Cookies nám umožnujú poskytovať lepšie služby. Používaním alebo zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Viac info o cookies.
Galérie k článkom Nezaradené Countrycross Enduro Motokros Tréning Quad Moje moto Trial Supermoto História Pridať galériu

VYHĽADÁVANIE


NAJNOVŠIA GALÉRIA

ukazka

Preteky Cassovia Cup Stropkov 2019

NAJNOVŠIE VIDEO

ENDURO CUP STRED- LOVÈICA 2020

ENDURO CUP STRED- LOVČICA 2020

SPONZORI

www.Autodielyonline24.sk

Fotogaléria - HUSABERG 2009

Zverejnené: 07.11.2007 22:21, typ: nezaradené, autor: pies, miesto: nie je uvedené

Hodnotenie galérie: zatiaľ nehodnotené

Tak pani svedi ho konecne odhalili - pribuznost s KTM je nepopieratelna. Ten motor je tam poleziacky, hmm.......
Pridaj som aj par fotiek od clena RostaWR, nech je len jadna galeria (Admin)

FB Zdieľať fotky na Facebooku

Komentáre

tomiktm125, 07.11.2007 22:36
Tak toto nema z Husabergom nic spolocne.To rovno mohly dat tomu nazov KTM. :( :(

admin, 07.11.2007 22:41
Link od kxbiba http://www.adbmag.com/news_show.php?id=1993 ;)

domco, 07.11.2007 23:42
hehe to je ale hnus !!
nevem ale je mi to proti srsti skoda penazi , stratena znacka neni co dodat

pies, 08.11.2007 06:19
nejaky ste mudry pani: to ze to ma pribuznost s KTM je preto lebo HUSABERG je ich dcerska firma, i ked to tak mozno nevyzera, ale aj terajsia verzia ma velmi vela dielov zamenitelnich s KTM
mne sa celkom paci a na to ako sa to bude spravat v akcii by som si este pockal, aby ste neboli prekvapkani

jojo11, 08.11.2007 08:46
:-O No konečne niečo nové. :roll: To sa asi ešte nejaký čas bude formovať. ;)

pit bull, 08.11.2007 09:23
japonec je japonec...

admin, 08.11.2007 10:10
pitbul: to si sa kde dozvedel? :-O

japan, 08.11.2007 10:29
all : No, vazne nechapem co to vlastne stvorili. A preco si ti europsky vyrobcovia takto komplikuju zivot... Ja sice enduro nemusim ale urcite to nema daleko od motocrossovej verzie..

P.P., 08.11.2007 11:50
Noooo ozaj zvlastna koncepcia motora.(dost netypicka) uvydime prve testy v realy co povedia.

anonym, 08.11.2007 12:33
Bože, čo to spravili, mne sa stále nexce veriť, že to je oficiálna verzia 2009... :( Zatiaľ na oficiálnej stránke Husabergu nie je nič v news???
Je to veľká škoda podľa mňa a skôr na zaplakanie ako na radosť, že KTM asimilovala a postupne likviduje takú dobrú značku ako Husaberg (veď skoro 80% dielov a systémov-viď zavesenie zadnej vidly, je identických s KTM modelmi a zbytok 15% sú len pozmenené KTM diely a nových je asi len tých smiešnych 5%-aj to len tie plasty a vstrekovanie) :(
Ak je to teda pravda, že to je model 2009 tak podľa mňa (môj názor) v ďalšej modifikácií modelov Husabergu to bude už len kópia KTM s názvom Husaberg :( -no bohužiaľ náklady na dva rozdielne modely motoriek a dielcov idú zrejme aj takej veľkej firme ako KTM riadne na úkor zisku. Ale aby som nebol len kritický bude to určite perfektne ovádateľný stroj kvôli tomu ťažisku. Zase, čo sa týka hmotnosti zo 109kg modelu 08 na 112kg nejde to dobrým smerom podľa mňa a tiež ten valec v takom uhle... jedna vec je ťažisko, ale čo sa týka spoľahlivosti celá váha piestu je na jednej strane, no neviem neviem :-/

anonym, 08.11.2007 12:38
A ešte, čo sa týka udržby, nevidieť to presne z tých fotiek, ale dávať dole hlavu kvôli nastaveniu ventilov napríklad bude tutovka na infarkt lebo z fotiek to bez vybratia celeho motora zvládne asi len Copperfield... :bla:

pies, 08.11.2007 12:59
aj boxer od BMW ma horizontalne ulozene valce a funguje to, takze verim ze pani su si vedomi toho co robia

co sa ale tyka tej hlavy motora - uplne s tebou suhlasim, nepoznam jednoduchsie a spolahlivejsie riesenie rozvodov ako su na momentalnom bergu

anonym, 08.11.2007 14:51
Tak po lepšom naštudovaní fotiek sa opravujem, že to veko hlavy sa bude dať vybrať síce (podľa mňa) dosť ťažko, ale bude... No ale čo sa týka samotnej hlavy už nie som taký optimista :(
Uvidíme časom..., čo povedia testy...

anonym, 08.11.2007 14:58
Dokelu škoda, že to nie je nafotené z boku lepšie... :-/

cikulov vpred, 08.11.2007 16:14
...toto už čo je?...do carajchu stým, škaredšiu motorku som nevidel nikdáá... :grin: :grin: :grin:

makorider, 08.11.2007 17:59
ten motor podľa mňa zvyšuje ťažisko motorky... :-/

husaberg555, 08.11.2007 18:07
prvej sa na tom preveste a potom to komentujte

vipper, 08.11.2007 19:15
...krása...naozaj vydarený model. Je to dcéra KTM, tak sa nemožno čudovať tej podobnosti. Takýmto uložením motora sa zníži ťažisko hlavne keď beží motor, motorka bude obratnejšia, ľahšie sa bude preklápať zo strany na stranu. Veľká časť hmoty sa presunie dopredu, čím by sa mohlo zlepšiť aj brzdenie. Naozaj zaujímavý nápad...rád by som to vyskúšal.

aprilka, 08.11.2007 20:11
Uz tomu chyba len druhy valec a vyfuky po prdela je z toho Aprillia :D Leda zeby si to nechali ako prekvapko na rok 2010. Nuz,vzdy treba niecim prekvapit a myslim si,ze ten koncept ktory pouzivali u Husara uz bol trosku z mody. Treba si pockat ako to bude slapatv reale. Aj na enduro od BMW vsetci pozeraju cez prsty,ale treba vyckat casu,pokym vychytaju muchy. Ja myslim ze sa Husaci cinili.

pit bull, 09.11.2007 09:00
tom xx myslim tym, ze husa nieje japonec...

admin, 09.11.2007 09:18
pitbull: vyrok "japonec je japonec" mi pride ako tvrdenie "drevo je drevo" alebo "klobasa je klobasa", cize plus minus autobus to nema logiku... Len nemam rad ked sa na nieco nadava, a pritom to nikto nevidel a neodskusal :-/

kotmanpe, 09.11.2007 20:20
pani HUsaberg bola skvela svedska firma ktoru kupilo KTM a na zaklade husabergu vyrabaju vsetky modely 450,550.650 ako ich dnes poznate len v inych farbach/oranzovo-ciernej/a ked sme uz pri tych japoncoch???? svedska farba je od jakziva modro zlta co boli vsetky modely okrem edicie FORCE ktora je cierna alebo zlta ,a dnes ktej modro-zltej pridavaju ine farby. ale zakladom je svedska zastava,ktora ma modro-zlte farby a nie cervenobiele ako japonci to na margo japoncov. B-) ja mam husaberg enduro a lepsiu motorku nepoznam,myslim ze sa bude na co tesit???

kxbibo, 10.11.2007 09:29
mne sa ten nový Husaberg na prvý pohľad veľmi páči. Aj v minulosti prekvapil Husaberg svojími motormi, vtedy mohli japonci ticho závidieť.

japan, 10.11.2007 09:47
Chlapci je vidiet ze ste nemali nikdy japonsku motorku... Ale ja vam to neberiem ste spokojny s tym co mate... B-)

admin, 10.11.2007 10:02
japan: predstav si, ze som mal dve :-O

kotmanpe, 10.11.2007 15:16
ja som cital recenzie na jednotlive stroje ktm,husaberg honda CRF a sherco no neviem ale podla testu ktory bol robeny japonec dopadol nie moc najlepsie???????? :-P

kxbibo, 10.11.2007 19:03
japan ja som mal tiež japonskú a dokonca aj jednu mám

pribo88, 10.11.2007 21:02
cital,necital...pokial clovek nevyskusa na vlastnej kozi...nie je sa o com bavit...

... co tym vyriesili ze takto otocili motor?

...

volodaj1, 11.11.2007 08:36
pribo88: Znížili ťažisko, tým zlepšili ovládateľnosť motorky, takisto posunuli rotačné hmoty nižšie čím znížili gyroskopický efekt motora, čo by sa mohlo prejaviť hlavne v zákrutách. Toť teória, ako to bude fungovať treba skúsiť.

kotmanpe, 11.11.2007 10:13
pani na tejto linka to ma aj popisane parametre a vyzera to tak ze to fakt bude asi oficko model na rok 2009?alebo uvidime?? http://www.motokonig.fi/cms/etusivu/uutiset.html B-)

japan, 11.11.2007 10:42
Posunuli nizsie tazisko???? ved sa pozrite ako vysoko je kluka....

Vana, 11.11.2007 11:51
taky si myslím že když se klika posune nahoru a prevodovka i válec zůstanou na původním místě tak se tažisko moc nesníží, spíše to bude obráceně
ale u motorek je celkem běžné že vývoj jde občas i dozadu

MikiberG, 12.11.2007 18:06
Myslím že jde o centralizaci hmoty a těžiště snižuje především pod sedlem umístěná nádrž - jinak malinko kopírují BMW 450. Stávající koncepce s monoblokem se mi líbí víc a ještě nevyčerpala svůj potenciál - je to velmi jednoduchý a spolehlivý stroj. Nelíbí se mi že šla nahoru hmotnost a celý to na mě dělá dojem že jde o nový model KTM v maskovacích barvách -stačí vyměnit loga a polepy - možná se za to styděli :)

FOE, 13.11.2007 13:11
tak som zvedavy, vyzera to zaujimavo, na plastovy podsedlovy ram sa neviem ako mam tvarit. Na buduci rok by som chcel ist do Husaberu 650 motarda (teraz mam CRF 450 v supermote) tak uvidim ci to bude 650 2008 alebo 570 2009 (teda ak som spravne pochopil, tak objem 650 rokom 2008 u Husarov konci).

CRUCIFIX, 14.11.2007 21:28
umm zaujimaveeee...
NEKRICTE "HOP" KYM NIKTO Z VAS ESTE NEPRESKOCIL...
ale stym taziskom to moze byt pravda tak vysoko klukovka no neveim...

CRUCIFIX, 14.11.2007 21:36
a ktym JAPONCOM... vydeli ste ze by nejaky japonec vymyslal a aplikoval motor dolehalvou??? alebo vyrabal motocrosovy dvojvalec??? osvecene veci su osvecene...preco potom nejazdia husabergi v AMA alebo dvojvalce od aprilii???
nemaM namysli nejaku kritiku voci EU ja som mal aj japonca aj EU a snicim som zatial nebol uplne spokojni....

CRUCIFIX, 14.11.2007 21:40
kotmanpe; podla mna prve husabergy boly kriklave zelene.....???

admin, 14.11.2007 21:47
crucifix: preco nejazdia v AMA? Nastuduj si regule, potom pochopis ;)

FOE, 14.11.2007 22:34
a motardy v usa ide prvu ligu jak ktm, husqvarna, aprilia tak aj husaberg

vlke, 15.11.2007 00:45
anonym: ... podľ mňa si KTM z Husabergu spravila pokusnú opicu.

kotmanpe, 15.11.2007 11:18
pani popviem svoj nazor!! dnes nie je doba ALKAPONEHO ked si jednoducho konkurenciu postrielal a bolo . dnes je doba ked ju musis kupit a potom ked si majoritny vlastnik automaticky jej diktujes podmienky .co je dobre pouzijes vo svojej znacke a tu konkurencnu nachas bokom, pouzijes ju na vyvoj svojich vyrobkov a ked sa najdu stary verny zakaznici tak potom preco by si neinvestoval / ked uz mas svoju znacku dobre rozbehnutu / aj do tej konkurencnej,si gigant a kazda korunka je dobra ??takze ked su fandovia aj pre husaberg B-) tak sa trochu do nej oplati investovat.a co sa tyka farieb pozri si WWW.husaberg.com tam je cela historia,a dozvies sa viecej.

CRUCIFIX, 15.11.2007 20:35
nechapem preco si tu chrani kazdy svoju znacku...zato ze mas raz husaberg alebo KTM tak uz je najlepsia volba na svete? na buduci rok dostanes dobru ponuku na nejaku inu motorku a uz bude zasa ta najlepsia na svete???
...ja take veci neriesim...hlavne ze to ide a viac ma netrapi....

kotmanpe, 15.11.2007 21:44
crucifix ale preco chrani? ide len o spravne pochopenie pojmov a to je vsetko !!! :-P

brano, 15.11.2007 22:39
Je to pekna motorka, veci su usporiadane podla logiky a nie podla zvyklosti z roku 1900 a to sa mi paci. Ak to bude spolahlive, comu nasvedcuju fakty ze usporiadanie je ine, ale jednotlive diely su overene praxou, bude to skvela masina. A suhlasim s Vlkem, u Husabergu nejde o predaje a kvantitu, ale o posun techniky dalej. Na to ho KTM kupila a prestahovala zo Svedska, hoci mohla kludne postavit dalsiu fabriku rovno v Rakusku
Japonci sa mi nepacia, lebo stale pouzivaju dnes uz zastarale veci, ako napr. lankova spojka a pod. a aj dost nevkusne umiestneny pakovy prevod na kyvke. Tie motorky su stavane skor na motokros, kde sa to umyva cca po kazdej hodine jazdenia.

Vana, 15.11.2007 23:12
brano: posun techniky to je
ale nejsem si jisty jestli dopredu

pribo88, 16.11.2007 13:04
brano-ake este zastarale veci pouzivaju japonci okrem lankovej spojky????? to ma velmi zaujima...

Erkorider, 16.11.2007 17:14
Brano: Vies ty vobec na co je prepakovanie na tych zastaralych japonskych motorkach... ????? Ty si myslis ze ked je tlmic na priamo na kyvke ze to funguje lepsie ako s prepakovanim?????? ved doteraz zadny tlmic funguje na hovno ked je napriamo a to ho robia uz roky ... A prepakovanim sa meni chod pruzenia, geometria, ale o tom ty nemas ani zdanie... A co sa tyka tej spojky... chod sa pozret do holandska kolko jazdcov maju prerobene hyd. spojky na lankove... Mam pokracovat???

Palic, 16.11.2007 17:37
brano: no tak akoze hydraulicku spojku by som moc nechcel.Cesi podostavali funglovky 2008 six days verzie KTM a hned an vsetkych museli reklamovat spojky, lebo vsetky do radu tiekli. Jednemu ajzdcovi sa tam rozpadol vyfukovy tlmic....No dakujem pekne, neprosim :bla: :bla: :bla:

Igor, 16.11.2007 18:07
Erkorider: kľudne môžeš pokračovať. Tie Tvoje tvrdenia - no veľký odborník :-O :-O :-O

Igor, 16.11.2007 18:09
Palic: máš pravdu, lamely odchádzajú len na hydr. spojke

Erkorider, 16.11.2007 18:11
Igor: chces povedat ze nemam pravdu? Tak mi vyvrat co som napisal... ale vidim ze nema zmysel sem nieco pisat.. lebo tu ste vsetci velky odbornici...

fanda, 16.11.2007 18:15
zaujimava diskusia,sami odbornik dajme tomu predsa čas či sa novy model osvedči a uvidime. palič maš pravdu ktm sa tento rok na 6 moc neosvedčila,3 krat menit spojku za deň ako česi to o ničom svedči že.

frenki, 16.11.2007 22:38
Je to totálne nove . Ty čo to porovnávajú s apriliou a BMW nech si kúpia okuliare. B-)
Prečo by nemohli byť komponenty z KTM použite na Husabergu keď doteraz bolí sedem rokov používané Husabergove komponenty a know how v KTM. Veď to robia v jednej fabrike tak prečo nie.
Európske motorky sa nedajú porovnávať z japonskými jednorazovkami. :-P

caro, 16.11.2007 22:51
...a preto tzv. "japonske jednorazovky" obsadili napr. včera na 6Days v E1 a E2 7 miest v prvej desiatke a len v E3 je to opačne, lebo proste neponúkajú do nej stroje. Erik nič si z toho nerob, truhlíkom ani takéto argumenty nebudú dosť dobré, ale zasmiať sa tu dá, že! :D

brano, 16.11.2007 23:38
Ale som asi urazil milovnikov Japoncov. Ekorider, to sa kazdemu musi Japonec pacit?O pakovych prevodoch a podobnych veciach viem viac, ako tusis, kedysi som taketo vecicky mal za domacu ulohu navrhovat a co to aj prepocitat. Pakovy prevod vytvara progresivitu pruzenia , ktora je potrebna ako to vylyva z teorie o impulze sily a hybnosti telesa . Da sa to dosiahnut aj progresivnym tmicom a o to sa snazia vo WP. Dari sa im to v poslednej dobe a najnovsie tlmice uz prakticky nahradia paku. Dolezite je, ze sa to da nastavovat, kym paka je stale rovnaka. Ak chces vediet presne ako sa "prepakovanim meni chod pruzenia" , musel by som mat moznst dat tu zoar grafov a rovnic. Mozno niekedy v zime , ked bude viac casu. Jedno ale plati, pakovy prevod je to, co sa robi uz 30 rokov a je teda zastaraly. Kebu nebola taka zranitelnost, narocnost na udrzbu a vaha, nevadio by to.

brano, 16.11.2007 23:43
K spojkam . Hydraulicku spojku mame aj so synom na motorkach uz nejakych 7 rokov. Je pravda, ze nie 7 rokov na tej istej motorke , ale mal som od nova Husaberga 2001, predal som ho blizko , a spojka tam dodnes bez problemov facha. Na druhej strane kamarat ma Suzuki 250 4t a po pretekoch v Borskom Mikulasi musel macat spojkve lanko v benzine a oleji, lebo ho mal plne piesku a nesla mu spojka.

brano, 16.11.2007 23:57
to Pribo 88 > nuz okrem lankovej spojky je to ten pakovy prevod,zlozita vymena vzduch filtra s pomocou kopy vercajgu, chronicka choroba Suzuki - kladka na aretovanie radiacej kulisy v prevodovke nedrzi, ako ma, koncepcia naprd a stara a pospominal by som aj naboje kolies a semeringy, z ktorych Ti pri demontazi povypadavaju vymedzovacie valceky a prezuvat na pretekoch v chvate a blate je radost.
Dalsia vec , co sa mi nepaci, ze motorku nemozes chytit za sedlom za blatnik a napr. prehodit z jednej kolaje do druhej. Zlomis blatnik, KTM tam ma ram...
Proste Japonci sa sustredia na motokros , kde tieto prakticke veci az tak netreba.A tak na to nemyslia.
Aj motory su vpredu siroke, ze sa v drazke zaklinis.

caro, 17.11.2007 10:23
brano v pohode nikoho si neurazil, berg je stále v našich končinách raritná záležitosť ale nikto z nás ho neodsudzuje. Ale povedať o Yamahe , že má zastaralé kľúčové komponenty ako je podvozok a motor atď. je naozaj odvážne. To že sú stavané pre motokros a pre enduro sa "len"modifikujú je pravda ale uznáš, že vyzdvihovať lanká a umývanie resp. údržbu motorky ako hlavný argument je smiešne. A na grafoch sa nepovozíš.

Radoslav, 02.03.2008 19:12
fakt pekne paci sa mi ze na tej krasavici neni takmer nic odkukane vid pri KTM a BETA

MatusKLX, 18.06.2008 17:39
podla mna v poho moto a inac nevem co je na nej take ako na ktm

kxbibo, 18.02.2010 15:59
http://www.porhomme.com/wp-content/uploads/2010/01/carefully-considered-husaberg-enduro-motorcycl...

garfild, 18.02.2010 16:22
bibo : ešte vojaka naňu a môže ísť na front :D :-P

volodaj, 18.02.2010 16:28
kxbibo> Také budete fasovať?

lukystrike, 18.02.2010 17:13
ten predny blatnik nikdy nezmenia stale fonia ktm-kou ale pekna uz len ten blatnicek :-P

Pridať príspevok môže len registrovaný člen!

<<   September 2020   >>

PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Čo nás čaká najbližšie

cal_icon 03.10.2020
Enduro Cup Stred
Lehota pod Vtáčnikom
cal_icon 17.10.2020
MM SR + SP + Pohár SMF + MM SR QUAD: Countrycross
Lehota pod Vtáčnikom
cal_icon 18.10.2020
MM SR CC Dvojíc: Countrycross
Lehota pod Vtáčnikom
...ďalšie udalosti

Reklama

Topautodiely24.sk

Fotka týždňa

Fotka mesiaca

Komentáre Staršie fotky