Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Pravidlá správania Poradňa Všetko o moto Preteky Debata mimo misu Články Fotogalérie Trate Videá Quad / štvorkolky Sleduj témy

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

MX Open 2018: Šenkvice

NAJNOVŠIE VIDEO

Haas Racing Team 2018

Haas Racing Team 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Fotogalérie - YAMAHA 2014 test day
RostaWR
registrovaný člen
311
Pridané: 13.11.2013 11:00
Diskusia k fotogalérii YAMAHA 2014 test day

(9x hodnotené, spolu 65 bodov)

- hodnotenie je pod fotogalériou, nie v diskusii - kliknite na názov galérie!
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 13.11.2013 18:12
a ako jazdi ta YZ 250 :D ?

Hodnotenie príspevku:  0    0
thexander14
registrovaný člen
Pridané: 13.11.2013 19:24
vzhladovo vyzeraju tie yamahy otrasne

Hodnotenie príspevku:  0    0
 motocrossmiro
registrovaný člen
Pridané: 13.11.2013 19:41
fujjj to už aj ton vzor ako chyna :D

Hodnotenie príspevku:  0    0
 madMX
registrovaný člen
Pridané: 13.11.2013 21:14
Ja som si vsimol, ze uz pri prvych testoch yzf250 v usa mali po par jazdach dost odrety ten cierny plast pod bocnou tabulkou...nezavadzia to tam nejako?
Pytam sa tych co ju skusali...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 insanetoy
registrovaný člen
42
Pridané: 14.11.2013 08:39
bol som na 450 a ergonomia je na nej dobra. nic nezavadzia. nie je prilis siroka, dobre sa na tom ide, urcite jedna z naj 450 na akych som sa viezol

Hodnotenie príspevku:  0    0
VanDahl111
registrovaný člen
Pridané: 14.11.2013 17:16
fakt,model 2013 bol krajší,nezdá sa mi že by boli nové plasty funkčnejšie a krajšie ... trochu sklamanie

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kub0
registrovaný člen
Pridané: 14.11.2013 20:32
Dizajn nevyhráva závody,profikom je to asi jedno ako vyzerá, 2014 je oproti 2013 pekne cela prekopaná a určite jazda nanej bude asi najlepšia ale pre amatera je dizajnovo asi najškaredšia yamaha
2013 bola krasna aj modrobiela aj čisto biela ale 2014 nič moc .

Hodnotenie príspevku:  0    0
 Minddo
registrovaný člen
Pridané: 15.11.2013 08:15
Dizajn je vec názoru, mne sa napríklad 2014 páčia. Ale hlavne ide o jazdné vlastnosti a ako som sa dočítal a čo som počul, tak že su velmi dobre.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 kub0
registrovaný člen
Pridané: 15.11.2013 20:52
Najkrajšia je podla mna asi ta biela ale mohli by ist dizajnovo z dobou ta 85/125/250 su zaspate z roku 2000 mohli by si zobrat priklad z Kawasaki

Pre porovnanie

2006 yz 85
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006models/2006-Yamaha-YZ85.jpg

yz 85 2013/2014 su rovnake
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2013-yamaha-yz85-6-speeds-for-...


Kawasaki kx 85 2006
http://motorbike-search-engine.co.uk/2006_Bikes/KX85.jpg


Kawasaki kx 85 2014
http://p.vitalmx.com/photos/stories/2013/07/08/full_14_KX85C_LIM_RF_OR.med_437812....



Hodnotenie príspevku:  0    0
racingac
registrovaný člen
Pridané: 15.11.2013 23:38
Čaute, všetci tu píšete, aký je dizajn, či sa niečo ošúchalo atď....radšej napíšte svoje reálne postrehy z test day, kto tam bol a povozil sa... jednoducho svoje názory z jazdy... a klobúk dolu pred Radkom Bohuslavom, že také niečo zorganizoval...banujem, že so tam nebol!!!


Hodnotenie príspevku:  1    0
rohacr
registrovaný člen
Pridané: 15.11.2013 23:44
Ja som prišiel neskoršie a všetko bolo obsadené ale zapísali ma v servisnom čase na WR450 a YZ250 2T ale tieto ma aj tak zaujímali najviac :) .
WR450:Moje srdce bije na 2 takty takže WR450 ma veľmi neohúrila ale veľmi sa mi páčilo prepínanie máp na každé použitie - do lesa, do lesa do blata,na motokros,na motokros s ladeným výfukom a ja neviem ešte na čo,celkom 7 máp a keby sa nepáčilo tak sa dá urobiť vlastná mapa, aj to funguje-skúšal som motokros aj enduro s motokrosovou a endurovou mapou.Preladenie trvá 10s.Inak ergonómia,brzdy bez pripomienok,tlmiče perinka :up: .Som zvyknutý na 2T tak k váhe sa nebudem vyjadrovať,na takto vytýčenej trati som to nepocítil.
250 2T,tak na ňu som bol veľmi zvedavý keďže celý život jazdím KTM300.Ohromne ma prekvapil vyrovnaný priebeh od nízkych otáčok až po špicu,takmer vôbec nebolo cítiť otvorenie prívery,počuť ju bolo ale žiadne odstrelenie ani v zákrute, slušný záťah od začiatku,krásne išla aj v zákrutách za plynom,špica ma až tak neprekvapila(asi som zvyknutý z 300),bol som príjemne prekvapený a ešte sa mi zdala citeľne ľahšia a užšia ako moja(asi aj je neviem nepozeral som hmotnosť).Rozeta tam bola 50 a s tými motokrosovými prevodmi to bolo na mňa príliš krátke.Ale vedel by som si ju predstaviť aj na kantráči.
To sú moje pocity.
PS:Ale to platí pre všetky japonce:Neviem čo ešte stále majú s tými lankami na spojkách. :-|
A ešte vďaka Radekovi, že urobil takúto akciu,mohli by si aj ostatní predajcovia ostatných značiek zobrať príklad lebo tu nakoniec fakt ostane iba KTM.Je mi jasné že to nie je zadarmo.Čaute.

Hodnotenie príspevku:  0    0
 insanetoy
registrovaný člen
42
Pridané: 16.11.2013 00:39
pripojim sa k rohacr a doplnim pocity z yz 450. velmy zaujimava motorka. ergonomia ako som pisal super. nic mi nezavadzalo a na motorke som sa pri mojej postave 185cm/85kg citil pohodlne. tlmenie nebolo podla mojho nazoru nastavene seriove lebo motorka bola naklikana na makko. To celkove najviac rusilo moj pocit z jazdy. motorka plavala a neposobila presne, ale ako poznam yamahu tak staci par klikov a bolo by to top. (konieckoncov trat bola rovna tak tam sa nic otestovat nedalo). motor ma ale na yamahe neuveritelne prekvapil. po tom co som cital ze motor odbrzdili na 58 koni som cakal ze to bude cr500. vobec to tak nebolo. motorka bola od spodu ovladatelna (clovek jej v zakrute mohol otvorit) ale ked sa dostala do strednych otacok, predok isiel automaticky hore ale predvidatelnym sposobom. dobre povozenie. co sa tyka vahy tak posobila lahsie ako ostatne 450. odporucam (som majitel Hondi aby nedoslo k nedorozumeniu) mrzi ma ze viac motoriek som nevyskusal koli neskusenemu jazdcovi, ktory zapricinil ze som si zlomil klucnu kost. skoda. dufam ze nabuduce ak budu tri testovacie dni tak to bude rozdelene na novinarov, licencnych jazdcov a potom na hobikov. v kazdom pripade velka vdaka za prilezitost odviest sa

Hodnotenie príspevku:  0    0
 palo346
redaktor
Pridané: 16.11.2013 00:43
Napríklad na MOTO GP (alebo iných cesťákoch) používajú stále mechanické spojky kvôli lepšej dávkovateľnosti spojky :roll: Určite existujú piloti, ktorí to pocítia aj v teréne, napr. mne sa na KTM zdá spojka oproti mechanike "gumová", ale tým nevravím, že by ma to obmedzovalo...

Hodnotenie príspevku:  0    0
 picaso
registrovaný člen
Pridané: 18.11.2013 15:14
pekny clanok na motoride.sk :up:

Hodnotenie príspevku:  0    0
 mikulec
registrovaný člen
Pridané: 19.11.2013 14:30
Ďakujeme

Hodnotenie príspevku:  0    0

Zoznam tém v tejto rubrike | Zobraziť posledne komentované témy

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   November 2018   >>

PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 17.11.2018
Endurocross Hronec Majer
Hronec - Majer
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky