Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 13.08. 2017

NAJNOVŠIE VIDEO

EnduroLamaèi-Ktm exc 525 Slovakia

EnduroLamači-Ktm exc 525 Slovakia

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Staršie fotky týždňa

Pozri ostatné staršie fotky týždňa

Komentare Komentáre

, 13.02.2012 07:54
Roztrhnutý valec na KTM 125 SX, zdroj Facebook.

excmania, 13.02.2012 08:06
Vie tu niekto napisat ako sa takato vec stane? kokos to je ine blato :-/

szegibalu95, 13.02.2012 08:12
mne sa podobne stalo na mojej pionierke . dvovod vela startovacieho spreju

picaso, 13.02.2012 08:20
si pekne odfukol, oprava moze byt celkom mastna :(

momo, 13.02.2012 09:14
Asi ju až moc preladili.

jahnic, 13.02.2012 09:36
nekde udelali soudruzi z NDR chybu...

hasic65, 13.02.2012 10:43
Toto vypadá na neodborné domáce GO ,veľká vôla ložiska piestneho čapu.

soson, 13.02.2012 12:28
je to hnus.
ako vznikne tak velka vola loziska piestneho capu?
ved ku piestnej sade je to lozisko aj čap,vymení sa a ide sa nie?
piestnu sadu vie vymenit aj ,,neodbornik" si myslím.
skor by som pochopil neodbornym zásahom do kluky-kladivové rozoberanie blokov,vyosená kľuka,zlé vycentrovanie po výmene ojnice...
prosím ozrejmite mi to ;)

toyo, 13.02.2012 12:41
Ja by som povedal že sa niečo dostalo pred piest a nedokončil HÚ a vytrhlo to válec.Lebo tam je aj závit zo sviečkou vytrhnutý :-/

razor666, 13.02.2012 12:46
to musela byt supa :lol: :lol: :lol: Kratkodoby Tereny Motocikel

dencu.bel, 13.02.2012 14:49
fuuha, ale aj tak ta moto vyzera byt dost zanedbana, vela zatecenych miest...nechcel by som ou :(

richimx, 13.02.2012 14:56
sviecka s dlhsim zavitom

torrelles, 13.02.2012 15:09
:Da ze 125 je slaba ...taky ramus som este nevidel pri 125-ke :lol:

PRDO, 13.02.2012 15:32
ak si najdete na obrazku ojnicu tak ma roztrhnute vrchne oko, je mozne, ze nevydrzalo a doslova vystrelilo piest hore a tym to mohlo aj vytrhnut

sovietlc4, 13.02.2012 16:21
podla mna "cmuklo" priveru :lol: a mozno sa len unavil piestny cap a prehrieval kluku a pustilo to tam....

bohur, 13.02.2012 18:32
...hurá do zberu... hliník išiel hore :D

bohur, 13.02.2012 18:55
...ale vyzerajú že to beru vážne: http://www.youtube.com/watch?v=x6nTg5aKlQY

erik, 13.02.2012 21:35
neviem co, ale cosi mi tu bohovo zachoji :D :D :lol: :lol:

minox, 13.02.2012 21:38
Pri veľkej vôli piestneho čapu by sa rosipalo ložisko piestneho čapu maximalne by roztrhlo horne ojnične oko a v horšom pripade by ojnica vyletela von cez blok motora .Pri dlhej sviečke by to asi ťažko odpalilo lebo by hneď piest narazil do sviečky a to by už ozaj musel byť majster aby do toho kopal keby mal odpor na nakopavačke a navyše by stačilo kontakty na sviečke takže by to asi dosť biedne držalo volnobeh a nie to ešte ju vytočiť aby to dorobilo takuto galibu a nakopavačkou by ten piest asi nevytrhol :D Videl som už dosť rosypaných motorov ale odtrhnuty piest by valec asi ťažko rozrthol .Moj nazor - ten valec musel byť nejak poškodeny či už od vyroby alebo tým že chalan mal špecialnu nemrznucu zmes v chladiči ktoru poživaju astronauti na mesiaci ktora sa vola čista voda a vačšina majitelou ktorí kašlú na udržbu ju tam veselo lievaju a potom ju tam samozrejme nechaju aj cez zimu.A takto asi najkôr dopadol aj tento valec .Ak v ňom cez zimu bola čista voda tak mu to pomohlo .Najskôr z vnutra praskol a keď ho odtrhlo potom vyletel z neho aj piest zachitil sa niekde na okraji bloku a odtrhlo aj horne oko ojnice.A tak isto dopadla asi aj hlava pretože vadna vyroba hlavy aj valca naraz by bola asi dosť nahoda.Trošku sme sa bobavili :D Nechcel som robiť mudreho ani nikoho uraziť ak sa tak stalo ospravedlňujem sa ... :D Bol to len môj nazor.

erik, 13.02.2012 21:38
inac to video tej tour v KTM factory neviem nevzrusuje ma to nejak extra, hociaka japonska tovaren ma taketo iste mozno aj lepsie technologie a ti nepotrebuju robit videjka :) v podstate KTM neprišla nikdy s nicim prevratnym :)

momo, 13.02.2012 21:52
To že roztrhlo piest a následne jedna polovica vytlačila druhú cez hlavu som videl ale takto ušklbnutý válec teda nie.

Inak s tou vodou by to kludne mohlo byť tak.

KTM-FAN, 14.02.2012 07:31
2 erik

Vidis a tu je krasne vidno tvoju zaujatost.
Vsak kto tvrdi ze nikto iny nema technologie ?
Jednoducho spravili video z fabriky kde sa drviva vacsina ludi nedostane a je na to zvedava - to sa robilo aj za komancov a ti si teda inac strazili fabriky a "know-how".
KTM nikdy neprisla s nicim prevratnym hahah - takisto akokazda ina fabrika - vies vobec ake patenty a naco maju ?
Napr. len PDS ( ano je mi jasne za ako zaryty "japonec" budes tvrdit ze je proti prepakovaniu nahovno) Akurat ze stym PDS roky vladnu ENDURU a vyhravali aj v MX. A tom ako je PDS naprd by ta presvedcili aj vsetci ti ktori si na vozenie kupuje KTM aj kvoli lahkej udrzbe ODS.
Ale tu nejde len o taketo prvky - je kopec prvkov v motoroch, pruzeni .. ... o ktorom nemas ani zdania kto ma na ne patent.

Inac ja napriklad by som si nekupil "japonca" - ale nie preto ze by som bol voci nim zaujaty - ale z inych dovodov - a uz vobec nie preto ze by som si myslel ze su zle - ale mne jednoducho nevyhovuje.

CRUCIFIX, 14.02.2012 08:38
ta porucha sa vola ze: KTM :lol: :lol: :lol:

dudis, 14.02.2012 08:42
Ku foto bol pridaný aj koment teda ak je to z môjho mailu ,
ku foto bolo napisane že moto nasala vodu pod plynom a začala pôsobiť fyzika

KTM-FAN, 14.02.2012 09:39
Inac ked na to pozeram - vyzera ze horny uchyt na hlave nebol moc dotiahnuty .

razor666, 14.02.2012 13:16
dudis tak to velmi rychlo musela nasat dost vela vody ale moze byt raz sa to stalo na jednom autobuse u nas v noci stal a rano ked ho nastartovali odpalil asi 3 krat a konec potom sofer hovoril ze mu prehnila vlaka a voda vosle do valca a uz bolo ojnica na blato

erik, 14.02.2012 18:48
KTM-FAN: nebudem tajit ze sa mi pacia viac japonske mašiny ako europske ale zasa som neni ziadny fanatik :) keby si osobne mam kupit novu endurovu mašinu tak by to bola KTM, chcel som len povedat ze vela veci co ma ktm dnes mali japonske mašiny uz davno napr aj vstrekovanie atd atd ale to je jedno:) to bol len moj nazor co som pisal hore a nejdem sa tu hadat ktora motorka je lepsia pretoze kazda jedna je dobra kazda ma svoje pre a proti a treba sa hlavne vediet na tom vozit tak si tu nejdem zubami nechtami zastavat japonske fabriky, len hovorim ze sa mi japonske stroje pacia viac :)

matus165, 14.02.2012 19:13
Tuna už asi americka paska nepomôže :-P :D

MartinBee, 14.02.2012 20:49
READY TO RACE... to musela byť aká únava materiálu, veď v 125 niesú také tlaky....

Knighter, 14.02.2012 21:24
chlapi, nože si prečítajte trochu z predchádzajúcich príspevkov ([b]Hlavne dudisov[/b])

KTM-FAN, 14.02.2012 22:03
2 erik
Len tak pre zaujimavost - co viem prva terenna motorka so vstrekovanim bola GAS GAS 450 - sice to nebola ziadna slava .....

Samozrejme myslim seriovo vyrabanu a predavanu - aj predtym boli pokusy ako americky CANNONDALE ....

subarosti, 15.02.2012 21:30
Páni inak neviem koľký z vás vedia kde sa odlievajú valce a hlavy na KTM 2T od obsahu 65 až po 300???...som zvedavý či niekto trafí??? :D

KTM-FAN, 15.02.2012 21:34
Viem ze kedysi sa to robilo u nas - mali sme na VS nejake vzorky.
Takisto sa u nas robili aj komplet prevodovky - v Hrinovej - ale ako je to teraz netusim.

subarosti, 15.02.2012 21:43
máš pravdu odlievajú sa v Žarnovici a lejú sa gravitačne do kokíl....mal som tú "česť" pracovať tam a odlievať tieto motory a vyše tri roky som robil kvalitára...možno v kontexte s touto foto to nieje nič na chválenie :D ale musím povedať že tieto odliatky boli podrobované pomerne rozsiahlej kontrole či už prežiarením resp. kapilárnym skúškam...mne osobne ich prešlo rukami veľké množstvo a najčastejšou vadou boli zhluky pórou na stene valca v časti oproti výfukovému otvoru...z tohto dôvodu bola dosť náročná príprava kovu (zliatiny).Naproti tomu hlavy boli pomerne bezproblémové odliatky u ktorých sa občas vyskytli mikrotrhlinky v oblasti otvoru pre sviečku ale tam to vätšinou vypadlo po opracovaní preč...no možno to niekoho zaujíma tak ja len tak že sa podelím :D ...inak v oblasti kde je ten valec roztrhnutý som nikdy nezaznamenal žiadne defekty :D

anty426, 15.02.2012 22:09
no tak hydromotor stoho asi nebude...si povedaly :D :D :lol: :lol: ...perfect foto

excmania, 15.02.2012 22:56
subarosti:a nahodou kde sa valce KTM opracuvaju "na finis" nevies?

subarosti, 15.02.2012 23:01
no to presne neviem...teda miesto neviem ale viem že v Rakúsku :-) ...čistú robotu si nechali rakušáci pre seba :-)

richimx, 16.02.2012 12:51
som nemyslel sviecku pri nastartovanom motore,nesla nastartovat a roztlacali alebo tahali autom

momo, 16.02.2012 16:10
Hlavy aj ostatné komponenty sa už opracovávajú priamo v Mattighofene. Ak by náš admin chcel tak by sa možno dostal aj na prehliadku . Treba tam len napísať kto je a čo robí.

momo, 16.02.2012 18:44
ERIK - len pre osvieženie pamäti .

KTM ako prvá urobila 4t motor vodou chladený .
ako prvá začala používať kotúčové brzdy na oboch kolesách .

karol920, 16.02.2012 21:44
nie je ani prvý , ani posledný .
jeden z viacerých:
http://www.motoservispetra.sk/galerie/%20zvaranie%20Al/img_4667.jpg

razor666, 16.02.2012 22:12
a zase KTM ?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

KTM-FAN, 16.02.2012 22:34
2 razor666

To musi byt sila motora co ? :lol:

RostaWR, 17.02.2012 08:42
Motorka nasála vodu vodu přes airbox při full gasu. Toť vše. Toto by se stalo u každého 2t, nemá to vliv na značku.

KTM-FAN, 17.02.2012 08:51
2 RostaWR

Ale nieeeee - Japoncovi by sa to isto nikdy nestalo - ani len tu vodu by nenasal :lol:

danielsatko, 17.02.2012 12:26
rosta aj japoncovi by sa to stalo ale on by to vydrzal :D

endurofanda, 17.02.2012 17:38
súhlas s Minox-om čistá voda+mráz+troška otáčok=viď foto a ešte si myslím, že tak by skončila každá moto bez ohľadu na značku :D

mxmoto, 18.02.2012 11:11
To muselo mat najmenej 100koní riadna deštrukcia
alebo to palivo muselo mať oktanov :lol:

Knighter, 19.02.2012 13:30
... alebo proste len kvapalina je nestlačiteľná.. bez ohľadu na značku

KTM-FAN, 19.02.2012 20:14
Mna len prekvapuje ze nepovolil piest- predsa len je tam o dost menej materialu ako na valci ...

Na starych moto vacsinou len ohlo ojnicu.

<<   November 2017   >>

PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky