Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Všetky články Rozhovory Reportáže Bleskovky Technika a údržba Novinky Pozvánky Výživa a zdravie Škola jazdenia

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

COUNTRYCROSS- ŽAŠKOV 2018

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk
logo

Vynovená žaba: Kawasaki KX450F 2015

Pridané 05.07.2014 16:37, autor kremo81, prečítané 15490x

Rok 2014 sa pomaly preklápa do svojej druhej polovice, no jednotlivé fabriky už púšťajú von svoje nové modely pre budúcu sezónu. Úspechy zaznamenala Kawasaki v americkom supercrosse, darí sa im vo svete motokrosu, no keď sledujem štartovné polia na našej domácej pôjde, zelený Japonec sa teší bohatému zastúpeniu.

FB Zdieľať článok na Facebooku


Do ročníka 2015 Kawasaki dopriala viac možností nastavení pre koncového užívateľa. Zamerali svoju stratégiu na maximalizáciu pohodlia jazdca akéhokoľvek typu, či už ide o šasi, tlmenie, motor či brzdy.

Čo je teda nové?
- Showa SFF-Air TAC vidlica s tromi komorami
- Vysokotlaková 300 psi pumpa v príbale
- Zväčšený predný brzdový kotúč na 270 mm a zadný 240 mm kotúč
- Nový piest a programovateľná ECU
MOTOR

Čo na začiatok o KX450F motore? Je silný, spoľahlivý a Kawa ho ešte vynovila či už dizajnom, alebo novým piestom, ktorý bol okopírovaný priamo zo závodného tímu Kawasaki. Nový tvar piestu zlepšuje jeho odolnosť a dovolili si tak zvýšiť aj kompresný pomer na 12.8:1 (oproti 12.5:1z minulého roku). Nový tvar piestu zlepšuje možnosti spaľovania a tým vylepšili chod motora v stredných a vysokých otáčkach.
Motor 2015 vyvinie ešte väčší krútiaci moment, ktorý sa už pomaly približuje k traktorom. Tento masívny kruťák dovolí využívať motor z ničoho až do absolútnej špice tak, ako to ešte žiadny motor v histórii nedokázal. 

Systém DFI dovoľuje jazdcovi veľmi jednoducho meniť mapy podľa jednotlivých povrchov. K dispozícii sú tri mapy: štandard, tvrdá a mäkká. Systém bol ešte mierne doladený a navyše bola upravená aj riadiaca jednotka, ktorá pri prekĺzaní kolies upraví zapaľovanie tak, aby na zadné koleso putovalo iba toľko výkonu, koľko je na daný povrch potrebné.
Podobný system sa používa aj pri štartoch. Launch control upraví zapaľovanie pri zaradenom prvom a druhom prevodovom stupni tak, aby bola maximalizovaná trakcia. Akonáhle však zaradíte tretí prevodový stupeň, systém sa prepne do normálneho režimu a môžete už využívať plný výkon 450-kového motora.

Riadiaca jednotka je upravená tak, aby bola prístupnejšia jazdcovi. Kawasaki dodáva software, pomocou ktorého si naladíte vlastné mapy (podobne ako Power Tuner od Yamahy).

TLMENIE

Nadarmo by ste mali najsilnejší motor v štartovom poli, keby vaše tlmiče nezvládali profil trate. Pre nasledujúci ročník Showa dodáva SFF (Showa Separate Function Fork) s tromi komorami, pričom tlmiace sily odvádza do ľavého tlmiča a pneumatické pruženie je umiestnené v pravom tlmiči pre menšie trenie, lepší pohyb a ľahkosť tlmičov.
Tieto tlmiče sú odvodené priamo zo súťažného stroja Ryana Villopota. Dovoľujú jazdcom lepšie zvládať malé, no aj veľké rolety, rozširujú možnosti nastavenia tlmenia, vylepšujú spoľahlivosť. Znížená hmotnosť a zotrvačnosť pneumatickej pružiny takisto pomáha vylepšiť kontakt kolesa s terénom.
Ako napovedá názov, vnútri tlmiča sú tri oddelené komory. Vnútorná 145 psi vysokotlaková pneumatická komora pracuje s 7,25 psi nízkotlakovou vonkajšou komorou a 130.5 psi vysokotlakovou spodnou komorou. Tieto tri komory nahrádzajú vysoké trenie klasických pružín. Takisto je tiež menšie znečistenie oleja trením kov na kov. Titánový povrch vnútorných trubiek tiež pomáha k znižovaniu trenia. 
Tieto tlmiče si budete vedieť nastaviť aj vo vašej garáži, pretože Kawasaki dáva ku každému motocyklu vysokotlakovú digitálnu pumpu. Každý teda môže začať doma experimentovať.

BRZDY

Silný motor a vysokú rýchlosť bude treba aj niečím pred zákrutami zastaviť. Toto poskytnú nové, vylepšené brzdy. Predný – plávajúci kotúč je zväčšený o dva centimetre, čo zvýši brzdný účinok a udrží brzdy pripravené počas akéhokoľvek náročného výkonu. 
RÁM

Inžinieri z Kawasaki pracovali nielen na motore, ale aj na ráme. Centralizácia hmotnosti, priblíženie sa k 250-tke, to je hlavnou úlohou pri vývoji ovládateľnosti väčšej, ťažšej a silnejšej 450-tky.  
Hliníkový rám, zliatinová kyvná vidlica, odľahčené osky kolies. Toto všetko odpísalo gramy z hmotnosti novej 450-tky. Motorka bude príjemnejšia pre viacerých jazdcov, pretože pri 15-tkach existuje možnosť dvojitého nastavenia stupačiek a až štvoritého nastavenia riadidiel.
Už sa len dočkať momentu a zasadnúť ju na trati…


Fotogaléria k článku


Počet fotiek v galérii: 14
tlmic.jpg
kaw1.jpg
slide.jpg
riadidla15.jpg
piestnov.jpg
Hodnotenie článku nie je k dispozícii.

Komentáre k článku

soolhy, 05.07.2014 17:20
ooo šetrineeel... :D

thexander14, 05.07.2014 18:01
ja už som len zvedavý čo vymyslia na rok 2016 kedže sa mi zdá že už neni čo. všade na pretekoch je vidiet len kawasaki a kawasaki a pýtam sa kde je ku*va nejaká yamaha ? v čom su lepšie kawasaki ako yamaha ?

palo346, 05.07.2014 18:34
thexander14: v prvom rade v cene. Yamaha je oproti ostatným japoncom citeľne drahšia.

erik, 05.07.2014 20:00
v druhom rade motorovo je kawasaki o cosi popredu ako yamaha ...viď. napriklad vstrekovanie, yamaha to zacala davat až teraz nakolko ostatne mašiny to mali uz zo 2-3 roky. Nehovorim však ze je to zla mašina avšak tieto nove modely su u mňa akosi až moc popredu co sa dizajnu tyka :)

odro1, 05.07.2014 21:59
palo346: cititelne drahsia ale myslim si ze aj cititelne kvalitnejsia :)

Minddo, 05.07.2014 22:20
erik: s tým s tebou nesúhlasím že je kawa popredu pre yamahou. Ved yzf450 mí vstrekovanie od 2010, áno 250 mala stále karburátor ale to neznamená že bola pozadu. Pokial viem tak 250 vstrek vyvíjali zo 450. Nenáhlili s stým, pokial to nemali odskúšané. Nechcem hájiť yamahu, páčia sa mi aj kawasaki, aj ostatné značky, ale ondro1 má v niečom tiež pravdu.

kub0, 05.07.2014 22:41
Yamaha je držák radšej počkaju kým niečo daju nové ,kawasaki zevraj sa rychlejšie opotrebuju sučiastky ,kawasaki sa ženie za vykonom a v profi superkrose a motokrose neni o nahradne diely nudza takze možno je nečo pravdy , ale pri amatéroch je to asi jedno tí tu motorku neutrapia tak ako villepoto ,a podobny paliči z ineho sveta.

VanDahl111, 06.07.2014 11:40
musím uznať.dizajnovo sú krásne aj po technickej stránke,len sa obávam toho,že keď budú mať za sebou niakych pár mth (100 a viac) ako bude tá hi-tech technika fungovať motor s extra vysokým kompresným pomerom,vstreky a vidlica...ja síce 4t nemám ale v tomto mi chýba trochu jednoduchosti na údržbu a repas

mato25, 06.07.2014 12:31
cim vyse elektroniky tym to stoji za h....o zachvilu to bude mat abs esp 4x4 a neviem co este presne ako pise vandahl yamaha drzala modely rovnake do roku 2010 ale naco by aj nieco menila ked vsetko fungovalo myslim si co sa tyka spolahlivosti tak nema konkurenciu tie motorky su fakt drziaky to je ako s autami cim novsie tym vyse kravin elektriky systemov

picaso, 06.07.2014 20:27
co ja, co hovno jazdim, mam s takou motorkou robit ? niecoho sa chytim a rozhasim ju na marnu rit :bla: , je prijatelnejsia pre vsetkych jazdcov, kto to nastavi , zoservisuje , zladi ? ,,,,,,,,,,jasne ze technika musi ist dopredu no uz je asi za hranicou aj niektorych potrieb :-O

excmania, 06.07.2014 23:57
ta zelena je neskutocne sexi :) Najkrajsia farbička na MX motorky :) Pokial tam neni ovsem ten dráp opareny energeticky :-P

mato2501, 08.07.2014 13:48
erik : yamaha na 250 začala dávať vstrek neskôr, lebo práve 250ky sú také moto ktoré si môžu cenovo dovoliť aj "normálni chalani" takisto aj so zvládnutím výkonu, čo keby odišlo vstrekovanie? poriadne ťapneš po vrecku. Karburátor? nehrozí, keď tak vymeniť nejaký diel za pár šupov, navyše pri obhajobe tých 250tiek s karbecom aj hovorili, že skúsený mechanik vhodnou kombináciou trysiek/iného tunningu karbecu dokáže z tej mašiny vytiahnuť viac :)

ridermx2, 08.07.2014 20:07
páči sa mi, ale tiež som zvedavý ako ten vstrek alebo štartovací pomocník budú fungovať ked bude mať motorka dajme tomu 8 rokov a 5teho majitela. :-/

andrey, 08.07.2014 23:52
ked si pôjdete kúpiť nové auto poproste predajcu aby vám vymenil vstrekovanie za karbec a vymontoval ABS, ESP a možno aj AIRbagy ...pre istotu, lebo za pár rokov nie ste si istý či to a ako to bude fungovať :bla:
to máte to isté u moto...škrabete si hlavu dookola a špekulujete čo ak :-O

kub0, 09.07.2014 08:01
Porovnávat auto z motokrosovým špeciálom je trošku ina šupa ,pri motokrose je motorka extremne zatažena a jediné očom sa diskutovalo že v akom stave bude motorka po 6-7 rokoch a niekolko majteloch pre hobbykov čo si nemozu dovolit novú alebo novšiu ,pri motokrose čim viac elektroniky tým horšie same káble a hadičky čím ich je viac tým vačšia šanca že sa niečo poje.e kamene ,hlina voda, blato strielaju furt , odrazí kamen nejaky kabel pre nejaku blbost ako napr. prepinanie palivovyh máp - tlačíkom (príklad) a nepojde cela motorka . a to ako bude vyzerat taka pretechnizovana a prekablovana motorka po pár rokoch ? Bohužial motokrosove značky kašlu na hobbykov ich zisky su v profesinalnom športe kde po 1 -2 sezonach ide motorka do šrotu ,takže idu za vykonom aby ta super -ultra mašina išla najlepšie a je im jedno ako bude vyzerat po 6 rokoch lebo uz davno bude fuč. Tu asi vadí to že to bude už ako to auto na max prinajlepšom 5 rokov vydrzi , asi tažko tieto nove mašiny vydržia tolko čo jednoduche ešte malo preelektrizovane motorky ktore sa donedavna predavali.

KTM-FAN, 09.07.2014 11:16
No tak s tym nesuhlasim ze kaslu na hobby-kov - ved oni tvoria drvivu vacsinu predaju - tych profesionalnejsie jazdiacich je minimum.

Lenze toto ludia chcu - teraz sa tu mudruje ako sa to moze kazit kolko to vydrzi - ale inde sa hned dohaduje co je to za zaostalost karbec a kto ho kedy uz nahradil .......

To mozme tvrdit aj o vodnikoch ze oproti vzduchacom su tam hadice, chladice ... ved co sa uz len mohlo dodrbat na rebrach vzduchaca ?

99% ludi keby sli kupovat moto a ma na vyber uplne to iste s karbecom alebo vstrekovanim tak si vyberie vstrekovanie ... ..
Tak ako novy a vacsi ipad, iphone ... ... ...

A preto sa z toho stava spotrebak na par rokov - lebo za tych par rokov ak to aj ide uz je to "nechcene: ;)

kub0, 09.07.2014 12:01
Profikov je menej to je jasne ale oni maju niekolko kusov motoriek k dispozicii a plno nahradnych dielov a motorov v tom sa točia najvačšie peniaze oni nezarabaju na hobbykoch ako pri cestnych motorkach pretoze ak si si všimol tak pri cestnych motorkach sa snazia znižiť vyrobne naklady aby boli nove motorky k dispozicii aj pre socialne slabšich aj ty si možu dovolit kupit novu motorku za 4000-5000 EUR v motokrose zarabaju vyslovene na profi pretoze kolko amaterov si moze dovolit novu motorku ? a ten amater asi tazko vyuzije vykon motorky a všetky tie novinky to je všetko určene pre profi jazdcov lebo je tam velka konkurencia a snazia sa furt vylepšovat mašiny a asi tažko to robia pre nejakeho amatera jožka zo slovenska ktory naškrabe na funglogku ten určite vyuzije tlačitko prepinanie palivovych máp :D a brutalny vykon ked sa vozi soboty z partiou :D motokross je o zavodoch a tam sa točia najvačšie peniaze pre motocyklove značky . Hobyk aj si aj kupi funglofku tak ju ma na viac rokov a profik za tych par ročkov vymeni 10 novych motoriek

admin, 09.07.2014 12:03
KTM-FAN: dobre píšeš, sériovka je práveže pre hobíkov. No a pokiaľ vstrek funguje, je to lahoda, žiadne problémy s voľnobehom, tryskovaním, ladením po výmene výfuku, v lete/zime... Keď sa to poserie, to je už horšie, pri karbíku mal človek v sáčku 5 trysiek, dva inbusáky, malú golu, plochý skrutkovač a oprava na mieste za 15 minút... Pri "íčku" neviem čo urobíš :roll:

KTM-FAN, 09.07.2014 12:06
Tak sa chod pozriet na zavody kolko funglacov je medzi hobbykmi.

To nieje o tom aku ligu jazdis ale kolko mas penazi - a kedze jazdi cim dalej viac ludi tych co maju peniaze tak je to aj poznat.
A to nehovorim len o prdi-slovensku ale celkovo.

Neverim tomu ze 10% vyrobenych kusov ide do profi teamov - nehovoriac o tom ze ich motorky su kapitalne odlisne od seriovky ....

Tu nejde o to aky pocet kto vymeni ale aka je coho skupina -ked bude hribolezcov 50x vyse ako profi - tak je jedno ze si kupim otorku raz za 5 rokov .....

A ak neveris skus sa opytat do nejakej predajne na motorky ;)

KTM-FAN, 09.07.2014 12:14
2 tomxx

Mne to nemusis vysvetlovat - ja som zaryty 2T :D (aj koli jednoduchosti motora) - ale tym nikoho nepresviedcam ze to je najlepsia volba.

Vsetko sa moze pokazit - ale pokrok sa zastavit neda.
Ked niekto ma peniaze na novu - tak chce to najnovsie.

Mam tu na predajni vystavenu tatkovu JAWKu 350 sadocha 1977. Poskadana v podstate z novych dielov - nadherny kus

Vzduchom chladena, sucha lahko vymenitelna spojka, prevodovka aj kluka sa da vytiahnut do boku bez rozpolenia kartrov v rame, retaz zapuzdrena, Predna brzda lanko, zadna tiahlo, jednoduche tlmice .....

Vsetko jednoduche lahko opravitelne - ale skoro na hriby by sa mi na tom nechcelo ist ;) - take je strasne vozenie na tom :) ( samozrejme v porovnani s terajsimi moto - vtedy bola TOP).

victor, 09.07.2014 13:22
ale veď to je jednoduché, ak niekto túži po 150 kilovom vzducháči, chce karbec tak nech má, nech si tam kludne nahodí bubnové brzdy a na štartpáku si vytrénuje nohu jak dostihová kobyla....mne sa páči pokrok a to ako tá technika super funguje. Samozrejme, že by som túžil po bezúdržbovej motorke za málo peňazí na ktorej by sa perfektne vozilo..ALE zatial žijem v reálnom svete B-)

kub0, 09.07.2014 13:27
Motokross je o zavodeni a motorky su zavodné špecialy všetky peniaze ktore sa davaju do vyvoja a neustalom zvyšovani vykonu su určene pre profi zavody a nie pre hobbykov.

Dám jeden priklad napriklad firma Trialiek GAS GAS ma v ponuke profi trialove motorky myslela aj na hobby víkendovych trialistov a vyrobila hobby trialku

Gas GAS randonnne 125/200 4t - je to hobby trialka ktora ma podvozok z trialovej motorky zo staršieho ročniku staršia technika ma jednoduchy motor 4 takt (Yamaha ) ,nizka spotreba cca 2 litre ,vysoka životnost motora ,nizke prevadzkove naklady na udrzbu ,a cenovku 3600 euro polovica a niečo z cenovky profi trialky a Preto je ta motorka taka popularna v Japonsku pretoze je tam vela hobby trialistov pre ktorych je profi trialka pridraha a techniccky mu je u prdele ze nema najnovšie tlmiče ktore funguju rovnako ako tie stare ibaze su modernejšie a drahšie . Takže Trialisti maju možnost si vybrat trialku podla svojho gusta profici kupia samozrejme profi trialku ,amatery ktory maju peniaze a myslia to z trialom važne kupia profi trialku a a víkendovy trialisti ktory chcu lacnu kvalitnu trialku z nizkymi narokmi na udržbu si kupia tuto hobby trialku . to je priklad že firma gas gas vyslovene mysli aj na hobby jazdcov -


V motokrose je najpočetnejšich hobby vikendovycch jazdcov ktory jazdia z partiou kamošov cez vikend a maju to ako relax a odreagovanie nechodia na preteky takycch je si myslim na celom svete najviac a taky by chceli presne takuto motorku Nizka cenovka aj za cenu staršej techniky a nizke prevadzkove naklady ,vysoka životnost . hlavne ze by mali funglovku a jazdili by .
Prečo takuto krosku nevyrobila zatial žiadna značka ? prečo nemaju v ponuke model pre najpočetnejšich hobby jazdcov ktorym by vobec nevadila aj stara technika ? pretože vyslovene na takych kašlu vyrabaju motorky určene na profi zavody a je im jedno ze nane amatery nemaju bud si na funglofku našetri alebo si kup jazdenu .to je priklad ze motokrosove značky su zamerane iba na Profi motorkross a vyvijaju neustale novinky . pre amaterov to asi nerobia si myslim . Kolko krat som počul amaterov ze čo by som dal za novu motorku kludne aj z roku 2005 hlavne ze by bola nova , ja nepotrebujem palivove mapy a podobne somariny .

to je moj nazor ze su zamerany iba na profi uroven ked nemaju model určeny pre menej naročnych a majetnych amaterov. ktoryh je asi najviac .

Gas gas spravil hobby trialovy model a je neskutočne popularny a ma velke predaje . Dokonca ma aj enduro hobby model z cenovkou 4700,- čo je rozdiel oproti trebars KTM ktora ma 250 za 7000-9000 .euro

Tu je to hobby endurko gas gas

http://www.motorkari.cz/clanky/prvni-jizda/gas-gas/gas-gas-ec-250-cami-27598.html?...

KTM-FAN, 09.07.2014 13:34
kawasaki ma kdx, ktm freeride, nejake su spomenute aj na spodku toho clanku od gasgas ... ....
ale tu sme sa predsa bavili o ostrej motorke

Upravil KTM-FAN, 09.07.2014 13:36:10

kub0, 09.07.2014 14:05
KDX je velmi aktualna motorka ....
KTM freeride 350 - ani enduro ani trial - 6 899,00,- EUR - 23 koni ?
Gas gas EC 250 - cami hobby enduro - 4700,- 28 koní ?
Gas gas ranndone hobby trial - 3650 ,euro

Bavili sme sa ze vyvoje a všetky investiccie su zamerane na profi zavody a hobbici su na druhom mieste inak by mali modely ako ma gas gas ktore su dostupne aj menej naročnym ktory nepotrebuju taku modernu tecchniku.

Prečo su asi pit bike take popularne pretože je to nahrada za velku motorku ktora je pre vačšinu začinajucich ludi draha a plno mladych chalanov vdaka tomu možu jazdit pit bike motokross pretože teraz kupiš kvalitny pit bike za 1800,- euro čo ked porovnaš z novou kroskou trošku velky cenovy rozdiel .

palo346, 09.07.2014 15:10
A čo tak opotrebovanie súčiastok karburátora? Veď ten zmení svoje vlastnosti hádam už po 80 mth a kto chce udržať mašinu v top kondícii už sa v tom musí špárať. Už len nastaviť správne karbec na staršej mašine a novej je rozdiel niekoľko indických bohov...
kubO: na Kawe (Suze) keď utrhneš alebo stratíš prepínače palivových máp sa nič nedeje, v CDI je defaultne nahraná základná palivová mapa, takže motorka pôjde stále.

KTM-FAN, 09.07.2014 16:25
Takze sme presli na to - ze preco kawasaki zo svojho zavodneho specialu ( namiesto toho aby dala vstrekovanie) - nespravila z neho nejaky lacny sunt - pitbike ? :lol:

Mam pocit ze niekto tu uz pletie riadne hrusky s jablkami.

A ver tomu nech je tvoj nazor aky chces ( ja ti ho neberiem) - vyrobcovia maju daleko lepsie zmapovany trh a vedia co ponukat.

kub0, 09.07.2014 18:42
Vyberaš si slovička a spajaš si ich do viet ako sa to hodi kde som napisal ze ma vyrobit nejak šunt ? ja hovorim keby dali na trh krosku zo staršich sučiastok ,spolahlivu pre amaterov za slušnu cenu tak ako to spravil gas gas ze ponuka na staršej platforme Endurko za 4700 z DPH a že pit bike je popularny vdaka tomu ze je dostuplny aj pre nemajetnych ludi ..

madMX, 09.07.2014 23:05
Co nepozerate AMA motocross?
Ja idem do modrej...ak najdem zvysne dukaty.... :lol:

victor, 10.07.2014 08:16
ak sa značka presadi do takej miery, že dokáže za par mesiacov vypredať všetky nove modely s cenovkou takmer 10 000 euro ,čo podotýkam, že je uplna šialenosť, ale realita, tak pochybujem, že sa bude hnať do výroby " ľudovej" motorky. Keď by som to uz prehnane porovnal s automobilovým priemyslom, ktorý silou mocou hľadá spôsob ako osloviť cieľového zákazníka , tak mi povedzte, ktorý Mercedes ma ľudovú cenovkou ? jednoducho nie, taky nie je. Keď chces ostrý závodných stroj, tak si zmiereny s určitou cenovkou, ak tolko peňazí nemas tak kupiš jazdenku. ak chces na tom chodit na huby tak si kúp jeden z tých dualsportov ako napr crf250L alebo TT-R od yamahy. A je úplne normalne, že jedna značka je drahšia ako druha

Upravil victor, 10.07.2014 08:16:46

madMX, 10.07.2014 11:47
A nezabudnite, ze Honda je Honda a Yamaha ziadna namaha :D

picaso, 10.07.2014 12:22
a este je tu huska :D

macoFOX, 10.07.2014 14:05
Veľký súhlas s victorom.
Ja som kupoval wr 450 r.v 2007 z cenovkou 320000tis.Sk /dnešných 10622,- €/ a bol som rád že, ju mám. To bola vysoká cena a nie dnes, keď novú WR z novšou technikou kúpiš za 8900,-. Chyba je asi v ľuďoch, chcú to načo nemajú a potom je všetko drahé. Nie drahé, kúp to načo máš a bude to ok.
Potom nemusia ani vyskakovať z okna že nestíhajú splácať kadejaké úžernícke úvery.

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   August 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 22.08.2020
Enduro Cup Stred
Brezno - Lúčky
cal_icon 05.09.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: skrátené enduro
Borský Mikuláš - CC
cal_icon 06.09.2020
MM SR + SP + Pohár SMF: skrátené enduro
Borský Mikuláš - CC
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky