Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Galérie k článkom Nezaradené Countrycross Enduro Motokros Tréning Quad Moje moto Trial Supermoto História Pridať galériu

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

Enduro GP Uhlíøske Janovice, Czech Republic 2019 - Day 1

Enduro GP Uhlířske Janovice, Czech Republic 2019 - Day 1

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Fotogaléria - Nový Husaberg 2013 350 FE

Zverejnené: 20.03.2013 07:00, typ: enduro, autor: richi, miesto: nie je uvedené

Hodnotenie galérie: (11x hodnotené, spolu 83 bodov)

dravím,

Takto upravení motocykel KTM 350 EXC-F 2013 som vymenil na Husaberg 350 FE 2013 , lebo Husaberg má lepšiu geometriu rámu a lepšie sa s ním jazdí v zákrutách a na rovine lepšie drží stopu. . Necítim to len ja . Potvrdili mi to rôzny jazdci, ako Németh Kornél, Gábor Grillmayer a kamaráti , ktorí mali možnosť nové Husabergy vyskúšať. Motor je rovnaký, otázkou je už len komu sa páči oranžová a komu modrá farba?
Okrem podvozku sme upravovali váhu aj výkon motora. Nemerali sme to ešte, lebo kvôli snehu sme nestihli zabehnúť motocykel, ale tipujem, že sme váhu znížili o 4 kg a výkon zvýšili o 10-15 PS.

http://www.countrycross.sk/fotogaleria/5509-moje-nove-masinky-na-2013

FB Zdieľať fotky na Facebooku

Komentáre

admin, 20.03.2013 07:47
Nikde tam nevidím turbo Richi, kde ste zohnali tých +15 HP? :lol:

endurodano, 20.03.2013 08:02
ved pocitajme:
- akrapovic - +5HP
- koleno POWERBOMB - +5HP
- K&N filter - +5HP

ked to ale hodis na brzdu zrazu zistis ze mas minus 15HP :D

excmania, 20.03.2013 08:11
Krasna masinka :up: keby som si kupoval novu moto,tak si ju ale na 100% nekupim :) preco? lebo medved... :P

KTM-FAN, 20.03.2013 08:22
Ja by som nejake kone pridal este aj za nalepky :lol: a za vyhradneho dovozcu HSB :lol: :lol: :down:

scania, 20.03.2013 09:36
mal som moznost sa povozit na FE570 este s otocenym motorom, a musim povedat ze zatacal skvele, ovela lepsie ako KTM, to len na margo geometrie. Tieto nove tazko povedat to treba skusit. tych 15PS je asi moc ale takych 10 sa da urcite ale len vymenou Akrapa asi tazko. Inak krasna motorecka :up: :up: :up:

mx38, 20.03.2013 10:11
Pre Boha, tak toto som teda nečakal, páni ladiči v USA majú problém dostať z motorky 10 koní, a to už sú továrenské úpravy a pol motora iného vrátane vačiek, prevodovky, ojnice, piestu, hlavy, ventilov, zapaľovania atď.. A na Slovensku sa zvyšujú výkony rovno o 15 koní a znižujú hmotnosti o 4kg.. :-O

torrelles, 20.03.2013 10:17
richi ty mas ale odhad ,,výkon zvýšili o 10-15 PS,, 5 koni hore dole pri motorke ??? jaaaajjjj :bla:

mx38, 20.03.2013 10:21
Ale reklama to je šibalská...

admin, 20.03.2013 10:44
Ešte keby tam spomenul Justína Bíbera, Rytmusa, Gangam-style a urobili s Kornelom Némethom Harlem shake, až potom by to bola bomba :D

excmania, 20.03.2013 10:58
reklama je to paradna len treba zaroven dufat ze chuji co jej uveria necitaju CC.sk :lol: sice sa vravi ze aj zla reklama je reklama ale toto skor odradza...


Toto su reklamy na styl telefonnych operatorov....naslubuju hory-doly a dostanes kkt holy :-P

dany, 20.03.2013 11:30
Harlem shake s Némethom :D :D ...
Moto pekná, ale výkon + 10-15 koní nereálny.

Mr.Yamaha, 20.03.2013 11:41
asi myslel 10-15 deka konskych IKEA síl

13srofino13, 20.03.2013 11:41
pekná mašinka :up:
ale nepáči sa mi ten chladič trčiaci spod plastu , jeden pád = nový chladič ?!? :roll:

gerny, 20.03.2013 12:58
este zabudol pripocitat toho kona co na tom bude jazdit a co tu take bludy pise

Upravil gerny, 20.03.2013 13:00:03

martinko, 20.03.2013 13:23
mna by zaujmalo ako sa da znizit hmotnost , to seriovy vyfuk je taky tazky ? :?: :D

jeffo, 20.03.2013 14:08
no toto KTM zmenila farbu, inak tiež mi tu tento bezplatný marketing lezie na nervy ...

slimi, 20.03.2013 19:30
martinko, no predsa tak ako je na foto 6-7, iba zhodis retaz a kila idu dole :D :D a vykon hore ;)

victor, 20.03.2013 20:11
pekná motorka

scania, 20.03.2013 20:52
to martinko: ano seriovy vyfuk je dost tazky, napr u yamahy wrf je sakra rozdiel vo vahe, ak tam hodis full titan verziu, vymenis za specialnu lahku bateriu, a hned mas usetrene 4kg, len na baterke sme usetrili na otcovej wrf-ke 1,3kg

picaso, 20.03.2013 21:03
tomu richimu sa tu pekne vzdy nalozi ,,,,,,,,,no motka je pekna :D

PoWeR, 20.03.2013 21:37
vaha sa da znizit v pohode , napriklad -1kg staci vymenit seriovu bateriu za Litium (seria 1,52kg litiovka 0,467kg) sice moto je hned 360€ drahsia ale ked su eura neni problem !!!, titanovy akrap -2,5kg , brzdove kotuce,rozeta a aj pneu !!! ak Vam po nakupe baterie a vyfuku zostalo od vianoc cca 1500€ objednate si titanove skrutky , osku, strunu atd . takze 6-7 kg dole za cca 5000€

sovietlc4, 20.03.2013 22:30
ten lauf dam max 3- 4k oniky aj so zvodom aj to sa treba trosku pohrat s ecu .... vieme :bla:

insanetoy, 20.03.2013 23:44
3-4kone na mx masine ano ale na endure to spravi viac lebo endura su viac zaskrtene z vyroby, dat do toho vacku a kompresny piest a moze to mat vykon ako sxfka 350 co moze byt cca o 10 koni viac ako toto enduro, ale priebeh vykonu sa tym myslim znacne zmeni... Samozrejme ako pises k tomu este adekvatnA mapa

erik, 21.03.2013 17:35
+10-15 hp iba vdaka vyfuku a uprave motora?? :D ten test vykonu by som si teda rad pozrel :D čo už ..na slovensku je vsetko mozne ...no na slovensku, ...tam "dole" :D

momo, 21.03.2013 19:13
Mňa by aj tak zaujímalo kto okrem možno toho maďara tak silno potrebuje zvyšovať výkon keď 95% jazdcov na sk má problém aj s 250 tkou .!!!!!!!

mrjupik, 21.03.2013 19:36
krásna moto kto ma love nech si kúpi načo výkon ale ten imidž :lol:

Knighter, 21.03.2013 20:38
Veľmi pekná motorka, keby kupujem 4T a mám na nový, tak by som isto kúpil tohoto KTHusára

kamzo59, 22.03.2013 06:58
momo +1 :D ako vravis :D

matio55, 22.03.2013 16:07
+10-15hp to uz hej :bla:

buso108, 23.03.2013 00:46
+10-15=-5 :D

gerny, 23.03.2013 17:34
niekde sa stala chyba lebo pan palic benzinu dnes neosedlal famozneho husara s neskutocnym vykonom a jazdnymi vlastnostami, ale vratil sa ku KTM.

richi, 31.03.2013 16:33
Básnik by povedal, že si krajšia ako revolúcia ,
http://www.hlasite.cz/text-pisne/elan/26234-kocka
Naozaj, si presvedčivá
ako červené Ducati
alebo ako socha, kniha, či pieseň,
keď sa podarí a básnik by o tom
všetkom napísal
tisíce krásnych slov.
Ale ja som len úplne ...
Na vyjadrenie toho čo v nás vzbudzujú pekné motocykle , pekné a dokonalé veci som si musel požičať slová ,rockového básnika , ktorého život vo veľkej miere ovplyvnili motocykle , tak ako ten môj.
Pekné a zaujímavé ženy ale aj motocykle budú vždy pôsobiť na naše emócie a city .
Je to asi tým , že motocykel vozí ,,dušu,, a automobil vozí len a len ,,telo,, !!!
Na vyjadrenie ,,úrovne,, diskusii by som si požičal slová ďalšieho známeho človeka , ktorého zaujal náš projekt a boj motocyklami proti drogám .
Článok - Motocyklami proti drogám, ako ďalej?
Všetkým , ktorý si potrebujú dokazovať svoje ego a mužnosť tým , že si kopnú do každého , kto má odvahu sa ozvať a vyjadriť svoj názor by som adresoval jeho slová :
Čo sa to ľudia s Vami vlastne deje ????
V móde je vrážať do ľudí
Nikto z nás sa už neusmeje
Každý každému závidí

Nie je človek ako človek
Tých čo prajú nie je veľa
Za úspech sa musí pykať
Závisť robí nepriateľa
http://www.supermusic.sk/skupina.php?idpiesne=355136&sid=&TEXT=1
Niektorý ako frustrované a zatrpknuté staré panny , tak ako zaseknutý pokazený gramofón donekonečna , urážajú a kritizujú každého , ale aj moju osobu čí už píšeme o fialkách , alebo o traktoroch.
Ja chápem , že moje slová , ostré a pravdivé slová , ktoré prezentujú moje zážitky a skúsenosti z prostredia vrcholového offroadového športu nemôžu biť pre každého zaujímavé.
Viem aj to že nikdy nebu tak pekné a zaujímavé , ako super grafika počítačovej hry !
Chápem aj to , že oveľa ľahšie sa vyhráva v peknom a čistom domácom prostredí za stolom a za počítačom , preto máme asi dvesto rôznych kategórii , aby vyhrával každý , kto sa presunie do reálneho sveta a dá si tú námahu a sadne na motocykel. Ideálne by bolo , aby sa vypisovali kategórie podľa výšky , váhy , farby oči , aby sa ani náhodou nenašli dvaja rovnaký , ktorý by museli pomeriť sily v nerovnakom súboji a každý dostal svoj pohár a svoju cenu .
Chápem aj to , že ak niekto v deväťstodeviatom leveli dokáže deväťkrát poraziť Jamesa Stewarta – Bubbu , tak potrebuje prezentovať svoje skúsenosti a vedomosti. To je v poriadku , tak to mám biť . Akceptujem to .Naše skúsenosti a zážitky sú rôzne ja žijem reálny a oni virtuálny svet .
Je veľa zúčastnených a málo vyvolených a nie každý môže biť majstrom svete , tak to funguje v reálnom svete . Preto môžu moje slová zaujať len tých ktorý svoju kariéru a sny postavili nad úroveň krčmových , dedinských a regionálnych majstrovstiev.
Tí ktorý ma poznajú vedia , že nie som človek slov. V mojom život dominujú skutky nad prázdnymi slovami , ale dnes keď celí deň prší a nie je čo robiť , tak som sa trochu rozohnil ...
Z diskusii o mojich článkov som pochopil , že nie som taký obľúbení medzi čitateľmi , ako niektorý borci , ktorý majú vlastné fan kluby . Je to asi tým , že ich slová sú také ,,,sladké ,, a zo skutočnou pravdou majú asi toľko spoločného , ako slová politikov na volebnom mítingu , keď si chcú získať Váš hlas na naplnenie vlastných politických ambícii.
Článok - KTM SXS: Ideálna motorka, alebo ako som objavil Ameriku
Posúďte sami ?
Jeden z tých borcov vyhlásil , že najdôležitejším kritériom pri výbere motocykla sú emócie ???
http://referaty.aktuality.sk/ako-posobia-farby-na-cloveka/referat-5428
Možno dokonca aj farby ? Žltá je farbou mysle, stimuluje činnosť mozgu . Červená je farba vášní a násilia, krvi a železa. Modrá je farbou pokoja a vyrovnanosti . Zelená je farbou prírody. Zelená posilňuje zrak a pozitívne ovplyvňuje mozog a oči. Tak to bol vedecký výklad toho , ako farba Vášho motocykla ovplyvní Vaše emócie , pocity a hlavne výsledky po štarte skutočných pretekov . A za ním moje konkrétne poznatky a pripomienky z reálneho života a sveta , ktoré prezentujem krátkym príkladom a konkrétnym jazdcom. Meno a typ motocykla nespomeniem , skúste ho uhádnuť sami ? Možno ho niektorý na základe opísaných skutočností spoznáte.
Jazdec XY a ja sme porovnávali motocykle na ktorých jazdil vyše 10 rokov s našou oranžovou Šťastnou trinástkou. Jeho bývalý Japonský motocykel je o päť kíl ľahší , ako naša Šťastná trinástka z http://www.countrycross.sk/?gallery=article&id=2112 , ale má len 31 PS výkonu meraných na zadnom kolese.
Naša Šťastná trinástka má trochu viac , ako 39 PS , konkrétne výkony a výkonové krivky nájdete v našej predajni , ak by ste si ich chceli prezrieť.
Tak teraz už prichádza tá vzrušujúca otázka , že ak postavíme na štart dvoch úplne rovnakých jazdcov a štart je asi 50 % úspechu , tak ktorý vyhrá ???
Aby sme to trochu skomplikovali , aby to nebolo také jednoduché . Lebo skutočný život je vždy trochu zložitejší , tak musíme dodať , že pán jazdec má jedného veľmi šikovného a ambicionezneho managera , ktorý mu zo svojím teamom upravoval motocykel až kým nedosiahli skoro fabrickú úroveň 41,5 PS na zadnom kole !!!
Dlhoročnou a tvrdou pracou zo systémom pokus , omyl, výsledok dosiahli túto hodnotu takou menšou investíciou niečo medzi 30 až 40t .
Tak ktorý motocykel je v skutočnosti extrémne drahý ?
Vždy to hovoria o KTM , ale opak je pravdou ! Skutočný život to už mnohokrát v praxi ukázal , že to tak nie . Mohol by som sa donekonečna opakovať a omieľať . Tak ,ako to bolo počas krátkej lásky Szvobodu k zelenej , farbe , ako prišiel na to , že na to , aby mohol pretekať potrebuje tlmiče WP, potom brzdy , lebo nedokáže nikde zastaviť , potom spojku Hinson , lebo sériová nefunguje ,potom výfuk , lebo tá zelená až tak nejde , potom nejaký tuning , lebo je nejaká slabšia a potom prišla 6 hodina a jeho piest vyletel cez blok motora niekde dole a jeho sponzor letel zase pre tretiu motorku v poradí a potom pre ďalšie dve štvrtú a piatu oranžové .
Najvýraznejšie rozdiely sú to v prípade štvorkoliek , kto ich jazdí vie o čom hovorím .
Život a skutočné preteky ukážu aj to , ako to bude v prípade jazdcov ktorý jazdili na oranžovej a prešli na žltú a zelenú farbu. Že to spravili v časoch keď je oranžová jasne dominuje a vyhráva všelijaké ceny asi nikdy nepochopím , ale určite sú veci medzi nebom a zemou ???
No a ako dopadol nakoniec náš spomínaný jazdec , ktorý mal motocykel o 5 kíl ľahší a 2,5 PS silnejší s fabrickým perovaním KYB ???
Zabehol som mu jednu úplne sériovú Šťastnú trinástku , a ako je poriadny zábeh dôležitý sa dočítate aj na internete , alebo v návode zakúpeného motocykla . Výrobca KTM uvádza až 5 hodín ! A že akých je to dôležitých prvých 5 hodín zistite až pri dlhodobým používaním motocykla , alebo auta čí inej techniky sa dočítate napr. na :
http://auto.etrend.sk/auto-novinky/ako-zabehnut-nove-auto.html
Od neho do určitej miery závisí neskorší výkon a pružnosť motora, spotreba paliva aj motorového oleja. Ba dovolíme si povedať že aj životnosť. Pritom zabiehanie nie je veda. Od vodiča vyžaduje len trochu sebadisciplíny.
Chce to len trochu sebadisciplíny a mať otvorené oči aj uši ! Viacej počúvať a menej hovoriť . Vypočuť si rady starších a skúsenejších a hlavne učiť sa a učiť sa , och ten Lenin možno nebol ani taký blbý a , že sa možno učiť aj od 3 ročného dieťaťa mi povedal môj 70 ročný profesor z vysokej školy technickej , kde som sa pár rokov zdržiaval a učil .
Že to niektorý z nás v skutočnosti dokážu a kde to potom v živote dotiahli dokumentuje príklad zo života Števa Svitka . Čo si myslite kto mu poradil , že je čas vymeniť 525 EXC na 300 EXC ? Potom neskôr , že je tu 350 XC-F , ktorá bude určite lepšia , ako 300 EXC ?
Chce to určite dostatok sebadisciplíny nechať si poradiť od jazdca , ktorému dá 3 kolá v preteku za dve hodiny !
Ale aj obrovskú múdrosť a ocenenie prace , niekoho kto s tým robí a má informácie s prvej ruky popritom sleduje najnovšie informácie a trendy . Niekoho kto ich dennodenne konzultuje s najlepšími odborníkmi a jazdcami z daných oblastí.

Nechápem však jednu vec , načo čítavajú potom moje slova jedinci ktorým už lezú na nervy moje lacné ,, reklamné a marketingové prostriedky ?
Ani ja nečítam všetko len to čo ma zaujíma , nekomentujem a hlavne neurážam diskutujúcich ! Nedovolím si uraziť niekoho len preto , že mám iný názor !
Rad by som dodal pár slov k diskutovanej téme Nový Husaberg 2013 350 FE :
Najväčší machri z drobného obrázku na ktorom skoro nič nevidieť a bez toho , aby videli , alebo vedeli ,aký motor je v danom motocykli predniesli výroky primerané ich intelektuálnej a duševnej úrovne.
Vyjadrili sa , ale aj niektorý mladý a šikovní ľudia , ktorý načrtli , ako je možné znížiť váhu a ako navýšiť výkon daného motocykla.
Ja by som dodal len jedinú vec : áno znížiť váhu a o 4 kilá a zvýšiť výkon o 10 -15 PS,, enduro ,,motocykla je reálne aj no na Slovensku, ...tam "dole" úplne jednoducho , ako sa to riešilo aj v prípade Németha Kornela u jeho 350 EXC-F. Vyhodíte z rámu enduro motor , ktorý má 40 PS a miesto neho namontujete motokrosový motor z 2012-véj 350 SX-F ktorý má 54 PS !!!
Ak vymeníme výfuk a pridáme k nemu nejaký ten program a prepínač výkonovej krivky , tak hravo prekonáme 15PS a potom , môžeme smelo vyhlásiť , že ,,ujo Richi,, aj napriek svojmu úrazu hlavy nie je ešte celkom blbý a úplný dement !!!
U Husabergu je trochu zložitejšej a je v ňom viacej úprav , ktoré nechcem rozoberať je to naše know how a Vy ste nám dodali motiváciu a ciel presiahnuť tú pomyselnú hranicu 15 PS !!!
Náš team má sa zúčastňuje každý rok viacerých školení odborníkmi z KTM mame k dispozícii aj priame informácie z motošportového oddelenia KTM a no na Slovensku, ...tam "dole Vám dokážeme poskladať motocykel , ktorý bude skoro identický zo špeciálom Roczena a Dungeyho . Ak dokáže niekto niečo podobné s Japonským špeciálom , keď ani teamy z majstrovstiev sveta nemajú prístup k fabrickým informáciám , tak klobúk dole ???
Nenapísal som ale Cairoliho nie náhodou. Samozrejme reagujeme na požiadavky jazdcov a robíme na viacerých projektoch , ako úprava 250EXC-F , 450 XC-F , alebo úprava motokrosového motocykla s prepákovaním na starý osvedčení a oveľa lepší PDS systém . Ale o tom až niekedy na budúce , ak niekto prejaví záujem....

richi, 31.03.2013 16:46
Zabudol som napísať No a ako dopadol nakoniec náš spomínaný jazdec , ktorý mal motocykel o 5 kíl ľahší a 2,5 PS silnejší s fabrickým perovaním KYB ??? Doma na úplne sériovej sotva zabehnutej KTM zajazdil o pol sekundy rýchlejší čas pri prvej jazde na prvom tréningu . Hádajte na čom jazdí teraz ?

Mr.Yamaha, 31.03.2013 17:10
Okrem podvozku sme upravovali váhu aj výkon motora.

.... nemám proti Tebe nič ale to si mohol rovno napísať že ste vymenili EXC motor za MX motor a bolo by to každému hned jasné ...... lebo si to tajomstvo ajtak nakoniec odhalil... :bored:

Mr.Yamaha, 31.03.2013 20:31
Beriem späť - bolo tam toho tolko ze som preskocil jeden podstatny odsek a nepochopil som to cele spravne,takze sorky.Bubem asi potrebovat okuliare a Geriavit.

jeffo, 01.04.2013 14:09
richi: nechcem sa tu s tebou hádať. Len mne ako obyčajnemu človeku z dediny nejdú do hlavy tie čísla. Viem že odchýlka sa stane na jednej koníka uberieš na druhej pridáš a už je tu neuveriteľný rozdiel trochu viac ako 8HP medzi sériovo vyrábanými motocyklami ? To je štvrtina z priemerného výkonu 250F čo mi príde vcelku dosť.

Pre porovnanie prikladám :) tu je maximálny rozdiel 4,9 HP .. a KTM nemá trochu viac ako 39 a ani japonec ani švéd(?) nemajú len 31HP....
http://images.motorcycle-usa.com/photogallerys/6349108012119611752013_250_Motocros...

Každopádne myslím že nikto tu nespochybňuje tvoje skúsenosti nadobudnuté vo svete motoriek. Len asi väčšine prídu niektoré čísla trošku zaokrúhlené.

sovietlc4, 01.04.2013 21:22
ja som mal minuli rok yamahu a teraz mam ktm a poviem vam ze rozdiel tam dost citit ale porovnatelne s kawasaki ale zas kawa nema taky spodok ako ktm secko 250fky

excmania, 01.04.2013 22:50
15 koni dostat z motorky naviac,ktora je uz aj tak je dost vyšpičkovana na co najvyssi mozny vykon je premna neuveritelne...

A neuverim,kym neuvidim aspon video na brzde... Ked tu richi take video zavesi,tak beriem spat vsetky moje posmesne riadky na znacku KTM a skolopim usi.

excmania, 01.04.2013 23:02
...ale myslim ze 15 konasov nameranych nebude,a bavit sa budem dalej :lol:

bibo, 01.04.2013 23:58
richi richi,dal som si námahu precitat tvoj dlhánsky príspevok kde si zase perlil len reklamou....ze szvoboda nemohol ubrzdit ze lepsie boli brzdy na ktm,ze kawasaki nevládze,potrebovala laďák.....a potreboval lepsie tlmice WP :D kazdý z popredných jazdcov tlmice na ktm mení okamzite,ani motorku nezabehne lebo na WP su ako kolíky,povedal aj samotný štefan o ktorom zase pliaskaš....z prvej ktm 525 presedlal na 450 z toho dovodu ze 525 mala zbytočne vysoký nevyužitelný výkon a vyššiu váhu na jeden rok vyskusal 300vku 2-taktnu váha sa mu pacila,ale 2takt moc tahala za ruky tak sa vratil spet k 4taktu 450 a až potom k 350tke 4 taktnej... a nikto mu netlacil reklamné a iné báchorky do hlavy ma svoj rozum kde už dlhsie ma ktm nie z toho dovodu ze ma ako ty tvrdís len ktmka najlepsie brzdy,najlepsie tlmice atd,ale na jeho enduro country-crossové vyuzitie je ktm-ka najidealnejsia motorka.
ináč su fakt moc reklamné tvoje príspevky,co tak trocha normalnych nereklamných skuseností tu pridat...napr. ja som mal moznost otestovat nedávno 4-taktné ktm exc 250 2008 a exc 450 2009... oproti tvojim neoblubeným japoncom som postrehol 2 velmi podstatné veci v com boli ktm-ky lepsie...a ak je to tak teda ako tvrdís ze chodís na skolenia,stretávas sa s roznymi top jazdcami testujes rozne motorky tak by si to mal vediet co tie 2 pozitivne veci sú.........
PS: necuduj sa ze ludia do teba hundrú,ale pisat reklamne namiesto ozajstných skusenosti a zhadzovat tým druhé značky nezmyslami fakt kazdeho štve B-)

mx38, 02.04.2013 09:01
bibo: :up:

green, 02.04.2013 16:17
richi a preco si nie nahodou nenapisal o Cairoliho motorke.Asi preto ze v skutocnosti tam nema motor s obsahom 350 cm ale niejaky kit okolo 400, a reči o tom ako 350 vpohode može konkurovat 450-kam su len reklamny a marketingovy ťah od KTM. Tým nechcem povedať že 350-ka je slaba alebo zlá motorka, ja ju mam tiež a som spokojný.

Upravil green, 02.04.2013 16:21:12

erik, 02.04.2013 17:07
Richi to s tymi WP tlmičmi ma zabilo :D ja som mal yamahu na ktorej boli KYB a teraz mam KTM a cele WP-čka možem s prepačenim ošťať pretoze nechodia ani z polovice tak ako tie KYB (vsetko séria). :lol:

pedroza, 02.04.2013 18:21
Green, pekná blbosť,to nieje Slovenský katráč,aby si mohli také niečo dovoliť.

madMX, 02.04.2013 19:46
Uf ale som sa nacital....teraz uz budem len cakat ako mi vyleti ojnica zo spodu z mojej kxf....
Ktm moze byt celkom dobra ale nechcem ju pre: hroznu kvalitu greger plastov a uplne inemu posedu...pre mna dolezite veci :)

madMX, 02.04.2013 20:00
Pri endurach je to nieco ine, ktm nema velku konkurenciu. Ocenujem priehladnu nadrz!!!

KTM-FAN, 02.04.2013 20:51
2 madMX

Mam pocit ze uz novsie KTM nemaju Greger plasty - a prave s tymi starsimy (2002) co isto GREGER boli som ja bol max. spokojny - tieto novsie nic moc. - Ale to sa mi zda ze komplet vsetky , polisport, ufo, acerbis ...

Uz to vsetci robia len na kvantitu. Aby sa kupovali nove.

gerny, 02.04.2013 22:32
karl may napisal Winnetou a nikdy na zapade nebol, takze sa necudujte ze Richi pise tiez romany na pokracovanie

momo, 02.04.2013 22:34
Aspoň je tu nejaká diskusia keď už tá zima nechce odkapať !!

gerny, 02.04.2013 22:38
no ta zenska je na drogach, bolo v jednom ceskom filme, mna by zaujimalo na com fici ON

Upravil gerny, 02.04.2013 22:40:00

green, 03.04.2013 10:32
pedroza aka blbosť.Cairoli ide triedu do 450 kubikov takže može štartovať na moto ktora neprekroči tento obsah .A ak daju do 350-ky kit s obsahom 400 alebo 420 a motorku označuju ako 350 sxf nič tym neporušuju.

kremo81, 03.04.2013 12:15
Ste mu merali valec, keď má 400cc kit?

pedroza, 03.04.2013 19:04
potom aj Herlings má kit 400 nie? ked konkuruje 450kam.

mototrend, 04.04.2013 13:53
Ale zas neviem či je Cairoli dobrý príklad, keď išiel Yamahu nejazdil zrovna posledný, a to že ho KTM preplatila si zváži každý sám....

erik, 04.04.2013 19:29
Tak Richi by si uz so svojim vekom mohol uvedomit ze motorka jazdca nerobi :D ...a nie tu pisat epicke basne o KTM :bla:

richi, 04.04.2013 23:51

jeffo,

Teší ma tvoj záujem aj uznanie . Ja so si tie údaje a výkony nevymyslel , merali sme ich spolu zo spomínaním jazdcom a visia v mojej predajni . Môžem ich naskenovať a poslať ti ich ak máš záujem. Americké údaje , ktoré prezentuješ sú celkom iné , neviem čim to je ? Možno Japonci vyrábajú iné motorky pre Americký a Európsky trh ? Určite majú iný benzín ako v EU aj to môže skresľovať údaje.

excmania,
Bavíme sa o EXC motocykli , ktorý má utlený priebeh výkonu. EXC má 40 PS a 350 SX-F 2012 54PS a 350 SX-F 2013 58 PS. Motocykel Carioliho a Tedyho Blazušiaka má 65 PS . Ešte raz EXC je o niečo inom ako ostrá krosa a vôbec nie je vyšpičkovana na čo najvyšší možný výkon


bibo,

Števo je špičkový enduro jazdec. Veľmi rýchli aj na motokrose , ale jazdí na veľmi mäkko nastavenom komfortnom perovaní , ktoré je životu nebezpečné a neprimerané jeho rýchlosti. Veľmi mäkké perovanie kompenzuje silou nôh a v podstate on svojím telom pracuje namiesto tlmičov. To sa dá dovtedy kým to kondične zvláda a Števo ten má teda povestnú kondičku buldoga ! Ale sú extrémne situácie , keď ho úž extrémne mäkké preparovane tlmenie katapultovalo Ako príklad by som uviedol niečo podobné : skús s komfortným rodinný autom zabrať zákrutu s 200 kilometrovou rýchlosťou ? Asi sa ti to nepodarí , ale keď to skúsiš s auto , ktoré ma
extra tvrdé športové nastavenie tlmičov , tak to asi zvládneš.

To o Szvobodovy a jeho teame HTS , ktoré nakúpilo 20ks Kawasaki a potom X sad výfukov a X sad Hinsonov a X sad WP tlmičov , , braking bŕzd a kotúčov , výfuky všelijakých výrobcov až zistili , že najlepší je najdrahší Akrapovič , Kitte kolesa a ani neviem čo , proste nakúpili všetko čo len existuje na tomto svete a čo myslíš prečo ? Asi nie preto , že plánovali prejsť na KTM ??? To ne vymyslíš to je život !

Pre mňa je momentálne naj KTM , ale jazdil som aj Suzuki , aj na Kawasaki aj na Honde a na Yamahe som bol dokonca majster Slovenska vo svojej kategórii.

Čo sa týka reklamy , reklamu potrebuje asi každý , ale nie za každú cenu.

Píšem články a postrehy o svojich motocykloch , ako DRZ 400 , alebo KLX 450 R

Článok - KLX 450 R motocykel s motokrosovým srdcom a off-road dušou


Neviem načo myslíš 2 pozitívne veci sú... ? Prezraď mi to .

green,

Cairoli jazdi na motocykli , ktorý má obsah 350 ccm3 a má 65 PS. Pre porovnanie sériová 450 SX-F má na zadnom kolese 58 PS
Na motocykel 350 SX-F 2011 a 2012 sa dal kúpiť valec s piestom , ktorý má 365 cm3 to je najväčší obsah , ktorý je možne konštrukčne dať na daný motor.
My sme takto upravovali jednu 2012 Cairoli repliku s tým , že sme trochu upravili ešte hlavu valca , ale aj tak výkonovo nemá na 350 SX-F 2013.
V siedmom mesiaci príde na trh 350 SX-F 2014 , ktorá ma biť silnejšia , ako 450 KX-F. Že prečo práve 450 KX-F neviem , je to najsilnejšia 450- ka na trhu ?

erik,

Teší ma tvoj záujem pomáhať Martinovy Kohútovy , možno si zručný mechanik , ale prihlás sa prosím na školenie do KTM , aby si mu neublížil !!! Ako neškolení laik sa zahrávaš z jeho zdravím a životom !!!
Na školení sa naučíš a potom možno budeš vedieť , ako správne založiť predné tlmiče , aby neboli vyosené . Tam sa dozvieš , že skrutky zadného tlmiča je nutné zaistiť s Loctite , aby Martinovy za jazdy nevypadli a veľa iných veci v ktorých sa Yamaha odlišuje od KTM.

Ak sú KYB lepšie , ako WP treba ich založiť a jazdiť na nich. Aj môj spomínaní jazdec jazdí na KYB a do cela slušne .

Ale aj tak si myslím , že na WP sa vyhráva viacej pretekov v motokrose. V Holandsku získali 5 medailí zo šiestich to je do cela slušné , alebo nie ?

madMX

Ako som už raz napísal z Japonských by som bral Kawasaki alebo Yamahu. Mám teraz v predajni novú Hondu 450 CR-F 2013 s dvoma výfukmi a veľmi sa páči , fakt super desing.

Ak netočíš motorku stále po obmedzovač , ako Szvoboda tak ti asi nevyletí. Ak je to 2012 tak ju radšej častejšie kontroluj.

Plasty pre KTM vyrába Polisport.

gerny,

čo už ? ja som len taký spisovateľ a dokonca aj možno čítaný. Diskusia je určitý spôsob komunikácie a cesta ktorou je možné poskytnúť určitým mladým ľuďom informácie , ktoré možno potrebujú . Či ich potrebujú musia posúdiť sami ?
Ako to už niekto spomenul som asi trochu viacej Maďar ,ako Slovak , alebo Maďar žijúci na Slovensku ani sám neviem , lebo v Maďarsku som pre Maďarov Slovak a pre Slovenských spoluobčanov Maďar , tak ako ??? , tak ma čítajú aj v zahraničí :

http://mxonline.hu/sajat_modellel_tamad_az_okr

http://motocross.vasarhely.hu/temp.html
OKR tuning újdonságok 2013-ra
Kuba Richard most arról számol be, hogy cégével miként készültek fel az idei szezonra.

mototrend,

Cairoliho Yamaha na ktorej vyhral MX1 svet mala okolo 390 kubíkov . Everts si vysníval a vymyslel 350-ku a Cairoliho ju vyladil dokonale k svojej spokojnosti . 350 SX-F je presne to čo on potrebuje veľmi ľahký , točivý a hodne agresívny stroj. To nie 450 s génmi enduro motocykla .
A to že ho KTM preplatila môžeme polemizovať , ale jedno iste a vyhlásil to aj on sám , že chce ostať u KTM dokedy sa len dá , lebo to je jediný profesionálny fabrický team v kolotoči majstrovstiev sveta. Čo je veľmi smutná skutočnosť , ktorú zapríčinil Luongo , ktorý dal do krachu celí svetový motokros zo svojím super systémom super licencii , kde nepotrebujete vedieť jazdiť , len mať peniaze.

erik,

No coment .
Jazdil motokros , alebo enduro ?
To čo tvrdíš by teoreticky a prakticky mohlo platiť v endure a preto je to jediná disciplína z technických športov , kde majú šancu aj jazdci z Východnej Európy.
V motokrose dominuje technika a peniaze.
Jednu vec nechápem vie mi to niekto vysvetliť ? , prečo jazdia najlepší jazdci na Slovensku a v Maďarsku na KTM ???

S pozdravom,

Richi

mototrend, 05.04.2013 09:02
Richi každému je jasné, že motorky na ktorých jazdia jazdci ako Cairoli, sa ,,skladajú v inej budove,, ako motorky ktoré idú na trh... A tak je to u každého výrobcu.
Samozrejme že 350 je ideál je nepopierateľný fakt...

A či Cairoliho preplatili, si potvrdil sám:
,,V motokrose dominuje technika a peniaze,,

victor, 05.04.2013 09:05
Richi nie len najlepší jazdci, ale väčšina-čo sa týka CC ...ja som sa to už pár krát pokúsil vysvetliť plénu, že pre KTM mám čiste pragmatické dôvody, ale pristihol som sa ako som prílišne zanietený :-D a k tomu Števovi len dodám , že Borský išiel na sériových tlmičoch

bibo, 05.04.2013 13:52
štefan vie co sedí jemu v rukách dobre,nenechá si tlacit reklamu do hlavy,ale to ako to on cíti najlepsie tak si spraví....nie aby jazdil na tvrdých paliciach lebo to niekto povedal ze to tak je najsamlepsie,tak to bude aj on na takom jazdit,to urcite nie......stevo je jeden z mála jazdcov ktorý jazdia tak aby výkonovo rástli,nie aby prezentoval značky a nechal si od roznych ludí z kanclíka tlacit reklamy do hlavy.je sam sebou a vidno to aj na jeho vyborných výsledkoch!

preto kedze prezentujes značku ktoru predávas a udajne aj testujes,pýtam sa ta ja ze v čom su novsie ročníky KTM oproti iným značkam lepsie v 2 veciach.mal by si mi to ty povedat,ked mi to vie povedat chlap ktorý nesedel 5rokov na motorke ked sa prevezie na mojej RMZ 450 a ked sa prevezie na SXF 450....
lebo stále tu čítam len a len samú reklamu,ako aj s tým akrapovicom.ked už tak testovali všetky výfuky tak by ostali pri FMF ;)
preco všetci jazdia KTM? no sak ked odpovies na tie 2 veci co som ti dal ako otázku v com je lepsia KTM tak más hned odpoved na všetko a takisto obhájis aj to ze mas aj tie motorky otestované
ludí nezaujimaju samé reklamné žvásty ked už prezentujes,ale nejaká realna skusenost s motorkou,nie to ze WP su najlepsie tlmice na svete,KTM je najlepsie na svete,maju najlepsie všetko na co sa pozres.každu predavanu vec treba obhájit realnou skusenostou,reklamy máme dost v TV :D

picaso, 05.04.2013 14:06
ja len poznámku ktoru som zapocul u Pistu Javorku na margo KTM : jazdim preto lebo ma hydraulicku spojku a starter :D ,,,,,,,,,to su argumenty ktore maju hlavu a pätu a su pre mnohych jazdcov presvedcive

miloslav368, 05.04.2013 14:29


Upravil miloslav368, 05.04.2013 14:33:56

erik, 05.04.2013 16:00
oficialne opuštam tuto konverzaciu... bye... :) B-)

godspeed, 05.04.2013 16:53
"bibo" majú to ale šťastie v oravskom podzamku a okoli ze ťa majú

richi, 17.04.2013 19:13
Drahý bibo ,

Máš svoj názor na vec to je v poriadku, tak to má biť .
To že jazdíš na RMZ450 aj to je v poriadku a vôbec ma to netrápi , je to tvoj výber a tvoja voľba.
Treba si však uvedomiť dve veci :
1, Pohybujeme sa na rôznych leveloch ! Možno aj preto , že ti máš 26 rokov a ja 42. To o čom ti snívaš ,som ja už dávno zažil a prežil a preto nás motivujú úplne iné ciele a sny.
Ja som si svoje prežil a vybojoval a nepotrebujem nikomu a nič dokazovať!
Keď mám čas a chuť , tak sa len chcem podeliť o svoje názory a skúsenosti , nič viac a nič menej. Nemusíš ma hneď zlynčovať a obesiť na najbližší strom !!!

2, Každý chváli tú svoju značku a tá je pre neho tá najlepšia na svete !
Mám kamaráta , ktorý je starší ako ja a oveľa starší ako ti a on je tejto veci typický príklad.:
keď jazdil 125 SX , tak bola najlepšia na svete KTM , potom zmenil značku na Suzuky , tak bola najlepšia na svete Suzuki a teraz jazdí na Kawe 250 KX-F 2012 a teraz je naj na svete práve ona.
No čo už ? a nemá pravdu ?

Ak by bola 450 RMZ najlepšia na svete , alebo aspoň lepšia , ako KTM , tak by na nej jazdil aj Števo Svitko !
Prečo sa neopýtaš Štefana , kto mu poradil pri výbere motocyklov 300 T a 350 XC-F a dal vyskúšať dané motocykle a mnoho ďalších , aby sa o tom aj v praxi presvedčil ?
Je to decela možné , že mne s to len snívalo a vymyslel som si to ???

Ja nemôžem všetko vedieť a neviem ani to prečo sa Tomáš Šimko , alebo Martin Kohút , alebo aj celá špička v HU a SK rozhodla pre KTM ???

Niekto v diskusii napísal , že KTM skúpila a preplatila najlepších jazdcov na svete .
A ja mu na to odpovedám , ako mohla fabrika KTM , drobná fabrička v srdci Europý s ročnou produkciou 85000 ks motocyklov , preplatiť a poraziť také giganty , ako Honda s ročnou produkciou 4000000 ks motocyklov a neviem koľko miliónov aut a neviem , akých motorov od kosačiek po elektrocentrály , Yamahu s ročnou produkciou 2 až 3 milióny motocyklov ,produkujúcu klavíry , elektroniku a neviem čo ešte ? Aj Suzuky ktorá vyrába milióny aut , motocyklov, atv , lodných motorov , Kawasaki žeriavy , lokomotívy ???

Neviem na aké 2 veci myslíš ?
Ešte si mi to stále neprezradil , ale ak by niekto vyskúšal 450 RMZ a 450 SX-F tak by hneď povedal , že KTM má lepšie brzdy , lepšie perovanie a silnejší motor.
Ľahšie sa štartuje stlačením gombíka a ľahšie na nej zatlačíš páčku spojky ,asi toľko.
Prečo jazdí na KTM stále viac a viac jazdcov ? Neviem
Asi preto , že sú z roka na rok lepšie a lepšie ???

Možno to trochu dokumentuje malý príklad z majstrovstiev sveta :

Standings MX2 after 4 of 17 rounds
1. Herlings, 200 points
2. Tixier, 141
3. Coldenhoff, 128
4. Butron, 111
5. Charlier, 107
Other KTM
6. Roman Febvre (F), KTM, 98
9. Nicholls, 82
15. Rauchenecker, 47

Manufacturers Standings MX2 after 4 of 17 rounds
1. KTM, 200 points
2. Yamaha, 143
3. Suzuki, 120

Standings MX1 after 4 of 17 rounds
1. Cairoli, 192 points
2. De Dycker, 155
3. Desalle, 149
4. Paulin, 148
5. Strijbos, 120
Other KTM
7. Goncalves, 89
9. Boog, 83
15. Guarneri, 52

Manufacturers Standings MX1 after 4 of 17 rounds
1. KTM, 197 points
2. Suzuki, 157
3. Kawasaki, 148
S pozdravom,
K.R.

mx38, 17.04.2013 21:04
Richi: pokiaľ viem, tak KTM jazdia v motokrose "všetci" preto, lebo dostali výhodné ponuky a záruku pokiaľ im niečo kľakne a pre tímy to je výhodné tiež z hľadiska investícií...

momo, 17.04.2013 21:26
Ak si niekto neznalí otvorí tému -Nový Husaberg 350 FE 2013 bude velice prekvapený o čom sa tu točí ?? :D :D

picaso, 17.04.2013 23:27
podla reci je husaberg lepsi v podvozku a naladeni motora :-O

bibo, 18.04.2013 12:31
richi mas 42 rokov ale píses stále len komerčne,alebo ako 16rocný pubertiak. za svoj vek som okusil svet,nesnazim sa ako ty pisat komerčne,ale skusenostami! RMZ jazdím len z toho dovodu ze ju mam zgeneralkovanu a za výhodnu cenu,netlacím do hlavy nikomu že má najsamlepsiu kazdu vec na svete na ktoru sa pozres na motorke,tak ma prestan zo sebou porovnavat...
o stefanovi chces co povedat ze si mu ty poradil výber motorky? sak keby to čítal sa smeje,ci si mu nebodaj ty všetky motorky poradil? :D chcel-vyskusal- sedela v rukach-kupil- jazdil/jazdí,osvedcila sa skusa rozne motorizácie,ved preboha nieje malý chlapec,ale skusený borec ked mu povies ze WP su najlepsie tlmice na svete tak ta s nimi tresne po tej komerčnej hlave
s tými 2 lepsími vecami si trafil len jednu.a tou bola spojka,a druhá najpodstatnejsia vec(ktoru samozrejme si vynechal) lepsie ovladanie motorky v teréne!ale o tom mozu písat len ludia so skusenostami,nie komerčný ludia z kancelarie ,a zase si len písal komerčne...silnejsi motor,lepsie perovanie,lepsie brzdy,lepsie tlmice,este si zabudol napísat: lepsí rám lebo je vo farbe,lepsia nadrž lebo je priesvitná,lepsia reťaz,lepsie šroby na motore ci to až tak nie? :D

budem sa opeť opakovať:všetci vrtaju do teba preto lebo neznášaju reklamu (maju jej dost v TV) ludia na forum chcu čitať skusenosti,nie komerciu!

kamarat (borec jazdec)na predajni má nové ktm na predaj ale hned prvé co povedal na margo všetkých značiek:to mas všetko porovnatelné a taktiež aj trvácnostou v týchto rokoch výroby..ktm má na predajni preto,lebo zarobí na nej viac ako na japoncoch (nizšia zaobstaravacia suma pre neho) ošial menom ktm mu zaručuje velku predajnosť...a všetci na slovensku chcu ktm z toho dovodu,ze ma dobru endurovu produkciu lebo tu jazdia ci hoby,ci závodne viac po horách ako motocross tratiach....

Marek191, 18.04.2013 15:48
Tento rok som nikde na závodoch nebol, ale za minulý rok z celého štartového poľa MX som videl tak maximálne 10% KTM. Keby bola taká úžasná jazdil by ju každý nie? Sám som ju jazdil a prestal, presedlal som na rmz, KTM bola šupa do 2009 čo sa MX týka.
nikto nikde nespomenul spoľahlivosť ktm, myslím že netreba robiť štatistiku koľko motoriek ktorej značky nedojazdí závod pre poruchu.
Ten výkon asi aj s turbom o ktorom sa tu píše :lol: sa jednoznačne musí odzrkadliť na životnosti.
Vstupná cena mínus, sériový podvozok mínus , treba hneď ladiť čo sú ďalšie náklady, výkon fajn ale na úkor čoho, cena nd mínus ...

A prečo že ju jazdí väčšina vrcholových jazdcov? Samozrejme kvôli dobrým ponukám, aj v depe to chalani sami povedali že "za svoje" a za plnú cenu by to nechcel ani jeden!!!!!!!!!!!!

Bola tu spomenutá veta že MX je o technike a o peniazoch, kto nefunguje na "komercii" a jazdí v rámci vlastných finančných možností, KTM má len zarytý fanúšik ktorý nikdy nevyskúšal nič iné.

stihi, 18.04.2013 20:23
Pri čítaní Richi-ho ódy na naj KTM,som si spomenul na výrok jedného špičkového sk jazdca cc,ktorému keď sa v sezóne zosypala druhá motorka,povedal,že keby mu tie KTM-ky netlačili sponzori,v živote by si taký hnoj nekúpil!! :lol:
A k tým naj na svete tlmičom WP...prečo ich asi tak jazdci jazdiaci KTM menia za Ohlins???

mion, 18.04.2013 20:32
Kazda moto je dobra ked je nova alebo malo jazdena ale KTM ma u mna dva velke plusy a to je široka ponuka motocyklov a el.štarter u motokrosovych motorkach.Ty japonci su asi prispaty alebo neviem co ved podla mna je štarter hlavne u 4T na nezaplatenie.Ved kolko špičkovyc jazdcov si na preteku zašlapne moto a potom kope do nej jak šaleny a bud ju nenastartuje alebo mu to zoberie kopec sil kym ju nakopne a je po vysledku.
P.S. niesom zastancom KTM ale ak si budem este niekedy kupovat moto tak to bude KTM ak sa ostatny nezobudia.

Marek191, 18.04.2013 21:21
mion: čo sa zašliapnutia týka, spojka recluse je určite lepšia voľba ako voziť baterku a štartér navyše ;)

mion, 18.04.2013 21:57
Marek191 priznam sa o automatickej spojke neviem nic a netušim ci na nej niekto z profi jazdcov jazdi ale skôr myslim ze nie ako ano urcite ma aj nevyhody u štartera neviem o nevyhode a ta vaha je asi zanedbatelna moj nazor

Upravil mion, 18.04.2013 21:57:59

emil, 18.04.2013 22:57
Ja som na Richiho oslavné ody reagoval už pred možno štyrmi rokmi.V každom prípade ho značka KTM slušne živí a vo tem to je! Jeden príklad Nambotin jazdil dlhe roky GG fakt dobre ale KTM jazdí ešte lepšie.

godspeed, 18.04.2013 23:04
Niemandi mozno raz ked budete mat lowe na poriadnu motorku pochopite

mx38, 19.04.2013 07:00
Ty máš 35 rokov? Lebo tvoje vyjadrenie mi sedí tak na chlapca v puberte...

KTM-FAN, 19.04.2013 07:39
2 godspeed

Tiez si neni moc pri peniazoch co ?! :lol: :lol: :lol:

victor, 19.04.2013 09:18
Strašne rád by som videl všetkých egohrdinov na trati, ako s tou svojou najlepšou mašinou idú na hrane.....98% jazdcov na Slovensku-hobby, profi, vozičov to nedokáže
1. lebo na to nemá fyzicky, alebo jazdecky
2. lebo si stroj nedokáže poriadne nastaviť......
To prvé je bohužial klasická dilema peniaze vs. čas....teda ak sa nenarodíš s talentom a odhodlaným ocinom..
A to druhé je žial trapný fakt...môžeš mať tlmiče aj za 10 000 euro ak ich nenastavíš správne, tak si tam kľudne môžeš dať aj tie sériovky WP a bude to to isté.....je len veľmi málo jazdcov na svete, ktorý majú možnosť jazdiť na stroji nastavenom tak, že sa dá doviezť až na hranu...

madMX, 19.04.2013 12:40
Victor ja som na hrane kazdu jazdu...ledva sa totiz drzim :)

victor, 19.04.2013 13:54
madMX na to používam toto :D stačí dobre pritiahnuť ruky k rajdom, v cieli ťa už niekto odcvikne hehe

mototrend, 19.04.2013 14:29
victor, ja mám skoro 100 kilov... možem požiť aj iné ako tie Oranžové??? Budú dosť dobré aj červené alebo modré :lol: ?

madMX, 19.04.2013 20:53
Prave mi dnes prislo par v honda farbach :) to je nahoda...

momo, 20.04.2013 23:08
mala by sa tu založiť téma kde budú všetky značky predávaných motoriek u nás a každý bude môcť raz kliknúť na značku ktorá je ta jeho . Možno by bolo zaujímavé aké budú výsledky a možno tu potom aj skončia tie nezmyselné vojny o tom ktorá je naj. :D

excmania, 21.04.2013 01:14
momo aj tak to bude vzdy stale rovnako.S motorkami to je presne ako zo zenami...t.z. ktoru aktualne prašiš,tej by si automaticky udelil porno Oscara.

par prikladov:

stihla,dobre vyzerajuca,vysoka,ale aj ked s chlapa taha kopec penazi tak kazdy by ju rad prebehol,ale nie kazdy nato ma----KTM

flexibilna,sympaticka,dva otvory lasky,jazdena hlavne fajnsmekrami zauzivanych tradiciu ---Honda crf 250

Mastna,tazka špina,jazda nanej je utrpenie ale clovek ked pride z roboty a chce sa povozit a nema prachy na dobre vyzrarajucu sexi KTM tak nerobi drahoty---Suzuki DR 650,Yamaha XT 600...

Sice sexy,ale furt ma migrenu a plno vyhovoriek a okrem toho este aj taha kopec penazi---Vor,Yamaha Yz/Wr 400,HSQ TE 410 a pod...

Do koča aj do voza,pyta iba veci potrebne k životu,šukačka snou je prijemna,neni to to,čo za mlada,ale naopak nemusis ziarlit,mladsi a krajsi ti ju nebudu chciet jazdit ---Honda XR 400

Vytrtka steba dušu,zežere ako lačna svina ale napriek tomu je stale šťihla...na tu jazdu nikdy nezabudnes---2T 500/250

uvrešťana puberťačka medzi 15-18 rokov,jazdit nanej treba vediet,vecsinou nosi kriklave handry (polepy).Niekoho to bavi,niekoho nie pretoze sa stazuju na slabsi spodok a malo vykonu (rici-cici) ale tutovo najobratnejsie naradie a 90% honičov ju uz niekedy jazdilo ---125 2T

sado-maso tlsta Jolana --- XR 65O a ine muscle 4T

staršia dama,rozvedena,jazdena zrieda,ktora potrebuje nehu,dostatocnu pozornost,skusnenost a pritom techniku kanca --- moto pod r.v. 1990

atd atd... :bored:






Upravil excmania, 21.04.2013 01:18:19

momo, 21.04.2013 01:23
Si dal bo*a už sa na tom chechcem 5 min . :-P :-P :-P :-P :up: :up: :up: :up: :up: :up:

vrkvrk, 21.04.2013 09:09
kua, az na par svetlych haluziek, toto je fakt k veci poctenicko, kam posla tato tema

torrelles, 21.04.2013 09:24
kokos excmania ty si asi ta ista kategoria co ja stale myslime nato !!! :D

madMX, 22.04.2013 09:25
Tak pani nazor ze vsetky motorky su dobre je hlupost, skor pre kazdeho je dobra ina. Ja po prvej jazde tento rok viem, ze Rmz250 2011 mi sedi o triedu lepsie ako kxf 250 2011. V tychto dvoch motorkach je obrovsky rozdiel az mi to vyrazilo dych. KXF uz je na ebayi...

victor, 22.04.2013 09:32
majo toto keby som čital cez víkend tak ti za odmenu donesiem nejaký ten ovocný produkt :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

kremo81, 22.04.2013 18:45
Majovi udeľujeme cenu za hlod roka 2013 /a to je len apríl/! B-)

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   August 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Čo nás čaká najbližšie

...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky