Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Galérie k článkom Nezaradené Countrycross Enduro Motokros Tréning Quad Moje moto Trial Supermoto História Pridať galériu

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

CC Domaniža 10.8.2019

NAJNOVŠIE VIDEO

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

COUNTRYCROSS DOMANIŽA 2019 (2)

SPONZORI


Fotogaléria - MOTOCROSS 2008

Zverejnené: 28.06.2007 08:21, typ: motokros, autor: 199travis199, miesto: nie je uvedené

Hodnotenie galérie: (1x hodnotené, spolu 10 bodov)

Tu sú nové 2008-čky od KTM, KAWASAKI a YAMAHY

FB Zdieľať fotky na Facebooku

Komentáre

MX250F, 28.06.2007 08:35
od hondy budu?

andrej, 28.06.2007 08:50
Ta KAWASAKI je riadna sleha (KTM-ky dokazili :( )

kxbibo, 28.06.2007 09:10
Tie Kawasaki sú nádherné

Palicc, 28.06.2007 09:39
Mne sa tiez ta Kawasaki riadne pozdava...Neviem, ci neprestupim. :roll: :roll:

gorgoroth , 28.06.2007 09:50
exc nema chybu nadhera. >:-)

strelec, 28.06.2007 10:02
Káwa pekná, ale ťažko s ňou na enduro a štartér chýba. Ktm nieje až taká škaredá si myslím...
A GG niesú? Ahaa pardon to je úplne iná trieda... to sa s týmto nemôže porovnávať... :lol:

ado, 28.06.2007 10:59
a pripojím sa ku strelcovi, kde je GG, suzuki, honda??? Nemáte niekto?
Hondy modeli 2008 už nebudú robiť 2takty.

199travis199, 28.06.2007 11:23
SUZUKI a HONDY som zatial nenasiel

andrej, 28.06.2007 11:39
199travis199-chod na www.honda.sk tam to isto najdes

andrej, 28.06.2007 11:50
neni su tam skoda 199travis199 a ty mas aku motorku

MITO12, 28.06.2007 12:44
Suzuki RMZ450 je uplne nova a ma ako prva japonska aj EFI (vstrekovanie paliva). Kto sa odvazi prvy?:
http://www.media.suzuki.com/mc/index.php?modelid=15&model_year=08

MITO12, 28.06.2007 12:50
Honda oficialne zverejni udaje asi az 6.Sept.. CRF450 by mala tiez dostat EFI a stabilizator riadenia seriovo.
O mensich modeloch nie je zatial nic.

wilex, 28.06.2007 12:56
všetky japonské by mali mať elektrické vstrekovanie od tohto roku...
Akurát Honda už nebude robiť 2T, ale to tu už bolo spomenuté...

MITO12, 28.06.2007 13:01
wilex: ale vsak to co vidis na fotkach ma karburator!

hezyfeši, 28.06.2007 14:02
tesime sa na priamy vstrek

Dusi, 28.06.2007 14:42
Ale tia yamahy ako stale skarede a nic moc motorky :lol:

andrej, 28.06.2007 15:12
Caw mito mi sa pozname ja som bol s otcom u teba kupovat tie riditka

kubacko, 28.06.2007 15:21
Tešíííííím sa na Suzuki RM-Z 2510 r.v. 2008 ...berem, juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :roll: :-| :-P

Luki, 28.06.2007 16:45
Foto HONDY a SUZUKI nebudu?!

kiliman, 28.06.2007 17:37
Hej ešte foto Suzuki a Honda! AKo bolo spomenuté! Ale GG radšej nie! Ešte by to tu špatilo! (To nepatrí ku motorkám)

Lomedia, 28.06.2007 19:31
EXC-R nielen dobre vyzeraju, ale aj super jazdia. Hlavne 450. Maju plne novy motor, nie vsak podla ocakavania DOHC, zostal jeden vackovy hriadel. Vraj z viacerych dovodov. Ale ide fakt pekne. A motorka je ozaj obratna (aj na tom ma samozrejme motor zasluhu). A potesi aj celkom siroke a pohodlne sedadlo a novy, trochu sirsi tvar nadrze a plastov okolo nej.

Karuzo, 28.06.2007 22:22
Som v kaviarni a neviem, či tu môžem dať taký dlhší príspevok, ale snáď hej.
Nejaké zmeny v KTM 2008 oproti doterajším modelom:

Novinky a zmeny sú viac , ako zaujímavé:
Rám
Nový rám z masívnych chróm-molybdénovích oválnych rúrok.
Pomocný rám je zvarený z odolných hliníkovích profilov.
> Disajn rámu garantuje optimálnu flexibiltu s minimálnou hmotnosťou.
Kyvná vydlica
Kyvná vydlica s hliníkovej zliatiny.
Nová geometria PDS tlmiča.
> Viac možnosti pre jazdý komfort. Viac progresivity s novou pozíciou
tlmiča.
Predné tlmiče
48 mm USD WP, otvorená kartrige, plne nastaviteľná s možnosťou
nastavenia záťaže. Redukované trenie a nové nastavenie. Nová ochrana
tlmičov.
> Širší rozsah nastavenia, vylepšený komfort, lepšia ochrana tlmičov.
PDS zadný tlmič
Nový WP PDS tlmič, dodatočné nastavenie pre tlmenie v nízskych
rýchlotiach. O 10 mm predĺžený zdvih zmenilo aj PDS geometriu, čo
znamená vyššiu piestovú rýchlosť. Obal tlmiča je hliníkový.
> Viac progresívna krivka pruženia, lepšia možnosť nastavenia k
podmienkam trate a jazdca.
Kolesá
Strojové náboje s tenšímy stenami. Ráfiky EXCEL v čiernom.
> Zminimalizovanie neodpruženej hmoty..
Chladenie
Inteligentný chladiaci systém integrovaný do trojuholníka rámu.
> Efektnejšie chladenie.
Bočný stojan
Nový bočný stojan z kuželovitého hliníka, dlhší, priamo uchytený na rám,
s väčšou plastovou krytkou.
> Zlepšená stabilita.
Výfuk
Nový profil tlmiča pre všetky 4-takty s optimalizovanou výplňou.
Catalitický konvertor pre všetky modely.
> Zminimalizovanie hluku a emisii (EURO II ).
Spoiler
Extra ľahký spoiler s novou grafikou vyrobený tzv. IN-MOULD
technológiou.
Otvory v ňom slúžia pre nasávanie vzduchu k vzduch. filtru.
> Minimálne opotrebenie zabezpečujú integrované polepy.
Zadný koniec blatníka
Moderný mono-blatník s integrovaným zadným LED svetlom. Veľmy lahko
odnímatelná zadná časť so smerovými svetlami a prípravou pre ŠPZ.
> Moderný dizajn kombinovaný s najlepšou funkcionalitou
Maska predného svetla
Nový dizajn pre ľahké svetlo..
Sklo svetla vyrobené z nepoškrabateľného polykarbonátu.
>pre KTM osobytá nová tvár.
Palivová nádrž
Nová palivová nádrž ponúka optimálny "grip" pre kolená. Špecifické
kapacity podľa modelu. Nový bajonetový systém uzáveru nádrže s funkciu
prevencie rotácie (pre všetky modely aj SX).
> Ideálna ergonómia, jednoduché a bezpečné tankovanie.
AIRBOX
Air box s väčším objemom. Držiak batérie pre modely s elektro-štartom.
Na výmenuTwin-Air filtra nepotrebujete žiadne náradie.
> Väčší objem pre zlepšenie jazdných vlastností, jednoduchý prístup k
filtru.
DISPLACEMENT
Kompletne nový motor , dizajnovaný exkluzívne pre Enduro,
v dvoch objemoch:
450 XC4: veľmy športový motor ,s ostrou chrakteristkou kombinovaný s
dobrým dávkovaním výkonu. (Zdvih/Vŕtanie: 63.4/95 mm -> 449.3 cc)
530 XC4: Vysoký ale kontrolovateĺný moment v spojení s vysokým výkonom..
(Zdvih/Vŕtanie : 72/95 mm -> 510.4 cc)
Hlava válcov
Jedna vačka v hlave válca, 4 ventily. Nasávacie ventily s titánia.
Zmenšený uhol ventilov z dôvodu kompaktnejšej spalovacej komore.
Odlahčené váhadlá s podložkami. Vačka slúži ako centrifúga pre
ventiláciu motora. Zošikmený kryt hlavy pre lepší prístup.
> Ideálne prenos sily pre Enduro, vynikajúci výkon, top spolahlivosť,
jednoduchá údržba.
Kľuková hriadel
Zosílená kľuková hriadel pracuje s hmotnostne optimalizovaným piestom a
krátkou ojnicou.
> Extrémne nízske vybrácie a dlhá životnosť.
Vyvažovacia hriadeľ
Vyvažovacia hriadeľ pohánaná od kľukovej hriadele, je umiestnená mimo
klukového priestoru a spojená s optimalizovynými závažiami.
> Zníženie vybrácii a nežiadúceho trenia.
Mazanie
Dva separátne mazcie okruhy pre motorovú čast a pre prevodovku/spojku.
Dve tlakové olejové pumpy, jedna sacia pumpa a len jeden filter.
> Citlivé časti motora sú chránené od opotrebenia spojky.
Spojka
Re-dizajnovaná odpružená spojka s tlakovým prívodom oleja.
Hydraolický spojkový systém Brembo.
> Veľmy dobrý komfort jazdy.
Karburátor
Keihin FCR -MX 39 karburátor s akceleračnou pumpičkou a senzorom klapky.
> Rýchlejšia odozva na povel jazdca.
Hmotnosť
Najnovšie technológie výroby, nové materiály ako aj simulačné
dizajnovanie spravili tento motor ľahký a kompaktný.
> Redukcia 0,5 kg oproti predchodcom.
125 EXC/SX Piest
Optimalizovaný piest s novými krúžkami.
> Zlepšený výkon a životnosť.
2-taktný blok motora
Zoptimalizované vstupy vo všetkých 2-taktných motoroch a optimalizované
nastavenie karburátora pre zlešenie prúdenia zmesy do spalovacieho
priestoru.
Nový V-FORCE 3 obal pre EXC 125 pre lepší spodok a výkon.
> Hladší prenos sily, zväčšený výkon.
2-Taktné zapalovanie
Všetky CDI jednotky majú možnosť zmeny dvoch kryviek zapalovania (nový
mapping pre 125/200 cc). Jednoduchá aktivácia prepojením kábla. Pri 250
EXC je použitá nová funkcia pre možnosť pripojenia elektro-štartéra.
> Dve rozdielne kryvky zapalobania pre rozdielne trate.
250 EXC Kľuková hriadeľ
Ľahšie spojenie s ojnicou a lepšie mazanie horného ojničného ložiska.
> Redukcia vybrácii, zlepšená odolnosť.
300 EXC-E Elektrický štartér
Extrémňe kompaktný a dobre chránený štartér s patentom KTM.
> Enormná výhoda hlavne v tvrdých enduro podmienkach.
300 EXC-E Válec
Kompletne nanovo dizajnovaný válec ako aj hlava válca. Extrémne
kompaktný a o 500 g ľahší. Optimalizovaný a ľahší piest.
> Vylepšený prenos výkonu, citeľná redukcia hmotnosti a vybrácii.
250 EXC-F / SX-F Rozvod
Vačková hriadeľ výfuku s novým časovaním, optimalizovanými ventilovími
pružinami.
> Lepšia reakčná schopnosť a prenos sily.
250 EXC-F / SX-F Zapalovanie
Optimalizovaní mapping pre kryvku zapalovania.
> Zlepšená reakčná schopnosť hlavne pri nižších otáčkach.
250 SX-F Výfukové potrubie
Nové výfukové potrubie s väčšími rozmermy vyrobená z ušlachtilej ocele.
> Vyšší výkon.
250 / 450 SX-F Tlmič
Optimalizovné rozmery a vnútorná výplň na každom modely.
> Redukcia hluku.
450 / 505 SX-F Kľuková hriadeľ
Nová kľuková hriadeľ so zvýšenou zotrvačnosťou. Redukcia hmotnosti.
> Lepšia trakcia a ľahšia ovládatelnoť
450 SX-F Spojka
Dodatočné otvory vo vnútry spojky pre lepšiu schopnosť mazania.
> Dlhšia životnosť..
Predný tlmič
Niekoľko vnútorných modifikácii pre nižšie trenie.
Nový "hydro-stop" pre kartrige, dlhšie pružiny a nové nastavenia.
> Bezpečnejšie tlmenie a lepší komfort.
PDS Tlmič
Hliníkové telo tlmiča a optimalizované nastavenie pre všetky modely.
Riadítka
Riadítka Renthal z hliníkovej zliatiny s novým ohybom.
> Vynovená ergonómia.
Grafika
Nová grafika prevzatá z " full size"modelov SX pre všetky
Sportminicykle.
> Rovnaký zovňajšok ako u SX modelov vrátane grafiky a farby.
Skrutky
Množstvo skrutiek použítých s vnútorným šesťhranom kombinované s torxom.
> Pracovať s nimy je jednoduchšie a bezpečnejšie.

RostaWR, 29.06.2007 09:38
RMZ 250 K8 2008 nemá EFI, to má jen RMZ 450 K8.

Juraj K., 29.06.2007 14:54
Na to vstrekovanie sa moc netešte. Stanete sa úplne závislí od toho, kto Vám motorku predá /ako v prípade áut/. Koniec ladenia karburátora bežným pretryskovávaním /napríklad v prípade nesériového výfuku/ a v prípade poruchy to draho zaplatíte :D Je to čisto len vec emisíí a biznisu okolo neho.

andrej, 29.06.2007 16:07
Caw mito mi sa pozname ja som bol s otcom u teba kupovat tie riditka :D

gehl, 04.07.2007 20:22
KTM-ky dokazili hlavne na tej poslednej fotke, ved Pionier lepsie vyzerá :-P

demdem, 07.07.2007 14:43
Suzuki 2008 Models
The injection is here
Suzuki's2008 RM-Z450 is the first production motocross machine to feature electronic fuel injection.


suzuki-racing.com


RM-Z450
The system, which has been tested by Suzuki's factory riders, offers better roll on power and an improved low-to-mid range delivery via an internal battery-less fuel pump located inside the fuel tank and specially designed Keihin carburettor.

Other revisions to the engine include revised intake port and cam timing which reduces intake resistance and improves efficiency and boosts engine performance. The flywheel inertia is also increased to produce a smoother revving engine and improve overall acceleration.

The combustion chamber has been redesigned for better power output and improved low-to-mid response and a narrower intake and exhaust valve angle, along with increased squish areas, improve air and fuel mixing.

The five-speed gearbox also has an all new link type shifting mechanism.

Other changes include an all-new frame, which is lighter and has improved rigidity balance for better handling. A new Showa rear shock features a redesigned damper case and modified internal structure for a better controlled feel and increased bottoming resistance. The rear swingarm is also redesigned and has a thinner wall to reduce weight.

2008 Suzuki RM-Z450
New Features
* Hot start lever is relocated to the right hand side of the handlebar for easy operation while holding the clutch.
* Race inspired wave-rotors provide better cooling performance and increased mud deflection in muddy conditions.
* Gripper seat has been improved this year by adding projected cross-shaped patterns on the top surface to provide additional grip.

New Engine
* Electronic Fuel Injection offers better roll on power and improved low-to-mid range power. KEIHIN throttle body specifically designed for motocross. Fuel is delivered via an internal fuel pump and is a battery-less system.
* 5-Speed Transmission makes the RM-Z450 more versatile for various terrains and features an all new link type shifting mechanism.
* Intake port angle and cam timing are revised and result in reduced intake resistance and heightened intake efficiency. Exhaust port and cam timing are designed to regulate exhaust pulses for maximum engine performance.
* Flywheel inertia increased to produce a smoother revving engine and improve overall acceleration feel.
* Airbox is constructed as a separate unit which is sealed by a lid to prevent air leakage and improve overall intake efficiency.
* KEIHIN fuel pump located inside the fuel tank provides stable pressure delivery to operate the fuel injection system.
* Redesigned combustion chamber for better power output and improved low-to-mid range response. Narrower intake and exhaust valve angle guides along with increased squish areas improve air/fuel mixing and faster flame-propagation speed when mixture ignites.
* Semi-dry-sump lubrication system features separate oil chambers for the transmission and crankshaft using the transmission as the oil sump, allowing low crankshaft placement, reduced engine height and a low center of gravity
* Battery-less fuel injection system features a single-phase all-charging system with which the magneto supplies all of the necessary power.
* 18-pin magneto senses feedback on crankshaft position, rotation speed and stroke which is fed back to the ECU to calculate optimum injection and ignition timings.

New Chassis
* All-new frame is lighter and has improved rigidity balance for incredibly agile handling and unmatched performance over bumps.
* Slim riding position opens up the cockpit for additional room to allow the rider to actively take control of the machine.
* Showa cartridge-style front fork is fully adjustable for rebound, compression and preload settings and designed for reduced weight and improved shock absorption.
* Showa-brand rear shock absorber with a newly designed damper case and modified internal structure for a better controlled feel and increased bottoming resistance.
* Redesigned rear swing arm.Thinner wall thickness swingarm to reduce weight and improve terrain-traversing performance over bumps.
* Front number plate design helps guide fresh air to the radiators for better cooling performance.
* Front fender incorporates a sloped-down shape to efficiently guide wind to the front number plate air ducts for improved cooling performance. Rear fender incorporates air intakes on both sides for heighten intake efficiency while tying in a fresh new look. * New 2-tone molded-plastic radiator shrouds give the RM-Z450 a slim feel and stylish look for 2008 while also complimenting an all-new graphics design and color way.Redesigned outer louver plates offer better cooling performance by improving airflow to the radiators.
* Newly designed pegs include increased clearance between the mounting bracket and footrest to prevent mud from caking up.
* Gold-colored chain give a full factory look.

RM-Z450 Specifications
Engine 449cc, four-stroke, single-cylinder, liquid cooled, DOHC, 4-valve*
Bore & Stroke 96mm x 62.1mm*
Compression Ratio 12.8:1
Fuel System Keihin FI 43mm
Lubrication Suzuki Advanced Sump System
Ignition Digital AC-CDI*
Starter Kick*
Transmission 5-speed
Final Drive #520 chain*
Overall Length 2185 mm (86.0 in)
Overall Width 830 mm (32.7 in)
Overall Height 1260 mm (50.0 in)
Seat Height 955 mm (37.6 in)
Ground Clearance 350 mm (13.8 in)
Wheelbase 1480 mm (58.3 in)
Dry Weight 101.5 kg (224 lbs)
Suspension Front Showa 47mm telescopic forks, pheumatic/coil spring, oil damped
Suspension Rear Swingarm, link-type, Showa piggyback-reservoir shock
Brakes Rear Disc
Tires Front 90/100-21
Tires Rear 120/80-19
Fuel Tank Capacity 6.4 liter (1.69 gal.)
Color Yellow

2008 Suzuki RM-Z250

suzuki-racing.com


RM-Z250
RM-Z250 Specifications
Engine 249cc, four-stroke, liquid cooled, DOHC
Bore & Stroke 77mm x 53.6mm
Compression Ratio 13.4:1
Fuel System Keihin FCR 37 MX
Lubrication Suzuki Advanced Sump System
Transmission 5-speed
Overall Length 2165 mm (85.2 in)
Overall Width 830 mm (32.7 in)
Overall Height 1260 mm (49.6 in)
Seat Height 955 mm (37.6 in)
Ground Clearance 350 mm (13.8 in)
Wheelbase 1465 mm (57.7 in)
Dry Weight 92 kg (203 lbs)
Suspension Front Showa 47mm telescopic forks, pheumatic/coil spring, oil damped
Suspension Rear Swingarm, link-type, Showa piggyback-reservoir shock
Brakes Rear Disc
Tires Front 80/100-21
Tires Rear 100/90-19
Fuel Tank Capacity 7.0 liter (1.8 gal.)
Color Yellow

demdem, 07.07.2007 14:43
http://www.realmx.de/bilder/News/P6700.jpg

kxbibo, 10.07.2007 10:22
Husaberg 2008

http://www.realmx.de/bilder/News/P6700.jpg

kxbibo, 10.07.2007 10:23
Husaberg 2008 po druhé :lol:

http://www.husaberg.de/modelle08/force08-2000b.jpg

jofan, 10.07.2007 18:08
uz sa tesim kedy pride nova honda to bude konecne pecka :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

jofan, 02.08.2007 13:39
>:-) >:-) >:-) >:-)

KXF, 05.08.2007 22:14
Tie KAWI nemajú chybu, to bude tým žé mam jednu takú doma

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2019   >>

PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 21.09.2019
MM SR Countrycross + Quad
Morovno
cal_icon 22.09.2019
MM SR Countrycross dvojíc
Morovno
cal_icon 06.10.2019
MM SR MX OPEN
Šenkvice
...ďalšie udalosti

Reklama

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky