naviac,ktora je uz aj tak je dost vyšpičkovana na co najvyssi mozny vykon je premna neuveritelne...

A neuverim,kym neuvidim aspon video na brzde... Ked tu richi take video zavesi,tak beriem spat vsetky moje posmesne riadky na znacku KTM a skolopim usi.

Hodnotenie príspevku:  2    1
 excmania
registrovaný člen
Pridané: 01.04.2013 23:02
...ale myslim ze 15 konasov nameranych nebude,a bavit sa budem dalej :lol:

Hodnotenie príspevku:  2    1
 bibo
registrovaný člen
Pridané: 01.04.2013 23:58
richi richi,dal som si námahu precitat tvoj dlhánsky príspevok kde si zase perlil len reklamou....ze szvoboda nemohol ubrzdit ze lepsie boli brzdy na ktm,ze kawasaki nevládze,potrebovala laďák.....a potreboval lepsie tlmice WP :D kazdý z popredných jazdcov tlmice na ktm mení okamzite,ani motorku nezabehne lebo na WP su ako kolíky,povedal aj samotný štefan o ktorom zase pliaskaš....z prvej ktm 525 presedlal na 450 z toho dovodu ze 525 mala zbytočne vysoký nevyužitelný výkon a vyššiu váhu na jeden rok vyskusal 300vku 2-taktnu váha sa mu pacila,ale 2takt moc tahala za ruky tak sa vratil spet k 4taktu 450 a až potom k 350tke 4 taktnej... a nikto mu netlacil reklamné a iné báchorky do hlavy ma svoj rozum kde už dlhsie ma ktm nie z toho dovodu ze ma ako ty tvrdís len ktmka najlepsie brzdy,najlepsie tlmice atd,ale na jeho enduro country-crossové vyuzitie je ktm-ka najidealnejsia motorka.
ináč su fakt moc reklamné tvoje príspevky,co tak trocha normalnych nereklamných skuseností tu pridat...napr. ja som mal moznost otestovat nedávno 4-taktné ktm exc 250 2008 a exc 450 2009... oproti tvojim neoblubeným japoncom som postrehol 2 velmi podstatné veci v com boli ktm-ky lepsie...a ak je to tak teda ako tvrdís ze chodís na skolenia,stretávas sa s roznymi top jazdcami testujes rozne motorky tak by si to mal vediet co tie 2 pozitivne veci sú.........
PS: necuduj sa ze ludia do teba hundrú,ale pisat reklamne namiesto ozajstných skusenosti a zhadzovat tým druhé značky nezmyslami fakt kazdeho štve B-)

Hodnotenie príspevku:  8    3
 mx38
registrovaný člen
Pridané: 02.04.2013 09:01
bibo: :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
green
registrovaný člen
Pridané: 02.04.2013 16:17
richi a preco si nie nahodou nenapisal o Cairoliho motorke.Asi preto ze v skutocnosti tam nema motor s obsahom 350 cm ale niejaky kit okolo 400, a reči o tom ako 350 vpohode može konkurovat 450-kam su len reklamny a marketingovy ťah od KTM. Tým nechcem povedať že 350-ka je slaba alebo zlá motorka, ja ju mam tiež a som spokojný.

Upravil green, 02.04.2013 16:21:12

Hodnotenie príspevku:  0    2
 erik
redaktor
Pridané: 02.04.2013 17:07
Richi to s tymi WP tlmičmi ma zabilo :D ja som mal yamahu na ktorej boli KYB a teraz mam KTM a cele WP-čka možem s prepačenim ošťať pretoze nechodia ani z polovice tak ako tie KYB (vsetko séria). :lol:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 pedroza
registrovaný člen
323
Pridané: 02.04.2013 18:21
Green, pekná blbosť,to nieje Slovenský katráč,aby si mohli také niečo dovoliť.

Hodnotenie príspevku:  2    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 02.04.2013 19:46
Uf ale som sa nacital....teraz uz budem len cakat ako mi vyleti ojnica zo spodu z mojej kxf....
Ktm moze byt celkom dobra ale nechcem ju pre: hroznu kvalitu greger plastov a uplne inemu posedu...pre mna dolezite veci :)

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 02.04.2013 20:00
Pri endurach je to nieco ine, ktm nema velku konkurenciu. Ocenujem priehladnu nadrz!!!

Hodnotenie príspevku:  0    0
 KTM-FAN
registrovaný člen
Pridané: 02.04.2013 20:51
2 madMX

Mam pocit ze uz novsie KTM nemaju Greger plasty - a prave s tymi starsimy (2002) co isto GREGER boli som ja bol max. spokojny - tieto novsie nic moc. - Ale to sa mi zda ze komplet vsetky , polisport, ufo, acerbis ...

Uz to vsetci robia len na kvantitu. Aby sa kupovali nove.



Hodnotenie príspevku:  0    0
 gerny
registrovaný člen
Pridané: 02.04.2013 22:32
karl may napisal Winnetou a nikdy na zapade nebol, takze sa necudujte ze Richi pise tiez romany na pokracovanie


Hodnotenie príspevku:  0    0
 momo
registrovaný člen
Pridané: 02.04.2013 22:34
Aspoň je tu nejaká diskusia keď už tá zima nechce odkapať !!


Hodnotenie príspevku:  1    0
 gerny
registrovaný člen
Pridané: 02.04.2013 22:38
no ta zenska je na drogach, bolo v jednom ceskom filme, mna by zaujimalo na com fici ON

Upravil gerny, 02.04.2013 22:40:00

Hodnotenie príspevku:  0    1
2 >>

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pozor! Pridať príspevok môžete len na poslednej stránke diskusie!

<<   Október 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky