Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Všetky články Rozhovory Reportáže Bleskovky Technika a údržba Novinky Pozvánky Výživa a zdravie Škola jazdenia

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Yamaha YZ450F

NAJNOVŠIE VIDEO

GoPro 5: HELMETCAM - Slovakia Motocross - Training Košútka by DECÁK 34

GoPro 5: HELMETCAM - Slovakia Motocross - Training Košútka by DECÁK 34

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Vysnívajte si svoj ideálny motocykel a my Vám ho postavíme = Plníme sny !!!

Pridané 26.09.2013 13:13, autor richi, prečítané 13346x

Aj tak by mohol znieť reklamný slogan našej firmy, ale je to o tom, že je to naše hobby = život a žijeme tým ! Po dlhom čase ma baví jazda na motokrosovom motocykli!!! Prečo?

FB Zdieľať článok na Facebooku

Niekedy sa treba vrátiť ku koreňom a zažiť to, čo bolo kedysi pekné, dobré a spoľahlivé. Takýto návrat do neďalekej minulosti je jazda na motokrosovom motocykli s PDS systémom. Že je to skutočné výborná jazda dokumentuje skutočnosť, že sme vlastne len plnili sny a predstavy najlepších jazdcov v strednej Európe: Németha Kornela a Gábora Grilmayera.To oni si vysnívali takýto motocykel a my sme ich sny pretavili do skutočnej podoby.

Určite sa pamätáte na skvelé štarty Maxa Nagla na 450 SX-F s PDS systémom , keď vyhrával každý jeden štart. Potom kým na to mal fyzicky - kondičku, v prvej fáze preteku vždy nadelil ostatným 10 - 20 sekúnd náskoku. Tak to bola tá vec, ktorú už s motocyklom so systémom prepákovania nikdy nedokázal a nie náhodou.

PDS systém Vám zabezpečí výhodu pri každom štarte na každých pretekoch! Výhody PDS pocítite aj v  rýchlych a dlhých zákrutách, pri každom jednom zrýchlení, lebo Vám zabezpečí lepší kontakt zadného kolesa s terénom. Zažijete s ním taký pocit, ako keby ste mali motocykel prilepení k zemi. Skáče sa s nim jednoduchšie a efektívnejšie na každom skoku.

PDS je servisne nenáročný a dobre fungujúci systém s lepšou a dlhodobejšou perspektívou ďalšieho vývoja a evolúcie. KTM ho vyvinula a vyšperkovala k skoro dokonalosti. Fabrika KTM čiastočne  podľahla požiadavkám a tlaku Stefana Evertsa, keď staval svoje "Everts Baby 350 SX-F" , ktorá je od roku 2010 neporaziteľná.

Dorazili to na koniec skúsenosti mága De Costera z Amerického najväčšieho motocyklového trhu, a preto v roku 2011 u motokrosových motocykloch  z výroby vypustila revolučný systém pérovania PDS.

Tak sa KTM vrátila  k jednoduchšiemu, lacnejšiemu a na servis náročnejšiemu systému tlmenia – pérovania s prepákovaním, je lepšie jedine na wupsoch na umelo postavených prekážkách používané na amerických superkrosoch. Takéto prekážky sa v Európe veľmi nejazdia a ani nie sú medzi jazdcami veľmi obľúbené.

Jednoduchšie a lacnejšie pérovanie s prepákovaním sa ľahšie nastavuje a upravuje na požiadavky rôznych jazdcov aj to by mohla byť jedna z mála výhod systému s prepákovanim?

Správne a dokonalé nastavenie tlmičov pérovani, ako jednoducho to znie, tak ťažké a zložité to je v skutočnosti, v reálnom živote, pre každú trať, pre rôzne podmienky, rôznych jazdcov, rôzne váhy....

My našťastie problémy s nastavovaním perovania nemáme, lebo úzko spolupracujeme pracujeme s firmou WP Havasi, ktorá je importérom a ladičom tlmičov WP pre strednú Európu.

Na motocykli, ktorý som pôvodne upravoval pre seba a svoju radosť sme použili sme pevnejšie a ľahšie kolesá Talon a fabrické, lepšie a výkonnejšie brzdy SXS (SXS09125512 a SXS07125712) v kombinácii s plávajúcim väčším 270 mm kotúčom (78909960000). Plávajúci kotúč zabezpečí rovnaký brzdný účinok v každej extrémnej brzdnej situácii. K montáži väčšieho kotúča je potrebný CNC adapter (78913914000). Výzor kolies sme vylepšili sadou polepov (76509099000).

Plníme sny!!! Vy si vysnívajte svoj motocykel a my Vám ho postavíme !


Práve plníme sen a požiadavky Németha Kornela a staviame mu OKR - Havasi PDS replika číslo 2. Tú prvú a najlepšiu som si nechal pre seba ja.

V spolupráci s firmou WP Havasi plníme sny a požiadavky rôznych jazdcov a preto sme vyvinuli repliky:

1. OKR - Havasi Stage2 Pro

2. OKR - Havasi Stage3 GP Pro

3. OKR - Havasi Stage4 std Factory

4. OKR – Havasi Stage5 Factory Pro

5. OKR - Havasi Stage6 Factory Gp Pro

6. OKR – Havasi PDS replika

7. OKR – Havasi EXC replika

8. OKR – Havasi 50 SX replika

9. OKR – Havasi 65 SX replika

Každý človek – pretekár je jedinečný a má rôzne požiadavky na výkon, váhu a vzhľad motocykla.  Preto sa snaží uspokojiť svoje základné požiadavky prvotným výberom motocykla.

Dlhodobo skúša, vyberá až dospeje k svojmu vybranému, skoro ideálnemu motocyklu. Potom zisťuje, že nič nie je dokonalé a možno by potreboval trochu vyšší výkon, mäkšie alebo tvrdšie tlmiče a pod.

Výrobcovia motocyklov vyrábajú motocykla pre akéhosi priemerného jazdca, ktorý ma 70 kg a strednú výkonnosť. Žial, tomuto vybranému trendu nezodpovedáme všetci, a preto na trhu vzniká priestor pre rôznych úpravcov a výrobcov tuningových dielov .

Prerábali  a upravovali sme motocykel  250 EXC-F 2013 na požiadavky konkrétneho jazdca, ktorý seba, ale aj nás veľmi úspešné reprezentuje na pretekoch CC a enduro.  Postupne sme upravovali výkon, váhu, tlmiče pérovania Havasi  a vzhľad motocykla.

Prvá OKR – Havasi EXC replika

Prerábali sme a upravovali 350 EXC-F 2013 na požiadavky konkrétneho jazdca , ktorý nás aj seba veľmi úspešné reprezentuje na pretekoch CC a enduro. Upravovali sme výkon, váhu, tlmiče pérovania Havasi a vzhľad motocykla .


OKR – Havasi EXC replika. Ďalší splnení sen !

Prerábali sme a upravovali 350 FE 2013 na požiadavky konkrétneho jazdca , ktorý nás  úspešné reprezentuje v seriáli Maďarských pretekov CC a enduro. Tak na tomto motocykli sme sa skutočne vyšantili v motore sme menili skoro všetko, aby sme dosiahli čo najvyšší výkon motora. Postupne podľa požiadaviek konkrétneho jazdca sme upravovali výkon váhu a vzhľad motocykla .

Požiadavkou jazdca bol enduro motocykel s výkonom motokrosového špeciálu:

1. Upravili sme  valec, potom sme ho vymenili na motokrosový z modelu 2013 a nakoniec sme použili valec s vyšším obsahom a kompresným piestom.

2. Upravili sme a vymenili hlavu valca

3. Upravené sú ventily a pružiny ventilov

4. Na prvý pokus sme použili Motokrosové CDI a potom sme ho vymenili na špeciálne programovateľné.

5. Nainštalovali sme Motokrosový program s ostrou výkonovou krivkou

6. Používame nový Motokrosový veľký 42mm vstrekovač  miesto starého 38mm

7. Menila sa predná guma uchytenia vstrekovača , dĺžky a priemery ovplyvňujú priebeh výkonu

8. Menila sa zadná guma uchytenia vstrekovača

9. Namontovali sme prepínač výkonových kriviek , používame krivku s najvyšším výkonom.

10. Namontovali sme Motokrosový full titánový výfuk , ktorý ma vyšší výkon a nižšiu váhu . Úspora váhy je približne  1,5 až 2kg oproti sériovému enduro výfuku.

11. Používame tuningovový akumulátor  1,6 kg ľahší a s vyšším štartovacím výkonom o 40% čo je obrovská výhoda pri CC a endure

12. Používame titánové stúpačky ľahšie o 0,70 kg ľahšie

13. Používame  CNC frézované doplnky u ktorých takisto predpokladáme zníženie váhy.

Detské motocykle a detský motokros sú vždy na okraji záujmu výrobcov a širokej verejnosti. Naša značka im venuje trochu pozornosti a v súčasnej dobe ani nemá konkurenciu v segmente 50, 65, 85 MX. My sme sa vždy snažili podporovať deti a detský motokros rôznymi akciami, zľavami, motošportovým teamom, ako aj projektom MOTOCYKLAMI PROTI DROGÁM.

Do pozornosti najrýchlejších z rýchlych by chcel odporučiť úpravu motocykla 65 SX. Zadný tlmič sa mení za druhý, kde sa dá nastaviť kompresia (rebound).

Do predný tlmičov sa dáva dvojkomorová vložka , ktoré nastavenie je také iste , ako u veľkých motocyklov. Motocykel KTM 65 SX 2014 by som zmenil k dokonalosti ešte kitom 65 SXS KIT -SXS14065000

https://www.ktmdealer.net/uploads/shop/SXS14065000.jpg

65 SXS KIT -SXS14065000, ktorý si viete vo výhodnej cene u nás objednať


Fotogaléria k článku


Počet fotiek v galérii: 26
samsungfoto033800x600.jpg
2.jpg
5.jpg
samsungfoto009800x600.jpg
20130623115359600x800.jpg
Hodnotenie článku nie je k dispozícii.

Komentáre k článku

picaso, 26.09.2013 14:12
pekne no husqvarna je husqvarna :D

admin, 26.09.2013 14:49
To bude zase diskusia >:-) :lol:

ujo.ado, 26.09.2013 15:17
volba je jasna kupit KTM vytuningovat a nic lepsie neexistuje :D

torrelles, 26.09.2013 16:04
henten husaberg vyzera luxusne :!:

torrelles, 26.09.2013 16:08
uprimne som to zacal cital az kim som nedosiel sem: Tak to bola tá vec, ktorú už s motocyklom so systémom prepákovania nikdy nedokázal a nie náhodou.
potom som zistil ze uz dalej to nepojde :D pozrel som este raz obrazky a klik na gumbik ,,Forum,, :D :-P

victor, 26.09.2013 16:26
Keby som bol autorom, tak si to aspoň raz po sebe prečítam... respektíve jednu pasáž trikrát :D

victor, 26.09.2013 16:32
dúfam, že sa tu nerozpúta zase ukrutná diskusia plná osočovania, ale vysvetlí mi niekto, čo za vymieňať na endurovej motorke všetko za crossové ? ja poznám aj také modely, čo sa volajú sx/ sx-f :-) túning, ktorý odstraňuje pozvoľný charakter motora a uberá rezervu, ktorá je potrebná na väčšiu odolnosť a trvácnosť...je amputácia toho čo sa mi na exc páči

admin, 26.09.2013 21:47
To vieš, EXC v sérii je dobré ako približovadlo na ryby/huby, prevažne pre vekovú skupinu 60+. Taká ostrejšia babetka :lol:

excmania, 26.09.2013 22:05
Hrrrrrrrrr pojme vsetci do Madarska kupit KTM za (verim tomu) po tejto uprave akciovu cenu 19.999 € :up: :lol:

excmania, 26.09.2013 22:05
riči daj sem prosim ta cennik pred a po uprave motorky :)

xfighter24, 26.09.2013 23:17
ako nenápadne sa ten krásne znejúci názov článku zmenil na reklamu na úpravu tlmičov,príp.motora,KTM,OKR=SNY :lol:
treba LÓVE=budú SNY!(teda chcel som povedať úpravy moto)...

dudis, 26.09.2013 23:41
1. OKR - Havasi Stage2 Pro
2. OKR - Havasi Stage3 GP Pro
3. OKR - Havasi Stage4 std Factory
4. OKR – Havasi Stage5 Factory Pro
5. OKR - Havasi Stage6 Factory Gp Pro
6. OKR – Havasi PDS replika
7. OKR – Havasi EXC replika
8. OKR – Havasi 50 SX replika
9. OKR – Havasi 65 SX replika

mňa by len zaujímalo čo tie repliky obsahujú a aká je cenová relácia ,článok je zaujímavý a tak isto aj úpravy ktoré sú uvedené určite Richi vie o čom píše ,len sa mi to zdá trak trochu silené ale inak v pohode

dinocradle, 27.09.2013 00:16
mňa by len zaujímalo, kde udelali japonskí soudruzi inženýři chybu, že im stále vychádza , že prepákovanie je lepšie ako kyvka napriamo

mx38, 27.09.2013 17:12
Tak uvidíme ako sa bude dariť najlepšiemu jazdcovi v strednej európe na stroji snov...

mx38, 27.09.2013 17:13
.. na motokrose národov.

excmania, 27.09.2013 19:05
mx38 : +3 kola...

madMX, 28.09.2013 17:39
Mna 'zaujala' info o 0,70kg uspore pri titan stupackach...
Keby bol titan aj o polovicu lahsi ako ocel, museli by mat original stupacky 1.4kg! :-O ....

dinocradle, 29.09.2013 00:55
madmx- originál oceľové stupačky (alebo ako vravia niektorí mx4-kári : pomarančové hrdziaky) na KTM vážia 4,3 kila :D

madMX, 29.09.2013 10:26
Tak to si robis srandu...

kiwibibo, 29.09.2013 10:54
dinocradle: Ale aj s rámom :lol:

dinocradle, 29.09.2013 19:01
jasne že to bol fór, ale inakšie mi to nevychádza :D

richi, 01.10.2013 17:35
Zdravím
všetkých čitateľov a priaznivcov stránky http://www.countrycross.sk .
V prvom rade by som sa chcel poďakovať všetkým , ktorý prejavili záujem a prečítali si môj príspevok a článok .
Teším sa že debata a reakcie sú na kultivovanej slušnej úrovni , tak ako to mám biť medzi priaznivcami motorizmu a motocyklov.
Držme spolu a neubližujme si !
Aj tak nás každý osočuje a naháňa po lese , ale aj na trati , ako tú najhoršiu škodnú !
A to nie sme o nič horší , ako turisti ,poľovníci ,rybári pri vode a chceme si len nájsť , svoje miesto pod slnkom.
Priestor na naše hobby a jazdiť a jazdiť na motocykli. Do úmoru od rána do večera a najlepšie každý, každučký deň....

Článok prezentuje naše hobby = každodenní život a snahu pomôcť .
Pomôcť takým zanieteným pretekárom , ktorý potrebujú čo najlepšiu techniku na dosahovanie najlepších výsledkov .
Motokros a enduro sú čisto technické športy ,kde výsledky vo veľkej miere ovplyvňuje kvalita – charakteristika perovania a tlmenia , ale aj priebeh a výkon motora , ak chcete vyhrávať a reprezentovať , tak nemáte inú možnosť len upravovať a upravovať !!!

Aj ja a náš team chceme vyhrávať a reprezentovať , preto upravujeme a upravujeme motocykle skoro celí život.

So hrdý na to , že spolu s teamom HTS KTM sme pripravovali a upravovali motocykle pre celú Maďarsku reprezentáciu na Motokros národov 2013 v Nemecku .

Našou prácou sme reprezentovali Slovensko , ale aj Maďarsko a naše a HTS logo svietilo na dresoch ,oblečení a motocykloch všetkých členov Maďarskej výpravy .
Prezentácia teamu sa skutočne vydarila a skoro obletela celí motokrosový svet.
Prezentovali ju aj svetoznáme portály ,ako racerxonline.com,motocrossmx1.com,motocrossplanet.nl;motoxaddicts.com;crossmagazin.de.....

Team Hungary and OKR na http://racerxonline.com/2013/09/20/racerhead-38

http://www.motocrossmx1.com/?type=News&newsID=3700&title=Team+Hungary+is+ready+for...



Kornél NÉMETH, Gábor FIRTOSVÁRI and Bence SZVOBODA represents Hungary in Teutschenthal at the 2013 MX of Nations. Although they are not the most probable team to win, they are prepared for the race at full stretch.
It is a great honour for Team Hungary to compete with the world’s greatest riders. For Team Hungary an A-final qualification have also come up with a world championship title. Their passion and the unconditional support from their fans give them strength to face this competition.

http://www.racerxonline.com/2013/09/23/team-hungary-mxon-preview

The Hungarian MX Team prepares to the MXoN with just as much enthusiasm as the top teams going for the win. This year is unique as this is the first time ever that the small and financially troubled country of Hungary could put together such a strong team. Besides the sponsors the team's budget is raised as a donation from local enthusiasts. The team will ride for them in Teutschenthal.

http://www.crossmagazin.de/videos/weltmeisterschaft/video-20130923145231.htm
wm: die ungarn kommen...
23.09.2013 | MXoN 2013 - Team Ungarn
Mit Kor¬nel Ne¬meth und Bence Szvo¬bo¬da war schon ein¬mal das hal¬be MXoN-Team Un¬garns in Holz¬ger¬lin¬gen vor Ort, um sich beim Fi¬na¬le der ADAC MX Mas¬ters die letz¬te Trai¬nings¬ein¬heit un¬ter Renn¬be¬din¬gun¬gen zu gön¬nen. Fehl-te ei¬gent¬lich nur noch Ga¬bor Fir¬tos¬va¬ri, der für die Un¬garn in der MX2-Klas-se an¬grei¬fen wird. Und da¬mit ihr ihn auch noch et¬was vor der Mann¬schafts-welt¬meis¬ter¬schaft in Teut¬schen¬thal in Ak¬ti¬onken¬nen¬ler¬nen könnt, ha¬ben uns Kor¬nel und Ben¬ze das of¬fi¬zi¬el¬le Pre¬view der un¬ga¬ri¬schen Mann¬schaft da¬ge¬las-sen.

http://www.mxlarge.com/2013/09/23/team-hungary-mxon/
Kornél NÉMETH, Gábor FIRTOSVÁRI and Bence SZVOBODA represents Hungary in Teutchenthal at the 2013 MX of Nations. Although they are not the most probable team to win, they prepared for the race at full stretch.
It is a great honor to compete with the world’s greatest riders. For Team Hungary an A-final qualification have also come up with a world championship title. Their motocross lover heart and the adoration of their fans give them strength to soar this weekend. In their country the motorcycle sports are not well subsidied by the state, so they can only rely on their teams and fans. Without the sponsorship the team budget would not have been enough to compete in Teutchenthal.

http://www.motoxaddicts.com/2013/09/23/official-team-hungary-preview-mx-of-nations...
Official Team Hungary preview / MX of Nations 2013
The Hungarian MX Team prepares to the MXoN with just as much enthusiasm as the top teams going for the win. This year is unique as this is the first time ever that the small and financially troubled country of Hungary could put together such a strong team. Besides the sponsors the team’s budget is raised as a donation from local enthusiasts. The team will ride for them in Teutschenthal

http://www.motocrossplanet.nl/motocrossplanetcom/item.php?id=4930

http://www.origo.hu/sport/20130924-rajongok-dobtak-ossze-a-penzt-a-motokrossz-vebe...

http://www.motorrevu.hu/hirek/minden_segitseg_jol_jon

http://www.tesztmotor.hu/hirek/megerkeztek_az_elso_tamogatasok_az_mxon_csapatnak

http://mxonline.hu/viralis_a_magyar_csapat

http://mxonline.hu/legyen_sajat_csapat_posztered

Team Hungary a OKR first video :

http://mxonline.hu/premier_team_hungary_video

http://mxonline.hu/team_hungary_orarol_orara

Prezentácia to bola skutočne skvelá , ale tento krát nestálo pri nás to povestné ,,motokrosové šťastie,, a výsledky nezodpovedali úrovni použitej techniky a úrovne jazdcov formátu Kornél NÉMETH, Gábor FIRTOSVÁRI and Bence SZVOBODA . Podobné sa nedarilo aj naším Slovenským jazdcom Tomášovi Šimkovi (#125) v triede MX1, Jakubovi Hruškovi (#126) v triede MX2 a v triede Open Michalovi Novockému (#127).

Že to nebolo až také jednoduché prezentuje výsledok Amerického tímu , ktorý sa radi prezentujú , ako najlepší jazdci sveta ?! z Ryana Dungeya 6-7, Eliho Tomaca 16-2 a Justina Barciu 4-11. Tieto výsledky im vyniesli druhú priečku v celkovom hodnotení. Ak sa celý Americký tím zložení najlepších jazdcov sveta zhodol v tom , že trať bola veľmi ťažká a mali problémy podať 100 %-ný výkon ??? Tak naši jazdci mali o to väčší handicap.

Ak by mal niekto záujem , tak by som mohol konkrétnejšie prezentovať úpravy motocyklov jednotlivých jazdcov výpravy.

Teraz už konkrétne k diskusii :

torrelles – Je viac jazdcov , ktorý boli veľmi dobrý a rýchli na motocykli s pds systémom , ako Nagl, Maximilian , Tommy Searle , Shaun Simpson , ktorý na motocykli s prepákovaním už nedokázali vyhrávať preteky. Zaujímavosťou je , že Shaun Simpson a Tommy Searle sa vrátili k WP a odrazilo sa to aj na ich výsledkoch . Shaun Simpson na svojom prvom preteku s WP po dlhom čase vyhral preteky a MXON zajazdil na 18-12 mieste. Tommy Searle na svojom prvom preteku s WP na MXON zajazdil na 3-5 mieste.

victor – sorry, na ZŠ som mal z diktátov 5-ky a gramatika nie je moja silná stránka.
Nie som spisovateľ a nie som ani motoristický novinár len predávam a upravujem motocykle.
Na tvoju druhú otázku už v podstate odpovedal tomXX, a ja by som len dodal , že každý potrebuje niečo iné a inak. Jazdci ktorý vyhrávajú enduro v podstate jazdia na motokrosových veľmi rýchlych, silných a tvrdých motocykloch. V podstate dedia techniku aj tlmiče z MX a MX teamu . alebo aspoň v KTM to tak funguje.

excmania – Nána nie je v Maďarsku , ale na Slovensku. Pravdou je , že po rodičoch som síce zdedil Maďarsku národnosť , ale mám rád Slovensko a nechcel by som bývať v Maďarsku. Je to trochu nešťastná kombinácia , lebo na Slovensku som Maďarom a v Maďarsku Slovákom a tak v podstate nikam nepatrím a možno som len občanom EU ???!!
Ak chceš motorku za 19.999 € , tak ti ju postavím....
Ako som už raz na v nejakej diskusii zdôraznil chcem len informovať , že je tu taká možnosť si niekde nechať upraviť motocykel a my to dokážeme.

xfighter24-bez peňazí sa motoristický šport proste nedá robiť. Je to len nepriama úmera peňazí a hlavne peňazí, energie, času a talentu. Tak ako všetko okolo nás ovplyvňujú sny a myšlienka , ktorá je základom , potom už je len na tebe ako ďaleko si ochotní isť za svojím snom . Za každý svoj sen raz musíš zaplatiť a nič nie je zadarmo.

dudis- ti si v podstate moja konkurencia , alebo inšpirácia. Aj ti žiješ tím , že si upravuješ a šperkuješ svoj motocykel. Je to asi tvoje hobby a tvoj ciel.
Je to aj môj ciel a život , lebo okrem motocyklov a jazdenia je veľmi malo veci , ktoré ma zaujmú.
Len tak v skratke :

1. OKR - Havasi Stage2 Pro – základná úprava tlmičov s výmena pružín a oleja , a základná úprava výkonu motora
2. OKR - Havasi Stage3 GP Pro – vyššia úroveň úpravy tlmičov, predné tlmič sa prerobia Cone valve systém a v zadných tlmičoch sa mení piest pružina, olej a primerane sa zvyšuje výkon a priebeh motora.
3. OKR - Havasi Stage4 std Factory – prestavba sériových tlmičov podľa fabrickej technológie , úprava dĺžky tlmičov , zmení sa dĺžka ,geometria motocykla a balans a primerane sa zvyšuje výkon a priebeh motora..
4. OKR – Havasi Stage5 Factory Pro - výmena tlmičov na WP 52 tlmičov a výmena zadných tlmičov na trax shock systém a k tomu adekvátna a maximálna úprava výkonu motora.

5. OKR - Havasi Stage6 Factory Gp Pro – výmena tlmičov na WP mx5200 cone valve factory, výmena okuliarov tlmičov na special triple clamp a výmena zadných tlmičov na trax shock systém , a maximálne zvýšenie výkonu motora
6. OKR – Havasi PDS replika – prestavba motocykla s prepákovaním na systém PDS
7. OKR – Havasi EXC replika - úprava tlmičov a výkonu motora modelu exc podľa požiadaviek zákazníka
8. OKR – Havasi 50 SX replika – nový close cartridge kit sa vkladá do tlmičov , ktorý je pod tlakom plynu , kde sa dá nastaviť compresia a rebound , mení sa zadný tlmič kde sa dá nastaviť compresia a rebound a high speed
9. OKR – Havasi 65 SX replika - nový close cartridge kit sa vkladá do tlmičov , ktorý je pod tlakom plynu a mení sa zadný tlmič kde sa dá nastaviť compresia a rebound a high speed.

mx38- Motocykel sme Kornélovy odovzdali koncom augusta a prvýkrát na ňom jazdil na ADAC preteku v Gaildorfere 7-7 čo si myslím , že je dobré umiestnenie a určite mu k tomu pomohla aj nová technika.
http://www.adac-mx-masters.de/docs/adac-mx-masters/2013/ergebnisse/4254/kl1_22%20e...

Ako som to už raz spomínal tak nám chýbalo to povestné ,,motokrosové šťastie , lebo v tréningu zajazdil Kornél čas 1:43.431 o 0:03.364 horší čas , ako najlepší a najrýchlejší jazdec podujatia Cairoli, Antonio - 1:40.067. V kvalifikácii odštartoval 17 mieste a už jazdil na 13 mieste , keď odstúpil pre banálnu technickú poruchu kontaktu , ktorá spôsobila zástavu palivového čerpadla.

Neviem čo znamená tvoja poznámka +3 kola...?

madMX –udaj -0,70kg úspory pri titánových stúpačkách je udaj fabriky KTM , ale odvážime ich aj sériové a uvidíme




dudis, 01.10.2013 20:46
richi: Ďakujem za kompliment :) a za vysvetlenie čo vlastne tie úpravy obsahujú
:up: :up: :up:

madMX, 01.10.2013 21:07
No neviem ci Richimu prispevok niekto opravoval...ale tentokrat az na dve male chybicky OK a dokonca to vsetko aj dava zmysel...
Ak je mozne odvazit stupacky, som zvedavy na vysledok. Ja mam aftermarket stupacky skor kvoli lepsiemu tvaru ako pre usporu hmotnosti

dinocradle, 02.10.2013 00:17
Richi - nechcem ťa uraziť ale ak si to písal ty - klobúk dole.Robíš pokrok a veľký. To je prvý krát (druhý krát aj s článkom),čo tvoje vyjadrenia majú hlavu aj pätu. Alebo ak ti to aj niekto upravil - pokračuj v tomto trende, lebo niekedy bolo fakt nemožné ťa pochopiť, čo vlastne chceš povedať.

victor, 02.10.2013 10:10
Richi, ja som ale nenarážal na gramatickú správnosť, ale na to, že tam máš tento text 3x za sebou "Prerábali a upravovali sme motocykel 250 EXC-F 2013 na požiadavky konkrétneho jazdca, ktorý seba, ale aj nás veľmi úspešné reprezentuje na pretekoch CC a enduro. Postupne sme upravovali výkon, váhu, tlmiče pérovania Havasi a vzhľad motocykla" A to zvládneš opraviť aj bez doktorátu zo slovenčiny....apropo mne prišiel ten koment od Tomxx dosť sarkastický. Tebe nie ? a nie, crossová motorka nie je lepšia na enduro a to ti potvrdia aj tí čo vyhrávajú enduro B-) ale inak nebudem sa s tebou hádať, že crossová motorka je výkonnejšia a crossové tlmiče sú tvrdšie, to je samozrejme pravda. Lúčim sa v rámci hesla POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL a všetkým odkazujem: AK chcete vyhrávať upravujte, upravujte ale seba ! čaká vás dlhá zimná príprava :-) hawk

excmania, 02.10.2013 12:22
victor: mal by si zacat snami hravat ten hokejbal, uvidis kondicne vystrelis ako raketa k lepsiemu a budze aj prvy pohar v garazi :lol:

victor, 02.10.2013 13:11
kúpim si hokejku tento týždeň, ale švager môj ma bude radšej po tých vašich horách za zverinu ťahať :D

excmania, 02.10.2013 18:06
na keru stranu hras? :lol: darujem ti jednu

richi, 03.10.2013 12:12
Ahoj,

Dnes si pripravujem 450 SX-F a túto príležitosť som využil na odváženie nových tuningových doplnkov .

1. 5030314013390 sériové stúpačky 398 gramov - 77203940000 titánové 272 gramov
2. 77805079000 sériová koncovka výfuku 2790 gramov - 78905979000 titánová koncovka výfuku Akrapovič 2312 gramov a Titánová koncovka výfuku FMF 1911 gramov
3. 78905007000 sériové koleno výfuku 995 gramov - 78905907000 titánové koleno výfuku Akrapovič 810 gramov a Titánové koleno výfuku FMF 666 gramov
4. 77311053000 sériový akumulátor 1766 gramov – 77311953000 LITHIUM ION 5 amper akumulátor 478 gramov
5. 75038041200- sériová zátka olejového filtra 20 gramov a SXS11450255 zátka olejového filtra CHC SXS 18 gramov

excmania, 03.10.2013 12:33
Tu vymenu seriovej olejovej zatky za SXS vidim ako dobru investiciu... 2 gramy vedia spravit divy :up:

...najrozumnejsia je ta vymena baterky B-)

madMX, 03.10.2013 13:50
Kukam, ze v akrap by sa mali ucit od fmf ako setrit na titane :up:
Stupacky teda o 120g lahsie, nie 700...

Upravil madMX, 03.10.2013 13:52:00

cuno, 09.10.2013 21:12
Čau Richi pekná práca dávaš do toho hodne ,nápady upravy motocyklov zabudaš však že motocykel nerobí jazdca ale jazdec predvadza svoj talent na motocykli , dnešné motocykle sú na takej úrovni že slovenská jazdecká špička hodne zaostáva za výkonosťov motocykla v seriovom prevedení stačí nastaviť perovanie šrovbovákom a viacej sa venovať fizickej príprave a potom jazdiť na ťažkých závodoch prach ,bahno ,kolaje a hodne driny a nie že si niektorý jazdci alebo tatkovia myslia ked nakúpia najlepšie upravy budú vyhrávať

excmania, 09.10.2013 21:17
"...dnešné motocykle sú na takej úrovni že slovenská jazdecká špička hodne zaostáva za výkonosťov motocykla v seriovom prevedení..."

Ujo Cunderlik, 10 palcov hore :up: ;)

Mr.Yamaha, 09.10.2013 21:29
Konecne to tu niekto fundovany kazdemu vysvetlil a stacila mu nato jedna jedina veta. :up:

momo, 09.10.2013 21:38
čuňo : škoda že ti môžem dať len jeden palec hore . Ty si netrafil klinec po hlavičke ale horolezeckú skobu po hlave :-P

Vlado VT, 10.10.2013 11:32
Nieco na obhajobu Richino.Cuno samozrejme palec hore,ale Richi tu nepise o nas a o nasich tatkoch aby sme tunovali motocykle za 1000-ce eur.On urcice vie ze kondicka a cim viacej natrenonanych motohodin robia jazdca lepsim.Ale jeho firma sa zaobera predajom motocyklou a ich servisom a nie pripravou kondicie jazdcov.On tu konkretne opisuje ze jeho firma sa podielala na postaveni motocyklov jazdcom svetovej urovne na SVETOVOM MOTORROSSE NARODOV a tam urcite nebola ani jedna motorka seriova.Tam sa proste nahana kazda desatinka a na kvalitne naladenom podvozku by nebol ani carioli cariolim. :D

mx38, 10.10.2013 11:55
VladoVt: na motokrose národov sú motorky na úplne inej úrovni (samozrejme nemyslím tím druhotriedne tímy) tieto úpravy sú bežne dostupné aj obyčajnému človeku a vie si ich sám zohnať a vymeniť. Pomaly už väčšina jazdov má podobne poladené motorky a pritom nevedia využiť ani sériovú motorku, plne súhlasím s cunom.

richi, 17.10.2013 15:42
Ahoj,

Diskusia - Články - Vysnívajte si svoj ideálny motocykel a my Vám ho postavíme = Plníme sny !!!

Dnes pripravujeme 250 EX-F 2012 ktorú budeme porovnávať s jéj mladšou sestrou 250 EX-F 2014 , ktorá na teste v Kopernici bola najobľúbenejšia a možno najlepšia zo všetkých EXC modelov.

Článok - KTM 2014 test day- Kopernica autor Mr.Yamaha

EXC-F 250 - už dlho som sa nevozil v závodnom tempe ale práve táto 250tka sa na mňa hneď naladila a od prvej sekundy ma zvádzala k svižnej jazde. Podvozok má veľmi príjemný, tenšie korene a menšie kamene akoby ani neexistovali. Veľmi milo prekvapil príjemný krútiaci moment. Strmšie výjazdy vládze bez problémov, zbytočne sa nezahrabáva a drží stopu, čo veľmi oceňujem. Asi najviac ma prekvapilo, že táto potvorka nedopustila zhasnutie motora ani pri prudkých brzdeniach prednou brzdou. Na druhej strane - ak už trošku ovládate prácu so spojkou, tak sa vie veľmi rýchlo prispôsobiť a zmeniť sa na svižnú, ale poslušnú partnerku.
Odporúčam pre každého hobby jazdca do 100 kíl a prípadný Akrapovičov výfukový systém z nej urobí silnú zbraň aj pre náročného. Chcem ju - autor Mr.Yamaha

Zo staršou , ale osvedčenou a veľmi spoľahlivou technikou sa pokúsime poraziť najnovšiu techniku z dielne KTM . Marek Giertl najazdil na takomto motore bez po GO 600 MTH bez generálky motora !!! A to určite nejazdí pomalí !

Ak chce niekto dobrú a osvedčenú techniku za veľmi dobrú cenu tak je tu a teraz príležitosť kúpiť si ju .

Momentálne sa dopredávajú 250 EX-F 2012 s -20 % zľavou v cene 5300+DPH = 6360 EUR s DPH miesto 9710 eur.

Tento motocykel Vám vieme upraviť tak , aby bola porovnateľná s 250 EX-F 2014 ktorá sa po zľave predáva za 8320 eur s DPH miesto 9710 eur.

Ak mate 9000 eur a viac , tak nerozmýšľajte a radšej si kúpte najnovšiu a najlepšiu techniku , ktorú Vám tak isto vieme upraviť na lepší a väčší výkon...


Využité super akčnú ponuku na nové 250 EXC-F 2012 v cene 5300+DPH = 6360 EUR s DPH miesto 9710 eur

Po zábehu motocyklov ich budeme testovať s viacerými jazdcami. O teste samozrejme napíšem článok.

Túto príležitosť som využil na odváženie nových tuningových doplnkov .

1. 5030314013390 sériové stúpačky 398 gramov - 77203940000 titánové 272 gramov


2. 78105081000 sériová koncovka výfuku 2812 gramov - SXS12350502 titánová koncovka výfuku Akrapovič 1740 gramov

3. 77405009000 sériové koleno výfuku 979 gramov - SXS07250500 titánové koleno výfuku Akrapovič 644 gramov

4. 77311053000 sériový akumulátor 1766 gramov – 77311953000 LITHIUM ION 5 amper akumulátor 478 gramov


5. 78101034020 – sériové okuliare tlmičov 1845 gramov a oranžové SXS okuliare tlmičov 1703 gramov


12.10.2013 s Radekom Bohuslavom , Juhászom Gabrielom ,Robom Zigom a bratmi Vorosovcami na super pripravenej ,poliatej trati v Gbelciach
sme porovnávali a testovali motokrosové 2014 Yamahy , Suzuky a KTM. O tomto teste chystám článok , ktorý by sme uverejnili pri najbližšéj príležitosti , ak by ste prejavili záujem . Mate záujem o takýto test ?

Včera som sa vrátil z fabriky KTM , kde som si prezrel novú budovu KTM motošportového oddelenia .
Prezrel som si motocykle majstrov sveta , ale aj nové Husquarny . Kým si ostatný obzerali Dakarské špeciály , tak ja som študoval výkonové krivky z testov motocyklov Antonia Cairoliho 222 .350 SX-F 60,63, 65 PS 450 SX-F -68 PS !!!

Článok - Husqvarna je už pripravená bojovať!


Vedľa fabriky WP sa nachádza E-Cross Center , kde sme so synom Roným testovali elektrické modely motocyklov KTM FREERIDE E.

E-Cross Center
Gewerbegebiet Nord 2
5222 Munderfing
Mapa: http://www.ktm.com/gb/ridektm/ktm-e-cross-center/dates-reservations/orange/detail/...

Celý deň pršalo a tak sme jazdili v daždi s napätím 380 V čo ma tak zo začiatku trochu šokovalo , ale nepotriaslo nás a prežili sme to .
Je to veľmi super zábava a výborná jazda , ale to mi asi potvrdí každý , kto mal príležitosť motorčeky si vyskúšať .
Bodaj by bol takýto park v každej dedine a detská by sa radšej bláznili na freeridoch , ako na facebooku pri počítači.

FREERIDE E je ideálny nastroj na výuku jazdy na motocykli , ktorý je bezhlučný , ľahučký , veľmi ľahko ovládateľní , bez emisii , ale ktorý neodpustí žiadnu jazdeckú chybu a nesprávne držanie tela.
Motokrosový program číslo 3 je veľmi silný a niekedy prekvapivo rýchle akceleruje.

http://www.ktm.com/sk/freeride/freeride-e/highlights.html#.Ul_VJFAvVBg

Článok - Nový a ľahký štart - KTM Freeride 350

Článok - O čom je KTM Freeride 350? O radosti z jazdenia!


Ak máte čas určite si ju vyskúšajte ! Kontakt nájdete na :

http://www.ktm.com/at/ridektm/ktm-e-cross-center/locations-und-termine/orange/deta...

S pozdravom,
Kuba Richard - Richi 796

http://www.ktm.com/sk/haendler-services/dealer-search/dealer/dealer/okr-1697/detai...

picaso, 17.10.2013 21:32
richi daj zrovnanie s bohuslavom yamaha suzuku a ktm a potom poouvazujem po orangovej :D

stihi, 17.10.2013 23:46
To zrovnanie ma tiež dosť zaujíma!
A len taká úvaha...riskoval by pretekár ako M. Giertl chodiť po pretekoch s vylágrovaným motorom,čo má toľko natočených mth??? :skull:

insanetoy, 18.10.2013 08:25
tolko mth ma vela motoriek, to len do inzeratov sa pise ze ma 90 :D

davidlane, 18.10.2013 18:08
co takto keby sa zalozila tema kde by si kazdy napisal aku ma moto co prevazne jazdi kolko asi potrenuje za sezonu kolko mesiacov do roka sa mu podarilo sediet na moto(znacku moto) a to dvolezite kolko cca namlati mth za sezonu.

niektorym zaciatocnikom by to pomohlo si spravit prehlad kolko asi taka moto moze vydrzat ci od nova ale od go a podobne.ci blbost?

13srofino13, 18.10.2013 22:43
prepákovanie je jednoduchšie a lacnejšie ako PDS ? :-O
nejak sa mi to nezdá ,asi som sa fakt mal lepšie učiť

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   Apríl 2017   >>

PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 29.04.2017
ENDURO CUP STRED
Lehota pod Vtáčnikom
cal_icon 29.04.2017
Motokrosové sústredenie ŠK MX SMF v Motoparku Trenčín
Trenčín - Zámostie
cal_icon 30.04.2017
Motokrosové sústredenie ŠK MX SMF v Motoparku Trenčín
Trenčín - Zámostie
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky