Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 13.08. 2017

NAJNOVŠIE VIDEO

EnduroLamaèi-Ktm exc 525 Slovakia

EnduroLamači-Ktm exc 525 Slovakia

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Staršie fotky týždňa

Pozri ostatné staršie fotky týždňa

Komentare Komentáre

kremo81, 13.01.2015 17:29
Kúpena pri 78,9Mh majitel povedal že motor je po GO a pri 80,1Mh sa ojnica rozhodla že uzrie svetlo sveta :D

lowec18, 13.01.2015 17:31
aka moto ?

silvo123, 13.01.2015 18:00
Ako zistím že treba vymeniť ojnicu keď to nerozoberiem alebo aj ked to rozoberiem .

impreza007, 13.01.2015 18:57
No niečo podobné sa stalo aj mne na CRF250 2010 a paseka bola ž do prevodovky cca 60MH iný prípad CRF 250 2011 10MH KXF 250 2010 30 MH a to samé ak to má prísť tak to príde.(to jedno aku máš moto) Pokiaľ motor neotvoríš nevieš čo je dnu . Predzvesť poškodenia su kovové piliny na filtri ale ja to nieje 100%. Teraz len trpezlivosť a €čka. (ojnica a kľuka výdrž cca 100h pre závodné jazdenie)

szegibalu95, 13.01.2015 19:08

no možno ten majiteľ s tým že moto je po GO neklamal ,len tá Generálka bola robená pred 100mth alebo viac :D :D
A o tom ani nehovorím že keď čítam tie inzeráty, tak sa pomaly ani novú motorku neoplatí kupovať, lebo každá je po GO s factory TUNING a keď sa prídeš pozrieť na moto, tak ti povedia že GO pre nich znamenalo výmenu plastov a polepov, v prípade brzdových platničiek.
Najhoršie je v tom celom že keď ideš predávať moto v slušnom stave, a povieš skutočný stav moto, že tam más najazdených 30-40mth tak ta pošlú do Pi.. s komentom(za tú cenu by som si mohol kúpiť lepšiu moto).

majko13, 13.01.2015 19:51
Nikto neurobí GO a potom predáva, maximálne pozliepa aby šla. Ak niekto píše 10-20-30 Mh po GO na 99% klame nakoľko by sa mu motorku potom nevyplatilo predávať, ved sme na slovensku :( 30mh po Go a motor zvoní ako zvony na kostole :-P Česť výnimkám :D

KTM-FAN, 13.01.2015 20:17
https://


www.youtube.com/watch?v=iYXeEIyp1fc

bartolini, 13.01.2015 20:20
skus Lada z vesely na morave ten rozpredava japoncov bral som od neho nejake veci a spokojnosť. inak ma aj tu nejake inzeraty.

KTM-FAN, 13.01.2015 20:25
Ale inac tazko povedat ci bol ten motor po GO - da sa lahko zistit pri rozobrani - ake maju jednotlive diely volu.

A mozno prave ta "GO" narobila tuto paseku - ked niekto napr. "odborne" znituje rozvodovu retaz ....

neo, 13.01.2015 22:09
kazda suciastka ma svoje vyrobne cislo da sa podla toho zistit presne co bolo menene na moto aj po takejto nehode, ale aj po GO sa moze motor rosypat zalezi od toho kto tu GO robí, lebo vymenit ojnica a piest sa da kadejako, uz som veru videl vselico aj tlct kladivom do loziska aby ho vymlatil a aj nasadil druhe potom aj po GO sa oto moze stat po takej "oprave" ... inak tesnenia na komplet motor su vzdy lacnejsie riesenie ako takato nehoda takze je lepsie zhodit to rozobrat a ak tomu nic nie je znova to zlozit, naklady su len na tie tesnenia ale clovek potom vie co je dnu a je mensia pravdepodobnost ze sa toto stane ... aj ked pri tej GO ako som spominal ze tam niekto jebe kladivom do suciastok nepomoze ani rozborka a zborka :hacker:

makila, 13.01.2015 23:32
Ja neviem čo mám na tej fotke akože vidieť???

Trocha tekutého kovu a druhý deň na Endure si mohol pokračovať.

Inak tvoja moto je ako embéčka. Vyvárať budeš do jary :-D

makila, 13.01.2015 23:35
Voloďa. inak pekné videjko ako tá zelená žabka sa posrala. :-)

m.n., 14.01.2015 17:56
Z fotky nevidno, co sa vlastne stalo ako prve. Mne už tiež zopár krát ojnica podala ruku. Raz sa vytrhol piestny cap s piestu, raz sa roztrhla ojnica v spodnom oku, mohol tam byť od výroby vrub - vznika pri kovaní a únavou ojnica praskne - nikto nevie kedy. Možnosti je veľa a pri tom generálku spraviť mohli ale o takejto vade netušili. No a na otázku - ako zistíš v akom stave je ojnica - rozobrať, do vrchného oka vlož čap s ihlami / puzdrom a skontroluj vôlu. Na spodnom oku zistíš vôlu podľa výklonu ojnice - treba mať skúsenosť na posúdenie. No a rôzne prasklinky na ojnici - len defektoskopia.

brnko500, 16.01.2015 19:44
ja som mal novu suzuku 450, po 55mth som isiel vymenit ojnicu, pretoze mi bolo odporúcané ju vymenit, pretoze seriovky su zevraj slabe. By ste neverili na ojnici bola 7mm prasklina pri spodnom lozisku, mam ju odlozenu doteraz- na pamiatku :lol:

neo, 17.01.2015 17:55
a aky to bol rocnik ? lebo mam kamarata co ma 2009 450 suzu a ten tam ma ojnicu uz cez 150 mth a stale je ok teraz to mal rozobrane menil piest a ventile ale ojnica bola uplne ok

thexander14, 17.01.2015 19:12
neo: len aby to nemusel za chvilu rozoberať znova, keď už mením piest a ventily tak už určite vymenim aj ojnicu radšej dám 150 € za novu ojnicu ako mi to má rozmrdať pol motora, 150 mth to je odvaha

neo, 18.01.2015 16:54
tak ako ked nie je na tej ojnici nic tak nevidim dovod vymeny, ja som mal hodnu kde mala ojnica 180 a keby som ju nevymenil tak verim tomu ze este 100 by v pohode zniesla, ale ono to asi zalezi aj od stylu jazdy a o to ako sa clovek o motorku stara lebo fakt je pravda ze uz som aj po 30 mth videl lahnut nove motorky, hlavne teda novsie rocniky, celkovo cim novsi rocnik tým horsie :(

<<   November 2017   >>

PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky