Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Všetky články Rozhovory Reportáže Bleskovky Technika a údržba Novinky Pozvánky Výživa a zdravie Škola jazdenia

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
logo

Suzuki RMZ 250 2009 - Žltá raketka alias Princezna

Pridané 13.11.2009 10:07, autor bedna, prečítané 24725x

Pilotovi bednovi urvali oravskí zlodeji Hondu CRF450R 2008 a okrem otázky, že komu zlámať ruky, prišla i druhá - že na čom sa strýko bude voziť. Hovorím si, počkám týždeň, to vydržím, možno bude echo a nájde sa. Nejaké echá síce boli, ale skôr to celé zamotali a nechám to radšej na iný príbeh. Vydržal som 3 dni, klikal som a klikal, až som vyklikal. Najprv som tvrdohlavo trval na MX stroji 450, akoby mi nestačili lekcie s Hondou. Človek je ješitné stvorenie a niekedy mu až náhoda ukáže, že menej je viac. Náhoda mi šupla pod nos funglovú Suzuki RMZ 250 2009. Po porade s kamošom, že či mi 250 bude stačiť som sa pre ňu rozhodol a doviezol ju. Suzuki ma dostala po šiesty krát.

FB Zdieľať článok na Facebooku

Medzitým som jej zahol s Hondou, Yamahou i KTM, ale po návrate som uznal: Suzuki si najlepšia. Že prečo, popíšem ďalej. Ale hneď jednu vec čo napíšem teraz, je prístup do mašiny. Jednoduchý. Rýchly. Cenová politika Suzuki asi dosť trápi konkurenciu. Jazdné vlastnosti špičkové a mne ako hobíkovi čitateľné. Konštrukcia, váha, ovládateľnosť, spoľahlivosť, diely. Stačí? Aha, zabudol som, žeriem tú kanárikovitú žltú. A ešte aj tú jedovatú zelenú s tým trojzáderom, že monster energy. Tak z toho som dosť na vetvy. Keby nebola Suza, bola by Kawa.
Domáci typ
Domáci typ
Keď ju vidím na stojane, vždy musím zastaviť a ostať sa pozerať. Je tak štíhla a žltá, tak strašne raketovitá, má tak dvihnutú riťku a tak silu vyžarujúcu prednú vidlu, že v momente jazdím. Teda v hlave. Vyzerá ako príbor. Že poď sa nažrať. Volá ma. Musím ju mať čistú, aj keď endurovú motorku som mal radšej špinavú. Toto je čistá chirurgia až psychiatria. Alebo niečo medzi chirurgiou a psychiatriou. Tak v strede... Rozumiete mi, že?

Palubovka: tú nemá, tak o nej nebudem písať, lebo by to bolo divné. Prejdem radšej k podvozku. Rám hliníkový, tlmiče Showa. Možno je hlúposť porovnávať podvozok CRF450 a RMZ250, ale ak to spravím, výsledok je: úplne odlišný. Mäkší, príjemnejší, vôbec netuším, prečo som s CRF450 120 mth viedol súboj na život a na smrť. Keď sa dá voziť ako človek. Asi to nemá zmysel rozvádzať, kto neskúsil nevie. Hmotnosť je citeľne nižšia a má to len pozitíva.
Motorček
Motorček
Motor: tak toto je balada. Taká ostrá balada, ale balada. Prečo? Preto, že to tiež ide na zadné aj na štvorke, ale na rozdiel od CRF viem, kedy to príde. Honda bola naozaj sprostá, neuveriteľne silná a to ma v konečnom dôsledku spomaľovalo. Suze môžem zaťať plný a viem kedy ma dvihne. Honde ak som zaťal, tak ma dvihla alebo odstrelila bokom. A niekedy pri únave a nerovnostiach som už ani nechcel zatínať... Jaj, to bola vojna. Veď som ju aj nazval Sekera. Neodpúšťala nič, čudujem sa, že som sa na nej nepolámal.

Mám veľmi rád, keď môžem motorku točiť. A Suzu môžem aj na jednostopých CC chodníkoch, kde by ma CRF zavesila na strom a pri ubratí prevesila cez rajdy. V kombinácii s tvrdým podvozkom to boli na CC galeje. Druhá vec je, že Honda bola čisto na rýchle MX trate a ja jazdím aj pomalšie a technickejšie MX a aj CC trate, prípadne kombinácie. Neohováram ju. Pravda je taká, že som na ňu nemal. A bola aj jednostranne zameraná. O Suze by som povedal, že je to síce MX motorka, ale úplne v pohode sa na nej jazdí aj CC a to som fakt nečakal. O to väčšia je moja radosť z nej. Spojka lanková ide ako hydraulika a je krásne dávkovateľná. Na Honde fungovala systémom, padne rampa, pustíš a viac ju nechytaj, takmer systém VYP/ZAP. Na technických CC to bol veľký problém a teraz si túto spoječku užívam jedným prstom.

Brzdy sú dobre dávkovateľné a plynulé, žiadna gumovitosť páčiek alebo sekanie. Motor má krásny zvuk. Taký drapľavý, dolu tichý, v strede začne hrýzť a hore je to riadna karbobrúska. Rada si strelí pri ubratí do výfuku a to aj viackrát po sebe. Dolu treba prispojkovať, koleso si šmykne a potom v strede aj hore krásne frézuje. V hornej štvrtine točiek sa pri vhodnom ťažisku jazdca krásne dvihne aj na štvorke a pri hupnutí telom aj na päťke. Priebeh výkonu je zmes plynulosti a ostrosti a spojkou i plynom sa dá presne nadávkovať a to i v ťažkom a blatistom CC teréne. Spodok, aj keď je slabší, je taktiež veľmi plynulý a neseká. Motorka je výborne predozadne vyvážená, zákruty vykrajuje úplne presne, predok neustreľuje, zadok sa krásne berie do driftu. Ohýbanie do strán je tak isto ľahučké. Predok je oproti 450 ľahký, preto sa rada vo výjazdoch stavia na zadné a treba inú korekciu telom, vec zvyku.

Spotreba je oproti Honde polovičná. Najdivnejšie je, že nemá svetlá, preto nejazdím po tme. Veľa som sa zamýšľal nad motorkou, ktorá by mala nejak spojené výhody MX a endurovej motorky a potlačené nevýhody. Neveril som, že by takéto niečo bolo možné. A ono to naozaj možné je, len si treba zvyknúť jazdiť na plyne, neísť do endurového spodku a žnete len výhody, ktoré táto motorka má.

Po skúsenosti s Princeznou by som už endurovú motorku nechcel, aj keď mám tieto takmer neskapateľné stroje rád a uznávam, že na korene a kamene sú ešte o niečo šetrnejšie ako Princezna. Všetko ostatné ešte okrem servisného intervalu sú už nevýhody. Veľmi intenzívne som po strate Hondy (aj predtým) uvažoval do čoho ísť a náhoda mi veľmi pomohla. Dúfam, že o ňu neprídem ako o všetky krosky pred ňou. Už by mohla táto séria smoly skončiť. Tento rok som prvý krát čo jazdím nebol ani polámaný, tak je to asi dobré znamenie.

Fotogaléria k článku


Počet fotiek v galérii: 4
29962.jpg
header.jpg
29964.jpg
29963.jpg
29961.jpg
55 čitateľov navrhlo autorovi odmenu 10.4 €

Prihláste sa, ak chcete autora odmeniť!

Komentáre k článku

volodaj, 13.11.2009 10:17
bedna> Super článok, pekne napísaný. Vidno, že máš z novej moto radosť a dobre sa ti na nej jazdi. Ja som teraz tiež zostupil zo 400 na 250, tak dúfam, že budem rovnako spokojný. Nech ti bezproblémovo slúži veľa mth a nech ťa už prejde tá smola. Či už rozbité moto alebo zlodeji.

arxon, 13.11.2009 10:28
Možem len súhlasiť. Tiež som teraz na na jeseň zobral fungľovku RMZ 2009-ku kvoli super cene. Trochu som sa bál ako si na to zvyknem po 4 rokoch jazdenia na KTM-kách ale hneď prvý dojem bol super. Motorka je ľahká, dobre ovládateľná a čo by som ešte vyzdvihol oproti KTMe sú tlmiče. Sériovky SHOWY sú oveľa príjemnejšie a makšie ako tvrdá krosová ktmka, čo mi na tých našich rozbitých motokrosoch úplne vyhovuje. + komplet polepy Rockstar a motorka aj vyzerá neskutočne dobre :)

Marek 62, 13.11.2009 11:21
K tomu neni co dodat, super clanok.Obdivujem takych co to dokazu dat takto na "papier".

Upravil Marek 62, 13.11.2009 11:21:49

MX250F, 13.11.2009 12:24
no pekná mašinka, dávam ti zapravdu s tou spojkou, ide nádherne lahko, len škoda že na Suzuki dávajú SHOWA tlmiče, KYB sú omnoho lepšie, ten čo to pozná určite bude so mnou súhlasiť. Nwm prečo ale podľa mňa má Suzuki vynikajúcu ovládateľnosť, proste pasuje to do rúk, no mám YZF250 ale ten priebeh výkonu čo má Suzuki sa nedá porovnať s tým, čo má YZF, keď presadnem z RMZ na YZF tak mám pocit akoby som sa nevozil na RMZ ale na bicykli...

filipyz, 13.11.2009 12:27
aj mne sa to velmi paci ... no zaciatok je najlepsii som sa dost na nasmial :)

impreza007, 13.11.2009 12:47
Pecka článok len tuna porovnávaš 450-tku s 250-tkou čo si myslím je neporovnatelné. Možno keby si prešiel z RMz 450 na RMz 250 –mal by si rovnako lepší pocit z jazdi. Ale článok dobrý no mňa by skôr zaujímalo porovnanie RMz 250 a CRf 250 ktorá by viac sadla na typ tratí ako si napísal : pomalšie a technickejšie MX a aj CC trate, prípadne kombinácie....Inak veľa MTh bez poruchy jazdca a motorky :P a uži si ju .

radoXXX, 13.11.2009 12:52
Pekný článok...,ja som tiež verný žltej

hribar, 13.11.2009 13:09
mozete napisat cenu novej RMZ 250 ked je taka lacna ????

volodaj, 13.11.2009 13:22
hribar> Pozri si len rozdiel oficiálnych cien modelov 2009. Síce moc nevravia, ale rozdiel slušný. Keď si šikovný, tak ju zoženieš aj lacnejšie. Je to rozdiel 1.200 E. To je už dosť.
http://www.suzuki.sk/index.php?sekcia=modely_motocykle&sekcia2=motocross&sekcia3=intro&id=MO_RM_Z...
http://moto.honda.sk/motocykle/off-road/crf250r-09/zakladne-informacie.html

crockard, 13.11.2009 15:02
Bedna a staci ti ta 250? ci uz ti nestiha , inac klobuk dole mas naozaj vymakany stil , vidno ze uz jazdis vela rokov, na tvojom mieste by som uz na 250 nesiel , zbitocne ta spomaluje,mozno ze keby si do nej dal nejaky tuningovy kit tak by to bolo lepsie

b0r1ss, 13.11.2009 16:15
cena to je pohode mowa 2010 sa dazohnat us za 155000 SK parada :D

dudis, 13.11.2009 16:17
ja to ... Juro ty si normálne spisovateľ !!!

sovietlc4, 13.11.2009 16:26
paradny clanok normalne som sa dal prehovorit na rmz :lol:

vrkvrk, 13.11.2009 18:13
"ze pod sa nazrat" dobreee. kolko je servisny interval na piest podla papierov (a o kolko viac vydrzi realne pri "enduro jazdeni")?

torrelles, 13.11.2009 18:42
inac tu cenu vidno aj na vikone!!! nehovorim ze je zla!!! ale brat kupil funglovku tiez 2009ku 250 rmz a ja crf 250 2008 a ten rozdiel vo vykone je dost velky on ma este aj ladeny vyfuk akrapovic evulution vymenene trisky atd a ja seriovku a ajtak lepsie ide moja viac potiahnem v zakrutach ako na rmz...rmz bola za 11 mesiacov len umyvana tankovana a 2x nastavene ventili ma 53Mth sluzi dobre . .. clanok inac dobry

MisoSX, 13.11.2009 18:57
torrelles: .......Honda=100 bodov za výkon...1 bod za životnosť :lol: .......a hlavne uz kubatury 250 ccm :lol:

torrelles, 13.11.2009 19:16
MisoSX :ta moja ide ako hodinky ma nabehanych 50mth a ziadne problemy a mam 250 ku kamarati tiez maju hondy a ziadny problemy nemaju :bla: :bla:

MisoSX, 13.11.2009 19:21
je to mozne,nehadam sa ani nehovorim ze to tak musi byt..ale zatial co som pocul...a hlavne VIDEL tie motory na vlastne oči,tak som mal dosť. :grin:aj ked porovnáš zvuk motorka suzuki,kawasaki s hondou tak uvidis ten rozdiel....honda oproti tomu ako keby o seba hrnce trieskali,ale to koli tomu že honda je robená s ohodne vačšimi vôlami ako ostatne motorky..ale zase je pravda že sila hondy je neporovnatelna....

sharkyrm, 13.11.2009 19:22
Tiez mam RM-z 250 a som stym nad mieru spokojny .......nemenil by som za nic

bedna, 13.11.2009 19:31
fu som prekvapeny za par hodin cez 1000 citatelov. Vidno, ze sem chosia ludia, ktorych tieto stroje bavia. Ako pisem, je to doslovne prijemna motorka, ja som neni nejaky palic, takze mi vyhovuje. Napriek mensej sile som na nej rychlejsi aj dnes mi to povedali chalani na treningu, ze vidno, ze mi sadla. Ja to tiez tak citim. Ma sere ze som jej poladil koleno, som dostal asi suter za jazdy a prehlo ho. Dnes sme sa super styria povozili blatovy CC aj napriek drzke dolu blatovym zjazdom, ha, ze som sa zastavil na drzke aj s masinou az v polovici vyjazdu oproti. Ale dnes sme jebli vsetci, bola parada, ze pepo a Ivan.. :proud:

bedna, 13.11.2009 19:36
videjka nejake mam tu:

http://www.youtube.com/bednabiker

to aby ak si niekto mysli, ze som palic, tak aby sa uviedol na spravnu mieru :-) Jazdim pre radost, nie dlho a zacinam byt stary covjek.

pies, 13.11.2009 21:22
riesil som tiez dilemu, ze ci 450 al. 250, no a ja som sa rozhodol pre 450 (i ked s trochu specifickym priebehom vykonu - TC450 09 - ked bude cas napisem aj ja nejaku recenziu)

ja viem, je to u kazdeho individualne, ked som sa vozil na MX250F, tak to bolo treba riadne tocit, aby to slo, mozno to bol len taky pocit, ale zdalo sa mi ze oproti mojej byvalej YZ250 to je len slaby odvar i ked je pravda, ze k jazdcovi to bolo ovela prijemnejsie, hlavne v rukach sa to dalo udrzat ovela dlhsiu dobu, otazka je, ze kedze ma 250F take tocky, kolko by to vydrzalo, to neviem nech posudi kazdy kto ju uz dlhsie vlastni (len nie tomxx - to vsetci vieme ze jeho sxf je "perpetum mobile" :lol: )

na yZ250 som musel mat slusne natrenovane, aby som vydrzal palbu aspon tych 8-10 kol co predstavuje u nas (v Liskovej) asi tak jeden finalovy zavod, ked som na 2 tyzdne vypol tak som po 2. kolach KO


madMX, 13.11.2009 22:49
dobry clanok vazne....
pies- niekto to rad tociiiii ;)...a 250f nevydrzi o nic menej ako 450f asi tak...(objektivne posudit mozem ale iba modru).

slovak11, 13.11.2009 22:53
chalani maju tie male žabky F a točia to riadn,e 180mth a bez poruchy.

madMX, 13.11.2009 23:01
slovak neplet tu kanariky so zabkami :) :lol:

slovak11, 13.11.2009 23:11
to bolo napisane že male 250F vydržia menej ako 450. ty si dal že modra ja som dal žabacinu.

madMX, 13.11.2009 23:48
peace :skull:

admin, 14.11.2009 08:29
Fakt je, ze 250F toci viac ako 450F, ale zivotnost bude podla mna plus/minus podobna. To ca sa na 450F usetri na otackach, sa zase prirata na vacsom namahani (lebo vacsi vyskon a krutiak)...

torrelles: to ze Ty vyjdes na CRF rychlejsie zo zakruty ako brat na RMZ je o jazdcovi, nie o motorke ;)

torrelles, 14.11.2009 08:58
tomXX : nie tak myslel ale tak ze JA som skusal rmz a nato hned som si sadol na crf a tak som zistil ze crf rychlejsie vystreli a tu silu dost citit

admin, 14.11.2009 09:13
torrelles: sice budeme mimo temu, ale ked si zvyknuty na CRF, tak je jasne, ze na RMZ nedas rovnake casy ;)

torrelles, 14.11.2009 09:19
tomXX :no asi tak :D....

TRU, 14.11.2009 09:58
dobreee bedna. :lol: skoda ze ti crf stihli slohnut skor,ako si s nou stihol prist do senca na testovacku... :-/

mxyzf40, 14.11.2009 16:35
JUJ SUZUKI PARADNA MASINKA SOM S NOU MOC SPOKOJNY :-P MX250F Matko asi preto sa ti zdalo ze si sa vozil na mojej masina ako na bicykli... ked si ju tak casto testoval :D

impreza007, 14.11.2009 16:39
pies: Ja nie som žiadny skúsený jazdec ale viem že 250f ktorá má 43koní a výkonnostne sa rovná (zhruba- 125ccm) nemôžeš porovnávať s 250-2t ktorá má 56koní a výkonnostne je na úrovni (450 - 4T ). Takže automaticky ak si zvyknutý na silnú motorku musíš 250f žmýkať. Podľa mňa čo sa týka životnosti motoriek či už Suza, Kawa alebo Honda 250-4T určite sú na stejno záleží ako sa človek o to stará a čo s tým robí (ak niekto jazdí pre radosť a niekto pilotuje 3krát do týždňa thak je to asi jasné komu viac moto vydrží :P ). A že Honda je zlá preca jedna vačka znamená menej starostí :)

madMX, 14.11.2009 21:20
neviem preco sa stale niekomu zda 250f slaba. Proste pre smrtelnikov je 250f najlepsie riesenie(pokial nebudu 350ky??). Ja som jazdil crf450 a lepsie sa mi islo na yzf250/kxf250, pripadal som si aj lepsi jazdec na 250f, aj som si to viacej uzival. Proste tuto moto mas viac pod kontrolou. Samozrejme, ze na dlhych rovinach a vyjazdoch zaostava, ale o tom to nie je, ked chces jazdit po rovinach, kup si cestak. A 250f by som ku 125 neprirovnaval, ide to o dost viac, hlavne vsetky od 2008. Moja mala zaba08 s mensimi upravami od Pro-circuit isla ako ohen, az som fakt nechapal....(a to mam 90kil a jazdili sme prevazne piesok)

Andrej-MX, 15.11.2009 10:57
Tiež mám K9 a som s nou úplne spokojný. Má najazdené zatial iba asi 50 mth ale zatial bez problemov. Ventili sa ešte ani nepohli. Menil som iba olej a filtre. S tymi jazdnými vlastnosťami máš pravdu, je to ako na bicykli.

tondo, 15.11.2009 13:14
bedna: Ako tak pozerám foto tak Ty si do tej "Princezny" taký buchnutý,
že z nej aj na telku pozeráš. Pekne uprataná garáž. Článok OK.

bedna, 15.11.2009 18:20
ano , ja kazdu motorku v roku davam na najhorsi cas do obyvacky, bicykle do spalne. Tym im chcem ukazat, ze ich povazujem za zive tvory.

madMX, 15.11.2009 23:03
ja som tiez dokonca isty cas spaval s yzfkou, ale len preto, ze som nemal garaz he :)

ferike, 16.11.2009 11:05
super článok

smile_boy01, 16.11.2009 16:10
podla mna ked kupis 2010nu mas jedno ktoru vsetky budu urcite super...

modelar7, 17.11.2009 15:13
Pekný článok. Sa mi to len zdá alebo si sa do tej Zuzi zabuchol :D? Ja mám Kawu 250ku Fku 2009nu. Tiež na ňu nedám dopustiť :). Nech ti dlho slúži bez poruchy!

oxtar, 17.11.2009 23:30
Ale tak to ma byt hosi nad*bat to do baraku nech mame atmosku pripadne na silvestra nakopnut :O))

foxxer, 30.11.2009 18:01
mam rmz250 rv 2007 a tam som mal problemy z prevodovkov, zaujima ma ci to je uz konstrukcne doriesena vec, rad by som na jar kupil 2010-ku. co vy na to?

dzipo, 30.11.2009 18:06
foxxer:len ticha zavist :grin:

DRIFTER, 30.11.2009 18:47
nedavno som sa len tak odviezt na 250 RMZ K9 a bol som velmi prekvapeny, aky to ma silny spodok oproti mojej YZF 06. Hned sa brala na zadne - citron jeden zlty :lol:

madMX, 30.11.2009 23:06
drifter co tak si zaobstarat nejaky vyfuk a trosku tej modrinke pomoct ;)....

kamikaze, 26.12.2009 23:38
Kupil som aj ja Suzuki ale 450 -ku 09.Po prvy krat Suza ,tak sa ukaz dievca!

misormz, 27.12.2009 13:02
Mozem len suhlasit mam aj ja taku som len uplny zaciatocnik ale sadla mi ako rit na serbel! Pred kupov som skusal aj ine znacky ale na 250rmz sa mi slo najlepsie! Som rad ze zacinam s tymto strojom.

majo566, 17.05.2010 13:38
čo dodať siuzi je troste siuzi a je to vlastne suzuki ak by ste nevedeli ja mám teraz RM 250 a super včelička

fmx43, 15.07.2010 15:12
zdravim:) nechcel som zakladat novu temu preto to pridavam sem.chcem sa spytat ake mate skusenosti SUZUKI RMZ 450 2009?ani tak ma nezaujimaju jazdne vlastnosti ako zivostnost tohto motocykla.potrebujem hlavne rady ohladom motora...momentalne mam gasgas ec 300 chcem ist viacej do motokrosu.za rady a skusenosti vopred dakujem:)

danielsatko, 16.07.2010 09:30
no tak na masine z roku 2009 asi moc chyb nenajdes, to skorej na starsich rocnikoch. a myslim ze gg ec 300 je dostatocna masina aj na zaciatky v motocrosse. osobne by som radsej isiel do 250tky rmz

mx38, 16.07.2010 10:29
EC 300 by som povedal ze je na motokros nevhodne, uz len kvoli tlmicom. Preco zrovna RM450Z? Na suzuki dost biju do ruk predne teleskopy, neda sa to porovnat s yzf/kxf. Ale zase perfektne zatáča...

mx38, 16.07.2010 10:38
No a motoricky je to dost rôzne, boli nejaké prípady už zapeklité... Myslím si osobne, že pre hobíka je najlepšou volbou YZF/KXF. To je moj nazor.

picaso, 15.05.2011 10:00
tak bedna odviezol som sa na RMZ 250 O8 so seriovym vyfukom ,,,,,,,,userfriendly motka velmi ,,,,,,,geometria sa mi zda mala oproti YZF ( vec nastavenia ) ale spodok u motora uplne perfektny vrch trosku bezkrvny ale staci ,,,,,,,,,ked zoderiem YZF silno budem zvazovat :D

pe3k33, 16.05.2011 01:24
Neviete niekto zohnat slovensky manual k tejto moto?Model 2011.

TRU, 16.05.2011 20:59
PICASO 09 ;)

picaso, 16.05.2011 21:05
TRU sorry ze som to zle odhadol ,,,,,,,,,,,ale je dobra :D

bedna, 19.10.2011 21:01
sme spolu 2 roky a nedam na nu dopustit. co som rozbil som vymenil, z vaznejsich chyb som menil len voadiaci valec, nahodil som hydraulicku spojku magura, ostatny servis samozrejme urobeny. Dnes sme si dali hodinku a pol v lese a je to neuveritelna Princezna. ma ma rada aj ja ju. Bodaj by mi este 2 sezony vydrzala.

TRU, 21.10.2011 19:05
BEDNA MAM NA NEJ SIDCE LEN ZHRUBA 20 MINUT (PO ZHRUBA 2 ROKOCH NEJAZDENIA), ALE JAVI SA MI ZATIAL NAJLEPSIA Z 250 CO SOM SKUSAL. ;)

jeffo, 14.10.2012 12:56
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/18889448/SUZUKI-RMZ250enduro-a-RMZ250cros.php .... prvýkrát vidím RMZ 250 enduro, viete mi niekto niečo o nej povedať ?

stihi, 07.12.2012 14:09
Páni,som pred kúpou rmz250,potreboval by som radu,aké sú rozdiely medzi ročníkmi 2008 a 2009. Budem vďačný za každú informáciu!

viktorrrr, 07.12.2012 16:45
stihi : sa mi zdá že už 2009 ma striekačku

stihi, 07.12.2012 17:11
viktorrrr: nie nemá,K9 je posledná verzia s karburátorom!!

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   August 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 22.08.2020
Enduro Cup Stred
Brezno - Lúčky
cal_icon 05.09.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: skrátené enduro
Borský Mikuláš - CC
cal_icon 06.09.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: skrátené enduro
Borský Mikuláš - CC
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky