Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
motard
Galérie k článkom Nezaradené Countrycross Enduro Motokros Tréning Quad Moje moto Trial Supermoto História Pridať galériu

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 11.8.2018

NAJNOVŠIE VIDEO

MMSR Enduro Lovèica Kopernica 2018

MMSR Enduro Lovčica Kopernica 2018

SPONZORI


www.Autodielyonline24.sk

Fotogaléria - Natiahnuté oceľové lanko

Zverejnené: 19.11.2008 10:16, typ: nezaradené, autor: danger, miesto: nie je uvedené

Hodnotenie galérie: (3x hodnotené, spolu 25 bodov)

Dnes okolo 15.00 som sa bol previezť na moto idem asi 80 km/h a zrazu vidím nejakú ceduľku. Pozriem lepšie a vidím oceľove lanko... hneď som brzdil aj ušami takže hrúza. Je tam napísane VÝSTRAHA odfotografovaná nejaká rastlina ktorá tam vôbec nieje a je tam aj dátum 29. 8. 2008 neviem čo to je... Pre zvečnenie som si to aj odfotil.

FB Zdieľať fotky na Facebooku

Komentáre

DRIFTER, 19.11.2008 10:44
Urcite nejakemu ochranarovi d*blo v palici a natiahol to tam. Asi by si tu rastlinku, ktora rastie urcite a iba na tej ceste co tam je, presiel s drapakom a co potom, ked je to posledna zo svojho druhu? :lol: Dalsia svetova kriza :bla:
To mi pripomenulo vtip, ze co urobi ochranar, ked vidi zrat zakonom chranene zviera zakonom chranenu rastlinu... :lol:
Ale to ze sa na tom drote zabit mozes, uz ochranara netrapi, sak ludi je dost, ze? :bla:
Mal si este odfotit detailnejsie tu tabulku, co to je za burinu - mozno si tam len niekto "travu" nasadil a nechcel byt vyrusovany :lol:

scania, 19.11.2008 10:45
odtiaľ to vyzerá ako keby tam bolo napísané výsadba a nie výstraha. Ale ty si tam bol . . . . ,. V každom prípade horšie ťa už v lese nemôže stretnúť ako natiahnuté oceľové lanko. Kedže môj tátoš nieje Hattatila ako vo Vinetou tak on tú hrozbu určite nezcíti. V každom prípade si mal šťastie , neviem neviem nebyť tej tabuľky . . . . .......

admin, 19.11.2008 10:50
Ja tam tiez vidim VÝSADBA a nie vystraha.

mato24, 19.11.2008 11:05
podla mna toto spravi len chory clovek...

macoFOX, 19.11.2008 11:09
podľa mna to bol rozumný človek, stále lepšie ako keby tam nebolo nič to by si už ležal z rozrezaným bruchom.

michalc, 19.11.2008 11:09
Keď už im tak na tej rastline záleží, tak aspoň tam mohli natĺcť do zeme drevený kolík a tam dať cedulu a nie lanko vo výške hlavy, dementi :bla: .
danger: Čo je na tej ceduli ešte napísané?

zdenowr, 19.11.2008 11:12
......to je'' vystraha'',ze je tam VYSADBA Ale jedno je pravda,ze keby tam ta tabulka nebola.........mozno lanko ani nespozorujes.Ti curaci uz asi nevedia,co od vole robit.Je to chore a ubohe.

Upravil zdenoWR, 19.11.2008 11:14:40

myrec999, 19.11.2008 11:15
Aj ja tam vidim napisena VYSADBA. Ale natom tolko nezalezi co je tam napisane . Zalezi natom ze to lanko moze kohosi zabit :bla: :bla: :grin: . Nedaj boze s bude niekto vracat v neskorsich hodinach na moto tak si to any nevsimne. Radsej tam mali dat niaku tabulu a drevenu zaterasu a nie lanko a na tom malu cedulku. Az ked sa nieco stane potom zacnu konat :(

radoXXX, 19.11.2008 11:55
to sú riadny čuráci,čo to natiahli...ved nás môžu zabiť!!!!Radšej sa budú dívať na dokaličeného motorkára,ako na zničnú rastlinku....je to choré!!!

Mino29892, 19.11.2008 12:19
to su ale spiny ved to nemoze spravit ziadny normalny clovek keby ze tam nieje ta tabulka tak sa natom moze dalto zabit :bla: :bla:

jurajbel, 19.11.2008 12:28
Danger-nemal si to dávať len sem, ale zájsť na policajnú stanicu,presne opísať miesto - že si sa bol prejsť so psom a si na to natrafil. Že je to verejné ohrozenie!! To Ti môže ublížiť, aj keď si ideš zabehať. Nespomínať motorku, ani bike- nech sa konečne zobudia, už bolo o tom dosť pohovorené a popísané. Treba sa brániť legálnymi spôsobmi. Nech sa začne konať aj na ochranu motorkárov.
Prípadne, ak to nebolo v nejakej chránenej, súkromnej, zakázanej oblasti a na normálnej poľnej ceste, spomenúť aj motorku - to je pokus o ťažké ublíženie...

danger, 19.11.2008 13:19
áno je tam napísane výsadba.. ale je to ako výstraha pre motorkárov.. Bol som sa tam osobne pozrieť pešo a žiadnu takú rastlinu som tam nevidel takze je to .... na políciu račej nejdem pretože mam tam otlačené drapáky a mohol by byť prúser. Sice som to nemal čím prestrihnúť ale v dohladnej dobe to odstránim.. je to fakt na zabitie..

LoLo, 19.11.2008 14:38
krute, sproste a podle... :bla: :hacker:

enslow, 19.11.2008 14:50
naco sa stale trepete do lesa raz je zakaz tak nebudem provokovat konecna

garfild, 19.11.2008 15:33
enslov: lesi su tu pre všetkych,len ty čo si važia viacej rastlinky ako ľudsky život robia problemi !!!

Upravil garfild, 19.11.2008 15:34:47

admin, 19.11.2008 16:06
garfild: chap konecne to, ze je zakaz vjazdu do lesa!!!!!!!!!!!!!!!

garfild, 19.11.2008 16:10
tomxx: maš pravdu je zakaz,ale kde mame teda jazdiť ,ak chceme jazdiť enduro ???

Upravil garfild, 19.11.2008 16:12:00

danger, 19.11.2008 16:15
toto nieje v lese... je to len cesta okolo vodnej nadrze... chodia tam chodci cyklisti proste kazdy kto sa chce okupat alebo ist na ryby

michalc, 19.11.2008 16:23
garfild: http://www.countrycross.sk/index.php?mapa=view&typ=2

ivocr, 19.11.2008 16:36
ochranari nevedie co od roskose robit :skull: doseru vsetko co sa da >:-) aj tu prirodu ved nech sa pozru na ticu dolinu cela zozrata lykožrutom :cry: bodaj by ty sprosty ochranari skapali :D

Martin KTM, 19.11.2008 16:46
ivocr: aj ochranari musia byt. Mozeme byt radi ze su neni az tak primitivny ze tam aspon tu malu cedulu dali (mohla byt sice vacsia), ale co uz :-/

admin, 19.11.2008 16:52
Martin KTM: ivocr Ti uz neodpise, ma ban (spamoval tu a este aj blbostami).

Cim mladsi "jazdec", tym mensia tolerancia... Potom maju vsetci ostatni problemy...

garfild, 19.11.2008 17:00
michalc: je to od teba mile že si mi to sem hodil,ale od domu kde byvam je to vsetko dosť daleko takze zostavaju luky,polne cesty a haje... Mate pravdu ze to je zakazane ale u nas stim zatial nieje až taky velky problem ;)

mscross, 19.11.2008 17:39
ja som už osobne dostal drôt cez okuliare natiahnutý v lese až ma zhodilo s moto.Pár cenťakov nižšie a mám podrezaný krk.Okuliare v ťahu a jazva na nose,ale už sa to zahojilo.Dávam si teraz bacha ,lebo vrahovia zvierat sú nevyspitatelný.

jojo11, 19.11.2008 18:18
:roll: je síce zákaz vjazdu do lesa , ale je primeraným trestom invalidita alebo smrť človeka ? Vraj "rozumný" bol ten človek ktorý dal na lanko lístok ? (lístok odtrhne vietor) Ved to ten istý čo dal lanko . Ako by asi rozmýšlal nad svojim činom, keby sa na tom lanku zmrzačil jeho syn ? Možno by mu zaplo ...no neskoro...

MisoSX, 19.11.2008 18:37
keby tam nebola ta cedula tak by to bolo velmi zle asi.ale je fakt ze si za to mozeme sami.Tie individua co chodia pomedzi chalupy po zadnom,alebo pri chlapikovi co ich udava ešte naschvál prespojkujú....aj to je chore.keby sme si nerobili navzajom napriek tak by to vyzeralo uplne inak.Stacilo by trocha viac tolerancie,komunikacie a rešpektovanie zálub všetkych ludi..................napriek tomu si myslim ze takymto sposobom to nevyriešia vobec..ešte to pani polovnici zhoršia.keby sme sa dohodli kade mozeme a kade nemozeme po tych horach jazdit tak by to bolo super.ja by som taku možnosť privítal :bla: :bla: :bla:

jozocr1, 19.11.2008 18:50
Tu na kysuciach s tym nemame az taky velky problem B-) ziadne take nastrahy som nastastie este nevidel a hadam ani neuvidim kedze jazdim vecinou na drahe. :lol: ale to lano by ma isto vytocilo a riesilo by sa to cez VB :!:

buchel50, 19.11.2008 18:53
to isto nejaky kreten,,si mal dobre štastie keby cez to nedaj boze preletis neviem ci by ta este niekto poskladal.Ale uz ma zacinaju srat !!! :-|

MarekKXF, 19.11.2008 18:59
tomXX: tiez patrim k tym najmladsim ale aspon sa snazim od vacsiny rovesnikov dodrziaat taketo pravidla jazdenia...celkovo to motorkari vidia tak te co robia ochrankari su blbosti ze to uz nieje normalne...len vzime sa do situacie ochrankarov ako krizom krazom po lese niektori motorkari jazdia...tiez by nam to asi nebolo prijemne...preto nato mame trate ktoree nam postupne idu niektore dolu vohou... tiez by sa ale ta tabulka dala dat aj na nejky kol a nie na ocelove lano... :(

azzan, 19.11.2008 19:46
u nas draty zatial nie su ,ale niektori obcania davaju pred vstupy na svoje pozemky nejake kmene stromov a zatarasy ,my motorkari mame aspon Extreme.test

pietro69, 19.11.2008 20:07
ta to je riadne jeb... na buduce budu miny :-O

kamikaze, 19.11.2008 20:56
JAZDIT LEN 1X ZA ROK A TO MAX 1/4 HOD./PARDON 5 MIN.,PARDON 1MIN./
TAKTO SI TO ONI PREDSTAVUJU.

biker09, 19.11.2008 22:11
tiez patrim k tym mladsim rocnikom ale nechodim ako debil. Ked stretnem turistov v lese, spomalim a takmer na volnobehu (u 2T tamer nemozne) prejdem okolo nich. Ak zakyvaju tak odkyvam, popripade dalej od nich zdvihnem predne kolo, ale ak sa na mna pozeraju ako na vraha len odvratim pohlad a idem dalej. Potom sa otocim ci vsetci zo skupiny presli okolo v pohode a palime dalej ;) Problemy zatial neboli. :)
K foto: Mozno to ten dotycny nemyslel tak ako si to vysvetlujeme. Mozno nechcel nikomu ublizit, len na nieco upozornit. Ale pravda je, ze to mal nejak inak vymysliet. Netreba ochranarov a polovnikov hadzat do jedno vreca, ved ani my to nechceme.

michalc, 19.11.2008 22:15
kamikaze: heh, tak to jazdím po lese presne podľa ich predstáv :lol:
asi preto som ešte s polovníkmi nikdy žiaden problém nemal

cece316, 19.11.2008 23:21
ved oni to schvalne tak davaju,az sa tade nejazdi...je to ubohe no...

KTM-FAN, 20.11.2008 08:43
ubohe ako ubohe - zatial sem nikto nedal ci je to vobec nejaka statna cesta - a ci je tam sukromny pozemok. .....

ferike, 20.11.2008 10:32
mne sa stala podobna situacia ale ja som preletel cez ostnaty drot v lese nastasie nebol dobre upevneny tak som ho pretrhol a odniesla si to len tabulka ale toto....... :bla: :bla: :skull:

masina, 20.11.2008 14:41
Ja to nechápem.

redbull631, 20.11.2008 17:24
u nas pichaju zaostrene roksory do zeme ked tade prechadam no dajme tomu prepichnem koleso ale keby tade niekto bezal a spadol na to tak si vjete predstavit co sa stane a to uz je verejne ohrozovanie...trebalo by ich pofotit a riesit to na polici...presne tak ako oni chodia nas fotit a natacat

lukasTM125, 20.11.2008 19:38
no presne toto iste spravil niekto aj u nas v dedine minule leto,ze natiahol ostnaty drat medzi stromy kde sme s chalanmy maly vychodenu drazku ,len tam asi zabudol dat ,,vystraznu tabulku"a ja som chodil dva mesiace s dorezaným krkom a mam tam jazvy este teraz a bol som rad ze som nesiel rychlejsie lebo bi som tu teraz asi nepysal... :roll: len skoda ze sa nam nepodarilo vypatrat kto to bol lebo bi siel na sud za tazke ublizenie na zdravy :shame: no fakt prepnuty ludia,treba si davat pozor...po tomto co sa mi stalo si uz davam velky pozor napriklad ked idem na trat ktoru mam za dedinou si ju pomaly skoro az krokom prejdem a skotrolujem ci tam niesu podobne nastrahy

enslow, 20.11.2008 21:58
http://www.liveleak.com/view?i=092_1226978719

takto dopadnete ked sa budete vozit po lese...hihi

palo, 21.11.2008 20:04
he mal by si sa tešit ze tam bolo to lanko to podvihneš a ideš dalej ale u nas je to všade sama rampa kua a nie všetky sa daju obist a to dost nasere bracho

motoclubv.u., 23.11.2008 21:01
No nazdar, tak to je "pekné" svinstvo. Rozumným luďom stačí iba tabula a pochopia že tam nemajú ísť.... (ja síce nemám moto, ale kamoši požičajú....) no a ked už raz za čas idem tak normálka po cestách, ale to bol chrapúň čo to tam natiahol.Ked si to tak vezmem, väčšinu času jazdím na bicykli a keby si tam natiahnem krk..... Je to proste zákeractvo!!!! Normálny uvedomelý motorkár vie kde nemá ísť, no a tých neuvedomelých nezastavý ani oceové lano! Toto nie je riešenie! Čo bude ďalej? Začnú si "pytliaci" a motorkári klásť všemožmné pasce navzájom? Radšej nejkú dohodu, aj ked tichú, ale povie sa: tak tu jazdi, ale prosím ťa sem nelez..... Isto sa dá spraviť kompromis, ako usporiadateľ to viem.... Veď u nás v Uherciach je tiež kopa jazdcov, len je chyba že niektorí nechápu jednoduché pravidlá a prídu jazdiť aj mimo tréningových dní.... (ale skoro vždy sú to "čierny" jazdci ktorí utečú cez pole skôr ako ich niekto môže skontrolovať) A práved takýto "motorkári" robia hanb a zlú krv medzi normálnymi ľudmi čo by sa aj radi dohodli. Takže buďme ukáznený a dohovorme a mladším kolegom čo sa chcú voziť kade-tade! Ale je isté, že oceľové lano je svinvstvo!!! Raz niekto príde o život a koho to bude chyba......

mayhem, 24.11.2008 15:27
si myslim ze sa vsetci zhodneme v tom ze spravit nieco take asi ten clovek nemal zdravy rozum.. minimalne to ze si sa mohol zranit ... ja by som mu tam nalepil dalsiu cedulku ze ci mi netoto :bla:

foxrider111, 25.11.2008 07:22
No asopn ze tam bola ta tabulka!!!!! Ujovi sa stal horsi pripad....ked sa chodime vozit tak chodime poza druzstvo, pretoze aby sme nevrcali po dedine. No a prechadza sa aj popri pozemku jedneho "Rolniika" (nie priamo cez pozemok, ale len poprinom!) No a presne v mieste kde sa zacina jeho pozemok bolo DVOJMO natiahnuty ocelovy ostnaty drot vo vyske rajdov!!!!! Ujo ho na WRke sepalil v 3jke plnej!!!!! Ako prerazil ten drot,tak mu zliezol po celej masine, do**bal plasty, masku, praskol svetlo, rozjebal gate a bundu! Nastastie sa nic vazne nestalo, ale nechcem si predstavit co by sa stalo keby tam palil nejake maly chlapec na pekaci alebo na nejakom pitbbiku...mal by to presne na krk!!!!!! Ludom to j*be!!!

admin, 25.11.2008 08:08
foxrider111: natahovat drot nie je normalne, ale preco jazdite "trojka plny" po roli, poza humno?! :bla:

11zoro112, 25.11.2008 22:12
hmm vysadba marihuany :D udaj ho :DD toto sa mi tiez uz parkrat stalo :lol: :lol:

slovak11, 25.11.2008 22:43
Stále sa to tu omiela, lesy, polia. Každý m2 ma najakeho vlastníka a na tom zaleží či si nechá ničit majetok. Na slovensku je strasne vela takych ktorý si kupia motorku a myslia si že je už len na nich kade bude jazdit. Potom behaju novinári a hadžu každeho jedneho motorkára do jedneho vreca. Neviem prečo vela ludi nemá problem si za to že si ide zatrenovat riadne zaplati. Na každej trati su napísane treningové hodiny a dni. Všetci to doržuju, nikto stým nemá problém.
Mne to pripadá ako keby si vbehol na dialnicu do protismeru a strašne sa čudoval prečo to každému vadí? Ved dialnica je tak isto tvoja ako ostatných.
Motocyklový šport je nákladné hobby, kto naozaj na to nemá alebo je lakomý, treba si najst niečo iné, napríkad šachy.

volodaj, 25.11.2008 22:58
slovak11> Sorry ale prezraď mi kde nájdem nejakú oficiálnu enduro trať kde si môžem zajazdiť. Celý svet sa netočí len okolo motokrosu.

slovak11, 25.11.2008 23:47
Ono možno to je ten problém že, nieje žiadna trať. Ved načo by niekomu bola ked si vybehnem do hory a zajazdím si. Len tá doba už asi odišla a bude stále len horšie a horšie. Treba si najst vhodne miesto behat po uradov prosiť, žiadať, zhanať sponzorov. Lepsie to nebude a ono to hrozý skončením niekde až na sude. Nikde v západnej európe by si take niečo nikto nedovolil.
Mám známeho v Rakuskych Alpách. býva na samote v stodole má WR450, ked som sa chcel ist previest dopredu ma upozornil že môžem ist iba po jeho pozemku, presne mi ukazal odkial pokial. pozemky nemaju ohradené.
Inak chcel by som vidiet ako by to dopadlo, keby niekto isiel len tuto kusok za Wieden, ist trošku prevetrať motorky po tých parádnych horách. :bla: :bla:

trago, 10.02.2009 14:28
Danger, danger, ja som tiež z L.M. a tam na Mare to dobre poznám. Najprv by si mal uviesť, že si tou 80-tkou jazdil v ochrannom pásme Lipt. Mary kde nikto z nás nemá s motorovým vozidlom čo hľadať. Tú cestu čo si odfotil, ste si tam vyjazdili vy s motorkami a štvorkolkami, hoci je to záplavový biotop. Keď tam Štátne lesy, Agentúra životného prostredia v spolupráci s SVP uskutočnili pred rokom výsadbu stromkov a v jeseni výsadbu rastlín (dub močiarny, javor, divé kosatce atď) a financovali to z eurofondov, bolo to všetko vykolíkované, pooznačovaé a zabezpečené. Po istom čase to komusi začalo vadiť a začal s cielenou likvidáciou. Prvý nastúpil SPIKEK s modrou štvorkolkou (videl ho kamarát) a podrúzgal sadeničky aj s opornými kolíkmi, ktoré boli vedľa tej "cesty". Potom v jeseni M.H. tvoj sused rozryl aj pás "cestu" s vysadenými rastlinami (boli vraj vysadené semená). Dlho som to nevedel ani ja. Až pred pár dňami kamarát zo RSZ mi povedal čo im o tom hovorili na schôdzi. A tak som múdrejší. A takto robíte nám všetkým zlé meno. A ľudia nás hádžu všetkých do jedného vreca. Ty si zavádzaním ostatných účastníkov tohoto fóra neúplnými údajmi a faktami takto vynucuješ akúsi satisfakciu, že po dne Mary, keď ťa ostatní podporia, môžeš jazdiť. Aj tam kde skutočne provokuješ a robíš zlú krv. Dobre vieš že pár motorkárov v jeseni už na udanie poľovníkov a rybárov chytili "pri čine" na rozbahnenom brehu Mari pri jesennom poklese hladiny. Ešte "navštívte" arborétum pri L. Trnovci a provokácia bude dokonaná. Potom nás už budú zelení a polícia naháňať aj po ulici pred vlasným domom. Zváž svoje konanie a nevynucuj si tu podporu pre tvoje jazdy po záplavovom území L. Mary.

trago, 10.02.2009 14:35
A ešte ma niečo napadlo. Veľa tých čo sa tam zdržujú, či už rybári alebo poľovníci-kačkári z Poľovníckeho združenia "Pri vode" majú ďalekohľady. Väčšinou stoja na vyvýšenom mieste ako je hrádza, železnica a pod. a prakticky všetko vidia. Nevieš kto ťa tam vidí. Obráti sa a vidí až pred vašu bytovku, keď s motorkou prichádzaš domov. Tak vraj práve odhalili suseda M.H. Ľudia dosť vedia a upresnia mu to. A potom si už možno domyslieť ostatné.

danger, 08.04.2009 14:56
Až nechápem skade máš všetky tie informácie. Píšeš tu o iných ľuďoch s ktorými ja nemám nič.. To akože ja som poničil všetky tie rastliny? Veď ja som ich ani nevidel.. Tak ma nehádž do jedného vreca s inými.. Nikomu som nič nespravil a nemám dôvod, tak porozmýšľaj nad sebou a povedz mi komu som ja čo zlé spravil!

onoff, 10.04.2009 11:05
to janko je prehnane ale keby tam bol kolik zastavil by vas? ani by ste sa npristavili nezatavam sa kadejakych zelnych ale ak ma trago pravdu a jazdili ste v chranenom uzemi a este ked aj viete z tam maju zeleny nejake aktivity tak naco provokujete ?

trago, 15.06.2009 09:11
No DANGER, asi mas posunuty rebricek hodnot. Ako viem, neustale porusujes zakony. Co jazda s odobratym ECV? Vies o som hovorim. Videl som ta tak. A traktiez T.M. - tvojho kamarata tiez s odobratym ECV - jazdil po vode na brehu Lipt. Mary. Co jadza po sukromnom pozemku pana G. ? Zasa vies o com hovorim. Ved si pozri katasterportal a hned uvidis koho su to pozemky. Este doteraz je tam pri vychode na hradzu tvoja stopa v travnom poraste. Vyhobloval si travu aj s korenmi. Sam pises ze jazdis 80-tkou po zaplavovom uzemi. Ty asi nevies co je ochranne pasmo vodnej nadrze. To je pre motorove vozidla zakazana oblast. Za jazdu v zakazanej oblasti ti mozu odobrat vodicak az na dva roky a dat pokutu do 300 Eur. A ako bobonik je to, co som sa dozvedel len nedavno. Udali ste aj s istym T.M. isteho pana P. a snazili ste sa ho krivo obvonit z toho co neurobil. Vraj sa vyhrazal posielanim vyhraznych dopisov. Tym si ho neposkodil? Vies kolko mu hrozi ak by ho obvinili? Na policii mu nedokazali nic, vlastne zistili len to ze vyhrazne dopisy boli pravdepodobne posielane od niektoreho z tvojich kamaratov motorkarov, aby ste to ucelovo nasili na cloveka, ktory vam zavadzia na Lipt. Mare a vidi vsetko co tam stvarate. V tej oblasi kde si jazdil sa v zaplavovom biotope robia aj brigady. Ani raz si sa nezucastnil. Jedine na rozryvani chodnikov a vyuzivani ich existencie. Spravas sa naozaj ako to teliatko.
Ak ma dotycny P. rozum, pri niecom vas raz nacapa, su metody ako vas zastavi a zavola na vas policiu a potom vam to s pomocou organov cinnych v trestnom konani spocita. A vysudi od vas cely mailand. Ano za hanobenie mena, krive obvinenie a stratu zamestnania. Tak som to od neho pocul, lebo ho dobre poznam. Nechcel by som teraz byt vo vasej kozi. Aj ludia z Janosikovej ulice vas maju uz dost. Rusite ich hlukom. Zvazuju na vas podat trestne oznamenie. Pan M. mi to vcera pri vode rozpraval. Vy nie ste sportovci ale hajzlici, ktori jazda tam kde nemaju co hladat. Vid Horicka a kukuricne pole nad Horickou v Paludzke a T.M. na Yamahe. A smer PAludza. Co tam vlastne hlada na cudzich pozemkoch. NESTAZUJTE SA TU! Aspon ostatni vidia co ste zac.

admin, 15.06.2009 09:17
trago: ziadny civil nema pravo pouzit "metody ako vas zastavi" :bla: Ak mas nejaky konkretny problem, tak podaj trestne oznamenie a nemudruj na internete.

Mr.Yamaha, 15.06.2009 12:58
,,kauza Podrúzganých sadeničiek "...Normálne odpadnem (svatá panno Guadalupská,ochraňuj nás !!! pred orgánmi činnými v trestnom konaní §§§ )

trago, 17.06.2009 14:56
Fakt dobra rada, ale potom uz pojde do tuheho.. patri sa najprv upozornit ;)

danger, 18.06.2009 13:25
Dosť trápne. Brigáda? si nerob srandu. V živote som tam nikoho nič nevidel robiť a nieto ešte nejakú prácu ktorá po ňom ostala. Je tam množstvo bordelu, fliaš, smetí, skla a všeličoho iného. Človek sa tam bojí stupiť tak čo tu trepeš o brigádach? Na trestné oznámenie ti treba dôkaz a keďže žiadny nemáš, máš smolu. Pozri, mne netreba posielať výhražné listy že som bol na mare. Ak s tým má niekto problém nech príde a povie mi to do očí. Nie som zas taký zasran, ktorý by to nedokázal pochopiť. Stačí povedať ale dodnes mi nikto nič nepovedal takže ... Na mare nejazdím, pretože to tam nemá zmysel. Ľudia tam chodia málo pretože je tam veľký neporiadok a strašný smrad zdochlín a ostatných vyhynutých živočíchov ktoré račej umreli akoby mali žiť tam. Ohľadom Paprčku, na vlastné oči som videl ako tam to lanko naťahuje! Toť vše. copyright by danger

trago, 16.10.2009 08:38
Zda sa mi ze trepes ty. Na Mare som ta osobne videl x-krat jazdit. Aj vyhrazky ti asi posiela niekto, kto ta velmi dobre pozna. Je to asi velky primitiv-mentalne zaostaly. Pocul som o tom. Rozprava sa o tom v celom LM. Bez vetra sa ale ani list nepohne. A ked ide o toho paprcku si ty osobne na fore ako OBCAN asi pred dvomi rokmi uz utocil s tym lanom na hradzi... A propo, oznamil si o tom lane uz na policii? Vediet nieco take a nic nepodniknut je trestny cin. Co ak sa niekto zabije?

cinzo, 16.10.2009 21:27
Čaute všetci.Je to svinsvo niekomu natiahut lanko.Ale prizname si,niektorý si o to koledujú.Minule som sa rozpraval s kamošom čo má malé dieta o motorkach a jazde v lese.A on sa mi snažil vysvetlit prečo su ludia proti nam. Citujem:ja nemám nič proti motorkarom ale vysvetli mi prečo vždy keď mi zaspí dieťa okolo obedu vždy sa najde nejaký blazon čo preletí cez dedinu na plný kotol.Vtedy by som ich aj \"zabil\".A pritom je cesta okolo Torysy a poza dedinu.Toto nechapem.Koniec citátu Potom dalej znamy je spravcom drustva a taktiež sané stažnosti.Ked zasial pole a potom videl že je rozorané od crossových gúm až mu bolo do plaču.A popritom je polna cesta ani nie 5 metrov vedľa.Tak sa nečudujme.Niekedy mali crossu tak jeden dvaja v dedine a teraz?Tu je pričina toho všetkeho. Keď budu tolerantný jazci a budú dodržovat nejaké tie nepisané pravidlá,tak nám dovolia aj po lese jazdiť.Preto apelujem na všetkých jazcov skuste byt aj vy tolerantnejší,snažte sa jazdiť mimo dedín,ked to nejde tak aspon na minime plynu.Nie po zadnom Až sa rozprchli dedti hrajúce sa pri ceste a stare ženy iduce s kostola.A všetko bude v poriadku .Uvidite

excmania, 16.10.2009 23:04
trago:niesi ty sam neaky polovnik alebo neaka ochranarska sekta?podla tvojich prispevkov zistujem ze ta sere iba rozryta burina a pod. A tu na Cc iba patras...ako zle vyskoleny StB-ak

KTM-FAN, 16.10.2009 23:36
2 cinzo

Nikdy - opakujem nikdy nedosiahnes aby sa vsetci (a dovolim si tvrdit ze ani 3/4) spravali ohladuplne. Vzdy bude kopec tych ktory maju vsetkych a vsetko na haku. A prave kvoli nim tu takyto zakon a postihy musia byt. Ja naozaj neviem co na tom ludia nechapu - ved ked sa im to tu zda prisne - tak nech vezmu moto a idu si zajazdit do rakuska, nemecka ci francuzska - ved to su staty plne demokracie ...

admin, 17.10.2009 07:41
cinzo: 16-rocni pubertaci, co sa chcu ukazat - tak ti necitaju tento web a nemaju zodpovednost, nevedia ake su dosledky. To neovplyvnis nijako globalne, jedine ze by si kazdeho jedneho prefackal.

zoro, 17.10.2009 09:32
chlapy ale s tymi lankami je to svinstvo.. raz som išiel lesom a naraz v svetle vo vzduchu som videl lanko. hned sa mi zvysil adrenalin , nestihol som dobrzdit bo som mal velku rychlost a bom. prerazil som cez to ako by to bolo zachytene na konarikoch.. tak mi odlahlo .. odvtedy sa po lesoch nevozim a vyhladavam trate, zavody.. a tie hlašky od TRAGA mi pripadaju ako keby to jemu vadilo všetko. ja cez dedinu prechadzam na 5 stupni a na malo otocenom rychlopale :) pomaliii ...

trago, 06.01.2010 11:03
Jaško zlom (si) väz.

bejuska, 27.03.2011 11:59
Neviem komu by sa chcelo furt trepať motorku na nejaké trate. Fakt len niekomu kto obľubuje motocross a nie countrycross. Čo som zatiaľ jazdila, nikdy som neprešla po pooranom poli alebo takom niečom. Noačo že bol na mare?
trago: ty si sa fakt tam nebol asi už veľmi dlho pozrieť. Moja osobná skúsenosť je že sú tam len samé odpadky. Chod sa pozrieť ku liptovskému trnovcu a prejdi popri brehu až k tým chatám v tvare lode. Tam sa pozri ako sa robia brigády. Ty sám máš motorku tak mi nehovor že zakaždým keď sa chceš ísť previesť si ju naložíš do auta alebo na vozík. a ideš na trať. To hovor vieš komu nie mne :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

hasic65, 27.03.2011 22:00
Trago nemam rád takých udávačov ako to vyzerá po tvojích pripomienkach zahod motorku a správaj sa ako ochráhca ,a hlaď na tých čo znečistujú prírodu vo veľkom a nie nejakých malých chlapcov tam ukáž že si frajer a viac nepíš také veci na našej stranke si obyčajná 0 čau. :skull:

Upravil hasic65, 27.03.2011 22:01:18

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   August 2018   >>

PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 19.08.2018
GULASOVY PRETEK O POHAR MOTOCROSOVEHO KLUBU SPIŠ
Levoča - Spišský Hrhov
cal_icon 26.08.2018
Motocross o pohár Starostu obce Oravská Lesná
Oravská Lesná
cal_icon 26.08.2018
MM SR MX OPEN
Mníšek nad Hnilcom
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky